Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 22

Emner: Årets "Skalle-smækker" udnævnt til årets profil.......

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Årets "Skalle-smækker" udnævnt til årets profil.......

    Er der gået total inflation i udnævnelser? Havde titlen været årets BISSE, kunne jeg forstå det....... så havde MW været i skrap konkurrence med BSN, Gravesen, Høyer.

    Stephan Andersen - AB´s målmand er en profil på et slagent hold, men squ da ikke MW.
    Kahlenberg måske, og Bechmann.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    85
    Citat Oprindeligt indsendt af phdfodbold
    Er der gået total inflation i udnævnelser? Havde titlen været årets BISSE, kunne jeg forstå det....... så havde MW været i skrap konkurrence med BSN, Gravesen, Høyer.

    Stephan Andersen - AB´s målmand er en profil på et slagent hold, men squ da ikke MW.
    Kahlenberg måske, og Bechmann.
    Trods hans evige jamren, klynken og uddeling af grove frispark, synes jeg fint han fortjener den udnævnelse.
    Han har sammen med Per N & Andreas J. båret de andre - ikke vanvittig imponerende spillere - frem til at være et godt mandskab.

    X
    Et fodboldpublikum tænker med solar plexus
    W.S.Maugham

  3. #3
    Big Ernie Slettet

    Helt enig

    MW, AJ & TK fra de unævnelige har været nogle efterårets store profiler, hvadenten vi kan lide det eller ej...... end of discussion !

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    422
    Klart at SL brugere er klogere end spillerne.

    Hvornår kåres årets bedste fodbolddebatforum? SL må blive en klar vinder.

    Peter Nielsen må bedømt på Superligaen være nærmeste konkurrent til Wieghorst, men Wieghorst har nok været en lille tand bedre, han har virkelig givet den en skalle i år, og internationalt har han klart opnået mere end PN.

    Bottom line: Jeg fatter ikke i gider diskutere ham så meget, slet ikke når i kan glæde jer over hele 5 spillere på ligalandsholdet (CF1, ser du 5 skadede stamspillere i horisonten?)

    Biri-Biri

  5. #5
    CF13 Anders Slettet
    Citat Oprindeligt indsendt af biri-biri
    Wieghorst har nok været en lille tand bedre, han har virkelig givet den en skalle i år,
    Iver, du er skarp i dag.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287
    Citat Oprindeligt indsendt af phdfodbold
    Er der gået total inflation i udnævnelser? Havde titlen været årets BISSE, kunne jeg forstå det....... så havde MW været i skrap konkurrence med BSN, Gravesen, Høyer.

    Stephan Andersen - AB´s målmand er en profil på et slagent hold, men squ da ikke MW.
    Kahlenberg måske, og Bechmann.
    Det er vist spillerne der har valgt ham, ikke? Så må vi blot konstatere at de danske spillere foretrækker en frontfigur af den type. Sørgeligt, men sandt.

  7. #7
    GhostInTheShell Slettet
    Faktum er at BuIF A/S regardless af spillernes opførsel, har meget lang snor og de er lige den tand mere populære i fodboldDanmark end andre klubber (og sådan har det været i mange år).

    Stod valget mellem to lige gode spillere, den ene fra FC København og den anden fra BuIF A/S, så ville ham fra BuIF A/S altid vinde i en popularitets-afstemning, pga. den goodwill, som de nyder... Ikke noget odiøst i dét.

    BuIF A/S's goodwill og evne til altid at fremstå, som den "ægte" fodboldklub, med lutter spillere, som kæmper med hjertet er jo fænomonal og rækker tilsyneladende uendeligt.

    Næh, glem pop-pressen og se indad istedet...

    Vi har nogle af de bedste spillere i Suppen og så kan presse og resten af fodbold-Danmark tro hvad de vil (resultaterne vil vise noget andet). En profil, som f.eks. Bo Svensson, som Morten Olsen langt om længe har fået øjnene op for, bliver ikke hypet i pressen, som f.eks. den milevidt over-ratede Per Nielsen. Personligt er jeg godt tilfreds hvis bare Bo bliver ved med at spille som han gør... (Og Santos bliver ved med at score mål!)

    Forza FC København! Der er masser af talenter, som kæmper i dit navn!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    422
    Citat Oprindeligt indsendt af CF13 Anders
    Iver, du er skarp i dag.
    :-)

    Mvh. Iver

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413
    Jeg er ikke stolt over at sige det, men:

    Jeg synes at Retov har været bifs mest dominerende spiller i indeværende år! Uden ham havde de ikke været så skarpe på dødbolde, og hans arbejdsraseri på midten give plads til at spillere som MW og Kahlenberg kan udfolde sig frit frem af banen. Da jeg som sagt mener at han er bifs mest dominerende spiller, må han altså i min bog være før MW, som årets profil. Der er ingen tvivl om at han ikke får den kredit han fortjener i pressen, og han ville uden tvivl være mit førstevalg af spiller - hvis vi absolut skulle have en ude fra vestegnen....
    Hejsa
    Elver's Avatar

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315
    Citat Oprindeligt indsendt af phdfodbold
    Er der gået total inflation i udnævnelser? Havde titlen været årets BISSE, kunne jeg forstå det....... så havde MW været i skrap konkurrence med BSN, Gravesen, Høyer.

    Stephan Andersen - AB´s målmand er en profil på et slagent hold, men squ da ikke MW.
    Kahlenberg måske, og Bechmann.
    Wieghorst er et oplagt valg som årets profil. Bemærk at titlen dækker hele kalenderåret.

    Og ku' man ytre et spagt ønske om lidt mindre grædekoneri og en smule mere objektivitet? Det er sgu halvpinligt med stemningen i visse tråde.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    816
    Jeg er helt enig med dig Simon - Wieghorst er en kanonspiller, hverken mere eller mindre.

    Mvh
    "Impulser, det er noget kvinder får når de kører plasticken gennem revnen" - Henrik Rønsbo
    PeterMT's Avatar

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701
    Citat Oprindeligt indsendt af Peter CF2
    Jeg er helt enig med dig Simon - Wieghorst er en kanonspiller, hverken mere eller mindre.

    Mvh
    Ja vel spiller han godt, men spiller også decideret SVINSK. Derfor har de fleste, incl mig selv, en agression mod manden...

    Venligst Angel
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    367
    Chamerende mand



    Ikke alle er MW fans



    Som vi kender ham



    Skallesmækker #1


  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    816
    han spiller da ikke mere svinsk end Peter Nielsen har gjort! Kom nu op på hesten - Morten Wieghorst går til stregen og lidt over...det samme er/var tilfældet med Peter Nielsen.

    Tag episoden med Jonas Kamper fra 2-2 kampen på Hjalte Park. Kamper har gjort med C64 (PC) som han havde lyst til i kampens første ½ time. Da det til sidst bliver for meget, så går Peter Nielsen ud og jorder Kamper godt og grundigt - modtager et gult kort, men får dæmpet Kampers spillelyst. Den slags kaldes ansvar og lederegenskaber i moderne fodbold - det Wieghorst gør er præcis det samme.

    Mvh
    "Impulser, det er noget kvinder får når de kører plasticken gennem revnen" - Henrik Rønsbo
    PeterMT's Avatar

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701
    Citat Oprindeligt indsendt af Peter CF2
    han spiller da ikke mere svinsk end Peter Nielsen har gjort! Kom nu op på hesten - Morten Wieghorst går til stregen og lidt over...det samme er/var tilfældet med Peter Nielsen.

    Tag episoden med Jonas Kamper fra 2-2 kampen på Hjalte Park. Kamper har gjort med C64 (PC) som han havde lyst til i kampens første ½ time. Da det til sidst bliver for meget, så går Peter Nielsen ud og jorder Kamper godt og grundigt - modtager et gult kort, men får dæmpet Kampers spillelyst. Den slags kaldes ansvar og lederegenskaber i moderne fodbold - det Wieghorst gør er præcis det samme.

    Mvh
    ARGH?!? Du kan sQ da ikke sammenligne PN med Morten WiegHEST!
    JEG, personligt har IKKE set PN nikke modstandere skaller, trådt på dem mens de ligger ned, kommet i glidende tacklinger med knopperne forrest og udover dette TONSVIS af andre hævnakter! Respekt til dig for din "objektivitet" men du VOVER sQ ikke at sammenligne Kaptajnen med "hesten"!
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Grønkjær kåret til årets profil
    By giggs in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 12.11.07, 11:01
  2. Per Nielsen BIF: "Rytter er årets spiller i SAS-ligaen!"
    By Karsten CF1 in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:06
  3. Bedste "Årets Spiller"
    By beep in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 30.04.05, 23:33
  4. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 11.03.05, 14:40
  5. Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 29.12.03, 01:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •