Se afstemningsresultater: Skal Backe fyres?

Stemmeafgivere
390. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    243 62.31%
  • Nej

    123 31.54%
  • Der skal ske noget andet (begrund)

    24 6.15%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 28 af 28

Emner: Så er det tid igen, skal Backe fyres?

  1. #16
    Abzalon er offline Lalleglad Jubeloptimist
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    670
    ›Hvorfor blev en ikke officiel, så man kunne se hvilke aber der
    ›stemte nej? Går ud fra at det er Brøndby fans..?

    Du ka' sgu selv være abe/Brømbøh-fan...
    .
    "... I could cry for the time I've wasted, but that's a waste of time and tears ..."
    .

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    516

    Backe bleibt!

    ›Det eneste der er at gøre er at "Fyre hans backe", vi
    ›har under Hans Backe, mistet 1 Mesterskab - mistet Champions
    ›League chancen, røget ud i UEFA Cup til Djurgaarden og Mallorca's
    ›Reservehold og endelig tabt en pokalfinale, det ENESTE vi har
    ›opnået under Backe er mesterskabet sidste år.


    Det mesterskab vi mistede...er det set samme mesterskab, hvor Backe kom til på et tidspunkt hvor vi var 10-point efter førerholdet og sluttede a point med dem?

    Djurgården? Tja. Ikke et hold vi er markant bedre end, selv om vi gerne selv vil mene at vi har potentialet til det. Djurgårdens hold er ikke så ringe,som du tilsyneladende vil gøre det til.

    Mallorcas reservehold. Skal Backe have skylden for de misbrugte chancer? Vi spillede os frem til rigeligt med chancer (i hvert fald i den kamp jeg så). Men vores spillere formåede så ikke at sætte bolden ind. Vi kan måske godt klandre Backe for at have taget for givet, at spillerne vidste, at chancerne gerne skulle puttes i kassen, i stedet for lige at fortælle dem det. Men systemet har da skabt god offensiv fodbold de sidste par uger, hvor der igen er kommet lidt mere ro om startopstillingen...

    ›Vi har klart tabt mere end vi har vundet.

    Måske. Men kan du tallene? ;o)

    ›Backes låste 4-4-2 system er for kedelig at se på, der mangler
    ›fantasi og som Morten Bruun fint udtalte "Lidenskab",
    ›det er simpelthen for dårligt.

    Der mangler lidenskab og fantasi. Men i ordet fantasi i denne forbindelse ligger der vel også, at det ikke er noget der kan indøves, eller hur?Jeg savner da bestemt også at nogle af vores spillere laver lidt mere på egen hånd, i stedet for den sikre aflevering, menb ved du hvad? Jeg tror faktisk ikke, at Backe uddeler bøder for folk der tager en dribling i løbet af en kamp...

    ›Backe siger i interviewet til TV Danmark at han er tilfreds med
    ›præstationen idag, - først slog jeg mig selv i hovedet og tænkte,
    ›hva har han røget..! ??? Vi spiller som en sæk kartofler idag,
    ›jeg forstår ikke at han ikke er røget noget før.

    Hvis det havde været bedre for vores alles ego, at Backe havde skældt og smældt, så havde han nok overvejet det. Men hvad hjælper det? Nu har vi himlet op i flere måneder (jeg selv inklusiv) om, at vi skaber for få chancer. Så spiller vi en række kampe (Prozac, AGF, dele af Esbjerg kampen og Mallorca), hvor vi producerer store tilbud i rige mængder. Og så er det Backes skyld vi brænder dem?!?

    Vi kan altid diskutere, om vi synes 4-4-2 er det rigtige system. Så kan vi tage diskussionen derfra. Jeg synes så vores spillere de seneste kampe har vist, at de kan få det system til at fungere spillemæssigt. At de så mangler effektiviteten, den må de sgu' tage på deres egne kapper.

    Bitte Backe, Bleibt!
    Walle
    Copenhagen Lads

    Tolerance og Empati...
    Walle's Avatar

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,136
    ›Jeg har sat krys i ”der skal ske noget andet”, og her mener jeg
    ›vi skal havde et bedre alternativ end HB og en sådan kan jeg
    ›personligt ikke lige få øje på pt.


