Se afstemningsresultater: Hvem vinder?

Stemmeafgivere
32. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Lyngby

4 12.50%
  • Uafgjort

5 15.63%
  • FCK

23 71.88%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 46 af 46

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/07-2024 kl. 19:00)

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/07-2024 kl. 19:00)

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er der jo næppe nogen herinde, som kan være uenig i.

Jeg kan læse herinde, at vi ikke har domineret nok siden 2017 - det er alligevel noget af en årrække. Jeg kan derfor ikke helt lade være med at tænke, om vores forventninger mon er lidt for store? Er den dominans vi forventer overhovedet muligt nu til dags? Dominerede vi overhovedet så meget i 2017 og inden da, som vi helt romantisk husker?
    Jeg er med på, at vi regnet i millioner brugt på spillerbudget måske er mere foran nu end for 10 år siden, men der er vel også kommet nogle sværere konkurrenter i toppen. De gode spillere er vel også blevet relativt meget dyrere end den gang. Mod bundhold har vi for øvrigt i forgangne sæson fået det bedste pointsnit nogensinde - og som vi nok nogensinde får. Det er vel også en form for dominans - tænker ikke, at vi bare har været heldige i alle kampene.

Jeg er med på, at du måske også tænker dominans spillemæssigt, men her vil jeg egentlig også udfordre tanken om, at alting var bedre i gamle dage. Var det mon virkelig det? Og hvis det var, kunne det on skyldes noget andet, end at vi bare er for dårlige nu f.eks. markant ringere hold den gang?

Ja jeg er oprigtigt nysgerrig. Jeg ser også gerne en større dominans, men jeg kan måske være i tvivl om, hvorvidt det er muligt at dominere i den grad, som mange herinde måske forventer.
    Cybermac viser i dette indlæg:
    http://sidelinien.dk/forums/showthre...554#post736554

at vi har manglet dominans mod FCM siden 2017. Man kunne også kigge på de 10 år fra 2004 til 2014 og fra 2014 og frem til nu. Konklussionen ville være den sammen, vi vandt flere mesterskaber i den første 10 års periode. Vi skal i denne sæson vise at vi reelt kan vinde kampe over top 6, og at vi kan blive ved med at gøre rent bord mod bund 6. Mod midtjylland skal vi tilbage til at tage min 7 point i de indbyrdes kampe. Hvis vi konsekvent taber mere end vi vinder, mod midtjylland, så får vi problemer med at opretholde det mesterskabssnit vi ønsker. Og det har været problemet siden 2017.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

2. De følgende 8 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 02.06.24, 16:54
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  5. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46

Regler for meddelelser