Se afstemningsresultater: Hvem vinder?

Stemmeafgivere
35. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK

20 57.14%
  • Uafgjort

9 25.71%
  • Banik

6 17.14%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 49

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs Banik Ostrava (7/8-2024 kl.19:00)

Tilmeldingsdato
    Oct 2004

Optakts- og kamptråd: F.C. København vs Banik Ostrava (7/8-2024 kl.19:00)

Conference League
    Sidst redigeret af Kim-N : 07.08.24 kl. 15:17
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

Re: ptakts- og kamptråd: F.C. København vs Banik Ostrava (7/8-2024 B. 19:00)

Husk at sætte tidsbegrænsning på afstemninger. :-)
    Ståle (un)Raus #666

Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

3. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2013

er jeg den eneste der ikke kan se kampen trods købt abonnement på FCK+ ?

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    er jeg den eneste der ikke kan se kampen trods købt abonnement på FCK+ ?
    Prøv både web og app, hvis du har problemer.

Tilmeldingsdato
    Mar 2003

Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Prøv både web og app, hvis du har problemer.
    https://www.youtube.com/watch?v=0SHhp4z1nWk
    Den Røde Romario
    NEJ! Jeg er ikke Aab-Fan -- Jeg er Erik Bo-Fan

7. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jul 2005

Hvad skete der med huescas? Så ikke den første halve …
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

"Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

Tilmeldingsdato
    Feb 2013

Imponerende er det jo nok ikke!!! Har du nogle taktisk ideer Nees??? Fornærmende indsats!!
    Sidst redigeret af peterandreasen : 07.08.24 kl. 19:50

10. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

På trods af sejren bliver det sværere og sværere at tro på, at Neestrup er den rette mand til at føre det her hold videre.

Taktisk hænger det ikke sammen. Der bliver truffet dårlige beslutninger overalt på banen. Der mangler vildskab og vilje til at tilbyde sig for boldholder, løbe de ekstra meter og give sig i nærkampene.

Og så er det ufatteligt, at Mattsson bliver smidt i startopstillingen igen og igen. Han har enkelte gode aktioner i form af Falk-agtige vendinger, men kan generelt slet ikke finde sin plads på banen og smider ubegribeligt mange bolde væk. Send ham på bænken, eller lej ham ud.

Nees har vel til landskampspausen til at overbevise om, at han er værd at satse på. Er vi videre i Europa, ligger vi forrest i ligaen, og er spillet ikke mindst blevet mange gange bedre, end det er nu, så må man give ham til vinterpausen. Ellers er det farvel og tak.
    HIC SUNT LEONES

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Jeg synes Mattsson gjorde det ok. Kæmpe energi og mange gode aktioner, men det er lidt foruroligende at de gode aktioner ofte bliver efterfulgt af en dårlig. Lidt som vi ofte så det med Jehlert. Men potentielle syndebukke står i kø efter både Randers og Banik kampen. Man kan nærmest pege på alle med undtagelse af Achouri, Froholdt og Diks.

Statistikken siger 17 skud (2 på mål) mod Banik og 31 skud (5 på mål ) mod Randers. Det er samme tendens i skudøvelserne under opvarmningen. De vattede sløsede skud står i kø. Jeg ved ikke hvilken træner der står for den del, men vi har åbenlyse problemer med afslutninger og dødbolde. Måske det var en ide at luge ud blandt assistenterne og erstatte dem med nogle der har større ambitioner og ikke accepterer sløseri.

13. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Det er også helt vildt me de dødbolde - vi bliver ikke engang tæt på farlige. Når bolden ryger ud til hjørnespark, så får man ikke snerten af optimisme, man håber snarer at vi blot vinder en andenbold så vi kan få endnu et angreb. Det er så tandløst at vi snart bør give op og ty til korte hjørnespark ala Barcelona for nogle år tilbage.

Falk er så ligegyldig på det her hold, på den position han spiller. Det bedste der kan ske for vores hold pt. er at Clem bliver klar meget meget snart.

Moi og Ori var utrolig usynlige. Achouri skal holde dig skadesfri og ikke blive solgt, hvis vi skal have nogen forhåbninger om noget offensivt output i den her sæson.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

15. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2016

Fra min plads på C10 synes jeg egentlig det var en ret stærk indsats bortset fra de første 10-15 minutter, selvom vi selvfølgelig også burde have scoret langt tidligere, for chancerne var der. Orri med en kæmpe chance i første halvleg og Lerager med en ligeså stor i anden og derudover en masse halve og hele muligheder.

Jeg synes, der var rigtig meget intensitet, særligt i anden halvleg, hvor Falk også kom meget på bolden og skabte bedre flow. Achouri var god indtil han blev træt, Diks var solid, og så synes jeg, at det var en flot debut af Giorgi, som bare gav den gas og ikke virkede ret nervøs.

Matsson laver stadig alt for mange fejl i opspillet, selvom han blev bedre i anden halvleg. Vores dødbolde er uskarpe. Og så skal vi jo simpelthen blive bedre til at afslutte – vi kunne snildt have vundet 3-0 i dag med større effektivitet.

Men jeg synes sgu, det var en ret fed kamp ellers.
    Sidst redigeret af mikaelstein : 07.08.24 kl. 20:53

17. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Hvad skete der med huescas? Så ikke den første halve …
    tog sig til baglåret = kort skade = ses til februar!

19. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Citat Oprindeligt indsendt af mikaelstein Se meddelelser
    Fra min plads på C10 synes jeg egentlig det var en ret stærk indsats bortset fra de første 10-15 minutter, selvom vi selvfølgelig også burde have scoret langt tidligere, for chancerne var der. Orri med en kæmpe chance i første halvleg og Lerager med en ligeså stor i anden og derudover en masse halve og hele muligheder.

Jeg synes, der var rigtig meget intensitet, særligt i anden halvleg, hvor Falk også kom rigtig meget på bolden og skabte bedre flow. Achouri var god indtil han blev træt, Diks var solid, og så synes jeg, at det var en rigtig flot debut af Giorgi, som bare gav den gas og ikke virkede ret nervøs.

Matsson laver stadig alt for mange fejl i opspillet, selvom han blev bedre i anden halvleg. Vores dødbolde er uskarpe. Og så skal vi jo simpelthen blive bedre til at afslutte – vi kunne snildt have vundet 3-0 i dag med større effektivitet.

Det var så ikke lige den kamp jeg så.

Der er jo ikke noget flow, der er ingen angrebsmønstre, Banik havde sådan set gode chancer, ingen tempo, og ingen tager nogen løb.

Rigtig flot debut af Giorgi? Der var bestemt gode aktioner, men også sløje. Det er helt fint! Det var hans første kamp, men venter altså lige med superlativerne, til de rent faktisk stemmer.

Jeg må sige jeg er ret målløs over hvor kedeligt det er.

Men med sejr er der kortere til tilgivelse. Vi har SJE, VFF, Banik (som bare skal vindes), inden Nees kan lukke r… på mig og kritikkerne med 5 point imod FCN, BIF, FCM (i streg!).
    August og september bliver jo helt ekstremt definerende for Nees. Tror jeg.

Zan

Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Nees' opgave denne sæson er at vise, at han vil noget, kan noget og har en plan (kan fortsat ikke se den!).

Han skal have point mod top 6 - det tvivler jeg fortsat på....

vi må se hvad der sker, og som Nees "håber" jeg, at det går bedre ...

22. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af mikaelstein Se meddelelser

Jeg synes, der var rigtig meget intensitet, særligt i anden halvleg, hvor Falk også kom meget på bolden og skabte bedre flow. Achouri var god indtil han blev træt, Diks var solid, og så synes jeg, at det var en flot debut af Giorgi, som bare gav den gas og ikke virkede ret nervøs.

Indsatsen var i hvert fald ikke så dårlig som beskrevet herinde - men Sidelinien er jo sidelinien...

Jeg synes også, det var en fornuftig indsats uden på nogen måder at være prangende. Ligesom i 2. halvleg mod Randers, så ender dette med at være en kamp, hvor man i den grad bliver testet på tålmodigheden, fordi modstanderen står ekstremt defensivt. Det klarede vi ok uden at forcere spillet unødvendigt og skabe alt for mange tossede kontrasituationer imod. Uden at spille os til vildt meget, så har vi som du skriver 3-4 fornuftige muligheder, som vi skal score et par mål på, og når det ikke sker, så bliver det op ad bakke. Heldigvis kom målet til sidst.
    Jeg er enig med andre i, at det bestemt ikke var noget festfyrværkeri og havde jeg ikke været FCK-fan, så havde jeg også syntes, at det var kedeligt. Men det er desværre hvad der kan ske i sådanne kampe - det vigtigste er trods alt i dobbeltopgør som disse, at man ikke taber kasketten og satser for meget undervejs og får kontrakniven, hvilket ville gøre opgaven på udebane endnu sværere. Der er kun én ting som tæller i disse to opgør, og det er at vi går videre.

24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 06.08.24, 07:54
  2. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 30.07.24, 08:11
  3. Svar: 138
    Sidste Meddelelse: 20.05.24, 20:29
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  5. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46

Regler for meddelelser