    ›mvh
    ›Andreas

    Der er ikke nogen i Skandinavien som er bedre end Backe, derfor skal vi beholde ham foråret ud og se hvad det ender med.... Giv ham nogle rigtige forstærkninger i steden for de vathoveder som MA, Ole T og Rabo/Kihlstedt...

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    366
    ›Der er ikke nogen i Skandinavien som er bedre end Backe, derfor
    ›skal vi beholde ham foråret ud og se hvad det ender med.... Giv
    ›ham nogle rigtige forstærkninger i steden for de vathoveder som
    ›MA, Ole T og Rabo/Kihlstedt...

    Okay der måske en som jeg er lidt lun på selvom jeg sikkert bliver kaldt alt muligt grimt af alle mulige. Men hvad med Ove Pedersen fra EfB? Han har da vist sit vær i de sidste år og gjort mirakler med deres hold.

    mvh
    Andreas

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    6 Point

    Kan ikke forstå jeres "blinhed" over for problemet, vi ligger nummer 3 i SAS-Ligaen, det er simpelthen ikke godt nok, jeg synes han skal fyres nu, men er der ikke 6 point i de sidste 2 kampe så er det HELT klart RAUS!!

  6. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    126
    ››Der er ikke nogen i Skandinavien som er bedre end Backe, derfor
    ››skal vi beholde ham foråret ud og se hvad det ender med.... Giv
    ››ham nogle rigtige forstærkninger i steden for de vathoveder som
    ››MA, Ole T og Rabo/Kihlstedt...

    ›Okay der måske en som jeg er lidt lun på selvom jeg sikkert
    ›bliver kaldt alt muligt grimt af alle mulige. Men hvad med Ove
    ›Pedersen fra EfB? Han har da vist sit vær i de sidste år og gjort
    ›mirakler med deres hold.

    Har svært ved at glemme at han tog Abdul Sule med til DK og kaldte ham verdensstjerne in spe :)


    ›mvh
    ›Andreas

  7. #22
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    ›Djurgården? Tja. Ikke et hold vi er markant bedre end, selv om vi
    ›gerne selv vil mene at vi har potentialet til det. Djurgårdens
    ›hold er ikke så ringe,som du tilsyneladende vil gøre det til.

    et hold, vi mente vi burde slå. i princippet med rette.

    ››Vi har klart tabt mere end vi har vundet.

    ›Måske. Men kan du tallene? ;o)

    røj: en sæson, et mesterskab, og fremgang i spillet gennem hele sæsonen.
    backe: 2 sæsoner, 1 mesterskab, og - med enkelte undtagelser - gennemgående sygt spil uden noget spor af fremgang. truppen underpræsterer.

    ››Backes låste 4-4-2 system er for kedelig at se på, der mangler
    ››fantasi og som Morten Bruun fint udtalte "Lidenskab",
    ››det er simpelthen for dårligt.

    ›Der mangler lidenskab og fantasi. Men i ordet fantasi i denne
    ›forbindelse ligger der vel også, at det ikke er noget der kan
    ›indøves, eller hur?

    fantasien skal have udfoldelsesmuligheder. hvis organisationen er for stram, dør spillet, hvis den er for løs, slingrer det. som det er lige nu, er organisationen så stram, at spillerne knap ved, hvordan de skal bære sig ad med at overraske modstandene. der blir helt åbenlyst ikke trænet angrebsdetaljer (bortset fra den herostratisk berømte med backs, der skal overlappe - de samme backs, som ikke kan slå et indlæg...) boldsikkerhed, dødboldsituationer osvosv.

    jeg må sige, det her begynder at blive lidt trættende. hvordan kan man være så stærblind, at man ikke kan se de alvorlige problemer der er forbundet med at have backe som træner i fck? det skriger for fanden da til himlen at manden har kvalt holdet i en grød af organisationsneuroser!

  8. #23
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    beklager, der var den gal med forbindelsen igen. pis mig i øjet hvor der det trættende.

  9. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164
    Mentaltræner NU

  10. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    516
    ››Djurgården? Tja. Ikke et hold vi er markant bedre end, selv om vi
    ››gerne selv vil mene at vi har potentialet til det. Djurgårdens
    ››hold er ikke så ringe,som du tilsyneladende vil gøre det til.

    ›et hold, vi mente vi burde slå. i princippet med rette.

    Et hold, som vi er på niveau med. Hverken mere eller mindre. Vi VIL gerne være mere, men sorry, det er altså niveauet. Det er jo ikke sådan, så de øvrige nordiske klubber tigger og beder om en fælles skandinavisk liga, fordi de vil have tæv af os hver gang. De bedste nordiske hold er på niveau med hinanden, og så kan vi da ønske os at tage skridtet videre...men det er ikke synderligt realistisk.


    ›››Vi har klart tabt mere end vi har vundet.
    ››
    ››Måske. Men kan du tallene? ;o)

    ›røj: en sæson, et mesterskab, og fremgang i spillet gennem hele sæsonen.

    Øhm. Nej. Absolut ikke enig i fremgangen. Han sluttede godt af i hvad var det 2 eller 3 af de sidste 5 kampe. Men derudover var der altså ikke fremgang over det hele.

    ›backe: 2 sæsoner, 1 mesterskab, og - med enkelte undtagelser -
    ›gennemgående sygt spil uden noget spor af fremgang. truppen
    ›underpræsterer.


    1. sæson startede han med -10, og indhentede, men overhalede (desværre) ikke... Dertil kom en pokalfinale, samt en god præstation i Europa-cuppen. Særligt forårssæsonen (som jeg desværre ikke fik set) skulle jo have været seværdig, med 6-0 over Esbjerg, og 4-0 over OB. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

    Første fulde sæson: Mesterskab. Pokalturneringsexit til Prozac. Irriterende, ja. Men skandale? Nej. EC behandlet ovenfor.

    anden fulde sæson. Pt. nr. 3, 9 point fra første pladsen. Utilfredsstillende? Ja. Det er aldrig sjovt at ligge bag dårligere hold. Spillet har i 2003 absolut ikke fungeret optimalt. Men hvis du vil tale om at spore fremgang, så er det vi oplever i øjeblikket sgu' da noget nær det bedste eksempel. At vi mangler afslutningerne nu, ja...trist, men efter min mening ikke Backes skyld (selvom han kunne vælge at fyre 32 ad helvede til, så de rigtige angriber kunne få lidt mere "opmærksomhed" ved træningen...)


    ›fantasien skal have udfoldelsesmuligheder. hvis organisationen er
    ›for stram, dør spillet, hvis den er for løs, slingrer det. som
    ›det er lige nu, er organisationen så stram, at spillerne knap
    ›ved, hvordan de skal bære sig ad med at overraske modstandene.

    Køber den ikke. Vi har teknisk rigtig dygtige spillere over stort set hele linien. At de ikke tør tage et ansvar i det offensive siger altså i mine øjne mere om spillerne end om Backe. Det lader alt for ofte til, at vi er faldet tilbage til de gode gamle midt-90'ere, hvor der var forbud mod at afslutte, med mindre man stod fri i det lille felt, og målmanden var væk. Det ER altså ikke Backes ansvar, at spillerne hellere vil være uselviske, og lave flotte oplæg, end at ville lave målene. Han kunne tage konsekvensen, og sætte nogle spillere af som "straf", indrømmet. Men spillestilen skal sgu' ikke klandres for ineffektiviteten.

    ›der blir helt åbenlyst ikke trænet angrebsdetaljer (bortset fra
    ›den herostratisk berømte med backs, der skal overlappe - de samme
    ›backs, som ikke kan slå et indlæg...) boldsikkerhed,
    ›dødboldsituationer osvosv.


    Vil jeg så ikke kommentere på, da jeg aldrig har overværet et træningspas. Jeg vil dog alligevel tillade mig at stille mig tvivlende. :o)

    ›jeg må sige, det her begynder at blive lidt trættende. hvordan
    ›kan man være så stærblind, at man ikke kan se de alvorlige
    ›problemer der er forbundet med at have backe som træner i fck?
    ›det skriger for fanden da til himlen at manden har kvalt holdet i
    ›en grød af organisationsneuroser!

    Jeg kan kun svare for mit eget vedkommende: Jeg kan ikke se, at det er Backe der er problemet, fordi han skaber resultaerne, og fordi når spillerne ellers gider, så flyder spillet ganske nydeligt. Hvis du vil holde Backe ansvarlig for ikke at kunne motivere holdet, så ok, så kræv ham fyret. Men jeg mener fortsat ikke, at det er Backes system den er gal med. Og derfor er jeg stadig fuldstændig tryg ved ham som den rigtige løsning. Også selvom vi ikke får guld i år.

    :o)
    Walle
    Copenhagen Lads

    Tolerance og Empati...
    Walle's Avatar

  11. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653
    >Køber den ikke. Vi har teknisk rigtig dygtige spillere over stort set hele >linien. At de ikke tør tage et ansvar i det offensive siger altså i mine >øjne mere om spillerne end om Backe. Det lader alt for ofte til, at vi er >faldet tilbage til de gode gamle midt-90'ere, hvor der var forbud mod at >afslutte, med mindre man stod fri i det lille felt, og målmanden var væk. >Det ER altså ikke Backes ansvar, at spillerne hellere vil være uselviske, >og lave flotte oplæg, end at ville lave målene. Han kunne tage >konsekvensen, og sætte nogle spillere af som "straf", indrømmet. Men >spillestilen skal sgu' ikke klandres for ineffektiviteten.


    Det er lige det, Backe er ikke "rå" nok til at sætte en spiller af.. spillerne løber rundt.. brænder de i chance tænker de ikke "pis pis pis, nu ryger jeg af helvede til", men nærmere "det går sq nok altsammen"

    Der er skal gøres noget, vi mangler et frisk input i truppet, som da Zuma kom er brillierede med hans driblinger og da Roy H. kom med hans store navn.

    Lige nu virker Backe lidt for meget som en Kim Brink type, jeg tror spillerne mangler respekt for ham i truppen.!

  12. #27
    PEdedrengen Slettet

    ›Et hold, som vi er på niveau med. Hverken mere eller mindre. Vi
    ›VIL gerne være mere, men sorry, det er altså niveauet.

    Ja, med BAcke som træner er vi ikke bedre, vi er faktisk dårligere, men det der er interessant er jo også hvorvidt man kan have en formodning om, at FC har (havde) potentialet til, at være stærkere (og mand for mand, er (var) der ingen tvivl)


    Korrekt er det, af vi ikke er bedre med backe som træner...
    Men det relevante kriterie må være hvad man kan formode spilelrene kan.

    Der er vel ingen tvivl om, at den gennemførte benytttelse af spillere på pladser der ikke er deres (så backe kan opretholde sit torskedumme system) , ikke ligefrem bringer det bedte frem i spillerene! Vel?



    Jeg klunne blive ved, men du mener at spillet flyder under backe...

    Mvh
    PEdedrengen

  13. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174
    ›Lige nu virker Backe lidt for meget som en Kim Brink type, jeg
    ›tror spillerne mangler respekt for ham i truppen.!

    Heh, hvis de mangler respekten er det vel også alvorligt. Så skal han jo afsættes. Det nytter ikke at have en træner der ikke kan sætte sig igennem.

    Selvom jeg nu ikke tror det er respekten den er gal med. Jeg tror helt afgjort at Todi mangler respekt for Backe - og hele ledelsen - men det ville jeg også have efter det cirkus der har været omkring hans kontraktforlængelse i foråret, og samtidigt alt det postyr med at de ikke kan finde ud af at læge hans skade!

    Men om det er berettiget ved jeg ikke.

    Newer

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 25.03.05, 09:48
  2. Hvorfor skal Hans Backe fyres??
    By Den Sorte Snog in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 23.09.04, 00:14
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres, hvis vi taber Frem-kampen?
    By Exadios in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 29.09.03, 22:31
  5. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •