Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 20

Emner: Heller ikke idag

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Heller ikke idag

    Hmm.. hvornår kommer der nye spillere.. :) Det er ret så irriterende at jeg skal kigge på www.fck.dk mindst 20 gange om dagen mens jeg er i skole..

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352
    ›Hmm.. hvornår kommer der nye spillere.. :) Det er ret så
    ›irriterende at jeg skal kigge på www.fck.dk mindst 20
    ›gange om dagen mens jeg er i skole..

    Gid jeg kunne give dig et kvalificeret svar på dette :((
    - jeg sidder også og håber ;)
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    610
    ››Hmm.. hvornår kommer der nye spillere.. :) Det er ret så
    ››irriterende at jeg skal kigge på
    www.fck.dk mindst 20
    ››gange om dagen mens jeg er i skole..

    ›Gid jeg kunne give dig et kvalificeret svar på dette :((
    ›- jeg sidder også og håber ;)

    Hvis det er en trøst, så er det jo ikke så mange dage tilbage hvor i skal sidde og holde øje.....

    NCH kom nu med det indkøb!!!
    Cph. Pivert Boyz #8

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550
    Jeg ved ikke med jer, men det ville være lidt underligt, hvis FCK købte en spiller 2 dage før, at klubben alligevel stikker spilleren en lockout direkte i fjæset !
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    610
    ›Jeg ved ikke med jer, men det ville være lidt underligt, hvis FCK
    ›købte en spiller 2 dage før, at klubben alligevel stikker
    ›spilleren en lockout direkte i fjæset !


    Arh jeg tror sq NCH føler sig hævet over det pjat! Den konflikt er sq da en skandale, aldrig har der været en så amatøragtig sags gang som det her.

    Lige meget hvem der bliver interviewet så er der ingen der ved hvad de skal gøre. Landsholdsspillerne ved ikke om de skal stoppe træningen i USA - BIF A/S spillerne vil ikke sige at de strejker pga. Barcelona - Per Bjerlusconi ved ikke hvad han selv har sagt - Backe ved ikke engang hvad strejken skyldes - osv. osv. osv.

    Det hele er voldsomt til grin - NCH & Don Ø er hævet over det pjat, så hvis ikke NCH snart kommer med et navn til os, så er det anden gang på et halvt år at han lægger op til en transfer og den udebliver......
    Cph. Pivert Boyz #8

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,136
    ››Jeg ved ikke med jer, men det ville være lidt underligt, hvis FCK
    ››købte en spiller 2 dage før, at klubben alligevel stikker
    ››spilleren en lockout direkte i fjæset !


    ›Arh jeg tror sq NCH føler sig hævet over det pjat! Den konflikt
    ›er sq da en skandale, aldrig har der været en så amatøragtig sags
    ›gang som det her.


    ›Lige meget hvem der bliver interviewet så er der ingen der ved
    ›hvad de skal gøre. Landsholdsspillerne ved ikke om de skal stoppe
    ›træningen i USA - BIF A/S spillerne vil ikke sige at de strejker
    ›pga. Barcelona - Per Bjerlusconi ved ikke hvad han selv har sagt
    ›- Backe ved ikke engang hvad strejken skyldes - osv. osv. osv.


    ›Det hele er voldsomt til grin - NCH & Don Ø er hævet over det
    ›pjat, så hvis ikke NCH snart kommer med et navn til os, så er det
    ›anden gang på et halvt år at han lægger op til en transfer og den
    ›udebliver......


    Hvorfor SKAL vi købe når vi har så mange gode unge spillere.... giv dem chancen så de kan udvikles til efterårets CL. sats på egne spillere for en gangs skyld... :) selvom vi dog har flere end bundby...:)

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    610
    ›Hvorfor SKAL vi købe når vi har så mange gode unge spillere....
    ›giv dem chancen så de kan udvikles til efterårets CL. sats på
    ›egne spillere for en gangs skyld... :) selvom vi dog har flere
    ›end bundby...:)

    Der er vel heller ingen der siger vi SKAL købe en ny spiller, men venter vi det ikke allesammen? Især efter NCH i forbindelse med Silber købet stort set direkte sagde at der kommer et køb mere.

    Personligt syntes jeg Christian Traoré er for cool. Han er stærk, hurtig, god teknik, godt overblik, og er generelt af den meget sjældnene art "Spillende forsvarspiller". Thumbs up Christian!!

    Men er der nogle af vores egne der er modne til at gå ind og løfte en midtbane efter Myggen & Nielsen? Jeg tror der er brug for en hårdtarbejdne spiller med lidt erfaring i bagagen.
    Cph. Pivert Boyz #8

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    167
    SKAL der købes ind, skal det være en absolut topspiller til midtbanen i Ståle/Pierre Larsen kategorien. En styrende spiller, der kan træde direkte ind i toppen af hirakiet og som tager en bunke ansvar. De klubber der har sådanne spillere er også dem der vinder de respektive turneringer...!!

    Ståleanden





    ››Hvorfor SKAL vi købe når vi har så mange gode unge spillere....
    ››giv dem chancen så de kan udvikles til efterårets CL. sats på
    ››egne spillere for en gangs skyld... :) selvom vi dog har flere
    ››end bundby...:)

    ›Der er vel heller ingen der siger vi SKAL købe en ny spiller, men
    ›venter vi det ikke allesammen? Især efter NCH i forbindelse med
    ›Silber købet stort set direkte sagde at der kommer et køb mere.


    ›Personligt syntes jeg Christian Traoré er for cool. Han er stærk,
    ›hurtig, god teknik, godt overblik, og er generelt af den meget
    ›sjældnene art "Spillende forsvarspiller". Thumbs up
    ›Christian!!


    ›Men er der nogle af vores egne der er modne til at gå ind og
    ›løfte en midtbane efter Myggen & Nielsen? Jeg tror der er
    ›brug for en hårdtarbejdne spiller med lidt erfaring i bagagen.
    "That's great, tell him he's Pele and get him back on."
    - John Lambie, Partick Thistle manager, when told a concussed striker did not know who he was.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    610
    ›SKAL der købes ind, skal det være en absolut topspiller til
    ›midtbanen i Ståle/Pierre Larsen kategorien. En styrende spiller,
    ›der kan træde direkte ind i toppen af hirakiet og som tager en
    ›bunke ansvar. De klubber der har sådanne spillere er også dem der
    ›vinder de respektive turneringer...!!


    ›Ståleanden

    Skarpt nok du - Jeg tror ikke der er nogle det betvivler at hvis/når der bliver hentet en mand er, det en af en vis kvalitet. Jeg vil argumentere omvendt ved at sige, at hvis vi henter en midtbane mand der bare er middelmådig vil det være en hån over for vores egne talenter, så ser jeg langt hellere at man prøver med eks. Traoré på den defensive midtbane.

    Men lad os heller ikke glemme at det ikke kun er midtbane mænd der spejdes efter, en højre back til gardering for Ole vil vel heller ikke være nogen ide.
    Cph. Pivert Boyz #8

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    129
    Selvfølgeligt skal der ikke købes middelmådigt ind. Det ville jo være direkte latterligt. Vi skal hente en spiller der kandiderer til at være den bedste i ligaen, og samtidigt har de kvaliteter vi mistede med Kaptajnen (og muligvis med Myggen). At man så aldrig kan vide om en spiller vil floppe, er jo en risiko man altid løber når man henter nyt.

    Der er ikke nogen af de unge spillere itruppen der har kvalitet nok til at kunne gå ind på midten og dominere hver gang, og det er sådan en (eller to) spillere vi skal have.
    En klub som FC København kan simpelt ikke hænge sin hat på at vi har nogle gode unge talenter. Der er principielt ikke plads til talenter i truppen, med mindre de allerede er så gode at de er blandt de bedste i ligaen på deres plads (og det er talenter i sagens natur sjældent).
    De talenter vi har i truppen bør hurtigst muligt blive sendt afsted på leje aftaler, så de kan udvikle sig, og forhåbentligt komme tilbage som etablerede spillere.
    De andre superliga klubber kan have alle de talenter de vil, så længe vi har landsholds emner på alle pladser (så er det sku ligegyldigt om de er 20 eller 30 år).
    FC Københavns opgave er heller ikke at udvikle talenter til landsholdet, men at give landsholdspillerne en klub at spille i.

    Bare fordi superligaen er en lille liga, betyder det ikke at vi ikke skal indtage den position i holdenes hieraki som er vores. Man ser sku heller ikke et stort talent der endnu ikke er på niveau få spiletid i hverken Juventus, Milan, Barcelona eller Real Madrid. Måske en hygge kamp når det ikke rigtigt tæller, men ellers ikke. De talenter der spiller bare en gang imellem i de klubber er så gode at de kunne komme på alle de mindre hold i ligaen, og stamspilerne er alle stjerner.
    De store klubber modner deres talenter ved at sende dem på leje kontrakter så snart de er så gode at træningen ikke længere gør dem bedre, og det skal FC København også gøre.

    Derfor mener jeg at det ville være halsløs gerning at satse på at Traore eller bare Hjalte ville kunne gå ind og erstatte Kaptajnen eller Myggen. Hjalte kunne måske fungere som backup, men hvis Løns bliver klar, er han vel mere oplagt i den rolle. Og Hjalte og de andre skal have spilletid for at modnes, så de kunne meget vel ryge en tur til sverige eller 1. div. (Igen med forbehold for at ligepræcis Hjalte er god nok til at fungere som indskifter)

    Så mangler der bare at blive købt en eller to profiler til midten, som kan gå direkte idn på holdet, og direkte ind som stjerner i ligaen.

    Kun medaljer tæller, talentudvikling er en hygge ting som ikke kan anses for at levere mere end en enkelt spiller i ny og næ. Og hvis man endelig skal vurdere om en spiller har formatet, er det jo en ret god ting hvis han spiller fast på et 1.div hold.

    Nå, nok om det. Vi skal lige have hentet nye spilere før vi går videre!

    dr.dement

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    529
    ››SKAL der købes ind, skal det være en absolut topspiller til
    ››midtbanen i Ståle/Pierre Larsen kategorien. En styrende spiller,
    ››der kan træde direkte ind i toppen af hirakiet og som tager en
    ››bunke ansvar. De klubber der har sådanne spillere er også dem der
    ››vinder de respektive turneringer...!!

    ››
    ››Ståleanden

    ›Skarpt nok du - Jeg tror ikke der er nogle det betvivler at
    ›hvis/når der bliver hentet en mand er, det en af en vis kvalitet.
    ›Jeg vil argumentere omvendt ved at sige, at hvis vi henter en
    ›midtbane mand der bare er middelmådig vil det være en hån over
    ›for vores egne talenter, så ser jeg langt hellere at man prøver
    ›med eks. Traoré på den defensive midtbane.

    Og det er jo netop derfor der ikke er sket en skid. Det er meget svært at se hvem der skal passe ind i rollen som Ståle Solbakken OG som samtidig er til at få fat i. Derfor venter ledelsen til der er muligheder for køb.

    Der er ingen tvivl om, at behovet er der. For hvem skal hive de andre op i modgang?

    Men ok. Indtil videre må vi nøjes med vores egne, og der synes jeg det vil være spændende at se hvem der til opstarten griber chancen som midtbanestyrmand med defensive kvaliteter. Bliver det Hjalte? Vil Røll blive forsøgt omskolet? Han har indtil videre ikke vist sin berettigelse til at kunne spille pladsen, men han har de værktøjer der skal til. Spørgsmålet er om han kan udfylde rollen?


    ›Men lad os heller ikke glemme at det ikke kun er midtbane mænd
    ›der spejdes efter, en højre back til gardering for Ole vil vel
    ›heller ikke være nogen ide.

    Det vil i højeste grad være en ide. Der har været slagside på den højre back i alt for lang tid af 2003, og det skal rettes op. Lars Jacobsen vil være god der.

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    ›Men ok. Indtil videre må vi nøjes med vores egne, og der synes
    ›jeg det vil være spændende at se hvem der til opstarten griber
    ›chancen som midtbanestyrmand med defensive kvaliteter. Bliver det
    ›Hjalte? Vil Røll blive forsøgt omskolet? Han har indtil videre
    ›ikke vist sin berettigelse til at kunne spille pladsen, men han
    ›har de værktøjer der skal til. Spørgsmålet er om han kan udfylde
    ›rollen?

    Jeg synes det kunne være interessant med en spillende defensiv. I Milan har man med kæmpe succes omskolet Pirlo til defensiv midt. Jeg kunne godt tænke mig at se Røll eller Hjalte i den rolle.

    Torben

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    610
    ››Men lad os heller ikke glemme at det ikke kun er midtbane mænd
    ››der spejdes efter, en højre back til gardering for Ole vil vel
    ››heller ikke være nogen ide.

    ›Det vil i højeste grad være en ide. Der har været slagside på den
    ›højre back i alt for lang tid af 2003, og det skal rettes op.
    ›Lars Jacobsen vil være god der.

    Lars jacobsen vil sikkert være glimrende på den plads, men er det realistisk? LJ har i lang tid været nævnt herinde, dette dels pga. FC selv åbner for en gardering på back pladsen, og dels fordi han er tydelig utilfreds med at være i HSV. Men hvis det hele ligger lige til højre benet hvorfor er han så ikke signet endnu? Pga. uoverensstemmelser om prisen? Jeg tvivler på at han er overordentlig dyr, så en halv. mio. fra eller til burde vel ikke være problemet, så det må være større beløb der evt. skiller klubberne - for de tyske klubber er nogle gange ret stædige hvad angår deres priser. Et gost eksempel på dette er Peter Gravhund som nu spiller amatør bold fordi man ikke kunne enedes med GF om en fair pris!

    Så jeg tror ikke rigtig på Lars Jacobsen længere, hvis der var forhandlinger undervejs hvad skulle så være grunden til at han går ud og tuder i pressen?
    Cph. Pivert Boyz #8

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    610
    ›Jeg synes det kunne være interessant med en spillende defensiv. I
    ›Milan har man med kæmpe succes omskolet Pirlo til defensiv midt.
    ›Jeg kunne godt tænke mig at se Røll eller Hjalte i den rolle.

    Nu kan Røll vel egentligt spille stort set alle pladser undtagen målmand - eller vi har i hvert fald ikke set ham på kassen endnu men..... personligt tror jeg ikke Røll er den defensive midtbane mand der skal bruges. For det første tror jeg ikke at han er stærk nok rent defensivt, derudover så er han bare ikke den fighter som Myggen og kaptajnen er/var.

    Hjalte virker umiddelbart mere oplagt i rollen, men omvendt syntes jeg en af hans farligste sider er hans dybdeløb, og evnen til at komme med frem.

    Traoré er ikke blevet prøvet 100 % af på superliga niveau, men jeg kunne godt tænke mig at se om han kunne udfylde denne her rolle. Der må vel være en eller anden årsag til at man har prøvet at omskole ham fra forsvarer til midtbane?
    Cph. Pivert Boyz #8

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757
    ››Jeg synes det kunne være interessant med en spillende defensiv. I
    ››Milan har man med kæmpe succes omskolet Pirlo til defensiv midt.
    ››Jeg kunne godt tænke mig at se Røll eller Hjalte i den rolle.

    ›Nu kan Røll vel egentligt spille stort set alle pladser undtagen
    ›målmand - eller vi har i hvert fald ikke set ham på kassen endnu
    ›men..... personligt tror jeg ikke Røll er den defensive midtbane
    ›mand der skal bruges. For det første tror jeg ikke at han er
    ›stærk nok rent defensivt, derudover så er han bare ikke den
    ›fighter som Myggen og kaptajnen er/var.

    Mit pointe med Pirlo var faktisk at vores defensive midtbane ikke skal være en skraldemand, men en inteligent spilfordeler. Pirlo er jo en lille lort som altid har været en MEGET offensiv midt. Jeg ved godt Gattuso ryder op i Milan, men da vi altid har bolden mest, så behøver vi måske ikke en skraldemand, for Silber, Hjalte og Røll kan også sagtens vinde bolde. + er at vi får flere dygtige spillere til at kører rundt med bolden og da vi har et 4 mands forsvar har vi nok defensive folk.... dette gælder kun i suppen, europa så skal vi nok have en def midt, men det kan vente til sommer, så 4 offentsive spillende midt kunne være et sjovt forsøg.

    Torben


    ›Hjalte virker umiddelbart mere oplagt i rollen, men omvendt
    ›syntes jeg en af hans farligste sider er hans dybdeløb, og evnen
    ›til at komme med frem.


    ›Traoré er ikke blevet prøvet 100 % af på superliga niveau, men
    ›jeg kunne godt tænke mig at se om han kunne udfylde denne her
    ›rolle. Der må vel være en eller anden årsag til at man har prøvet
    ›at omskole ham fra forsvarer til midtbane?

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Såeeh skidt er det da heller ikke...
    By FCAnders in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 21.06.05, 15:45
  2. Aktien er... ja heller ikke vær at se på...!
    By Ais in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 05.08.04, 12:14
  3. Så er det for helvede heller ikke værre tøser!!!
    By Stiv-dk in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 12:55
  4. Så langt fra 2 CL pladser er vi heller ikke..
    By midtjyden in forum De korte linier
    Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 02.09.03, 19:34
  5. Og Berg klarede det heller ikke for godt
    By MagX in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 16.08.03, 20:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •