Viser resultater 1 til 15 af 78

Emner: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,243

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Dertil ser vi også at de svagheder vi har taktisk i den grad bliver udnyttet, men uanset hvad kan jeg ikke se, at PC ikke har et stort medansvar (hvilket du alligevel selv også ender med at komme ind på, når du fremhæver at FCN har spillere der er skræddersyet til deres spillestil).
    PC har selvfølgelig et ansvar eftersom det er ham der har købt spillerne. Men jeg vil efterspørge, hvad Sideliniens holdning er til PC ageren, når han efter alt at dømme blot har fulgt Nestrups ønsker?

    Jeg går ud fra, at det er Neestrup som hellere ville have Mattsson end en 6'er.
    Så vidt jeg husker, så ville Neestrup have Diogo.
    Neestrup ville meget gerne forlænge med Larsson
    Neestrup havde da vist også Mattsson som ønskespiller. Og det samme med McKenna
    Og sådan kan vi nok blive ved eftersom Neestrup med titler og CL- resultater formentlig har fået ret meget at skulle sige.

    Det eneste sted, hvor Neestrup umiddelbart har virket utilfreds er på 9'eren, hvor han har brugt Claesson frem til trods for udtalelser om ikke at ville det, ligesom
    der har været frustrationer omkring Corner. Og spørgsmålet er om ikke også det (ikke flere indkøb) er aftalt med Neestrup også.

    Hvad skulle PC have gjort? Skulle han f.eks. have dikteret et behov for en "rigtig" 6'er ved vidende, at Neestrup måske ikke ville have denne?

    Jeg er forøvrigt ikke enig i, at vores spillere ikke er skræddersyet til systemet. Det synes jeg i den grad, at de fleste af dem er, hvilket i mine øjne måske er lidt af problemet, da vi f.eks. vil have svært ved at "vende juletræet om" på den centrale midt, da næsten kun Falk kan spille dybt.

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 05.04.24, 20:53
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  5. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •