Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 96 af 96

Emner: Derby Søndag den 1/9 kl 14.

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Re: Derby Søndag den 1/9 kl 14.

Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    William Kvist sagde det meget godt i marts: "Ajax dominerede i mange år i Holland, og Bayern München har domineret i over ti år i Tyskland. Den position kan FC København indtage nu, hvis man investerer, hvilket man allerede har haft muligheden for et par gange tidligere, uden at gribe chancen. FCK og København har potentialet til det. Man har aldrig haft bedre folk i den daglige ledelse, og jeg er bange for, man forpasser muligheden igen, fordi ejerskabet er nølende."
    William Kvist var jo så også manden, der ansatte PC, så hans udsagn skal nok tages med et gran salt.

2. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    William Kvist var jo så også manden, der ansatte PC, så hans udsagn skal nok tages med et gran salt.
    I Klubbens øjne er PC jo en kæmpe succes, så det er vel øjne der ser. I klubbens øjne er vi fans jo bare pøblen der intet forstand har på fodbold :)

4. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    I Klubbens øjne er PC jo en kæmpe succes, så det er vel øjne der ser. I klubbens øjne er vi fans jo bare pøblen der intet forstand har på fodbold :)
    Med så få der er enige med mig, så må jeg støtte klubben op om den påstand :))

6. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg synes nu, at udskiftningen denne sommer indikerer, at man langt fra har været tilfreds med alle dispositioner. Ja, han har solgt flot, men han har også formøblet mange, mange millioner med en forsvindende lav hitrate. Når man er så glad for penge, som vores ejere er, så tvivler jeg på, at de er tilfredse med min mandens rekruteringsevner.

8. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg synes nu, at udskiftningen denne sommer indikerer, at man langt fra har været tilfreds med alle dispositioner. Ja, han har solgt flot, men han har også formøblet mange, mange millioner med en forsvindende lav hitrate. Når man er så glad for penge, som vores ejere er, så tvivler jeg på, at de er tilfredse med min mandens rekruteringsevner.
    Jeg er enig, men i sidste ende når opgørelsen gøres op så har PC jo tjent flere penge ind til ejerne end han har mistet. Det jo sådan de kynisk kigger på det sammenholdt med CL deltagelse x2 som har fyldt lommerne på ejerne.

Jeg er slet ikke i tvivl om ejerne og klubben har været ovenud tilfreds med PC, vi fans som vi skal kigger dog også på andre faktorer på rekrutterings fronten. Men der er ikke langt fra Succes til Fiasko. Mesterskaberne og CL deltagelser under PC har været på et hængende hår og jeg er ret sikker på PC ville være blevet fyret, hvis de ikke kom i hus, men det gjorde de så og så er han Superman, uagtet at frøken held også har været på spil i hans regeringstid, men sådan er fodbold, Det er marginaler hele vejen meget af tiden.

Tilmeldingsdato
    Mar 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Fuego Se meddelelser
    Det vil i givet fald være en lidt pudsigt salgsstrategi. Normalt forsøger man at puste værdien af en virksomhed op, før man sælger den. Det omvendte ses ikke så tit :)
    Det er typisk udgifterne, man skruer helt ned for for at få regnskaberne til at se flotte ud, inden et salg. I mange virksomheder har man måske lige en fyringsrunde, ligesom konsulenter og freelancere sendes hjem, og man undlader at investere i nyt dyrt udstyr, og satser i stedet på, at lortet nok skal holde. Det er nok mere der, vi er. Der er stadig intet sket for alvor med stadionrenoveringen og træningsanlægget får lige en tur med sammensyning af en kunststofbane, så går det nok.
    /Giggs

København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

11. De følgende 3 brugere er enige:

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Derby 19/2
    By Sir Lanng in forum De korte linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 20.02.17, 22:09
  2. Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 08.03.15, 12:19
  3. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 24.09.04, 07:07

Regler for meddelelser