Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: FCK-Spot..

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    FCK-Spot..

    Vi havde tidligere CF1's fantastiske Ø-spots, og her er opfølgeren til denne. Jeg vil lægge ud og håbe at andre er ligeså vågne, som jeg da jeg sad på potten imorges.

    http://bodega-muskel.dk/moth/fck.JPG

    Vh. Søren
    fckfc#736

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174
    FCK-spot? Fedt nok.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494
    Ønsket om at du er ligeså vågen. Kig efter på billedet, hvor jeg endda har hjulpet lidt. Så vil det sandsynligvis give mening. Gik nemlig udfra at de fleste kunne huske "reglerne" omkring et Ø-spot, og derfor let ville kunne føre dem videre til et FCK-spot.

    Vh. Søren
    fckfc#736

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838
    Halløjsasa, jeg har lige spottet mig selv med European Southern Observatory's (ESO) kuppel til deres store 3.6m teleskop på hovedet i 2400 meters højde på La Silla i Chile - NAM!

    http://smaug.amagerkollegiet.dk/Lasilla67_jpg.jpg

    Awesome, der langt om længe fik anledning til at smide det billede på Sidelinjen - takker... c",)
    Sidst redigeret af Awesome : 07.01.04 kl. 17:30
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694
    Er der midnatssol i Chile??? Det forekommer mig at være lyst, og du er jo tilsyneladende lysvågen, såeh......... ;o)
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,421
    Husk at Nipserstat er stedet hvor du finder de originale statistikker omkring FC København.
    Nikolaj N's Avatar

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287
    ›Halløjsasa, jeg har lige spottet mig selv med European Southern
    ›Observatory's (ESO) kuppel til deres store 3.6m teleskop på
    ›hovedet i 2400 meters højde på La Silla i Chile - NAM!

    Hvis du så også kan bringe et FCK-spot i et billede fra teleskopet, så vil jeg være imponeret!

    Så skal afstemninger a la "Hvor bor du ?" justeres lidt :-)

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,493
    Kastrup lufthavn, afrejse med Fan Clubben til London (Chelsea kampen), hvem møder vi på vej hjem fra Italien for at skrive kontrakt med sin gamle klub ?????
    Se svaret: www.fckfc.dk/pic/historie/fcch01.jpg

    Billedet er i øvrigt også set, med andre deltagere end undertegnede, ophængt på vægen i Søhesten.

    Mvh,
    Anders

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494
    Det nærmer sig nok ikke et FCK-spot. Men trøjen bliver da luftet foran et publikum der nærmer sig de... Ja ok, farverne blev vist foran en forsamling der bekendte sig overfor de gule farver.
    http://www.bodega-muskel.dk/billede....03&fil=013.jpg

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •