Se afstemningsresultater: Skal Backe fyres?

Stemmeafgivere
390. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    243 62.31%
  • Nej

    123 31.54%
  • Der skal ske noget andet (begrund)

    24 6.15%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 28

Emner: Så er det tid igen, skal Backe fyres?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Så er det tid igen, skal Backe fyres?

    Når hvad siger i så, jeg har sagt et stykke tid at jeg ville se efteråret lidt an og se hvordan det ville gå. Og det er jo ikke ligefrem gået godt. Vi spillere kedeligt fodbold med lange afleveringer fra forsvaret, dødsygt!!

    Backes koncept er jeg lidt træt af, vi skulle score 2mål mod Mallorca og alligevel spillere vi ikke noget der bare kunne minde om offensivt. Ikke engang da vi så at de var piv ringe , og at der slet ikke burde være brug for 4forsvars spillere. Og så skifter vi ud efter 70 min og igen efter hvad 80 ? Det er alt for sent....

    Og så kan vi ikke score, det er måske ikke Backes skyld men sådan er det nu bare.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509
    ›Når hvad siger i så, jeg har sagt et stykke tid at jeg ville se
    ›efteråret lidt an og se hvordan det ville gå. Og det er jo ikke
    ›ligefrem gået godt. Vi spillere kedeligt fodbold med lange
    ›afleveringer fra forsvaret, dødsygt!!


    ›Backes koncept er jeg lidt træt af, vi skulle score 2mål mod
    ›Mallorca og alligevel spillere vi ikke noget der bare kunne minde
    ›om offensivt. Ikke engang da vi så at de var piv ringe , og at
    ›der slet ikke burde være brug for 4forsvars spillere. Og så
    ›skifter vi ud efter 70 min og igen efter hvad 80 ? Det er alt for
    ›sent....


    ›Og så kan vi ikke score, det er måske ikke Backes skyld men sådan
    ›er det nu bare.

    Jeg er overbevist om Backes træneregenskaber, men! .... noget han ikke kan, er at sætte spillerne op til kampene. Spillerne er stortset kun opsat på BIF kampene, og som ledelsen/spillerne/god-og-hver-mand siger "spillerne skal ikke sættes op til BIF kampe, det gør de automatisk selv!".

    så derfor, Backe raus!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406
    Hvorfor blev en ikke officiel, så man kunne se hvilke aber der stemte nej? Går ud fra at det er Brøndby fans..?

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645
    Her kan du se hvornår vi måske får en ny træner: lige her

    Så kan vi jo tage denne ugentlige afstemning i mellemtiden :-(

    /Martin A

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    158
    ›Hvorfor blev en ikke officiel, så man kunne se hvilke aber der
    ›stemte nej? Går ud fra at det er Brøndby fans..?

    Det er det ikke...

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Backe - Raus!

    Det eneste der er at gøre er at "Fyre hans backe", vi har under Hans Backe, mistet 1 Mesterskab - mistet Champions League chancen, røget ud i UEFA Cup til Djurgaarden og Mallorca's Reservehold og endelig tabt en pokalfinale, det ENESTE vi har opnået under Backe er mesterskabet sidste år.

    Vi har klart tabt mere end vi har vundet.

    Backes låste 4-4-2 system er for kedelig at se på, der mangler fantasi og som Morten Bruun fint udtalte "Lidenskab", det er simpelthen for dårligt.

    Backe siger i interviewet til TV Danmark at han er tilfreds med præstationen idag, - først slog jeg mig selv i hovedet og tænkte, hva har han røget..! ??? Vi spiller som en sæk kartofler idag, jeg forstår ikke at han ikke er røget noget før.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597
    Lige nu ligger ja-procenten på 85,71% (men det kan selvfølgelig nå at rykke sig en del når dem der har fået sovet på kampen kommer til stemmeurnerne) - det ser altså (indtil videre) ud til at have rykket sig EN DEL siden denne afstemning: http://fckfc.dk/forums/poll.php?do=s...lts&pollid=477 for mindre end en måned siden!
    (og det skal lige siges at de første exit-polls dengang, med lige så mange afgavne stemmer som nu, viste sig at holde meget godt stik, så mon ikke det også er sådan denne gang?)

    Godt nok synes jeg spillet er blevet en anelse bedre i den måned, men det er stadig slet ikke godt nok!!

    Jeg mener sjældent en overilet trænerfyring er vejen ud af en midlertidig krise, men kritikken mod Backe handler jo ikke om en midlertidig krise. Det handler om halvandet år hvor tingenes tilstand bare ikke har været gode nok. I perioder har der været points på kontoen, i perioder ikke, men billedet har stort set været det samme (bortset fra i enkelte kampe).
    Jeg mener derfor der bør findes en anden træner. Dog mener jeg langt fra Backe har hele ansvaret - den sportslige ledelse (hvor NCH jo er hovedansvarlig) har såsandelig også sin del af ansvaret. Og det er da også denne sportlige ledelse der har ansat Backe, forlænget med Backe og stædigt holder fast i backe. Og så er de ansvarlige for den sportslige udvikling i øvrigt - herunder spillerkøb, truppens tilstand etc.
    Eller for at sige det i et sprog Flemming Østergaard kan forstå. Sidste regnskab viste et underskud på den sportslige (fodboldmæssige) del af koncernen. Der var pumpet flere penge ind i spillertruppen (indkøb) end der var hentet hjem. Det må da bekymre forretningsmanden Flemming Østergaard at denne investering har givet så elendigt et resultat! Det kan aktieselskabet PS&E da ikke være tilfredse med. Den sportslige ledelse har da i den grad fejlet med sin opgave.
    En stor del kan tillægges den alt for store tillid til Backe, men en del skyldes også for få og muligvis forkerte spillerkøb og i det hele taget dårlig håndtering af forskellige forhold i spillertruppen, herunder kontraktforlængelser (sagen med Todi og Rune er ikke helt glemt. Uden at skulle forholde mig til hvem der var den værste skurk, så hjalp sagen og måden den trak ud på vist ikke ligefrem på stemningen i spillertruppen - det kan måske virke lidt malplaceret at trække den sag frem nu, men den viser - mener jeg - et problem der har stået på længe. Sommerens farce omkring de helt nødvendige spillerkøb (der så kun blev et minimum af) er en anden. Jeg var allerede dengang bekymret, og jeg må sige jeg fik ret. Vi er den klub i Danmark der har de bedste muligheder, men vi forvalter dem gang på gang for dårligt).

    Rasmus
    Sidst redigeret af Urbanus : 28.11.03 kl. 00:30

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Nye Træneremner

    Nye Træneremner:

    Lars Højer - Populær blandt fans, kan råbe op og har trænererfaring

    Carsten V. - Har stået i skyggen af Backe, men tror han vil kunne udfylde pladsen godt

    Mio - En mand meget stor respekt for i FCK, det har vi brug for

    Roy H. - Utrolig Upopulær, men han ku få FCK til at spille den slags fodbold folk kan li

    Poul Hansen - Bliver næppe aktuelt, men en mand der tør og gå i pressen og sige "Det var fandme for dårligt"

    Jens Bangsbo - Kunne da være dejligt med lidt italiensk spillerstil

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,479
    Terry Venables til FCK, tak !
    Løns er FCK's sjæl

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    8
    ›Terry Venables til FCK, tak !

    Kan ikke dy mig for at foreslå løns som spillende træner.
    Nej pjat, er egentlig næsten enig i KS' vurdering af ham.

  11. #11
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523
    Jeg synes ikke, manden skal fyres. Men det er i vinterpausen, han skal vise at han er en god træner.

    Nielsen stopper jo, Mykland har glasfødder, L'easy smutter retur til London og Hjalte er efter min mening ikke god nok, så der skal jo ske en masse på midtbanen.

    Et indkøb til midten er langt fra usandsynligt i vinterpausen, og jeg tror og håber at det er lige præcis en pause med tvungen forandring, vi har brug for!

    Jeg ved ikke, hvad der får mig til at tro på at noget bliver anderledes efter vinterpausen, men jeg vil nu gerne se Backe igen til marts.
    Hvis han stadig viser sit lille koncept og spillerne (stadig) ikke motiveres af Backe, så må han tage over broen. Men den tid, den sorg/glæde!
    User is no longer active. Det er for indspist.

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    182
    Backe må RAUS - manden har intet skabt!
    Husk at vi næsten tabte mesterskabet sidste år - kun grundet lidt held og BIF's mangel på rutinge gjorde at vi vandt.

    Spillet er kedeligt og der er mangel på points - det virker som om HB har problemer med at motivere spillerne.

    HB's latterlige mangel på udskiftninger sætter i den grad tingene i relief. MANDEN ER DEFENSIVT indstillet.

    /FCAnders der overvejer boykot

  13. #13
    db. Slettet
    ›Roy H. - Utrolig Upopulær, men han ku få FCK til at spille den
    ›slags fodbold folk kan li

    Undskyld, men var spillet ikke kedeligere under Hodgson? Jeg synes at kunne huske ørkesløse kampe med 3cm mellem backkæden og midtbanen og så ellers to angribere, der var ladt fuldstændigt i stikken mod fire forsvarsspillere.

    Jeg synes klart at Backes stil er mere underholdende, problemet er bare at det ikke har fungeret i så utrolig lang tid, og Backe tilsyneladende ikke er i besiddelse af de redskaber, der skal bruges for at rette op.

    mvh. db.

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916
    ›Nye Træneremner:

    ›Lars Højer - ›Carsten V. - ›Mio - ››Roy H. - ›Poul Hansen - ›
    ›Jens Bangsbo -

    Igen: Vi skal have en træner, der kender til internationale og selv har prøvet en del.
    Roy, havde været en mulighed - hvis han tidligere havde opfyldt sin kontrakt og ikke var skredet før tid. Det skal være en troværdig person.

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    366
    Jeg har sat krys i ”der skal ske noget andet”, og her mener jeg vi skal havde et bedre alternativ end HB og en sådan kan jeg personligt ikke lige få øje på pt.

    mvh
    Andreas

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 25.03.05, 09:48
  2. Hvorfor skal Hans Backe fyres??
    By Den Sorte Snog in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 23.09.04, 00:14
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres, hvis vi taber Frem-kampen?
    By Exadios in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 29.09.03, 22:31
  5. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •