Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 70 af 70

Emner: BBB-lingo for newbies...

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: BBB-lingo for newbies...

    Efter 30 sekunders google søgning.

    "Når hele Anfield synger med, kan man føle en atmosfære og et sammenhold som ingen andre steder."
    https://liverpool-fc.dk/historie/you...er-walk-alone/

    “There is nobody else like Liverpool fans in the world is there. Nobody brings what we bring - the number of songs and banners .”
    “The atmosphere with Liverpool is amazing everywhere you go. There is not a European team, and I include all the English teams, that supports their team like we do.”
    https://www.liverpoolecho.co.uk/news...-fans-14712833

    Og det er vel ikke nødvendigt at finde eksempler på BØF, vel?
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: BBB-lingo for newbies...

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Efter 30 sekunders google søgning.

    "Når hele Anfield synger med, kan man føle en atmosfære og et sammenhold som ingen andre steder."
    https://liverpool-fc.dk/historie/you...er-walk-alone/

    “There is nobody else like Liverpool fans in the world is there. Nobody brings what we bring - the number of songs and banners .”
    “The atmosphere with Liverpool is amazing everywhere you go. There is not a European team, and I include all the English teams, that supports their team like we do.”
    https://www.liverpoolecho.co.uk/news...-fans-14712833

    Og det er vel ikke nødvendigt at finde eksempler på BØF, vel?
    Nå, ja, og så bannere som dette, der er dusinvis af:



    Øh, nej...der er sgu nok ikke særligt mange, der ikke vil vinde en skid, men synge højt og flot om hvor mægtige de er.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: BBB-lingo for newbies...

    Igen skyder i forbi. Nu skal jeg give jer et eksempel. https://brondby.com/fans/fans/

    Kan i finde en lignende lækkerbisken fra en officiel Liverpool kanal? I snakker hele tiden om, hvor svulstig klubben Liverpool er eller hvor rædsomme alle Liverpool fans er. Stå dog ved jeres uforklarlige had til Liverpool, i stedet for at opfinde "argumentation" for jeres usaglige udsagn. Når i nu mener at vide, hvilke bannere der er på stadion og hvad der skrives overalt på nettet, så er i væsentligt mere dedikerede til Liverpool end jeg er. :)

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: BBB-lingo for newbies...

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    Igen skyder i forbi. Nu skal jeg give jer et eksempel. https://brondby.com/fans/fans/

    Kan i finde en lignende lækkerbisken fra en officiel Liverpool kanal? I snakker hele tiden om, hvor svulstig klubben Liverpool er eller hvor rædsomme alle Liverpool fans er. Stå dog ved jeres uforklarlige had til Liverpool, i stedet for at opfinde "argumentation" for jeres usaglige udsagn. Når i nu mener at vide, hvilke bannere der er på stadion og hvad der skrives overalt på nettet, så er i væsentligt mere dedikerede til Liverpool end jeg er. :)
    Jeg hader ikke Liverpool, på ingen måde, men de fleste Liverpool fans finder jeg hysterisk morsomme.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: BBB-lingo for newbies...

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    Kan i finde en lignende lækkerbisken fra en officiel Liverpool kanal?
    Hvad har det med sagen at gøre?

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    I snakker hele tiden om, hvor svulstig klubben Liverpool er eller hvor rædsomme alle Liverpool fans er. Stå dog ved jeres uforklarlige had til Liverpool, i stedet for at opfinde "argumentation" for jeres usaglige udsagn.
    Hvori består det usaglige? Og hvor er det uforklarlige, samt opfundne "argementation"? Og hvad betyder det? Hvad med du bare står ved, at du er stødt over at folk ikke bryder sig om Liverlol?

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    Når i nu mener at vide, hvilke bannere der er på stadion og hvad der skrives overalt på nettet, så er i væsentligt mere dedikerede til Liverpool end jeg er. :)
    Ja, det bekræfter dine indlæg. Helt sikkert, der..
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    31

    Re: BBB-lingo for newbies...

    Liverpool fans har samme tendens til at hvis de taber kampen så snakker de om kampen på tribunen.

    Det bliver ikke mere bøf end nedenstående tweet. Vi tabte kampen men se lige hvor mange vi var på en pub i Danmark. Det er lige før han starter en sang om sammenhold.
    Tjek tweetet fra @DanielSichlau: https://twitter.com/DanielSichlau/st...101984257?s=09

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: BBB-lingo for newbies...

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Hvad har det med sagen at gøre?

    Hvori består det usaglige? Og hvor er det uforklarlige, samt opfundne "argementation"? Og hvad betyder det? Hvad med du bare står ved, at du er stødt over at folk ikke bryder sig om Liverlol?

    Ja, det bekræfter dine indlæg. Helt sikkert, der..
    Jeg reagerede på at nogle sammenligner Liverpool og Brøndby med hinanden. Altså at Liverpool skulle være = Brøndby. Jeg kan ikke finde Brøndbys officielle svulstige måde at omtale fans på, på Liverpools hjemmeside. Du brast måske bare ind i diskussionen uden at orientere dig, fordi du så rødt ved ordet Liverpool?

    Du poster 3 ligegyldige links i den sammenhæng. Derfor er det usagligt. Ligesom når folk, der ikke har noget med Liverpool at gøre tilsyneladende udnævner fx Daniel Sichlau til talsmand for ALLE Liverpool fans. Som jeg tidligere har skrevet - ja, der er ulidelige Liverpool fans, hvorfor skal alle skæres over en kam? Og hader man virkelig alle andre fans og hele klubbens eksistens pga. folk som Daniel Sichlau? Igen, jeg har svært ved at se hvordan disse ting rammer folk, der hader Liverpool, lige i synet uden at man selv opsøger det.

    Jeg er sgu ligeglad med om folk kan lide Liverpool, jeg blev til gengæld godt og grundigt krænket/forarget/hysterisk over at blive sammenlignet med Brøndby. :)

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: BBB-lingo for newbies...

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser

    Jeg er sgu ligeglad med om folk kan lide Liverpool, jeg blev til gengæld godt og grundigt krænket/forarget/hysterisk over at blive sammenlignet med Brøndby. :)
    Men det gør i altså..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: BBB-lingo for newbies...

    Pointen, der allerede er nævnt flere gange, er pragtfuldt indrammet:

    Bryder man sig ikke om en udenlandsk klub, er det nærliggende at fremhæve de mest Brøndbyagtige træk ved dem og sige at de er det lands BØF, for dem kan ingen af os lide heller.

    Og kan man godt lide den udenlandske klub, kan man så protestere.

    I kommer ikke en tomme videre, men det er meget hyggeligt ...

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    31

    Re: BBB-lingo for newbies...

    Jeg mener ikke at de omtalte klubber minder så meget om brøndby. Men at klubbernes fans har meget tilfældes med brøndbys fans.
    De lever alle i en verden hvor klubben ikke kan gøre noget forkert, og hvis de taber på banen så vandt de ihvertfald på tribunen, og det er en helt speciel oplevelse man ihvertfald ikke kan få andre steder at spille på deres stadion.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. The very best of BBB
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 09.12.07, 01:57
  2. BBB-stavekontrol
    By Exadios in forum Diverse
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 17.09.04, 10:55
  3. Bbb
    By Stjernen in forum Diverse
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 30.08.04, 10:04
  4. BBB konsekvenstråden
    By Hafnia Victor in forum Kontoret
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 07.06.04, 17:15
  5. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 14.01.04, 12:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •