Du har ret meen Claesson som 9er er en fint lappeløsning, men holder ikke på sigt, men historikken på transfer fronten igennem årene gør mig pessimistisk med rette og det var både under Ståle, JT og nu Neestrup og skiftende sportsdirektører.
Skyd forventningerne ned så får man en meget bedre dag :)
Alt tyder på, at man arbejder med en lille liste af måske 4-5 angribere, hvor Onughka ikke er topprioritet. Men man har ham klar i kulissen, hvis klokken er 23.00 og man har fejlet med de andre. Man har længe vidst, at Orri kunne blive solgt, så der er naturligvis navne klar til at byde på.
Jeg er fuldstændig enig.. Jeg er decideret rystet over, at vi kan finde på at hente ham og at han overhovedet figurerer på en liste med potentielle emner. Dels pga. hans fodboldfærdigheder, som er dybt begrænsede, men i aller højeste grad også pga hans personlighed. Det skriger jo til himlen af en ny Baba/Pusic-case. Ja jeg vil sgu næsten hellere undvære, end at vi hiver ham ind. FCM henter Buksa og Kuchta ind til et angreb som i forvejen tæller Franculino og Cho, mens vi sælger vores eneste angriber og erstatter ham med en 27-årig sekundaspiller fra suppens dårligste hold. Det er langt langt langt langt under det der kan og skal forventes af en klub som vores. Der er for fanden også en grund til at ingen andre klubber har budt sig til her, så det vil skrige af ren panik, hvis vi ender med Onugha til 19 mio.
Hvad er problemet med hans personlighed? Og er det bare egen tolkning eller noget, som der historier om, for jeg kan da ikke mindes at have set dem.
Mht hans niveau så synes jeg det er svært at vurdere. Jeg synes, at han har været pivfarlig de gange vi har set ham i Parken. At blive superligatopscorer som sekundaspiller endda på suppen dårligste hold er da for øvrigt noget af en bedrift. På den anden side så er årets topscorer pt. Tonni, så det er da ikke umuligt at sekundaspillere kan blive det...
Den (ganske snævert) mest populære mulighed i afstemningen er landet!
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/afsloering-fc-koebenhavn-koeber-german-onugkha
FC København køber German Onughka.
Tipsbladet kan afsløre, at Superliga-klubben er blevet enig med Vejle Boldklub om købet til 1,5 millioner euro, det er 11 millioner kroner.
Ifølge Tipsbladets oplysninger er der bonusser for en halv million euro i aftalen.
Det er knap fire millioner kroner.
Der mangler nu blot lægetjek og underskrift af aftalen.
Vi henter Bendtner
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)