Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 78

Emner: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    42

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Ja, ja….ved udemærket godt, hvad du mener. Men det ændrer bare ikke ved, at det i min verden er forholdsvis ligegyldigt lige nu. Mange troede at FCK ville køre fra spids nu… som vi har troet tusindevis af gange. Selv FCM blev spået til at være de nye på tronen, efter deres gruppespil i CL. Det ER bare stadig Malta-liga på nogle punkter, og det ændrer en enkelt fuck-up sæson ikke på…. Håber jeg, at vi stadig kvaler til et eller andet? Ja naturligvis. Ingen - heller ikke F.C. København slår op i banen og er ligeglad med om det bliver 2-3 eller 4. Pladsen…. Men sådan helt nøgternt betragtet ser du ikke mig hoppe rundt i Storkespringvandet uden, at vi er blevet nr.1…. Tror du forstår.
    Mvh

    Allano
    CPHK#01

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Den overbevisning havde jeg også. Meeeen… Nu har vi været i CL to år i træk - og hvad er der kommet ud af det? Matsson og McKenna? Uhadada, for nogle stjerner… Næeh, gruppespil betyder primært, at aktionærerne får et lækkert udbytte. :)
    Den berømte høje hylde er bare svær. En ting er man sagtens kan gå ud og købe en spiller til 50-80 mill, men igen er det garanti for succes?. Igen er vi jo ramt at at spille i "lille" Danmark de spillere vi evt. vil kunne tiltrække er vel spillere der ikke har slået igennem i de store ligaer, hvis vi er heldige.

    Næ sådan som jeg ser det handler det om at have en god scouting, til at spotte de rigtige spillere og selvfølgelig en dygtig Sportsdirektør. Det vil jeg tilgengæld gerne stille et stort spørgsmålstegn ved.

    Jeg vil til enhver tid hellere have PC og vores nuværende scouting afd. ud af døren end Neestrup.

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Den overbevisning havde jeg også. Meeeen… Nu har vi været i CL to år i træk - og hvad er der kommet ud af det? Matsson og McKenna? Uhadada, for nogle stjerner… Næeh, gruppespil betyder primært, at aktionærerne får et lækkert udbytte. :)
    Achouri, Meling, Moi, Diogo...

    Så kan vi jo diskutere, om de er stjerner eller ej, men mon ikke en del af dem havde valgt en anden klub end os, såfremt vi ikke kan "garantere" Europæisk spil.

    Gruppespillet betød nok primært for mig, at vi fik nogle helt fantastisk oplevelser i efteråret. Men det glemmer vi selvfølgelig hurtigt i mandags og i dag, når vi bare vil have nogle hoveder serveret på et fad :)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Achouri, Meling, Moi, Diogo...

    Så kan vi jo diskutere, om de er stjerner eller ej, men mon ikke en del af dem havde valgt en anden klub end os, såfremt vi ikke kan "garantere" Europæisk spil.

    Gruppespillet betød nok primært for mig, at vi fik nogle helt fantastisk oplevelser i efteråret. Men det glemmer vi selvfølgelig hurtigt i mandags og i dag, når vi bare vil have nogle hoveder serveret på et fad :)
    Moi og meling, jo. De to andre nej. Diogo var et talent der aldrig blev til mere og ud af det blå fik en ny mulighed og achouri, der nåede budene aldrig derop hvor vff troede de skulle være og så blev det fck.
    Goldbæks Højrefod

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Achouri, Meling, Moi, Diogo...
    Uhh pas nu på K@sper :)

    Jeg indrømmer gerne jeg har det virkelig stramt med Achouri. Folk henviser altid til hans Assisis, som bevares han ligger godt til i statistikerne, men når jeg ser hans spil på banen og, hvor mange situationer manden er i men stopper op og selv ikke kommer forbi sin direkte modstandere, så er manden i min bog en stor skuffelse, det må jeg sige.

    Se F.eks. Osman fra FCN, i det, hvordan han driver gæk med sin direkte modstandere og rent faktisk udfordrer og kommer forbi. Det er kæmpe forskel.

    Men ak, jeg ved godt vi ikke bliver enige her :)

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kan kun være enige med dig, men han er stadig ikke til diskussionen i FCK ledelsen.
    Neestrup vil givet være FCK-træner også i den næste kamp, men når PC skal i bestyrelsen for at forklare, hvorfor først pokalen glippede, dernæst mesterskabet og endelig muligheden for europæisk fodbold næste sæson, vil han næppe pege på en skævt sammensat trup som den primære årsag. Derudover kan resultaterne jo blive så dårlige, at en fyring af træneren bliver uundgåelig. I grundspillet dækkede kampene mod bund 6 og en fin CL-kampagne over den dårlige form mod de øvrige top 6-hold, men nu hvor vi er ude af pokalen og Europa, er der ikke længere noget at skjule sig bag. Jeg tænker, at det er en reel mulighed, at vi brænder helt sammen i de resterende kampe.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Neestrup vil givet være FCK-træner også i den næste kamp, men når PC skal i bestyrelsen for at forklare, hvorfor først pokalen glippede, dernæst mesterskabet og endelig muligheden for europæisk fodbold næste sæson, vil han næppe pege på en skævt sammensat trup som den primære årsag. Derudover kan resultaterne jo blive så dårlige, at en fyring af træneren bliver uundgåelig. I grundspillet dækkede kampene mod bund 6 og en fin CL-kampagne over den dårlige form mod de øvrige top 6-hold, men nu hvor vi er ude af pokalen og Europa, er der ikke længere noget at skjule sig bag. Jeg tænker, at det er en reel mulighed, at vi brænder helt sammen i de resterende kampe.
    Jeg kan bare ikke se det er nok til en fyring, på bagkant af hans resultatmæssige meritter hidtil. Et misset DM guld, ville komme og det kommer formentlig nu.

    Altså, hvis vi er ude i et scenarie at vi taber de næste 8 kampe og misser Europæisk gruppespil, så kan jeg da ikke afvise at ledelsen ændrer mening, men det tror jeg nu hellere ikke sker.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Den berømte høje hylde er bare svær. En ting er man sagtens kan gå ud og købe en spiller til 50-80 mill, men igen er det garanti for succes?. Igen er vi jo ramt at at spille i "lille" Danmark de spillere vi evt. vil kunne tiltrække er vel spillere der ikke har slået igennem i de store ligaer, hvis vi er heldige.
    Hvis du har ret i, at det er svært at hente spillere fra den høje hylde, så er det kritisabelt på et meget kritisk niveau for PC. Hvis han har udarbejdet og forelagt bestyrelsen en strategi, som hele fodboldforretningen hviler på uden at have tryk-testet, at den er realiserbar, så skal han degraderes ASAP. Det er simpelthen grundlæggende i strategi-processen at sikre dette. Så kan han være god til at forhandle og alt muligt andet, men han bør ikke stå i spidsen for nogen opgaver over et operationelt niveau.
    Goldbæks Højrefod

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Hvis du har ret i, at det er svært at hente spillere fra den høje hylde, så er det kritisabelt på et meget kritisk niveau for PC. Hvis han har udarbejdet og forelagt bestyrelsen en strategi, som hele fodboldforretningen hviler på uden at have tryk-testet, at den er realiserbar, så skal han degraderes ASAP. Det er simpelthen grundlæggende i strategi-processen at sikre dette. Så kan han være god til at forhandle og alt muligt andet, men han bør ikke stå i spidsen for nogen opgaver over et operationelt niveau.
    Hehe, nu var PC jo selv skyld i udsagnet "Den Høje hylde". Men jo du har da en pointe, jeg er hellere ikke fan af PC. Igen Sportsdirektør posten er bare så ekstrem vigtig. Det handler om at have en på posten her med kontakter rundt omkring i Europa og som har sit eget scouting netværk her.

    Det burde være muligt for en Klub med FCKs internatonale renome at hente en klasse sportsdirektør ind til denne post. Det er nok det der undre mig mest.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg kan bare ikke se det er nok til en fyring, på bagkant af hans resultatmæssige meritter hidtil. Et misset DM guld, ville komme og det kommer formentlig nu.

    Altså, hvis vi er ude i et scenarie at vi taber de næste 8 kampe og misser Europæisk gruppespil, så kan jeg da ikke afvise at ledelsen ændrer mening, men det tror jeg nu hellere ikke sker.
    Nu misser vi jo ikke bare et DM-guld. Vi flopper spektakulært med en rekorddyr (?) trup og ender muligvis uden for de europæiske pladser. Man kan jo altid diskutere, hvornår man er ude af guldkampen, men at vi med 8 runder tilbage af sæsonen reelt ikke kan regnes som titelbejler, er simpelthen ikke godt nok. Vi har allerede tabt 7 kampe i sæsonen, og lukket 27 mål ind. Offensivt har det heller ikke været prangende, omend vi har været det mest scorende hold siden runde 11 - det ændrer sig dog snart. Mit gæt er, at vi kigger ind i den ringeste sæson siden 17/18-sæsonen, og Neestrup har næppe samme kredit, som Ståle havde dengang.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Nu misser vi jo ikke bare et DM-guld. Vi flopper spektakulært med en rekorddyr (?) trup og ender muligvis uden for de europæiske pladser. Man kan jo altid diskutere, hvornår man er ude af guldkampen, men at vi med 8 runder tilbage af sæsonen reelt ikke kan regnes som titelbejler, er simpelthen ikke godt nok. Vi har allerede tabt 7 kampe i sæsonen, og lukket 27 mål ind. Offensivt har det heller ikke været prangende, omend vi har været det mest scorende hold siden runde 11 - det ændrer sig dog snart. Mit gæt er, at vi kigger ind i den ringeste sæson siden 17/18-sæsonen, og Neestrup har næppe samme kredit, som Ståle havde dengang.
    Jeg kan jo kun gentage mig selv. En ting er hvad os fans syntes, noget andet er hvordan ledelsen ser på det.

    Men vi kan jo ikke komme uden om at Neestrup har fejlet denne sæson. Det spillemæssige udtryk på selve banen har ikke været godt. Igen tager jeg CL ud af denne ligning da det ikke kan sammenlignes med Suppen.

    Jeg er dog ret sikker på Kreditten gælder næste sæson i modsætning til Ståle, som jo nærmest havde fripas i mange sæsoner, så langt er vi enige, det kommer ikke til at ske.

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Vi kunne have spillet indtil juleaften uden at score.
    ingen kreativitet i 2 halveg, bare en masse boldflytteri fra side til side i bagkæden….

    Meget symptomatisk at vores mål kom på en stor forsvarsfejl….

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    597

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Den med at vores trup er rekorddyr er det halvdårligt argument. Træk de penge fra vi har bundet op i spillere uden værdi. F.eks fodboldinvalide typer som Corner, Boile og Kocho (og Melling?) og nulbonner som Babacar, Mukairo og Karamoko og så tror jeg ikke vores budget er højere end FCMs.

    Prøv at lave samme øvelse med BIF og FCM og opdag at de slet ikke forvalter deres penge lige så elendigt.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kan kun være enige med dig, men han er stadig ikke til diskussionen i FCK ledelsen.

    Men korrekt udviklingen i vores spil er gået i stå, det bliver bare ikke nok til en fyring. Her skal vi et stykke ind i næste sæson og det stadig står grælt til.
    Det her er jo ikke en gættekonkurrence om, hvad ledelsen mon gør, men et debatform, hvor folk vender deres syn på rigets tilstand.

    Jeg tror heller ikke, ledelsen overvejer at fyre Neestrup, men det er jo en ret uinteressant konstatering...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det her er jo ikke en gættekonkurrence om, hvad ledelsen mon gør, men et debatform, hvor folk vender deres syn på rigets tilstand.

    Jeg tror heller ikke, ledelsen overvejer at fyre Neestrup, men det er jo en ret uinteressant konstatering...
    Det er vel et debatforum som du er inde på, så jo der gættes vel i øst og vest. Både hvad den enkelte fan syntes der skal ske samt hvad vi tror kommer til at ske på ledelses gangen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 05.04.24, 20:53
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  5. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •