Se afstemningsresultater: Hvem vinder?

Stemmeafgivere
32. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Lyngby

4 12.50%
  • Uafgjort

5 15.63%
  • FCK

23 71.88%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 46

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/07-2024 kl. 19:00)

Tilmeldingsdato
    Oct 2004

Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/07-2024 kl. 19:00)

Efter en sommer fyldt med EM og andet ligegyldigt lort, så er Superligaen endelig tilbage.

Nu kommer en masse, jeg mestendels har kopieret fra fck.dk

Trup

Seks spillere kan få officiel debut: Nathan Trott, Alex Rúnarsson, Munashe Garananga, Rodrigo Huescas, Oliver Højer og Amin Chiakha. Thomas Delaney er ikke i truppen, da han sikkert også har spillet på for mange forskellige baner.

Nicolai Boilesen og Roony Bardghji er langtidsskadede. Desuden er William Clem, Elias Achouri og Andreas Cornelius skadede, og de to førstnævnte forventes tilbage inden kort tid.

Dommer

Jacob Sundberg dømmer opgøret.

TV

Kampen kan ses på TV2 Sport X med optakt fra klokken 18.

Generelt om kampen

Spillerne har desuden været ude at rafte og lært om samarbejde og at padle. Det bør give en fordel. Ud fra diverse interviews fra trænere og spillere, er truppen tændt og vil forsøge at vinde fodboldkampen. Alt peger mod en sejr. Neestrup giver desuden udtryk for, at det bliver rigtig godt.

Vejret

Umiddelbart dejligt fodboldvejr uden regn og med dejlig sol. Dejligt.

Afsluttende bemærkning

Målmandsposten. Hvem skal stå? Nathan Trott har trott i spinaten heh i en af træningskampene, men hans konkurrence er jo Rúnarson. Svaret på hvem førstemålmanden bliver kommer i aften. (Det bliver Trott)
    Sidst redigeret af Kim-N : 22.07.24 kl. 15:07
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

2. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/07-2024 kl. 19:00)

Hvis Falk starter på 6 positionen = Lukker mindst 2 mål, mark my words, og så må vi se om vi kan score flere mål end store skræmmende Lyngby.
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Jeg havde ikke ramt rigtigt på alle 11 i startopstillingen

Trott
    Huescas garananga Diks Melling
    Diogo Falk Claesson
    Larsson Orri Elyounoussi

Huescas, Diogo og Larsson starter inde er måske en smule overraskende. I virkeligheden også Claesson, men godt med et frisk pust. Mon ikke det er tydeligt at Vavro og Jelert bliver brugt mindre pga en eventuel afgang.

Glæder mig til at se Huescas og om Larsson er i gear. Det glæder mig faktisk også at se Claesson og Diogo… selvom jeg da savner Mattson i start 11.

God kamp og lad os nu komme ordentlig igang med en sejr og fornuftigt spil

5. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg havde ikke ramt rigtigt på alle 11 i startopstillingen

Trott
    Huescas garananga Diks Melling
    Diogo Falk Claesson
    Larsson Orri Elyounoussi

Huescas, Diogo og Larsson starter inde er måske en smule overraskende. I virkeligheden også Claesson, men godt med et frisk pust. Mon ikke det er tydeligt at Vavro og Jelert bliver brugt mindre pga en eventuel afgang.

Glæder mig til at se Huescas og om Larsson er i gear. Det glæder mig faktisk også at se Claesson og Diogo… selvom jeg da savner Mattson i start 11.

God kamp og lad os nu komme ordentlig igang med en sejr og fornuftigt spil
    Vi har vel reelt ingen andre mulige kanter end Moi og Larsson, så de har givet sig selv. Jeg er overrasket over, at Diogo starter fremfor Mattsson, og så er jeg sgu lidt nervøs over, at vi starter med begge de nye bagi. Det kan ikke undgå at give nogle fejl - omvendt så skal de jo spilles ind, da Vavro og Jelert sikkert er på vej videre.

Jeg har ikke de store forventninger til spillet, men håber at vi kan hive en sejr hjem. Vi har i alt for mange af de seneste sæsoner dummet os i første kamp, som altid er lidt underlig.

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi har vel reelt ingen andre mulige kanter end Moi og Larsson, så de har givet sig selv. Jeg er overrasket over, at Diogo starter fremfor Mattsson, og så er jeg sgu lidt nervøs over, at vi starter med begge de nye bagi. Det kan ikke undgå at give nogle fejl - omvendt så skal de jo spilles ind, da Vavro og Jelert sikkert er på vej videre.

Jeg har ikke de store forventninger til spillet, men håber at vi kan hive en sejr hjem. Vi har i alt for mange af de seneste sæsoner dummet os i første kamp, som altid er lidt underlig.
    Claesson kunne sagtens spille kant og det kunne Huesca, Jelert, Diogo og måske selv Falk også. Men ja - Larsson gav vel meget god mening

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Men ja - Larsson gav vel meget god mening
    Måske hvis man ikke har set ham spille højrekant før. Men det må man dog antage, at vores trænerteam har, hvorfor beslutningen kan undre.

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Det mål vi får annulleret er en skandale. Så stregerne i pausen, og ganske rigtigt, så er der jo ikke offside. Og da slet ikke i en grad som gør, at man kan kalde dommen tilbage. Stregen på Bjelland er sat nede ved hoften, men hans skulder er 10-15 cm længere fremme. Det er så håbløst kaldt af VAR-vognen det der. Igen igen. Det kunne være så nemt, men de fejler igen og igen derude. Skandaløst ringe. Når det er sagt, så er jeg meget tilfreds med indsatsen.

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Første halvleg rigtig god. Flot 3-0 føring, som kun bliver ødelagt af VAR og derfor står der fejlagtigt 2-0 efter 45 min. Generelt har dommerteamet været ringe.

- Larsson og Orri med en god kamp
    - fine debut fra de 3
    - masser af spilletid til talenter

2 halvleg var elendig. Lerager har ikke et godt indhop og dommernes dårlige første halvleg blev fuldt op af en elendig anden halvleg med alt for mange fejl.

11. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Første halvleg rigtig god. Flot 3-0 føring, som kun bliver ødelagt af VAR og derfor står der fejlagtigt 2-0 efter 45 min. Generelt har dommerteamet været ringe.

- Larsson og Orri med en god kamp
    - fine debut fra de 3
    - masser af spilletid til talenter

2 halvleg var elendig. Lerager har ikke et godt indhop og dommernes dårlige første halvleg blev fuldt op af en elendig anden halvleg med alt for mange fejl.
    Enig, selvom jeg desværre ikke synes Larsson var særlig god udover assist.
    God første halvleg - lidt svag anden, men sejren var ikke i fare.
    Fin første kamp, fin debut til alle de nye og 3 point på kontoen. Lyngby ligner et hold, som nemt kan rykke ud.

13. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

På positivsiden: 3 point og en debut til vores tre nye. På negativsiden: kampen lignede til forveksling noget vi kunne have været vidne til sidste sæson med alle de samme taktiske og spillemæssige unoder. Der må og skal skiftes ud i besætningen til midtbanen og kanterne.

15. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2004

Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    På positivsiden: 3 point og en debut til vores tre nye. På negativsiden: kampen lignede til forveksling noget vi kunne have været vidne til sidste sæson med alle de samme taktiske og spillemæssige unoder. Der må og skal skiftes ud i besætningen til midtbanen og kanterne.
    Synes midtbanen var aldeles suveræn i 1.halvleg. Så kan ikke se hvorfor der skal skiftes voldsomt ud på midten og kanterne.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Enig.

Det ærgrer mig som vi så ofte har set før. Vi spiller en perfekt halvleg og så overlader vi spillet til modstanderen. Jeg er med på modstanderen justerer, men vi skal simpelthen være bedre til så selv at justerer og så pumpe på for målet til 0-3 og tage spillet til os.

2 halvleg var skuffende, men perfekt start og nærmest et 12 tal til vores 3 nye

18. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Synes midtbanen var aldeles suveræn i 1.halvleg.
    Nu varer en kamp jo ikke kun 45 min. + vi spillede mod Lyngby.

20. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Apr 2019

Rigtig fin start og de tre nye får virkelig vist sig flot frem. Vi sidder totalt på kampen og så går vi lidt ned i kadence i 2. halvleg, men her skifter Lyngby til at mandsopdække over hele banen (i første halvleg blev kun Falk decideret mandsopdækket), og der kommer det virkelig til syne, at vi ikke har en spiller, der kan sætte sin mand. Havde Achouri været klar, havde han revet den taktik helt fra hinanden.

Men alt i alt en god start men også på en lidt billig baggrund.

22. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

Der er ingen tvivl om, at det lederskab Delaney kommer med vil være kærkomment.

De tre debutanter var gode. Særligt synes jeg Garananga var virkelig dygtig og bliver en stor gevinst, i forhold til det holdet har manglet. Huescas viser også, at han er langt mere end 2 mio. Dollars værd. Det var også dejligt at se, at Trott var alt andet end en Småsten.

Dommeren var til gengæld stadig på ferie i Nordsjælland.

24. De følgende 6 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 02.06.24, 16:54
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  5. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46

Regler for meddelelser