Jeg synes nu, at udskiftningen denne sommer indikerer, at man langt fra har været tilfreds med alle dispositioner. Ja, han har solgt flot, men han har også formøblet mange, mange millioner med en forsvindende lav hitrate. Når man er så glad for penge, som vores ejere er, så tvivler jeg på, at de er tilfredse med min mandens rekruteringsevner.
Jeg er enig, men i sidste ende når opgørelsen gøres op så har PC jo tjent flere penge ind til ejerne end han har mistet. Det jo sådan de kynisk kigger på det sammenholdt med CL deltagelse x2 som har fyldt lommerne på ejerne.
Jeg er slet ikke i tvivl om ejerne og klubben har været ovenud tilfreds med PC, vi fans som vi skal kigger dog også på andre faktorer på rekrutterings fronten. Men der er ikke langt fra Succes til Fiasko. Mesterskaberne og CL deltagelser under PC har været på et hængende hår og jeg er ret sikker på PC ville være blevet fyret, hvis de ikke kom i hus, men det gjorde de så og så er han Superman, uagtet at frøken held også har været på spil i hans regeringstid, men sådan er fodbold, Det er marginaler hele vejen meget af tiden.
Det er typisk udgifterne, man skruer helt ned for for at få regnskaberne til at se flotte ud, inden et salg. I mange virksomheder har man måske lige en fyringsrunde, ligesom konsulenter og freelancere sendes hjem, og man undlader at investere i nyt dyrt udstyr, og satser i stedet på, at lortet nok skal holde. Det er nok mere der, vi er. Der er stadig intet sket for alvor med stadionrenoveringen og træningsanlægget får lige en tur med sammensyning af en kunststofbane, så går det nok.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)