Se afstemningsresultater: Hvorlænge har du fulgt FCK ?

Stemmeafgivere
559. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • I under 3 år

    29 5.19%
  • Mellem 3 og 5 år

    38 6.80%
  • Mellem 5 og 8 år

    120 21.47%
  • Mellem 8 og 11 år

    164 29.34%
  • Mellem 8 og 11 år og før den tid fulgte jeg een af moderklubberne

    208 37.21%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 67

Emner: Hvor længe har du fulgt FCK ?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Hvor længe har du fulgt FCK ?

    Vil lige se hvordan vores tilknytning til klubben er.

    mvh
    Karsten

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550
    Er det en afstemning som mangler?
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694
    Ohøj

    Citat Oprindeligt indsendt af Karsten CF1
    Vil lige se hvordan vores tilknytning til kluben er.


    mvh
    Karsten
    Jeg har fulgt klubben lige siden det blev populært at holde med drengene i blåt. Det startede i 3 minuts overtid i sidste sæsons næstsidste kamp, hvor Allan Nørregaard scorede guldmålet mod Brøndby i Parken. Jeg holder specielt af at sidde ned og prøve at udpege alle de kendte fra medieverdenen inde på Nissan-tribunen, men jeg skyller min Caffe Latte ned. Helt fanatisk er jeg blevet, efter at PS & E har doneret et sæsonkort til mig, blot for at give udtryk for en mening på dette debatforum.
    Yndlingsspilleren er helt klart ham der Martin Albertsen, han er bare pragtfuld. Og så er det jo totalt sejt at have en prærieulv som maskot.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406
    Go spejder go spejder

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256
    Dohh.... jeg har indtrykket af, at når man har trykket på knappen første gang, så submitter den indlægget med det samme, men selve afstemningen bliver først synlig når man har oprettet samtlige spørgsmål og trykket på knappen sidste gange ? Weird!

    mvh
    Karsten

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    126

    Laaaang tid

    Citat Oprindeligt indsendt af Karsten CF1
    Vil lige se hvordan vores tilknytning til kluben er.

    mvh
    Karsten
    Har fulgt dem siden starten. Jeg er fra 85, så før FCK var der ikke rigtig noget. Min far fik sponsorbilletter, og min storesøster var gammel '03'er, så hej fulgte bare med. Så jeg har været med til alle nedturerne... Alligevel vil jeg sige, at jeg aldrig blevet så sur og bitter som jeg bliver, hvis vi signer Tøffe. For selvom vi har ligget og rodet langt nede, har der altid været noget cool over FCK. Det passer fint hvad Jokeren siger "vi har før været bagude og tabt / men i skal hjem / så det sagt" (eller noget i den dur). Vi har altid været overlegne... os mod dem, i ved. Problemet er bare at Tøffe i udpræget grad er "dem". Nå nok om Tøffe, men jeg kom i hvert fald med grundet niogle sponsor billetter og min søs. Og så kan man blot glæde sig over det ikke var billetter til BIF...

    mvh


    Trident

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256
    Jeg så min første kamp med 1903 i 1971, og fulgte dem hele vejen til 1992 hvor FCK var en realitet. Det var en bitter pille at sluge, at se dem blive klasket sammen med dem man betragede som arvefjenden i 70'erne og det meste af 80'erne, omend Lyngby for mit vedkommende stod som arvefjenden til aller sidst.

    mvh
    Karsten

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406
    Citat Oprindeligt indsendt af Karsten CF1
    Jeg så min første kamp med 1903 i 1971, og fulgte dem hele vejen til 1992 hvor FCK var en realitet. Det var en bitter pille at sluge, at se dem blive klasket sammen med dem man betragede som arvefjenden i 70'erne og det meste af 80'erne, omend Lyngby for mit vedkommende stod som arvefjenden til aller sidst.

    mvh
    Karsten
    CF1.. Du er da en gammel sat.. Øhm.. Du er da en ældre herre så :o)..

    Jeg er årgang 83, og bor i Odense.. Noget af familien er københavnsk, og det er da FCK der bliver heppet på, når de gamle ser fodbold.. Min bror er FCK fan, og da jeg efterhånden blev de 13-14 år, fandt jeg ud af hvilket hold der tiltalte mig mest - FCK..

    Så det var med stort håb jeg flyttede til København i december 2002.. Dog måtte jeg flytte tilbage til Odense et par måneder senere (private årsager).. Det var lidt træls at det lige netop var i vinterpausen jeg boede der..- men fuck det.. Tog turen til Parken/Supershoppen en del gange..

    Og for fanden hvor har vi egentlig et fedt stadion..

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256
    Citat Oprindeligt indsendt af Hellig Kebab
    CF1.. Du er da en gammel sat.. Øhm.. Du er da en ældre herre så :o)..
    Nååh.... Årgang 64, så alt er relativt ;o)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hellig Kebab
    Jeg er årgang 83, og bor i Odense.. Noget af familien er københavnsk, og det er da FCK der bliver heppet på, når de gamle ser fodbold.. Min bror er FCK fan, og da jeg efterhånden blev de 13-14 år, fandt jeg ud af hvilket hold der tiltalte mig mest - FCK..

    Så det var med stort håb jeg flyttede til København i december 2002.. Dog måtte jeg flytte tilbage til Odense et par måneder senere (private årsager).. Det var lidt træls at det lige netop var i vinterpausen jeg boede der..- men fuck det.. Tog turen til Parken/Supershoppen en del gange..

    Og for fanden hvor har vi egentlig et fedt stadion..
    DET er helt sikkert! En fornøjelse at gå til bold på et moderne stadion.

    mvh
    Karsten

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406
    Citat Oprindeligt indsendt af Karsten CF1
    Nååh.... Årgang 64, så alt er relativt ;o)
    Du lyder jo næsten som Erik Rasmussen, når nu du skriver alt er relativt.. Det er vist nok hans svar på samtlige spørgsmål han får..

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256
    Bortset fra det, så tegner der sig et mønster der dels hedder, at mange har været med fra starten, men også at der ikke er kommet mange nye i den periode hvor vi fik sportslig succes igen, altså 2000-2001 og fremefter.

    Iøvrigt har Erik vel ret, idet alt vel relaterer sig til noget andet, og universet i det hele taget mangler nogle absolutte størrelser.

    mvh
    Karsten

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694
    Citat Oprindeligt indsendt af Karsten CF1
    Iøvrigt har Erik vel ret, idet alt vel relaterer sig til noget andet, og universet i det hele taget mangler nogle absolutte størrelser.

    mvh
    Karsten
    Hov hov Álvaro er verdens flinkeste mand, det er da om noget en absolut størrelse.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066
    Citat Oprindeligt indsendt af Karsten CF1
    Jeg så min første kamp med 1903 i 1971, og fulgte dem hele vejen til 1992 hvor FCK var en realitet.
    mvh
    Karsten
    Karsten siger "Heppekoret" dig noget? Vel nok den første rigtige danske fanklub som tog på tur med holdet i udlandet.

    S

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174
    Jeg startede i det hele taget først med fodbold for 2 år siden.

    Jeg er som sådan opdraget til ikke at kunne lide fodbold, fordi min far ikke kan lide det... Og så kompenserer jeg bare så godt som jeg kan. Der har ikke været noget før FCK. At jeg holder med FCK har intet med guld-sæsonerne at gøre, det er holdet og ikke guldet der tæller.

    "Success is temporary... loyality is forever".

    Ej seriøst: Ja, jeg er medløber, men jeg mener alligevel slet, slet ikke at jeg er en del af den skare af fans der ikke aner noget om FCK, og forlader Parken så snart vi er bagud. Det er ikke fordi jeg har tænkt "Dem der FC København, de har da en meget god spiller i ham Per Nielsen, dem tror jeg sgu at jeg holder med". Jeg er fuldblods FCK'er, og det har ikke noget at gøre med hvor lang tid jeg har været i Parken.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119
    Holdt egentlig med FC København fra starten af, men selve støtten og live interessen kom først da jeg var inde og se min første FC-kamp i Parken.
    Den 3. november 1996 sad jeg på et tyndt befolket Nedre C og så drengene slå AB med 2-0. Målscorere Mark Robins og Goldbæk.

    Før FCK kom på banen hældte jeg mest til B1903.

    Ak ja ak ja - de minder...

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK.DK nede hvor længe
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 29.11.09, 01:07
  2. Hvor længe har du været FAN af F.C.KØBENHAVN?
    By Leander in forum De korte linier
    Svar: 132
    Sidste Meddelelse: 16.07.06, 13:11
  3. Hvor længe har vi kontrakt med ...?
    By RSC Paraguay in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 26.09.05, 23:01
  4. Hvor længe har vi kontrakt med Elrio??
    By RSC Paraguay in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 17.06.05, 02:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •