Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen FCK - Silkeborg ?

Stemmeafgivere
46. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 71.74%
  • FCK spiller uafgjort

    4 8.70%
  • Silkeborg vinder

    5 10.87%
  • Who cares, guldet og CL er miles away

    4 8.70%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 63

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København-Silkeborg 21/4 kl. 16.00

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Optakts- og kamptråd: F.C. København-Silkeborg 21/4 kl. 16.00

    Kl 16 fløjter dommer Jørgen Burchardt kampen igang.
    FCK har endnu til gode at vinde i årets mesterskabsspil og faktisk kun fået 1 point tilkæmpet i overtiden på heden hvor vi fik tilkendt straffespark som effektivt blev eksekveret af Diks. Et nederlag havde punkteret et realistisk guldhåb.

    Vi er 6 point bag FCM og BIF. FCN har gjort rent bord indtil nu og dermed lagt sig pointmæssigt op på siden af byens hold. Dermed er der lagt op til en spændende og tæt kamp om topplaceringerne hvor vores konkurrenter kan spænde ben for hinanden hvis alt flasker sig. Indrømmet, vores pointhøst er nedslående men spillet i sidste rundes kamp synes jeg var opløftende, så nu gælder det om at høste 3 point mod først SIF og runden efter mod GF. Lykkes det vil vi med garanti have hentet point på de 2 tophold så der er alt at kæmpe for da FCN jo samtidig kan fravriste os 3.pladsen og dermed en mulig europæisk deltagelse for første gang siden år 2000.
    Sidst redigeret af Ezen : 19.04.24 kl. 17:09

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Tror vi vinder. Bruger vi fysikken som vi havde rimeligt succes med imod FCM, burde det være nok
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-silkeborg-if-35

    Truppen er udtaget. Mattsson og Falk er desværre ikke blevet klar.

    Til gengæld har man udtaget en Niels Damgaard med nummer 75. Er det mon Jesper Grønkjær?.. :)

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,313

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Truppen er udtaget og den gemmer på en overraskelse. Det er ikke skadeslisten, der, foruden de langtidsskadede, indeholder Falk og Mattsson (det tog i øvrigt ikke lang tid). En vis Niels Damgaard med rygnummer 75 er blevet udtaget og det er sparsomt med informationer omkring ham. Han fremgår ikke på nogle truplister og da et media spurge Jes Mortensen var svaret blot "I får se". Det skal nok blive spændende.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,162

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Truppen er udtaget og den gemmer på en overraskelse. Det er ikke skadeslisten, der, foruden de langtidsskadede, indeholder Falk og Mattsson (det tog i øvrigt ikke lang tid). En vis Niels Damgaard med rygnummer 75 er blevet udtaget og det er sparsomt med informationer omkring ham. Han fremgår ikke på nogle truplister og da et media spurge Jes Mortensen var svaret blot "I får se". Det skal nok blive spændende.
    Jeg har det virkelig stramt med sådan en "joke"/gimmick i den situation vi er lige nu. Har folk i klubben slet ikke fattet alvoren? Ikke nok med, at at vi står til at miste mesterskabet (det sker trods alt af og til), men vi står også på kanten til misset Europa, hvilket vil være en kæmpe katastrofe mht at tiltrække nødvendige forstærkninger til truppen.
    Med mindre Niels Damgaard er et anagram for en god spiller vi henter fra sommer af, så må de gerne stoppe det pis. Og så er jeg lige glad med,om Niels Damgaard i virkeligheden er Grønkjær (som fortjent skal hyldes), eller om det er noget med en nyhed omkring stadion. Lad nu bare vær med den slags i vores situation.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har det virkelig stramt med sådan en "joke"/gimmick i den situation vi er lige nu. Har folk i klubben slet ikke fattet alvoren? Ikke nok med, at at vi står til at miste mesterskabet (det sker trods alt af og til), men vi står også på kanten til misset Europa, hvilket vil være en kæmpe katastrofe mht at tiltrække nødvendige forstærkninger til truppen.
    Med mindre Niels Damgaard er et anagram for en god spiller vi henter fra sommer af, så må de gerne stoppe det pis. Og så er jeg lige glad med,om Niels Damgaard i virkeligheden er Grønkjær (som fortjent skal hyldes), eller om det er noget med en nyhed omkring stadion. Lad nu bare vær med den slags i vores situation.
    Jeg enig.

    Det hele virker meget amatør agtigt om det så er et Gimmick eller ej, især klubbens position i tabellen. Fair nok, hvis vi var 6-9 point foran modstanderen og der truppen svævet på en sky af sucess, men det kan man jo ikke just vove at påstå.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,162

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg enig.

    Det hele virker meget amatør agtigt om det så er et Gimmick eller ej, især klubbens position i tabellen. Fair nok, hvis vi var 6-9 point foran modstanderen og der truppen svævet på en sky af sucess, men det kan man jo ikke just vove at påstå.
    Dette var åbenbart svaret: https://www.fck.dk/nyhed/flere-smil-...d-silkeborg-if

    Sympatisk initiativ, men hvorfor skulle vi dog holdes hen et par timer?

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Dette var åbenbart svaret: https://www.fck.dk/nyhed/flere-smil-...d-silkeborg-if

    Sympatisk initiativ, men hvorfor skulle vi dog holdes hen et par timer?
    Rimeligt åbenlyst for at skabe større opmærksom omkring det.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,591

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg enig.

    Det hele virker meget amatør agtigt om det så er et Gimmick eller ej, især klubbens position i tabellen. Fair nok, hvis vi var 6-9 point foran modstanderen og der truppen svævet på en sky af sucess, men det kan man jo ikke just vove at påstå.
    Jeg er uenig. Det er netop når man er presset, at man skal vise klassen. Desuden er det ikke en "gimmick", der reelt bør tage spillernes fokus på kampen (og hvis sådan noget gør, så er der noget grundlæggende i vejen med spillerne. Mere end blot at vi ligger nr. 3.). Desuden er det sgu en uvurderlig oplevelse for de børn, der får gavn af Smil-fondens arbejde, at få en sådan tur med FCK. Især når det samtidigt er en "gratis" omgang for holdet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg er uenig. Det er netop når man er presset, at man skal vise klassen. Desuden er det ikke en "gimmick", der reelt bør tage spillernes fokus på kampen (og hvis sådan noget gør, så er der noget grundlæggende i vejen med spillerne. Mere end blot at vi ligger nr. 3.). Desuden er det sgu en uvurderlig oplevelse for de børn, der får gavn af Smil-fondens arbejde, at få en sådan tur med FCK. Især når det samtidigt er en "gratis" omgang for holdet.
    Mit indlæg blev skrevet inden det blev offentliggjort hvad det gik ud på. K@sper har jo en god pointe, hvorfor ikke bare kom ud og sige det med det samme?. Hvorfor vente 2 timer, giver ingen mening.

    Så enig i det er en god gestus, men absolut uenig i den måde det blev lanceret på. Om det tager Fokus eller ej, tror jeg alle kan have en mening om. Det burde vel hellere ikke tage fokus når spillerne op til en sæsonstart vælger at deltage i en Fanmarch, men det er der jo også forskellige meninger i fankredse.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    523

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    ...

    Så enig i det er en god gestus, men absolut uenig i den måde det blev lanceret på. Om det tager Fokus eller ej, tror jeg alle kan have en mening om. Det burde vel hellere ikke tage fokus når spillerne op til en sæsonstart vælger at deltage i en Fanmarch, men det er der jo også forskellige meninger i fankredse.
    Det tager jo ikke fokus fra spillerne, eftersom de hele tiden har vidst, hvad udtagelsen handlede om. Jeg kunne derimod godt forestille mig at det ville stjæle en smule fokus at skulle gå gennem hele byen sammen med tusindvis af mennesker, der har meget markante holdninger til ens arbejdsindsats.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,313

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Mit indlæg blev skrevet inden det blev offentliggjort hvad det gik ud på. K@sper har jo en god pointe, hvorfor ikke bare kom ud og sige det med det samme?. Hvorfor vente 2 timer, giver ingen mening.

    Så enig i det er en god gestus, men absolut uenig i den måde det blev lanceret på. Om det tager Fokus eller ej, tror jeg alle kan have en mening om. Det burde vel hellere ikke tage fokus når spillerne op til en sæsonstart vælger at deltage i en Fanmarch, men det er der jo også forskellige meninger i fankredse.
    Årsagen er jo at det skabte opmærksomhed med spekulation blandt fans og medier. Vel ganske effektiv markedsføring.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    74

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Omg Dommer bliver Jørgen Daugbjerg Buchardt. Glemmer aldrig den kamp han dømte i Parken mod AGF i november 2021. Han krydrede en umulig indsats med et straffe for hands mod VK dybt inde i overtiden. Dengang enedes vi om her på SL at møde ham med “ SKANDALEDOMMER” næste gang han skulle dømme i Parken - og det er så i dag !!!
    --SoccerFessor --
    ...næsten aldrig på pletten :-/

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Årsagen er jo at det skabte opmærksomhed med spekulation blandt fans og medier. Vel ganske effektiv markedsføring.
    Det er jeg med på, men derfor behøver man jo ikke være enig. Jeg tvivler på, hvis dette var sidste kamp i mesterskabsspilet og det var en afgørende kamp om DM guldet, så har vi næppe set denne fine gestus, da enhver procent af fokus både på og uden for banen omhandler den kommende vigtige kamp.

    Men jo effektiv markedsføring :)

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,162

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Årsagen er jo at det skabte opmærksomhed med spekulation blandt fans og medier. Vel ganske effektiv markedsføring.
    Effektivt markedsføring, men i mine øjne også.en smule tonedøvt at trække klubbens fans igennem den uvished i en periode, hvor vi som fans er rimelig presset på humør og nerver.
    Og hvorfor skal der egentlig være behov for ekstra markedsføring over en god gerning? Mon ikke man havde fået fint med omtale, hvis man bare samtidig med udtagelsen havde skrevet, hvem Niels var?

    Om dette stunt er forstyrrende for spillerne er naturligvis svært at vide. Mon ikke det kun er positivt at de bruger 5-10 min på at gøre en dreng glad til træning. Der hvor jeg kan være en smule bekymret er, at han vist også skal være med hele dagen i dag inden kampen. Han er næppe i sig selv skyld i mistet fokus, men jeg skulle kende FCK dårligt, hvis ikke det samtidig betyder, at han har hele medieafdelingen i røven samtidig, og det er måske ikke helt optimalt op til en vind eller forsvind kamp i en presset situation.

    Under alle omstændigheder så er det jo svært ikke at knuselske sådan et initiativ (trods min oprindelige vrede). Men skulle vi gå hen og miste point i dag, så vil jeg da nok tage hjem med en følelse af, at det måske ikke var verdens bedste timing for dette initiativ...

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 152
    Sidste Meddelelse: 13.05.22, 14:10
  2. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (14.04.22 kl.16)
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 15.04.22, 17:33
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 20.03.17, 13:04
  4. Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF – FC København(01.04.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 02.04.13, 14:15
  5. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (25.03.12 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 27.03.12, 13:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •