Side 14 af 14 FørsteFørste ... 411121314
Viser resultater 196 til 210 af 210

Emner: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    239

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    efter at have læst denne hårrejsende tråd igennem,er det min tur at give mine ekstatiske oplevelse til kende.
    jeg befandt mig til storskærmsarragement i parken sammen med nogen tusinde andre københavnere.
    indtil det 93. minut sad jeg med en flad fornemmelse i kroppen.
    Husker med tydelighed da hjalte sparkede bolden i kassen.
    hele parken gik i ekstase, på højder med alle os der var amsterdam,
    en uforglemmelig dag som altid vil være et højdepunkt.
    Copenhagen PHANS

  2. #197
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    I buret på hjalte park... Det var rart...

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    Mio

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    200

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    Jeg skulle have været ude at rejse den dag, men da dette blev aflyst tog en ven og jeg til hjalte park, for at se om der var nogen som solgte billetter.
    Det var dér, men de var til øvre faxe.
    Vi købte dog billetterne, og i det 94 min, tog vi benene på nakken da vi sprang op da hjalte scorede.

    En ubeskrivelig løbetur ud til bilen i øvrigt!
    KBH

  5. #199
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    Selvfølgelig På betonen i svinget :)

    Guldland

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #200
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    12

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    Jeg sad hjemme i min stue og så kampen på tv surmulende pga FCK havde spillet som en sæk nødder hele foråret og sat et sikkert mesterskab overbords.
    BIØF skulle bare vinde kampen og de var mestrene!!!!! Brøndbyhallen var efter sigende dækket op til mesterskabsfest!!!!!!!!!!!!!
    Men IGUDER da! Hjalte scorer og en storskrigende "salte" stormer ud i sin have og hopper løs på børnene`s trampolin ( beregnet til 30 kg ) , mens han (stadig storskrigende) svinger løs med sin fc-trøje!!!!!!!!!!!!!!
    En episode som mange nabo`er og sågar genboer kommenterede mange dage efter!!!!
    Mine skrig skulle sågar ha`skræmt nogen børn væk fra en legeplads som ligger 50 meter borte fra min bolig!!!!!!
    Alt ialt en fantastisk dag! som jeg aldrig vil glemme!!!!!!!!!!!!!!!!

    Hjalte forever!!!!!!!!!!!!!!!
    salte

  8. #201
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    30

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    Jeg vil gøre forsøget også. pga af en uheldig planlagt famile middag fra mine forældres side var der ikke andet for end at se kampen på tv. Stemning var ikke for god de første 92 minutter. Jeg husker tydeligt min far spørger om jeg skal have desert i samme øjeblik som bolden bliver lagt ind i feltet. Jeg når lige at mumle noget inden det bliver til et kæmpe brøl og en god fem minutters hoppe tur.

  9. #202
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    Jeg var på arbejde på Københavns Postcenter, hvilket irriterede mig noget så grusomt, for jeg ville gerne have set kampen i fjernsynet. Bedre blev det heller ikke, at der sad en hjernedød biffer, i den anden ende af vores store produktionshal med sin grimme tisgule trøje på. Bifferen havde samtidig i flere dage før kampen provkeret mig og min kammerat Gert noget så grusomt med følgende udtalelse: "I kommer til at græde snot, når vi vinder mesterskabet!".

    Så det var to alvorlige FCK'er, der var klar til 2 x 45 minutters nervekrig, da kampen gik igang klokken 19:00. Det var de mest forfærdelige timer i mit og Gerts liv overhovedet. Vi frygtede begge, at svinene fra Pestegnen skulle score, og endnu et år med hånende kommentarer fra bifferne. Vi var desuden tvangsindlagt til at høre på P3 Sportens kommentator Henrik Liniger, når der var forbindelse igennem fra Lortestadionet på Pestegnen. Det lød som om, at det var et maskingevær, der bare blev ved og ved ligesom Duracel-kaninen. Min tanke var: "Så hold dog kæft mand, og træk vejret dybt!"

    Nå, kampen går ind i overtiden og så sker det: Zuma leger kispus med Dan Anton, smækker bolden ud på højre flanke, hvor Ole Tobiasen modtager den i et raid mod baglinien. Tobiasen knalder promte bolden i straffesparksfeltet, hvor de fleste biffer befinder sig. Inde foran målet dukker Hjalte frem og sparker resolut bolden i nettet bag Casper Ankergreen. Sekundet efter gennemrystes den åbne brevhal af jubelbrølet fra to FCK'er, og den tossede biffer sidder bare som forstenet og fatter ikke, hvad der er sket. Gert havde en kæmpe klump i halsen, da FCK scorede, han var lige ved at tude af glæde.

    Da kampen så var slut, så slog det mig: Bifferen skulle have svar på tiltale. Så jeg fandt en rulle toiletpapir og smuttede over til bifferen, placerede den foran hans plads og sagde: "Nåee, hvem var det, der ville komme til at græde snot?" Dagen efter var han stadig meget tavs og knotten. Gert kom med en historie, som han havde hørt tidligere den dag. To FCK'er havde ringet til en biffer efter kampen og den ene FCK'er havde svinet bifferen til i telefonen, hvorefter han rakte telefonen over til kammeraten, der holdt den ud i strakt arm og råbte: "SÅ KAN I LÆRE DET!"

    Sidenhen fik jeg fat i sæson DVD'en "Vi holdt hjem", hvor Carsten Werge leverede en udødelig kommentar, da Hjalte scorede sejrsmålet på Hjalte Park 18.06.2003: "DER KOMMER MÅLET!"
    Sidst redigeret af Casper the ghost : 22.05.09 kl. 23:13
    Casper the ghost

  10. #203
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    10

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    Stephan Andersen????

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #204
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    517

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    ›Stephan Andersen????

    Skal vi sige Ankergreen!
    København!
    Brattbakk's Avatar

  13. #205
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    Jeg hørte kampen på radio, da jeg skulle overnatte på skolen ( gik i 9. klasse )

    Hørte den sammen med en masse fra klassen, og da de så afbrød " Crazy in love " med Beyonce & Jay C og sagde Hjalte Bo havde scoret. Råbte vi som sindsyge, endda også BIF fans fordi de havde aldrig hørt om en spiller fra FCK der hed Hjalte Bo Nørregaard :)

    Jeg har siden anskaffet mig den single med Beyonce & Jay C.

    Desuden var det mig der bad "Det Bar fodbold" om at vise det klip dagen efter at de havde klasket os 5-0

  14. #206
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    ›Jeg hørte kampen på radio, da jeg skulle overnatte på skolen ( gik i 9. klasse )

    ›Hørte den sammen med en masse fra klassen, og da de så afbrød
    ›" Crazy in love " med Beyonce & Jay C og sagde
    ›Hjalte Bo havde scoret. Råbte vi som sindsyge, endda også BIF
    ›fans fordi de havde aldrig hørt om en spiller fra FCK der hed
    ›Hjalte Bo Nørregaard :)

    Men de havde hørt om en spiller fra Brøndby der hed Hjalte Bo Nørregaard?

  15. #207
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    538

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    Jeg så kampen på et fjernsyn, hos en kammerat i Næstved. I samme øjeblik den klaskede, via Hjaltes skinneben, ind i kassen, fløj vi ud af havedøren ud i haven og råbte og skreg, væltede rundt og derefter ind og se om stillingen holdt. Efterfulgt af endnu flere bajere og vist nok gevaldige tømmermænd om torsdagen..
    Hvis FCK omsatte spil til mål, var vi allerede europæisk topklasse.
    fckfreak's Avatar

  16. #208
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    Var på afslutningstur med efterskolen på 1landen ø i det sydfynske øhav, og vi var mange der lyttede med på en lille skodradio der lige nøjagtig kunne modtage P3 med knas. Jeg var den eneste københavner, og måtte ligge øre til meget hån kampen igennem. Hævnen var sød, selvom jeg efterfølgende blev jagtet rundt på den lille ø mens jeg skreg JAAAA! MESTRE! NØRREGAARD! HAHAHAHAA!

  17. #209
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    1

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    Jeg var i Thailand, og laeste de i Ekstra Bladet dagen efter paa stranden. Jeg floj rundt i en glaedesrus, er i ovrigt i Thailand lige PT, saa jeg kan kunne kun hore Bundbykampen paa P3 i aar

  18. #210
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Hvor var du da Hjalte sikrede mesterskabet??

    Jeg var på Hall of fame, og havde den fedeste aften ever!

    Bl.a i selskab med håndboldspilleren Claus Møller Jacobsen, som også er FCK fan og gav mig og min kammerat indblik i nogle eksotiske spanske drinks.

    Var simpenhen den fedeste stemning, alle krammede alle og alle havde det fedt sammen...

Side 14 af 14 FørsteFørste ... 411121314

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvor god er Hjalte?
    By shs in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 09.02.09, 18:05
  2. Hvor store favoritter til mesterskabet er vi egentlig?
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 18.07.07, 11:11
  3. Svar: 231
    Sidste Meddelelse: 30.08.06, 11:11
  4. Kneb du en tåre da FCK sikrede sig CL?
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 24.08.06, 00:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •