Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 78

Emner: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Genialt at slutte af, som var både Ndoye og Cornelius i boksen.

    Nu skal vi se os selv i spejlet.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    På den positive side kan vi ikke rykke ned.
    På den negative, må det vel være at vi er tæt på at misse europæisk gruppespil med vores form i mente.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Bo Svensson
    Altså ham som blev fyret (eller gik selv inden) i den klub, som Bo Henriksen nu har succes i?

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Selvfølgelig skal Nees ikke ud, men udrensning i truppen ja :)
    Selvfølgelig skal Nees være til diskussion. Holdets problemer har været de samme siden sæsonstart uden de på nogen måde er blevet bearbejdet.
    Vi er på alle måder underlegne når vi møder de øvrige top 6 hold.
    Nees kan altid koge en kamp ned til nogle sekvenser, hvor han mener vi skal vinde. Men hans insisteren på kun at tale om kampe i de sekvenser der er i vores favør og afvise de store strukturelle og taktiske problemer, er kritisabelt.

    Mon ikke han i Interviewet om lidt forklarer, at vi kunne have vundet. Hvis bare vi havde ramt målet og målmanden ikke havde taget den etc. En typisk Nees... Hvis det ikke var det samme, så havde det været anderledes blablabla ... Det blev som det blev.
    Goldbæks Højrefod


  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    På den negative, må det vel være at vi er tæt på at misse europæisk gruppespil med vores form i mente.
    Tror vi skal være glade, hvis vi får muligheden for en kval.kamp eller to

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Selvfølgelig skal Nees være til diskussion. Holdets problemer har været de samme siden sæsonstart uden de på nogen måde er blevet bearbejdet.
    Vi er på alle måder underlegne når vi møder de øvrige top 6 hold.
    Nees kan altid koge en kamp ned til nogle sekvenser, hvor han mener vi skal vinde. Men hans insisteren på kun at tale om kampe i de sekvenser der er i vores favør og afvise de store strukturelle og taktiske problemer, er kritisabelt.

    Min ikke han i Inter om lidt forklarer at vi kunne have vundet. Hvis bare vi havde ramt målet og målmanden ikke havde den etc. En typisk Nees... Hvis det ikke var det samme, så havde det været anderledes blablabla ... Det blev som det blev.
    Nees har skal selvfølgelig også se indad, men jeg tør godt garantere at Nees ikke er til diskussion blandt ledelsen uagtet at DM misses. Men enhver træner som misser et DM guld i FCK, vil altid være til diskussion blandt os fans :)

    Men det er fodbold. Det er ikke langt fra Success til Fiasko, det må vi sande...

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Spillerne render rundt, som om det hele er en stor joke. De har jo ført sig frem i mægtige Champions League, så tingene må vel komme af sig selv i ligaen.
    Der savnes en plan fra bænken, så man kan få det optimale ud af sine bedste spillere, eksempelvis Falk.

    I øvrigt må PC og Neestrup så skændes om, hvis skyld det er, at vi i jagten på en sejr sender spillere som Clem og Ankersen på banen i stedet for vores offensive folk. Det er jeg ærligt talt målløs over - ud over at jeg er fucking rasende over, at vi skal ligge og kæmpe om tredje-fjerdepladsen i superligaen.
    Jeg tror sådan set stadig på Neestrup, men et eller andet sted er fokus glippet, og trænerteamet formår stadig ikke at sætte holdet op til at levere et acceptabelt niveau mod svagere modstandere = alle danske hold. Helt igennem latterligt at bringe sig selv i den her situation.
    HIC SUNT LEONES


  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nees har skal selvfølgelig også se indad, men jeg tør godt garantere at Nees ikke er til diskussion blandt ledelsen uagtet at DM misses. Men enhver træner som misser et DM guld i FCK, vil altid være til diskussion blandt os fans :)
    Jeg har sådan set ikke noget imod, at vi misser et DM af og til (det lød sgu godt), men måden, indstillingen, naiviteten i spillet, vores defensiv/defensive dødbold og hans dårlige undskyldninger.

    Der er INGEN udvikling i vores spil. Kun skridt til siden og baglæns

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Jeg har sådan set ikke noget imod, at vi misser et DM af og til (det lød sgu godt), men måden, indstillingen, naiviteten i spillet, vores defensiv/defensive dødbold og hans dårlige undskyldninger.

    Der er INGEN udvikling i vores spil. Kun skridt til siden og baglæns
    Kan kun være enige med dig, men han er stadig ikke til diskussionen i FCK ledelsen.

    Men korrekt udviklingen i vores spil er gået i stå, det bliver bare ikke nok til en fyring. Her skal vi et stykke ind i næste sæson og det stadig står grælt til.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    562

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Man kan da nærmest håbe, at vi misser Europa, så der er nogen, som virkelig vågner op. Jeg er ikke fan af PC, for jeg synes ikke vores trup er sammensat korrekt, og der mangler klart en 6'er som kan stabilisere og rydde op og en 9'er. Dertil er det for vanvittigt, at købe CS, hvis han åbenbart ikke kan bruges som andet end 4. valg på venstre back, nu når vi jo kun skal købe stjerner og talenter.

    Men vi har godt nok også mange skader hele tiden, og det kan simpelthen ikke bare være os, der er ramt af uheld i 2-3 år i træk. Det må også have noget med træningen og sundhedstaben at gøre. Det vil jeg ikke kloge mig på, for det ved jeg intet om.

    Nu kommer vi så til Neestrup...

    Vi har simpelthen ikke nogen gameplan for tiden. Nu må andre rette mig hvis jeg tager fejl, men tidligere var vi rigtig gode til at rive modstandernes forsvar op med 8'er løb, kanterne gik ind og skabte overtal på midten, og vi sad solidt på kampene. Alt det her er nærmest væk, og når det endelig sker, smider vi bolden og får en kontra imod os, eller vi er offside. Jeg kan ganske enkelt ikke få øje på, hvordan det er, vi skal spille, og det falder altså tilbage på trænerstaben.

    Prøv at se i dag. Osman mandsopdækker Falk, og så er vi helt lost. Så kommer der en lang bold på et tidspunkt, og dem taber vi oftest. Det er skræmmende, at man bare skal sætte en på Falk, og så kan vi intet. Jeg synes altså rigtig meget peger på Neestrup og resten af teamet lige nu, og jeg har tit tænkt over, om vi ikke skal hente mere ind ude fra i stedet for at promote internt. Neestrup, Madsen og Hjalte er jo alle tre ret uerfarne, og det samme er ham den nye fra Viborg, som jeg har 0 fidus til, for vi sejler fortsat på dødbolde.

    Jeg er også med på, at Hjalte ikke kan udrulle hele taktikken i dag i de korte interview i løbet af kampen, men hans svar er jo vitterligt, som de altid er "X har en god fod, så vi skal have sat spillet derfra og få bolden ind i feltet, hvor vi HÅBER, Y laver et mål". Jeg sidder ikke foran TV'et i dag og har følelsen af, at vores stab er bare i nærheden af at have forstået, hvordan den her kamp skal løses på noget tidspunkt ud over de første 10 minutter.

    Alt i alt skræmmende lavt niveau af mange spillere og af hele trænerstaben i dag, men mest af alt sidder jeg tilbage og savner et klart koncept. Jeg ved ikke engang hvilke slags spillere jeg skal foreslå os at hente til sommer i transfertråden, for vi har ikke en defineret stil, og det synes jeg historien viser, at vi bør. Så fuck da om vi skal tabe 0-5 på Old Trafford osv., det vigtigste er altså at dominere i ligaen.

  16. De følgende 12 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    På den negative, må det vel være at vi er tæt på at misse europæisk gruppespil med vores form i mente.
    Men heldigvis har vi Herning Away næste søndag. Nemmeste sejr ever…
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    42

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    I første omgang handler ALT om at blive mestre. Om vi bliver nummer 2-3-4 og misser et eller andet #gruppespil er ligegyldigt…. Sådan ser jeg i hvert fald verden… Fin bonus, hvis man fucker op. Men altså - bare meeeeh…
    Mvh

    Allano
    CPHK#01

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Allano Se meddelelser
    I første omgang handler ALT om at blive mestre. Om vi bliver nummer 2-3-4 og misser et eller andet #gruppespil er ligegyldigt…. Sådan ser jeg i hvert fald verden… Fin bonus, hvis man fucker op. Men altså - bare meeeeh…
    Mesterskabet er selvfølgelig topprioritet, men deltagelse i Europa er absurd vigtigt. Og det nok primært når det kommer til at tiltrække spillere, som der åbenlyst kommer til at blive brug for til sommer, hvis tingene skal ændre sig i superligaen.

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Så rykkede Nees ind med forklaring om stolpe-ud i dag og i mandags. Han skal måske huske i mandags, at Brøndby havde to gevaldige muligheder i første halvleg og FCN kunne have scoret mange mål i dag. De blev formentlig også snydt lidt ved Diks' selvmål. At vi stiller op med angribere stort set uden afslutningskvalitet, er formentlig fordi de skal score og ikke fordi de skal være en redningsbåd i post match-interviewet.
    Goldbæks Højrefod

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mesterskabet er selvfølgelig topprioritet, men deltagelse i Europa er absurd vigtigt. Og det nok primært når det kommer til at tiltrække spillere, som der åbenlyst kommer til at blive brug for til sommer, hvis tingene skal ændre sig i superligaen.
    Den overbevisning havde jeg også. Meeeen… Nu har vi været i CL to år i træk - og hvad er der kommet ud af det? Matsson og McKenna? Uhadada, for nogle stjerner… Næeh, gruppespil betyder primært, at aktionærerne får et lækkert udbytte. :)

  24. De følgende 11 brugere er enige:

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 05.04.24, 20:53
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  5. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •