Se afstemningsresultater: Hvad bliver resultatet

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Sejr til Vestjylland- heldigvis

    3 5.45%
  • Sejr til Vestjylland- desværre

    22 40.00%
  • Uafgjort

    3 5.45%
  • Sejr til København- heldigvis

    14 25.45%
  • Sejr til København- desværre

    1 1.82%
  • Det er trænerens skyld

    12 21.82%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 82

Emner: Optaktstråd til Vestjylland-København

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Optaktstråd til Vestjylland-København

    København tager til Vestjylland for at prøve at fortsætte den fantastiske stime. Men hvordan går det? Og er der godt eller skidt, hvis København taber? Stem som vinden
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Optaktstråd til Vestjylland-København

    Det var et hurtigt afsluttet mesterskabsspil for vores vedkommende.

    Efter i dag er vi 9 point efter BØF og FCM. BØF tager til AGF som sælger kampen ovenpå deres kamp mod FCN forleden og tjaaa FCM vinder jo altid over os på heden intet nyt.

    Gal en surrealistisk sæson ovenpå CL succesen. Håber godt nok den sportslige ledelse kigger voldsomt indad.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    23

    Re: Optaktstråd til Vestjylland-København

    Mesterskabet er langt væk og min personlige tro på det er forsvundet.
    Men fodbold har for mig altid handlet om håb og drømme, ikke om realisme og statistikker.

    Det kan godt være, at vi ankommer til Herning med skader på nøglepositioner og dårlig selvtillid oven på de
    mange skuffelser vi allerede har været igennem i dette slutspil indtil videre, men ville det ikke det mest fodboldagtige nogensinde,
    hvis det så netop var i dag vi brød vores dårlige statistik mod Herning og tog hjem med en sejr i bagagen?

    Vi er uden Falk og Mattson, men det giver jo så bare plads til andre fra den sultne bænk. Måske er Diogo for en gangs skyld i spillehumør?
    Og hvad med Corner? Måske er det i dag han spiser en masse Vestjyder?

    Jeg tror desuden at vi stiller op med en 3-backkæde i et forsøg på stabilisere defensiven. Forhåbentligt vil det give McKenna noget ro, så han ikke
    fucker op igen.

    Jeg tror også at vi starter med Jordan og Corner.

    Vi må se hvad det kan blive til. Jeg har meget lidt tro, men rigtig meget håb. Og i sidste ende er det jo det fodbold handler om.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Optaktstråd til Vestjylland-København

    Jeg er selv meget spændt på at se, hvordan Neestrup håndterer skadeshelvede på 8’er positionen. Der er jo kun fem styk i truppen, så han bliver jo nødt til (gys) at stille med et par andre end 8’ere på de midtbane og angreb. Vi må håbe, at det i det mindste lykkes at få dem, der kommer med, til at spille ude af position.
    Heldigvis er der fortsat mulighed for at stille med tre højrebacker i bagkæden, så vi kan nøjes med én ikke-højreback
    Sidst redigeret af gunner : 14.04.24 kl. 07:48
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optaktstråd til Vestjylland-København

    Igen et hav af spillere ude af position, man kan blive så træt Neestrup!!

  9. #6
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Optaktstråd til Vestjylland-København

    Så er det sidste chance, vi vi stadig skal spille med om guldet. Kun en sejr tæller, ellers er vi ude af mesterskabskampen.

    Det starter ikke for godt, for nu er Rasmus Falk blevet skadet, og det var næsten det værste der kunne ske. Og Magnus Mattsson er også stadig skadet.

    Jeg håber vi bruger William Clem og stiller sådan her op:

    Kamil Grabara

    Elias Jelert Kevin Diks Denis Vavro Scott McKenna Christian Sørensen

    Mohamed Elyounoussi William Clem Lukas Lerager

    Viktor Claesson Elias Achouri

    PS. Nu er Farum ude af pokalturneringen. Jeg havde håbet, at de havde vundet pokalen. Så havde fjerdepladsen givet adgang til Conference League En plads vi meget vel kan ende på, hvis vi ikke begynder at vinde kampe. Men det starter vi forhåbentlig på i dag. Forza FC!!!
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optaktstråd til Vestjylland-København

    Jeg ved sgu ikke om det er det værste der kunne ske at Falk er skadet. Han har spillet samtlige kampe i år, og selvom han har været med når vi har spillet bedst - så har han også spillet når vi har spillet dårligst.

    Jeg håber at vi griber kampen an præcis som City på udebane. Vi har en ELENDIG statistik i Herning, og det ville være endnu et selvmål at benægte det. Der skal stilles op med et fysik stærkt udgangspunkt. Håber på:

    Grabara
    Vavro - Diks - McKenna
    Ankersen - Lerager - Clem - Jelert
    Moi - Claesson - Achouri
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Optaktstråd til Vestjylland-København

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg ved sgu ikke om det er det værste der kunne ske at Falk er skadet. Han har spillet samtlige kampe i år, og selvom han har været med når vi har spillet bedst - så har han også spillet når vi har spillet dårligst.

    Jeg håber at vi griber kampen an præcis som City på udebane. Vi har en ELENDIG statistik i Herning, og det ville være endnu et selvmål at benægte det. Der skal stilles op med et fysik stærkt udgangspunkt. Håber på:

    Grabara
    Vavro - Diks - McKenna
    Ankersen - Lerager - Clem - Jelert
    Moi - Claesson - Achouri
    Jeg tror jeg ville forsøge med Lerager på 6'eren. Han giver noget fysik. Er meget utryg ved Clem. Så hellere Oscar!

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optaktstråd til Vestjylland-København

    Jeg mindes ikke at jeg har været mere overbevist om et Superliga-nederlag, siden de “glade” 90’ere.

    Det er bekymrende, jeg føler simpelthen Ikast er et niveau over os, og at Nees ikke rigtigt kan finde nogle våben til at stå imod.

    Jeg er rimelig sortseende idag, men i CS-interview’et synes jeg også der var en vibe af han ikke engang selv rigtigt troede på det… (Ja, kan godt høre jeg tuder).

    Zan

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    562

    Re: Optaktstråd til Vestjylland-København

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg ved sgu ikke om det er det værste der kunne ske at Falk er skadet. Han har spillet samtlige kampe i år, og selvom han har været med når vi har spillet bedst - så har han også spillet når vi har spillet dårligst.

    Jeg håber at vi griber kampen an præcis som City på udebane. Vi har en ELENDIG statistik i Herning, og det ville være endnu et selvmål at benægte det. Der skal stilles op med et fysik stærkt udgangspunkt. Håber på:

    Grabara
    Vavro - Diks - McKenna
    Ankersen - Lerager - Clem - Jelert
    Moi - Claesson - Achouri
    Jeg håber på samme opstilling. Moi kan søge ind i banen, og så kan Ankersen stå højt og nærmest være kant, når vi har bolden, mens Achouri holder bredden og giver plads til, at Jelert kan tage nogle raids ind i banen, og gå ind og skabe overtal på midten. Diks kan også få frihed til også at rykke op som 6'er, så vi har flere måder at skabe overtal på inde på midten med både Jelert, Moi, Claesson og Diks, og så kan Lerager tage nogle 8'er løb i dybden. Jeg er lidt nervøs for Clem, særligt om det bliver for defensivt og låst med ham og tre CB'er, så jeg kunne godt tænke mig Højlund i stedet for ham, da han også virker fysisk bedre, og den her kamp bliver helt sikkert en meget fysisk en af slagsen.

    Og selvom bif skulle vinde klokken 16 kampen, så er jeg slet ikke et sted, hvor jeg vil smide den her kamp. Vi kan altså stadig nå det. Det bliver meget svært, ja, men en sejr i Herning vil være et meget stort og vigtigt skridt skridt, og jeg tror at mange af vores problemer er mentalt, for det er jo nogle ret dygtige fodboldspillere, vi har.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Optaktstråd til Vestjylland-København

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Og selvom bif skulle vinde klokken 16 kampen, så er jeg slet ikke et sted, hvor jeg vil smide den her kamp. Vi kan altså stadig nå det. Det bliver meget svært, ja, men en sejr i Herning vil være et meget stort og vigtigt skridt skridt, og jeg tror at mange af vores problemer er mentalt, for det er jo nogle ret dygtige fodboldspillere, vi har.
    Guld tror jeg sgu ikke meget på, selvom du har ret i, at vi med en sejr bestemt stadig godt kan nå det. Det er et spørgsmål om at få noget momentum nu - de andre hold er ikke bedre end os, men de er desværre inde i en rytme, hvor de på en eller anden måde ofte vinder. Især FCM har reelt været pivringe udover 45 min mod os, men de har i den grad haft tynde straffespark (hjælper med MKK i Var-vognen mod AGF senest) og marginaler på deres side. Bif bliver nok desværre sværere at få fat i.

    Under alle omstændigheder har du ret i, at vi da på ingen måde skal smide en kamp til FCM, som det ser ud nu. Selv hvis vi antager at guldet er væk, så er der ganske meget at spille for i en 2. plads eller en 3. plads. De sekundære medaljer er selvfølgelig tæt på ligegyldige, men det er hamrende vigtigt, at vi spiller europæisk næste år. Med FCN ude af pokalen, så SKAL vi blive mindst nr 3 og så skal vi i det tilfælde endda ud i en nervepirrende kamp mod nr 7 om en plads i Europa.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Optaktstråd til Vestjylland-København

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Især FCM har reelt været pivringe udover 45 min mod os, men de har i den grad haft tynde straffespark (hjælper med MKK i Var-vognen mod AGF senest) og marginaler på deres side.
    Jeg ved godt ordsproget er at held og uheld går lige op over en hel sæson, men jeg så lige de stats på FCM. Det er jo grotesk, hvor mange straffespark de har fået. Læg dertil de udvisninger modstanderen har fået i mod dem.

    Du har ret, jeg syntes ikke FCM har været speciel imponerende. Hold de op de har haft marginalerne og nogle venlige dommere med sig.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Optaktstråd til Vestjylland-København

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg ved godt ordsproget er at held og uheld går lige op over en hel sæson, men jeg så lige de stats på FCM. Det er jo grotesk, hvor mange straffespark de har fået. Læg dertil de udvisninger modstanderen har fået i mod dem.

    Du har ret, jeg syntes ikke FCM har været speciel imponerende. Hold de op de har haft marginalerne og nogle venlige dommere med sig.
    Ja den talemåde må stamme fra folk, som intet aner som sandsynligheder generelt. Selv hvis vi antager at dommerne er upartiske (host MKK host), så er antallet af kampe for en klub i en sæson åbenlyst alt for lille til at tilfældigheder kan forventes udlignet.

    Og ja det er grotesk, at de har fået så mange straffespark senest det ultra tynde i Aarhus og det forkert dømte (som Tykgaard indrømmede for et par dage siden) mod os.
    Man skal heller ikke længere hen end kamp nr. 1 i sæsonen for at se, at de heller ikke har været helt uheldige den anden vej, da Hvidovre blev snydt for årets klareste straffe i Herning i FCM's 1-0 sejr...... nå ja FCM fik selvfølgelig selv straffe i den kamp.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: Optaktstråd til Vestjylland-København

    Rolig nu med den snak om FCM og straffespark. Det er jo ikke sådan at de har fået mere end dobbelt så mange straffespark som dem med næstflest eller at de har fået ca. 25% af alle tildelte straffespark…

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Optaktstråd til Vestjylland-København

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja den talemåde må stamme fra folk, som intet aner som sandsynligheder generelt. Selv hvis vi antager at dommerne er upartiske (host MKK host), så er antallet af kampe for en klub i en sæson åbenlyst alt for lille til at tilfældigheder kan forventes udlignet.
    Det er noget vås uanset antallet af kampe. Held og tilfældigheder udlignes aldrig nogen sinde - uanset antallet af kampe - tværtimod. Jo flere kampe, jo større forventet effekt af tilfældigheder.

    Effekten af held PER KAMP falder, så hvis man spiller nok kampe, så bliver held og tilfældigheder relativt mindre afgørende i forhold til evner. Men den samlede effekt af held, som i hvor mange point det heldigste hold har fået i forhold til det mest uheldige hold - den forskel stiger bare stille og roligt - standard-afvigelsen i det forventede antal heldige point skalerer med kvadratroden af antal kampe. Så dvs. den mængde held vi ser i en enkelt kamp, den vil vi kunne forvente ender med at være sqrt(32) = 5.5 gange så stor efter hele sæsonen.

    Tilfældigheder udligner sig ikke - om vi så spillede en million kampe - tilfældigheder vokser altid støt. Så et heldigt straffe, der giver 3 point, det udligner sig ikke - gennemsnitligt set - det bliver bare værre - og lige netop i dag, får vi nok brug en god bid af det.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optaktstråd F.C. København vs FCM
    By Bigtimebowler in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 13.09.17, 14:51
  2. Optaktstråd Porto vs. Fc.København
    By Bigtimebowler in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 14.09.16, 07:18
  3. Optaktstråd FC København - Randers 22.11.09
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 23.11.09, 14:02
  4. Optaktstråd PSV-København 22/10 09
    By Pede in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 25.10.09, 10:15
  5. FCKFC vestjylland?
    By Fosse in forum Bazar
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 06.06.05, 13:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •