Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 70

Emner: BBB-lingo for newbies...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    BBB-lingo for newbies...

    Efter gentagne gange at have stødt på frustrerede personager i BBB (Lidt afhængig er man vel altid), der ønskede begrebet en "Vahl" defineret, startes hermed en tråd for de hidtil uindvidede.

    NB: For de HELT grønne bør det for en god ordens skyld nævnes, at BBB er den nu officielle forkortelse for chatskakten i dette forums forsides venstre kaldet blablabla...

    1) En "Vahl" er defineret som dét at dumpe et link i BBB, der allerede er postet tidligere - naturligvis opkaldt efter mesteren selv (Sorry Vahl - du ved, det ikke er mig, der har lavet reglerne, så skån budbringeren... ;o) )
    Der forefindes adskillige gråzoner for en sådan Vahl...:
    A) Hvis det har noget med den kære Álvaro (aka. Verdens Flinkeste Mand aka. VFM) at gøre
    http://sidelinien.dk/forums/attachme...ntid=987&stc=1
    http://sidelinien.dk/forums/attachme...1&d=1147675029, er der ALDRIG tale om en "Vahl"...
    B) Hvis der gøres opmærksom på en gammel nyhed uden decideret at dumpe et link...
    C) Hvis det er én selv, der har dumpet det tidligere indtræder debatanterne uværgeligt i en alle-mod-én-argumentations-situation med den anklagede Palle alene i verden - sådan ER det bare... c",)

    2) I forlængelse af punkt 1) bør nævnes en "Slowhand" aka "Clapton". En sådan er defineret som dét at man f.eks. svarer på et spørgsmål, men kommer for sent, dvs. at der er minimum en anden, som har givet det rigtige svar. Her er man især udsat, hvis man anvender tofingersystemet på tastaturet eller skriver vha. en pind, som sidder i panden takket være en sugekop..

    3) En "kS" er defineret som dét at dumpe et link i BBB, der ikke virker (i vide kredse kendt som "et dødt link") naturligvis opkaldt efter mesteren selv (Sorry Kurt Strand - du ved, det ikke er mig, der har lavet reglerne, så skån budbringeren... ;o) )
    Ovenstående fungerer glimrende i kombination med hinanden ved gentagne gange at dumpe et link, der ikke virker - denne udsøgte kombo er endnu ikke navngivet, men da Strand også her (omend han er i irriterende rap fremgang) dominerer billedet, bør begrebet vel som minimum indeholde hans initialer...

    4) En "Slayer" er defineret som dét at dræbe BBB-debatten ved at smide et indlæg, der gennem "en rum tid" fremstår som værende det sidste bidrag i BBB.
    "En rum tid" er netop, hvad det lyder som; en gummiparagraf, der ikke mindst afhænger af tidspunktet på døgnet:
    A) Der hersker udbredt enighed (jvf. regler udtænkt af 2003's ubestridte mester himself - tillad mig at præsentere "tricolor"!) om, at en "Slayer" under normale omstændigheder først indtræffer efter 15 minutter - og at der regnes fra det absolut sidste indlæg i BBB, således at man ikke kan udnytte den fulde tid ved at smide 3 bidrag i træk...
    B) I sædvanligvis travle perioder, for eksempel under en Løvetime-udsendelse, eller omkring midnat fra ca. 22:30 til 01:30, indtræder denne dog allerede efter 10 minutter.
    C) En "Godnat-slayer" er defineret som dét at smide dagens sidste indlæg i BBB, hvorefter debatten for alvor går død (et absolut minimum er 3 timer inden kl.8). En sådan er at regne for barnemad, omend der tit netop ud på natten udspilles nogle drabelige slayer-dueller med alskens ufine tricks (som eksempelvis HBA's tvære "hvis-det-skal-være-på-den-måde-går-jeg-i-seng-finte"); endvidere kan det anbefales som en glimrende øvelse for begyndere på rigtig sløve nætter...
    D) En "Slayer-killer", er defineret som dét at afbryde en "Slayer", som regel blot ved at smide noget komplet uinteressant i BBB, hvilket ofte efterfølges af en bemækning hvori punkt E) indgår...
    E) En "Slayer-alarm" er defineret som den nyttige "genstand" (DET GAS!), der skal sikre, at andre ikke kommer så langt som til at nyde en ordentlig Slayer. Sidste udgave er "Slayer-alarm v.2.2" og sikrer til fulde, at kun de færreste Slayer-forsøg lykkes.
    F) En "Slaykiri" er defineret som dét at afbryde sin egen slayer efter et længere tidsrum - en man selv i slayerkiller-humør, bør man her være ekstra opmærksom på, at der ikke blot er ved at blive lagt i kakkeloven til en SfM som nævnt i punkt G)
    G) Efter indførslen af BBB som ShoutBox (SB) aka. "Råwekasse", lykkedes det "Spejder fra Mars" at være den første til at gennemføre, hvad der herefter skal gå under navnet en "SfM" (Ikke nødvendigvis at læse som Sloggi for Men! :o) )
    Med mulighed for at bortredigere sine egne indlæg kan det nu lade sig gøre, at omgå reglen om, at det er sidste og ikke første af ens indlæg på stribe, der lægger til grund for ens slayer-tid (se underpunkt A) - simpelthen ved at slette sine egne sidste indlæg og kun bibeholde det første... Forvirret? FINT! For efter SfMs første brug af dette yderst beskidte kneb, vil det glæde mange, om dette ikke igen blev brugt - det er snusket, beskidt og ulækkert, og som sådan egentlig meget passende for BBB... c",)
    H) Endelig er slayeren over alle slayere, den såkaldte "Server-slayer" defineret som dét at smide sidste bidrag i BBB umiddelbart inden serveren går ned - det er forbundet med evigt uheld ikke at anerkende en sådan bedrift...

    5) "Popcorn" er defineret som dét, at nyde sceneriet på de gules debatforum SSO, en dag, hvor det myldrer med morsomme indlæg, grundet eksempelvis en brudt sejrsstime, umåde overforbrug af stave -og sproglige fejl, eller blot generel klynken og intern ævl og kævl.
    Eller for nu at bruge CF1s egne ord - det manglede da bare når nu han var stærkt involveret i begrebets tilblivelse...:
    "Popcorn - at hygge sig foran SSO en hel aften med cola og popcorn, som var man i biografen og se en sjov film." Og istedet for at skrive "så, nu er det tid til at hænge ud på SSO, for der er mange timers underholdning! Husk cola og popcorn som var du i biffen", blev det blot til "popcorn-time" i den korte version.

    6) En "muldvarp" er defineret som en person af anden Superligafodboldmæssig observans end FCK, der muntrer sig med gennem kortere eller længere tid at blande sig i debatten under dække af at være FCKer for derefter at blive afsløret - oplever du eksempelvis en vis "biri-biri" vedholdene blive tituleret "Iver" skyldes det, at han netop falder ind i denne kategori og er sammenfaldende med denne Iver fra debatten på endnu et gult forum, blok4.dk...
    Begrebet dækker endvidere over et skældsord i samme betydning, der især i forbindelse med ekseptionelt mange "popcorn" har det med at fyge om ørerne på diverse (som regel nye) bidragydere på SSO - oftest passer det dog SLET ikke, at BBB-afhængige hænger ud derinde blot for at holde gryden i kog...
    Afledt af dette, ser man ofte selvsamme skældsord i BBB rettet mod en i sjov, skulle vedkommende uforvarende blot nærme sig en ros af en spiller fra vestegnen eller deslignende...

    7) Begrebet en "JJB" skylder tak til Jens Jørgen Brinch (og vel ikke mindst Ove Christensen) for denne her:
    http://www.onside.dk/main/index.phtm...rt2=1&id=70001
    og er i BBB defineret som det at følge debatten i gennem længere tid uden at bidrage, for derefter at blive opdaget på en af 2 måder:
    Enten hvis man pludselig blander sig og tydeligt har kendskab til tidligere formuleringer, eller hvis man, med anden superligafodboldmæssig observans end FCK og selverklæret uinteresseret i, hvad der foregår her, pludselig stikker en bemærkning, i hovedet på en debatør på eksempelvis "SSO", vedkommende (FCKer) har ladet sive i BBB ...

    8) I forlængelse af punkt 6) bør nævnes, at begrebet en "BBB-log ver.X" (erstat X med 2.1, 2.2, 2.3, 3.1 etc.) skyldes linket:
    http://fckfc.dk/forums/blog.php,
    der til hver en tid angiver de sidste bidrag i BBB. Begrebet dækker dog over en morsomhed á la punkt 6) - således nævnes det ofte om en "JJB", at han er i besiddelse af sidste nye "BBB-log ver.X"

    9) At "surfe med venstre hånd", er et begreb, der især ses i BBB i de sene timer efter midnat, da det først her er tilladt at dumpe links af mere eller mindre underlødig karakter - er de tilpas underlødige, er de ifølge "Karsten CF1" materiale til at "Surfe med venstre hånd", så må de langsomme selv regne resten ud eller blive længe oppe...

    10) En "Begbie" dækker over en afstemning, der i en eller flere betydninger er helt umulig, det være sig en overskrift, der ikke er beskrivende for indholdet, afstemningsmuligheder, der er yderst spøjse eller blot ikke dækkende; eller én, der blot er oprettet af Begbie, hvilket som regel indebærer det hele...
    http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=5546
    http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=5456
    At begrebets oprindelse er blevet tildelt "Begbie" er faktisk ingenlunde fair, eftersom en vis "steenflemming" længe inden blamerede sig med disse mesterværker:
    http://www.sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=1410
    http://www.sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=1544

    11) I forlængelse af punkt 10) bør det for en god ordens skyld nævnes, at der dog er bred enighed om, at en afstemning hvor spørgsmålet intet har med posten eller valgmulighederne at gøre bør omtales som en "SteenF", selvom han ikke længere ses herinde...
    Et eksempel på en sådan er konstrueret her:
    http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=5616
    (Læg iøvrigt i den sammenhæng mærke til, hvor mange, der fangede afstemningens sjæl og stemte på alle 3 valgmuligheder - og ikke mindst, hvor mange der ikke gjorde...)

    12) En "Paco" defineres herefter som dét at få hovedparten af de BBB-afhængige (vi ved selv, hvem vi er - gør vi ik'?) på nakken uden forinden at have gjort sig fortjent til det på den mere direkte vis ved at nægte at have lavet en Vahl eller nægtet at anerkende en "Server-Slayer"...
    Begrebet skylder tak til manden, der optræder på nedenstående billede, hvilket samtidig skulle stå som indlysende forklaring (samt skræk og advarsel) til, hvorfor han gennem passende lang tid modtog, hvad vi kan kalde en fornuftig øget opmærksomhed på sin person...:
    http://www.brandnewshoes.dk/brand%20...s/IMG_0212.htm

    13) En "Calzone" defineres herefter som det fabelagtige brætspil, udøverne kender under dets korrekte navn "Carcassonne" som undertegnede har været decideret uheldig med at eksportere kendskab til til visse elementer i BBB. Se eventuelt:
    http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=3918
    Det uheldige består lige dele i, at det af og til (og dermed for tit) trods alt hænder, at jeg taber til en af disse, samt ikke mindst dét, at ikke kendere har tilsmudset spillets navn med benævnte "kælenavn" - andre upassende ord, der af og til dukker op i BBB, startende med "Ca" (f.eks. "Casserolle"), hører formentlig under samme kategori, omend "Cal?" som regel blot er en udfordring til en medindviet...
    Et endnu mere uheldigt fænomen i denne sammenhæng er, at der synes at være en klar korrelation mellem ens manglende erfaring ud i dette vidunderlige spil og antallet af gange, man finder det passende at benytte ordet "held", mens det spilles - dette uvæsen fjernes tilsyneladende kun ved at spille nok, hvorved man opnår en dybere indsigt og større overblik, medførende flere meritterende sejre... c",)

    [size=1]Karsten CF1 20:24
    Awe: Den BBB-lingo er jo et rent litterært værk. Potentiel modtager af Nordisk Råds litteraturpris[/size]

    Awesome
    Sidst redigeret af Awesome : 16.11.06 kl. 09:56
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256
    >(http://www.polfoto.dk/Polfoto/Photo/...1l1v_guest.jpg ), eller hvis det er én selv, der har dumpet
    ›det tidligere - i sidstnævnte tilfælde indtræder debatanterne
    ›uværgeligt i en alle-mod-én-argumentations-situation med den
    ›anklagede Palle alene i verden - sådan ER det bare... c",)

    Kurt har skam tidligere erkendt, at han er linkmongol ;o)

    Men udmærket ide med sådan en lingo-lomme-parleur. 5 svin til dig!

    mvh
    Karsten

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,288
    Vigtigst af alt: En slayer er den post, der får bbb til at gå i stå - i hvert fald i almindelig chattid. Der er en del afledte begreber:
    Natslayere tæller ikke rigtigt. De er for nemme.
    Slayerkiller er det indlæg der blot er lavet for at forhindre en slayer

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406
    ›Vigtigst af alt: En slayer er den post, der får bbb til at gå i
    ›stå - i hvert fald i almindelig chattid. Der er en del afledte
    ›begreber:

    ›Natslayere tæller ikke rigtigt. De er for nemme.
    ›Slayerkiller er det indlæg der blot er lavet for at forhindre en slayer

    Og den kære kebab viste et fremragende ekspempel i dag 8-)..

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694
    Og så glemte trådstarteren på behændig vis at redegøre for, hvad en 'Slowhand' aka 'Clapton', er. Det er når man fx svarer på et spørgsmål, men kommer for sent, dvs. at der er minimum en anden, som har givet det rigtige svar. Her er man især udsat, hvis man anvender tofingersystemet på tastaturet eller skriver vha. en pind, som sidder i panden takket være en sugekop. Det burde trådstarteren være klar over.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361
    Det omtaler trådstrateren som en Vahl! Så må i selv vælge hvem af jer der er nordsmølf og hvem af jer der er sydsmølf.
    Og det med sugkoppen er da ikke så slemt, det praktiserer jeg selv, med gode resultater - specielt på hjemmebane.

    mvh
    Klaus A
    Sidst redigeret af A : 14.11.06 kl. 09:40
    Death by football!

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838
    ›Og så glemte trådstarteren på behændig vis at redegøre for, hvad
    ›en 'Slowhand' aka 'Clapton', er. Det er når man fx svarer på et
    ›spørgsmål, men kommer for sent, dvs. at der er minimum en anden,
    ›som har givet det rigtige svar. Her er man især udsat, hvis man
    ›anvender tofingersystemet på tastaturet eller skriver vha. en
    ›pind, som sidder i panden takket være en sugekop. Det burde
    ›trådstarteren være klar over.

    Smart finte med at disse mig ved at hugge noget, jeg selv har skrevet, for derefter at få det til at lyde som om, jeg aldrig har skrevet det med det ene formål (igen) at besudle min person - du burde sgu være sportsjournalist med de copy/paste-evner dér... ;o)

    Læsere der tidligere har nøjedes med at læse min trådstarter, bør nok liiiige nærlæse afsnit 1) igen... c",)

    Awesome, der siger "PAH!"
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  9. #8
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837
    & så er der punkt 7 :

    7) "At lave en Fætter Højben" eller en "7'er", dvs at have samme held som Awesome i Carcassonne.. ;-)

    Mvh

    zebos

    Ps. Læg også mærke til at dette er indlæg nummer 7 i denne tråd.. ;-)
    Sidst redigeret af zebos : 09.01.04 kl. 17:42
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694
    Howdy

    Smart finte med at disse mig ved at hugge noget, jeg selv har
    skrevet, for derefter at få det til at lyde som om, jeg aldrig
    har skrevet det med det ene formål (igen) at besudle min person -
    du burde sgu være sportsjournalist med de copy/paste-evner dér...
    ;o)

    ›Læsere der tidligere har nøjedes med at læse min trådstarter, bør
    ›nok liiiige nærlæse afsnit 1) igen... c",)
    Og fremover vil finten, med at editere i sit oprindelige indlæg for dermed at feje ærlige og redelige tilsvininger fra andre meddebattører af bordet og sætte dem - altså meddebattørerne - i et dårligt lys, være kendt som en 'Awesome', men det er naturligvis ikke muligt i BBB. Jeg synes blot det burde med for fuldstændighedens skyld. Tag den Awesome.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  11. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694
    Og endnu en tilføjelse, som ophavsmanden opfordrede til i går aftes/nat.
    'Hunden skal luftes' ses også af og til i chatboksen som oftest skrevet af smølle. Det kan så betyde, at man rent faktisk skal ud og lufte hunden og derfor ikke kan svare for sig i en periode. Men det er også flere gange blevet brugt som en undskyldning for at trække sig ud af en debat, hvor man er tvunget i knæ. smølle startede med at skrive det, og han har en hund ,skal det retfærdigvis siges, men for hulen den må være den mest luftede hund i Nordeuropa ;o)
    Tilføjelse: Ved dårligt vejr kan finten sandsynliggøres ved at ændre den til en indendørs aktivitet, fx "nå, men jeg skal støvsuge, så jeg smutter".
    Sidst redigeret af Spejder fra Mars : 13.01.04 kl. 17:04
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,689

    ›1) En "Vahl" er defineret som dét at dumpe et link i
    ›BBB, der allerede er postet tidligere - naturligvis opkaldt efter
    ›mesteren selv (Sorry Vahl - du ved, det ikke er mig, der har
    ›lavet reglerne, så skån budbringeren... ;o) )

    › Der forefindes adskillige gråzoner for en sådan Vahl,
    ›eksempelvis, hvis det har noget med den kære Alvaro at gøre

    ›(http://www.polfoto.dk/Polfoto/Photo/...1l1v_guest.jpg - omhandlende netop HIM, er der aldrig tale
    ›om en "Vahl"), hvis der gøres opmærksom på en gammel
    ›nyhed uden decideret at dumpe et link, eller hvis det er én selv,
    ›der har dumpet det tidligere - i sidstnævnte tilfælde indtræder
    ›debatanterne uværgeligt i en alle-mod-én-argumentations-situation
    ›med den anklagede Palle alene i verden - sådan ER det bare...
    ›c",)

    Jeg må lige tilføje, at man naturligvis er i sin gode ret til at SelvVahle, dvs. poste et link man tidligere har ladet debutere på BBB blot for at lade eventuelle nytilkomne få glæde af det. Denne ret kan sættes ud af kraft, hvis linket på det tidspunkt hvor anden eller senere posting sker, allerede indgår i en på DNSL eksisterende tråd.

    Der er visse gråzoner af denne SelvVahlsret, nogen vil hævde at man kan opnå en ny SelvVahlsret hvis der er gået tilstrækkelig lang tid siden sidste posting, hvis linket er af klar relevans for en eksisterende debat, eller hvis linket indeholder generelt relevante oplysninger som et på det pågældende tidspunkt fremmødt BBB-crowd bare ikke kan undvære at se.
    Mvh.
    Esmis

    -smølle 01:36
    Esmis: du er for begavet og har for meget vid til at være indifferent, og desuden har du briller. Moderne briller, endda. Du er hardcore FC om du vil det eller ej :-)

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    1,374
    At lave en Awesome: En afstemning hvor spørgsmålet intet har med posten eller valgmulighederne at gøre.

    Søren

    PS: http://fckfc.dk/forums/showthread.php?t=5546

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694
    Og en lille tilføjelse grundet den nye shoutbox, med mulighed for at slette sine indlæg.
    En 'medlidenhedsslayer' eller "slayeralmisse' er, når man sletter et indlæg, for dermed at forære en eller anden tudeprins en slayer - om det kommer til at forekomme er dog tvivlsomt. Jeg er i hvert fald ikke rundhåndet med slayers.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  16. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815
    Termen En emhætte burde indføres om en irrelevant kommentar fra en Vestegnes beboer.
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  17. #15
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    SlayerTime?


    ›4) En "Slayer" er defineret som dét at dræbe
    ›BBB-debatten ved at smide et indlæg, der gennem "en rum
    ›tid" fremstår som værende det sidste bidrag i BBB.
    ›"En rum tid" er netop, hvad det lyder som; en
    ›gummiparagraf, der ikke mindst afhænger af tidspunktet på døgnet:

    ›A) Der hersker udbredt enighed (jvf. regler udtænkt af 2003's
    ›ubestridte mester himself - tillad mig at præsentere
    ›"tricolor"!) om, at en "Slayer" under normale
    ›omstændigheder først indtræffer efter 15 minutter - og at der
    ›regnes fra det absolut sidste indlæg i BBB, således at man ikke
    ›kan udnytte den fulde tid ved at smide 3 bidrag i træk...
    ›B) I sædvanligvis travle perioder, især omkring midnat fra ca.
    ›22:30 til 01:30, indtræder denne dog allerede efter 10 minutter.
    Spørgsmålet er om tidsrummet, ikke snart trænger til en eller anden form for justering?
    Debatten har det med at gå død i lange perioder pga. "Slayer-reglerne", kun for at blive afbrudt af en eller anden ligegyldig kommentar fra A(m), så som: "hmmm"- " ' "- "høøm"- "der er godt nok dødt her i dag?", og disse kommentarer kommer vel at mærke efter 8 min. (personligt tror jeg ikke at A(m) har sat sig ordentlig ind i ovenstående regler!).
    Hvis vi nu vedtog, at sætte "SlayerTime" til 10 min. i tidsrummet mellem kl. 09:00-21:00 og 5 min i tidsrummet mellem kl. 22:30-01:30, ville det sætte lidt mere skub i SB/BBB'en og vi ville slippe for A(m)'s meningsdannende kommentarer!
    Forøvrigt mener jeg, hvis mit forslag ikke bliver vedtaget, at vi burde operere med begrebet en "A(m)" for en person, der ikke bestiller andet end at vente på at plante en "Slayer-killer"? :-)
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. The very best of BBB
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 09.12.07, 01:57
  2. BBB-stavekontrol
    By Exadios in forum Diverse
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 17.09.04, 10:55
  3. Bbb
    By Stjernen in forum Diverse
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 30.08.04, 10:04
  4. BBB konsekvenstråden
    By Hafnia Victor in forum Kontoret
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 07.06.04, 17:15
  5. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 14.01.04, 12:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •