Viser resultater 1 til 1 af 1

Emner: Hjælp en medfan i boligmangel

Tilmeldingsdato
    May 2005

Hjælp en medfan i boligmangel

Kære medfans.

Først og fremmest håber jeg opslaget er ok. Hvis ikke, så skal jeg selvølgelig nok slette det igen.
    Jeg er bare efterhånden ret presset at jeg er nødt til at gøre alt hvad der står i min magt for at få løst mit problem...

Min søns mor og jeg skal ikke længere bo sammen. Så derfor skal jeg flytte for mig selv.
    Vi bor idag på Østerbro hvor min søn har boet hele sit liv... Her går han i skole (2 klasse) og her spiller han fodbold i fælledparken og i klub med hans venner...

Jeg drømmer om en andelsbolig på Østerbro, så vi kan blive så tæt på det liv som han i forvejen kender i trygge rammer. Så at dette skifte bliver så smertefrit for ham som overhovedet muligt.
    Jeg drømmer om et sted på Østerbro hvor min søn selv kan komme og gå når han har behov for mig og hvor han kan få sin egen nøgle...

Det er som at lede efter en nål i en høstak. Men jeg prøver alt hvad jeg kan at få det til at lykkedes... Så det kunne jo være at der var en medfan herinde som kender nogen som kender nogen som måske kan hjælpe os godt videre...

Vi er begge meget sociale, aktive og glødende FCK fans med sæsonkort til Parken.

Mit budget er ca. 2 mio og boligydelse på kr. 6.000
    3 værelser er at foretække, 2 kan også gå an...

Send mig endelig en pb hvis du kan hjælpe mig...
    Eller send mig en mail på [email protected] m

De bedste hilsener

Ps: Jeg giver naturligvis en eller anden form for en dusør til den som kan hjælpe mig godt videre...

2. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Lejlighedshjælp til en medfan
    By Røll in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.07.15, 12:06
  2. HJÆÆÆÆÆLP. Akut boligmangel
    By giggs in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 31.10.10, 07:57
  3. Hjælp!!
    By FCK 3000 in forum Diverse
    Svar: 3