Se afstemningsresultater: Hvilket system ville passe bedst?

Stemmeafgivere
218. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • 4-4-2: Systemet er fint som det er!!

    78 35.78%
  • 4-3-3: Mere offensivt

    69 31.65%
  • 3-4-3: Mere offensivt, med tung midtbane

    34 15.60%
  • 3-5-2: Tung midtbane

    23 10.55%
  • Noget helt andet - specificér...

    14 6.42%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 33

Emner: Systemet. Afstemning.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Systemet. Afstemning.

    Ja uden videre præsentation:

    Hvilket system hælder i til? Jeg mener personligt at det er underligt at vi - med de bedste angribere i ligaen skal spille 4-4-2, og er overbevist om at 4-3-3 vil være mere produktivt....

    Men... Oppinions, anyone?

    Specificér gerne hvorfor - og vis opstillingen.

    Mit bud:


    Kihlstedt
    Ole T - Svensson - Albrechtsen - PC
    Bisgaard - Røll - Hjalte
    Santos - Møller/Todi/Bech - Zuma

    Ovenstående er uden Peter Nielsen og Erik Mykland... Førstenævnte fordi han jo kun på nuværende tidspunkt har 2 kampe tilbage, sidstenævnte pga alle de mange skader.

    Newer
    Sidst redigeret af NewerNN : 29.11.03 kl. 21:53

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509
    kunne godt tænke mig at prøve

    Kihlstedt

    Ole T - Svensson - Traoré - Rooba

    Bisgaard - Røll - Hjalte

    Zuma

    Todi - Alvaro

    hehe
    Sidst redigeret af rmjdk : 29.11.03 kl. 22:33
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174
    Siden hvornår er er noget galt med Martin Albrechtsen?

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916
    ›kunne godt tænke mig at prøve

    › Kihlstedt (KØB Stephafan Andersen)

    ›Ny mand - Bora - Traoré - NY mand (Rooba= skadet ½ år endnu).

    ›Bisgaard - Svensson - Hjalte - Bergvold

    › Ny mand (Silberbauer el. ny fra udlandet)

    › (Todi= skadet)Zuma - Alvaro (Todi, når han er klar)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816
    Hvorfor har folk altid så travlt med talsystemer? Problemet er jo at Backe ikke forstår at motivere spillerne til at yde 100% hvergang. For hvis spillerne ikke er motiverede går det galt hvad enten det hedder 4-4-2, 4-3-1-2, eller hvad man ellers kan finde på. Uden motivationen er det ikke andet end tal på en tavle eller et stykke papir.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    94
    Spændende forslag, men jeg er ikke sikker på, at DBU lader os stille op med 12 mand på banen....


    ›kunne godt tænke mig at prøve

    › Kihlstedt

    ›Ole T - Svensson - NY MAND - Rooba

    ›Bisgaard - Røll - Hjalte - Bergvold

    › Zuma

    › Todi - Alvaro

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916
    ›Hvorfor har folk altid så travlt med talsystemer?
    Yes my boy, det er ret ligegyldig, hvilket system, hvis den enkelte på pladsen ikke udfylder sin opgave. En af grundene til jeg aldrig stemmer på sådanne afstemninger.
    Men man kan jo godt have et ønske om hvem der skal være på banen samtidig. Det har nok ingen betydning alligevel hvad vi fans har af ønsker i den retning.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    73
    Jeg ser gerne flg. opstilling til foråret:

    Rabo
    Ole - Bo - Martin A - Rooba/Pc
    Bisse - Mykland - Hjalte - Røll
    Zuma - Alvaro

    NY TRÆNER (der vil spille mere offensivt med wings, og ikke ud fra en kontrolleret defensivt. Gerne en der kender til begrebet motivation.)

    -Lad en ung talentfuld målmand der har en masse år i sig stå... Han skal have selvtillid, lad ham få det i vinterpausen. Hvis man dog forsat ikke vil satse på ham skal der købes en ny målmand når Magnus' kontrakt udløber, ham er jeg (heller) ikke helt tryg ved (bla. AGF-kampen - kæmpe drop!).

    -Få gjort noget ved forsvaret i pausen, det har ikke været helt godt nok, og skal helst tilbage på 2002 niveau.

    -Der skal gerne indkøbes en venstre midt så Røll kan komme ind på midten. Hvis dette ikke sker, så skal Hjalte have en seriøs omgang skudtræning. Han burde have scoret et hattrick i hver af de sidste to kampe hvor han ellers har spillet godt

    -Efter en lang kamppause med en masse træning, så de kan få ladet batterierne op, tror jeg at Zuma & Alvaro kan blive max giftige hvilket vi allerede har set eksempler på. De skal dog også blive langt langt langtskarpere. Og så bliver det godt at have Todi tilbage.
    Sidst redigeret af Munke : 29.11.03 kl. 22:36

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Systen Schmystem

    Det er da ligegyldig om man kalder systemet 442, 433 eller 7 9 13. Det vigtigste er om holdet spiller offensiv bold. Det goer FCK, ogsaa selvom resultaterne pt ikke staar maal med ambitionerne.

    Jeg synes talkombinationer er uvigtige saalaenge man ikke diskuterer indstillingen og de individuelle oplaeg. F. eks kan landsholdet jo spille forskelligt med 433 systemet som kampen mod England viste. Eller FCKs 442 variation med en fremskudt mand paa midtbanen som jo ikke er det den samme som den gaengse 442. Maaske er det snarere en 433, isaer hvis den offensive mand spilles af Joergen. Og den 433 er jo ikke den samme som BIFs.

    Det jeg gerne ser, og tror Backe vil introducere i vinterpausen, er 442 med en defensiv og en offensiv midt. Jeg mener at have laest at Backe vil faa Roell ind som den skabende midt. Det efterlader en venstrekant at spille om. Jeg ser gerne at vi spiller med offensive kanter med defensive kompetencer (daarligt formuleret). Bisgaard goer det godt synes jeg. Han kan skabe noget paa egen haand, isaer hvis han faar lidt snor. Hans type lykkes ikke hver gang med driblingen, men er IMO noedvendig for at dirke de mere kompakte hold vi ser gang efter gang i Parken. Paa venstrekanten haaber jeg at Bergvold faar chancen. Ligesom Bissen kan han skabe noget. En spiller med muligheder offensivt, samtidig med at han ikke er bange for at tackle.

    Forsvaret boer ikke fravige fra 442, det er indspillet og fungerer godt. Backerne skal stadig soege frem, gerne i hoejere grad end hidtil. Det kraever automatismer og disciplin ogsaa af den defensive midt, ellers risikerer forsvaret at komme i for mange mand mod mand-situationer naar modstanderen slaar kontra.

    Angrebet bestaar af to mand. Klassisk med den stationaere targetman, spillet af Alvaro, Todi, 32. Og den mere flagrende, uforudseelige, Zuma. Ikke de store aendringer i forhold til nuvaerende system.

    Alt i alt ikke nogle stoerre aendringer af det nuvaerende system. Det har altsaa skaffet to guld og en soelv. Jeg synes mere de nuvaerende problemer ligger i en generel formnedgang og manglende skarphed. Man kan vel sammenligne med BIF da Laudrup tog over. De spillede ogsaa meget godt men scorede ikke meget. Da maalene pludselig kom, begyndte hele spillet at koere og se hvor de er nu.

    Til sidst vil jeg sige at med det nuvaerende spillermateriale burde vi spille bedre uanset om systemet hedder 442 eller 433. Spillerne er stadig en klasse bedre end de fleste herhjemme. Hvis systemer alene vandt kampe ville Norge vaere verdensmester (AAAARRRRGGGGGGHHHHH).

    VH Mads
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  10. #10
    dantona er offline Ja og nu ser jeg fremad
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    75
    ›Siden hvornår er er noget galt med Martin Albrechtsen?

    Siden han begyndte at få 2 bolde og lege med. Camilla fra copenhagen dancers...
    Dantona
    Pas på løven kan måske finde på at bide, men for det meste knurrer den bare,indgang på eget ansvar!!!!!!

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    415

    Systemet er ligegyldigt...

    Udefra set er det ikke (nødvendigvis) systemet, det er galt med. Spillerne mangler ganske enkelt den helt nødvendige fighter-indstilling. Kan man ikke spille modstanderen ud af banen, kan man da i det mindste altid forsøge at fighte ham ud af banen. Det forsømmer FCK i mine øjne i den grad for tiden - og i særdeleshed i torsdags, naturligvis. Hvor den nødvendige fighterånd så skal komme fra, er heldigvis ikke min afdeling. ;o)

    Michael

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    249
    Min idealopstilling:

    Kihlstedt
    Gamle Ole 90 - Svensson - Albrectsen - Rooba
    Røll/Bissen - Myggen/Svärd - Hjalte
    Zuma - Bech - Alvaro

    For det første synes jeg at vi skal sikre os Svärd hvis det er muligt. Desuden synes jeg at det er SKANDALØST at Bech ikke har fået debut endnu. Han er gang på gang god på reserveholdet, hvilket burde være nok.
    FC vis vilje, det gør vi...

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174
    Enig, det er ikke til at sige hvordan han vil fungere, hvis man ikke forsøger

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    27

    Hej

    Vil bare sigde at mig om min Home-Boy tager til Viborg for se den kamp og Råbe af det møj hold vi elsker så højt men ikke vil arb. for vinde.

    derfor vil jeg tag 24 par arb.Handsker med for vise overfor spillerne man skal arb. for vinde i fodbold

    P.S ses vi i Morgen jer allle???

    Hilsen ham jyden med Arb. Handskerne

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559
    Ideal opstillingen fra nytår:

    Rutineret klassekeeper (hvad fanden skal vi med Stephan Andersen?)

    Fra højre:
    Tobiasen
    Svensson
    Albrechtsen
    Ny venstreback - med offensive og defensive kvaliteter.

    Bisgaard
    Røll/Mykland (alt efter hvem der spiller bedst og er klar)
    Arbejdsom general
    Venstrekant

    Alvaro
    Zuma

    Og da det desværre ikke bliver aktuelt med ny træner, må vi nøjes med et ambitionsniveau der hedder top tre og primæet, at finde de rette elleve til at sætte de andre hold på plads næste år.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Set fra Sofaen - AGF kampen og "Backe systemet"
    By Moebius in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 07.08.05, 21:52
  2. Systemet..
    By DKB in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 08.02.04, 10:51
  3. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 10.09.03, 17:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •