Se afstemningsresultater: Skal du have en 3 videomobil ?

Stemmeafgivere
184. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Jeg har allerede

    14 7.61%
  • Ja, når priserne falder markant.

    45 24.46%
  • Nej

    125 67.93%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: Har du købt en videotelefon ?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Har du købt en videotelefon ?

    3 har nu kørt nogle måneder med videotelefonen, og personligt hopper jeg også over på den så snart deres latterlige priser daler.

    Istedet for at ramme bredt og få vippet de store selskaber af pinden, går de ind med en megahøj startpris både på udstyr og samtaler, og har nu eftersigende kun 3.000 kunder indtil videre - der skal angiveligt 500.000 kunder til før investeringen går i break even.

    mvh
    Karsten

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597
    Naturligvis skal man da have sådan en på et tidspunkt - når priserne kommer ned i et nogenlunde leje (eller når jeg kan få overtalt min chef til at sådan en må jeg bare have for det er supernødvendigt for mit arbejde - men da jeg lige har fået ny arbejdsmobil her for for 4 måneder siden, så tror jeg der går lidt tid inden hun hopper på den).
    Når priserne skal ned, så gælder det ikke bare priserne for selve telefonen. Men derimod især priserne for de mange tjenester man har glæde af på disse nye telefoner. Jeg kan ikke lige huske hvad det koster at se et mål i en superliga-kamp, men jeg mener det er 5 kr. for et enkelt indslag i TV2-Nyhederne.

    Men mon ikke 3's plan er at malke endnu mere ud af mobilkunderne. Og når man kan få folk til at betale 10-20 kr. for en ringetone der lyder som når en tonedøv banker løs på et legetøjskeyboard fra BR - så skal der da nok være nok at hente...

    Rasmus

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174
    Jeg skal have en, når priserne er helt i bund.

    Pga. Superliga-dækningen. Altså med alle målene osv.

    Og det er fedt i reklamen, når man kan se Zumas mål på telefonen. Dét kan jeg lide.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846
    ›3 har nu kørt nogle måneder med videotelefonen, og personligt
    ›hopper jeg også over på den så snart deres latterlige priser
    ›daler.


    ›Istedet for at ramme bredt og få vippet de store selskaber af
    ›pinden, går de ind med en megahøj startpris både på udstyr og
    ›samtaler, og har nu eftersigende kun 3.000 kunder indtil videre -
    ›der skal angiveligt 500.000 kunder til før investeringen går i
    ›break even.


    ›mvh
    ›Karsten

    Hej Karsten,

    Har du haft telefonen i hånden (eller rettere hænderne - for den er STOR)? Har du prøvet telefonen? Prøv det først - der er flere grunde til, at det ikke er eller bliver en publikumssucces.

    Problemet for 3 er, at der ikke er noget som helst revolutionerende i de tjenester, de tilbyder, og videotelefoni er altså ikke en nyhed. Tag bare webkameraet.

    Det, kombineret med at telefonen er grim og stor som et ondt år (de sene 90'ere i superligaen? ;)), gør produktet ganske usælgeligt. Og det vigtigste naturligvis: Der er ingen, der har telefonen. I den her afstemning er der kun een, der har stemt: "ja" indtil videre. Ikke imponerende!

    Lavede faktisk et Pengemagasin om problemet. Det er et par måneder siden nu, og salgstallene er stadig i bund i Sverige. Danmark kan vel betegnes som en katastrofe. Der er en grund til, at de øvrige teleselskaber ikke føler sig truet endnu...
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256
    ››3 har nu kørt nogle måneder med videotelefonen, og personligt
    ››hopper jeg også over på den så snart deres latterlige priser
    ››daler.

    ››
    ››Istedet for at ramme bredt og få vippet de store selskaber af
    ››pinden, går de ind med en megahøj startpris både på udstyr og
    ››samtaler, og har nu eftersigende kun 3.000 kunder indtil videre -
    ››der skal angiveligt 500.000 kunder til før investeringen går i
    ››break even.

    ››
    ››mvh
    ››Karsten

    ›Hej Karsten,

    ›Har du haft telefonen i hånden (eller rettere hænderne - for den
    ›er STOR)? Har du prøvet telefonen? Prøv det først - der er flere
    ›grunde til, at det ikke er eller bliver en publikumssucces.


    ›Problemet for 3 er, at der ikke er noget som helst
    ›revolutionerende i de tjenester, de tilbyder, og videotelefoni er
    ›altså ikke en nyhed. Tag bare webkameraet.


    ›Det, kombineret med at telefonen er grim og stor som et ondt år
    ›(de sene 90'ere i superligaen? ;)), gør produktet ganske
    ›usælgeligt. Og det vigtigste naturligvis: Der er ingen, der har
    ›telefonen. I den her afstemning er der kun een, der har stemt:
    ›"ja" indtil videre. Ikke imponerende!


    ›Lavede faktisk et Pengemagasin om problemet. Det er et par
    ›måneder siden nu, og salgstallene er stadig i bund i Sverige.
    ›Danmark kan vel betegnes som en katastrofe. Der er en grund til,
    ›at de øvrige teleselskaber ikke føler sig truet endnu...

    Hej Andreas

    Nej, jeg har ikke selv prøvet have sådan en 3'er i hånden, og jeg tvivler ikke på den skulle være lige så klodset som du beskriver der.

    Hvis 3 havde været smarte, så havde de smadret priserne på mobil i en sådan grad fra start, at de ville give almen mobiltelefoni en ordentlig snitte. Ideen med videotelefoni er god, men bliver aldrig udbredt, sålænge de kører med de priser (og der ikke er total dækning over hele landet). Og dee tider hvor folk (selv mig ;o)) betaler uhyrlige summer i ren nyhedsværdi er forlængst forsvundet. 3 skulle have satset på at få folk til at udskifte deres nuværende mobil, fremfor de folk der formentlig nu har to telefoner, hvilket jo er komplet idiotisk. At de allerede har sænket priserne markant er LANGT fra nok.

    Mobiloperatørerne indså jo også i sen-halvfemserne, at de var nødt til at få pengene ind på abonnementerne og dermed de kunder der blev hængende, fremfor at tro folk gad betale sindsyge beløb i initielle omkostninger, hvilket gjorde at telefonerne kostede nada tilsidst.

    Var det dig var med til at lave et Pengemagasin, er det rigtigt forstået ?

    mvh
    Karsten

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    1,050
    Jeg tør ikke .. så bliver jeg bare moppet fordi jeg ser så godt ud :(

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256
    ›Jeg tør ikke .. så bliver jeg bare moppet fordi jeg ser så godt ud :(

    Men det kræver jo at der er een i den anden der også har en videotelefon ;o)

    Og det er jo helt klart her at fadæsen måske er aller størst omkring 3's amatøragtige satsning, for hvis ikke man minimum er TO der kender hinanden som får sådan en telefon, hvad fanden skal man så med den ? Derfor burde de have lavet samme finte som mobiloperatørerne gjorde for nogle år siden, nemlig banke prisen HELT i bund og få lortet udbredt i en helvedes fart, men ak.

    mvh
    Karsten

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597
    Jeg har haft en i hånden og prøvet den af. Og jeg må sige at jeg var da nogenlunde imponeret. jeg synes det var en fed telefon, og det rykkede lidt i mig for at få adgang til de mange tjenester. Jeg blev da også straks TEMMELIG lunken da jeg så hvad tjenesterne kostede!!

    Jeg vil sige det er en okay telefon - og så heller ikke mere. Jeg vil (som skrevet ovenover) helt klart have en sådan telefon på et tidspunkt - når priserne falder og teknologien er blevet bedre udviklet og mere udbredt.
    Men det er bestemt ikke noget der får mig til at kassere min gamle telefon og betale 2000 kr. for en ny.

    Indtil videre er jeg udmærket tilfreds med min Sony Ericsson 610...

    Rasmus

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,146

    Sv: Har du købt en videotelefon ?

    Jeg købte en NEC E616 fra 3, og jeg er helt vild glad for den, det eneste jeg pisser mig lidt af, er størrelsen når den er "foldet" ud. De tjenster 3 tilbyder er omfattende, bl.a. andet tv2, berlingske, Reuters, Morningstar o.l. men det bedste er nu alligevel den dækning der er af sasliga-kampene, der går en lille halv time, og så kan man se målene på telefonen.

    Kan varmt anbefale den.

    og til Urbanus: for 149kr om måneden har du ubegrænset adgang til næsten alle tjensterne.
    Sidst redigeret af Exadios : 30.06.04 kl. 14:54 Årsag: lige lidt ekstra

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    13

    Re: Har du købt en videotelefon ?

    Jeg har en en 3 video telefon (motorola A835) de er total nice
    Hilsen ´Myggen 13`

    [SIZE=3][SIZE=6]Ses på NEDRE C (C10)[/SIZE][/SIZE]

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,012

    Re: Har du købt en videotelefon ?

    Jeg kan varmt anbefale en Nec E616v.. Fik selv en her for ikke så lang tid siden, og med det abon. jeg har kan jeg hente SAS Liga-mål osv. gratis.
    -

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Har du købt en videotelefon ?

    Jeg må lige informere det krævende publikum om at der kommer mindre og bedre 3-telefoner inden for det næste års tid. Eksempelvis den kommende Motorola V1000 der kun vejer 91 g. og så er vi nede på noget der vil noget.

    Derudover handlede tråden om hvorvidt man ønskede sig en eller ej og det gør jeg skam ikke. Jeg skal til at have ny mobil, men har slet ikke brug for (eller udsætte mig at jeg jeg genererer et forbrug ;o) ) af de tjenester 3 tilbyder. Det samme med dem jeg har kig på nu, så kan jeg se fordelen ved at have farveskærm, men ønsker ikke kamera eksempelvis.

    Næh, lille og smart det er min slags telefon.

    (Siger ejeren af en gammel og uskøn T65) :D

    Sibs

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Har du købt en videotelefon ?

    Jeg har længe gået og overvejet det.
    Priserne er sådan set nede hvor jeg forventede, de ville være.

    Men jeg synes stadig deres dækning er alt alt for dårligt.
    Hvis man bor i HT området, så er det jo fint nok (selvom der stadig er huller i KBH), men når man kommer syd på eller over bæltet vest på, så er det meget få steder der er dækning.

    F.eks. i Jylland. Større byer som Viborg, Silkeborg, Holstebro, Thisted, Struer, Esbjerg osv er slet ikke dækket af det mobile bredbånd.

    Samt det faktum at jeg ikke kender nogen der har en 3-mobil, så har jeg jo ikke det store behov for den ud over nyhedsfunktionerne.

    Men mon ikke en dag jeg alligevel får kastet mig over sådan en telefon :)

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: Har du købt en videotelefon ?

    Jeg har både en alm. telefon og en video - er det ikke lige så godt? :-)
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    39

    Vedr: Har du købt en videotelefon ?

    Denne tråd blev skabt nogle måneder efter 3 var kommet på gaden.
    Nu er 3. generation af 3-telefonerne kommet på gaden - og jeg overvejer selv at købe. Men... hvordan er status for dækningen nu ? Vil gerne høre erfaringerne fra dem, som har 3-telefoner og som bla. bruger dem til videotelefoni. Er dækningen stadig lige dårlig som dengang ?

    _
    Skakten

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 22.03.23, 13:27
  2. Gummisko! Hvilket par har du senest købt?
    By Don J. in forum Diverse
    Svar: 462
    Sidste Meddelelse: 29.11.17, 14:51
  3. Hvilken spilletrøje har du senest købt?
    By Don J. in forum De lange linier
    Svar: 152
    Sidste Meddelelse: 19.06.10, 10:22
  4. Har du købt billet til pokalfinalen?
    By SuperSteen in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.05.04, 08:17
  5. Brøndby IF har købt verdensberømt spiller!!!
    By FCK Forever in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 26.07.03, 22:17

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •