Side 3 af 207 FørsteFørste 1234561353103 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 3093

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd - Arkiv

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Trafikimbeciler m.m.

    Noget af det, der som motorcyklist, pisser mig voldsomt af, er de bilistidioter, som vælger at overhale med præcis 111 km/t på en tosporet motorvej, og desuden de fjolser, som hænger ud i overhalingssporet med nøjagtig 110 km/t selv om der er fuldstændig frit i de to yderste 'krybespor'.
    EDIT: Uha jeg glemte lige de bilister - fortrinsvis kvinder - der enten er så stivnakkede, at de ikke kan orientere sig bagud eller blot ikke er i stand til at bedømme en motorcykels hastighed, og derfor bare smider sig ud foran mig, idet jeg skal til at overhale, med det resultat, at jeg nærmest må katastrofeopbremse med liv og lemmer som indsats. Sådan nogle DNA-udfordrede idioter burde have knust deres knæskaller med et stumpt instrument.
    EDIT slut

    Lastbilschauffører burde have nedsænket deres testikler i kogende stearin, for de tilhører da en fuldstændig unødvendig race, som verden ville være et bedre sted uden. Hvorfor skal de som hovedregel kaste sig ud foran mig med et overhalingsforsøg, som foregår med 81 km/t, og som strækker sig over en distance på ca. 20 km.? Der burde være en passus i loven, som gav motorcyklister ret til - straffrit - at blæse knoppen af dem.

    Rulletrappespasserne burde ligeledes interneres på Middelgrundsfortet. Hvordan kan det være, at man I alle andre lande kan finde ud af den simple regel med, at man står til højre og går til venstre, mens man i Danmark spreder sig ud over hele trappen, så ingen kan komme hverken frem eller tilbage. Personligt tager jeg altid selv old school-trappen, da det går hurtigere, og langt færre kommer til skade.

    Og hvorfor hulen er det, at Netto sætter de der latterlige skilte op, som proklamerer, at man bare skal bede om at få en ny kasse åbnet, såfremt der er mere end seks personer i køen? Der er fandeme yderst sjældent under seks personer i køen, så tag da for satan og riv de skide skilte ned. Enhver ved da, at man ikke kan forvente det store serviceniveau i en discountbutik, så lad da for fuck sakes være med at love folk en service I ikke kan efterleve.

    Mobilimbecilerne er omtalt andetsteds, så dem vil jeg ikke nævne her.

    Aaaaaaah det hjalp en smule. Og så skal blodtrykket lige helt ned i et sundt leje http://www.kebab.1go.dk/alvaro1.jpg Uhm så flink og fin chokoladebrun han dog er.
    Sidst redigeret af Spejder fra Mars : 21.01.04 kl. 15:24
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    Cykelister! Hvad enten det drejer sig
    ›om de-der-klamme-langsomme-og-umulige-at-overhale
    ›christianiabikes eller

    have mercy! vi, der engangimellem kører på en sådan, gør det af nød, ikke af lyst. de er faen ta mig tunge at træde, og desuden forbandet ustabile.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Vedr. motorvej

    Når en motorvej er 3-sporet, er det som om, ingen vil ydmyge sig til at ligge i den højre bane??!? Hør her lille Hr. Suzukifører: hvis du skal køre 77 km/t på motorvejen så ryk til højre mand !!

    Og så tak til de ansvarlige for indførelse af blinke-pligt ved vognbaneskift. Utroligt at der skulle lovgivning til, før Hr. og Fru Rødgrød gad at give til kende, hvad de ville foretage sig !

    Aaahhh...det ER altså en lækker tråd denne her...:O)


    M





    ›Noget af det, der som motorcyklist, pisser mig voldsomt af, er de
    ›bilistidioter, som vælger at overhale med præcis 111 km/t på en
    ›tosporet motorvej, og desuden de fjolser, som hænger ud i
    ›overhalingssporet med nøjagtig 110 km/t selv om der er
    ›fuldstændig frit i de to yderste 'krybespor'. Lastbilschauffører
    ›burde have nedsænket deres testikler i kogende stearin, for de
    ›tilhører da en fuldstændig unødvendig race, som verden ville være
    ›et bedre sted uden. Hvorfor skal de som hovedregel kaste sig ud
    ›foran mig med et overhalingsforsøg, som foregår med 81 km/t, og
    ›som strækker sig over en distance på ca. 20 km.? Der burde være
    ›en passus i loven, som gav motorcyklister ret til - straffrit -
    ›at blæse knoppen af dem.

    ›Rulletrappespasserne burde ligeledes interneres på
    ›Middelgrundsfortet. Hvordan kan det være, at man I alle andre
    ›lande kan finde ud af den simple regel med, at man står til højre
    ›og går til venstre, mens man i Danmark spreder sig ud over hele
    ›trappen, så ingen kan komme hverken frem eller tilbage.
    ›Personligt tager jeg altid selv old school-trappen, da det går
    ›hurtigere, og langt færre kommer til skade.

    ›Og hvorfor hulen er det, at Netto sætter de der latterlige skilte
    ›op, som proklamerer, at man bare skal bede om at få en ny kasse
    ›åbnet, såfremt der er mere end seks personer i køen? Der er
    ›fandeme yderst sjældent under seks personer i køen, så tag
    ›da for satan og riv de skide skilte ned. Enhver ved da, at man
    ›ikke kan forvente det store serviceniveau i en discountbutik, så
    ›lad da for fuck sakes være med at love folk en service I ikke kan
    ›efterleve.

    ›Mobilimbecilerne er omtalt andetsteds, så dem vil jeg ikke nævne her.

    ›Aaaaaaah det hjalp en smule. Og så skal blodtrykket lige helt ned
    http://www.
    ›i et sundt leje kebab.1go.dk/alvaro1.jpg
    Uhm så flink og
    ›fin chokoladebrun han dog er.

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397
    ›Gudfader! Folk med barnevogne kan være de største
    ›fortovsfascister! Den der teknik med at køre ind i folk, får ikke
    ›mig til at flytte mig, det er helt sikkert. Hvis jeres
    ›fertilitetsforlængere fylder hele fortovet, og dermed gør det
    ›umuligt for andre at færdes der, så er det altså kun jeres
    ›problem. I har vigepligten, og det er jer, der bør vise hensyn
    ›overfor normale trafikanter. Et venligt "undskyld" sagt
    ›med et smil skal nok få flyttet mig, hvis jeg ikke har set king
    ›size-modellen med fortelt kravle sig op bag mig, for jeg er
    ›såmænd helt enig i, at folk generelt bør lade andre forbi, og bør
    ›stille sig til højre på rulletrapperne o.s.v. Forvent blot ikke,
    ›at folk kan læse jeres tanker, og forvent ikke automatisk at folk
    ›er uhøflige og uden manerer, for den attitude skaber blot flere
    ›ubehaglige situationer.

    Enig hvad angår barnevogne, og for undertegnede er enhver færdsel med en sådan forbundet med skammen der ligger i at rulle rundt med et af de monstre som jeg altid afskyede næsten lige så højt som deres førere indtil fornylig - egoistiske , smålige, "min lille prinsesse går frem for alt"-typer uden sans for samfundet. For nu at generalisere en smule ;-) Så man kan sige, at frygten for at blive den slags person man altid har hadet er blevet overvældende.

    Hvad angår indkøb med dem, så ville jeg hellere gå sulten en aften end købe ind i de lokale, minimale butikker med en barnevogn. Gid alle havde det sådan. Der er ikke plads til din tvillingevogn, sæk!

    Hvad i øvrigt du skriver om at stille sig til side, så er jeg om muligt endnu mere enig. Folk der står og glaner i en klynge på en rulletrappe eller et rullende fortov! Som om det er en forlystelse! Som om det er en udflugt for hele familien, hvor man skal hygge! De havde holdt i ti sekunder i London, inden de havde fået et "piss off, tourists" af en travl passager, men her bliver man kigget på som en psykopat hvis man bevæger sig på en rulletrappe, og ikke bare nyder udsigten.

    Og for så at springe et helt andet sted hen, så får jeg sgu blod for øjnene hver gang der er en eller anden padde der fumler sig gennem trafikken, eller er ved at torpedere nogen såsom mig selv, og man får et kig på vedkommende, der uvægerligt snakker i en håndholdt telefon. DØ!!! Dø den død som du åbenbart accepterer at jeg må risikere fordi du ikke gider standse op og snakke, spasser!

    mvh,
    -smølle

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    ›Hvad i øvrigt du skriver om at stille sig til side, så er jeg om
    ›muligt endnu mere enig. Folk der står og glaner i en klynge på en
    ›rulletrappe eller et rullende fortov! Som om det er en
    ›forlystelse! Som om det er en udflugt for hele familien, hvor man
    ›skal hygge! De havde holdt i ti sekunder i London, inden de havde
    ›fået et "piss off, tourists" af en travl passager, men
    ›her bliver man kigget på som en psykopat hvis man bevæger sig på
    ›en rulletrappe, og ikke bare nyder udsigten.

    ah, ja. Den Danske Rulletrappe- Og Køkultur. herostratisk berømt. det er for lang tid siden vi har haft en mere omfattende krig med deraf følgende fødevarerationering. sådan en har en gavnlig virkning mange år frem. så sent som 20 år efter ww2 mærkedes det stadig ved københavnske bus- og sporvognsstoppesteder.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  6. #36
    CF13 Anders Slettet

    Vi mangler helt CYKLISTERNE

    Der findes 3 typer cyklister:

    - børn op til teenagealderen. De kører som regel ganske OK. Det er børn, og vi bilister ved, at vi skal passe på.
    - cyklister der selv har kørekort og selv kører bil. De er OK
    - resten. Trafikale selvmordsbombere med et ego på George Bushniveau og en ikke eksisterende realitetssans. Trafikfascister der storbitchende dominerer gadebilledet med en konstant strittende langefinger og en konstant strøm af ukvemsord fygende ud af munden.
    Med selvretfærdig mine cruiser de gennem byen med total foragt for skiltning, farver på lyskryds og almindelig pli.

    Det pisser mig af, at jeg skal holde øje med denne fraktion af Evnesvages Vel, men på den anden side: Hvis det komme til en konfrontation mellem imbecilerne og LimouSaaben, så ved jeg godt, hvem der vinder.

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397
    En aktuel ting: Meteorologer i tv, der melder at "Der er godt nyt" - lige inden de præsenterer en vejrudsigt med oceaner af sne og så lave temperaturer, at det hviner i knoglerne bare man kigger på vejrkortet. Det skal vi sgu nok selv bestemme, fascist! Men det har Spruthuset jo kigget på sidste år :-)

    mvh,
    -smølle

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597
    Cyklister er og bliver en pestilens!!

    Jeg hader de gigantiske bunker af parkerede cykler der fylder hver eneste lille plads i København, så det er umuligt at komme hverken frem eller tilbage. Eller den måde de plastrer hver eneste husfacade til.
    Jeg hader at det er de enestre trafikanter der føler sig hævet over alle andre, og som føler at lige netop de ikke behøver at vise hensyn til nogen som helst andre end dem selv.
    Jeg hader at man skal kæmpe sig vej over cykelstien med livet som indsats hver gang man skal ud og ind af en bus - for holde tilbage? Næ nej, det er der ingen der gør. Her regerer vi.
    Jeg hader at de føler at alle regler og forordninger er lavet med den ene hensigt at forfølge dem, og de skal derfor for Guds skyld ikke følges. Og skulle en politbetjent for en enkelt gangs skyld komme til at standse en cykelist for at køre uden lygte i total mørke, over for rødt eller andet, så er det "fascistisk forfølgelse af de stakkels sagesløse cyklister".

    Kort sagt: Jeg hader cyklister!! København ville være et smukkere og mere behageligt sted uden dem!!

    Rasmus

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,689
    Gademusikanter i almindelighed, og peruvianske gade-musikgrupper i særdeleshed! Man sidder på Rådhuspladsen en dejlig lys sommeraften og nyder de sidste solstråler, hvorefter den gruppe der stod ved Illum/Amagertorv/Nytorv/Kultorvet/Gråbrødre Torv eller andre lignende steder, SKAL arrivere på Rådhuspladsen med hele deres grej for at promovere deres "nyeste" CD.

    Hvorfor skal vi tvangsindlægges? Kan vi ikke finde dem selv hvis vi vil købe deres skide CD? Og hvornår bliver der nedlagt forbud mod gademusikanter, sælgere af "blinke-blinke" og "rosa-rosa" (roser, til dem der ikke har hørt dem) generelt? Ellers kan de vel sælges i dertil indrettede butikker så vi andre ikke skal se på dem.....
    Mvh.
    Esmis

    -smølle 01:36
    Esmis: du er for begavet og har for meget vid til at være indifferent, og desuden har du briller. Moderne briller, endda. Du er hardcore FC om du vil det eller ej :-)

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Og fodgængere...

    Der findes også en type fodgængere som ikke accepterer nogen
    form for bilisme. En bilist er i deres øjne ikke en trafikant på lige
    fod med andre, men et udefrakommende monster, der burde sælge
    sin bil og gå frivilligt i graven. Hvis man formaster sig til at søge adgang
    til Gammel Kongevej fra een af sidevejene, bliver man mødt med en selv-
    forherligende foragt fra denne type fodgængere. Ofte signalerer de, at
    "nu bliver de jo nødt til at gå tværs igennem bilen for at komme videre"...






    ›Der findes 3 typer cyklister:

    ›- børn op til teenagealderen. De kører som regel ganske OK. Det
    ›er børn, og vi bilister ved, at vi skal passe på.
    ›- cyklister der selv har kørekort og selv kører bil. De er OK
    ›- resten. Trafikale selvmordsbombere med et ego på George
    ›Bushniveau og en ikke eksisterende realitetssans. Trafikfascister
    ›der storbitchende dominerer gadebilledet med en konstant
    ›strittende langefinger og en konstant strøm af ukvemsord fygende
    ›ud af munden.
    ›Med selvretfærdig mine cruiser de gennem byen med total foragt
    ›for skiltning, farver på lyskryds og almindelig pli.

    ›Det pisser mig af, at jeg skal holde øje med denne fraktion af
    ›Evnesvages Vel, men på den anden side: Hvis det komme til en
    ›konfrontation mellem imbecilerne og LimouSaaben, så ved jeg godt,
    ›hvem der vinder.

  11. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641
    Jeg HADER de typer der er på vej hjem fra venner eller familie og har sagt
    farvel og er kommet ned til deres bil og så fandme lige skal dytte 2 gange
    som et ekstra farvel....arrghhh stop det dog.

    -orb

  12. #42
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397
    Jeg hader de folk der skærer alle cyklister over en kam :-)

    Når det er sagt, så fortjener 90% af dem stadig at blive ramt af Montezumas Hævn. Det er dem som vi andre cyklister, der godt kan finde ud af at køre, hader lige så meget som ikke-cyklisterne gør. Og som får os alle til at fremstå som førsteklasses wankere.

    Den med parkeringen er en anden sag. Så skulle man også, med lidt konsekvens, beklage sig over at der er parkeret biler på hver eneste stump fortov i byen, og lidt til. Husmure er på offentlig vej, og hvis man ikke måtte stille cykler men gerne tonstunge biler, så er det vel åbenlyst vanvid.

    Næ, rigtig irriterende er derimod folk der sætter de der skilte op: "Cykelparkering ULOVLIG - cyklen fjernes UDEN ANSVAR!". Ved du hvad, cunt - hvis du rører min cykel slår jeg dig sgu ihjel. UDEN ANSVAR! At fjerne folks ting fra offentlig vej er hærværk, og det kan ingen smålig butiksejer fraskrive sig ansvar for med et skilt.

    mvh,
    -smølle

  13. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397
    ›Jeg HADER de typer der er på vej hjem fra venner eller familie og har sagt
    ›farvel og er kommet ned til deres bil og så fandme lige skal dytte 2 gange
    ›som et ekstra farvel....arrghhh stop det dog.

    Eller de jerkoffs der har en fjernstyret lås der ikke kan aktiveres eller deaktiveres uden at skulle sige "eek eek!"

    Det slår dog ikke min genbo, hvis forpulede Volvo havde en alarm der gik i gang mindst to gange hver nat...

    mvh,
    -smølle

  14. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    ›Jeg HADER de typer der er på vej hjem fra venner eller familie og har sagt
    ›farvel og er kommet ned til deres bil og så fandme lige skal dytte 2 gange
    ›som et ekstra farvel....arrghhh stop det dog.

    ›-orb

    apropos:

    tyrkiske bryllupskorteger der dytter sig vej gennem byen kl 01 om natten. samt skibsrederens tomme containertransporter kl. 02 om natten. og fyrværkeri kl. 03 om natten.

    mobiltelefoner der interfererer med anden elektronik.

    managementguruer. læs for en god ordens skyld mere om emnet hos niels åkerstrøm andersen.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  15. #45
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484
    ›Rulletrappespasserne burde ligeledes interneres på
    ›Middelgrundsfortet. Hvordan kan det være, at man I alle andre
    ›lande kan finde ud af den simple regel med, at man står til højre
    ›og går til venstre, mens man i Danmark spreder sig ud over hele
    ›trappen, så ingen kan komme hverken frem eller tilbage.

    Heh, sjovt nok hader jeg dem, der forsøger at gå tilbage, når de først er kommet ind på rulletrappen, men finder ud af, at de ikke skulle have været det...

    Derudover... Jeg har luftet min galde på BBB over dette, men galde kan jo ikke luftes for tit, så... Jeg hader folk, der ikke følger de uskrevne regler på offentlige toiletter.
    Hvis man er så uheldig at skulle lave stort på et offentligt toilet, og kan høre en anden gøre det i en af de andre båse samme sted, er det almindelig pli og god opdragelse, at den der først bliver færdig, får lov til at blive helt færdig og forlade toilettet, inden den anden kommer ud. Det overskrider mine intime grænser kolossalt, hvis jeg skal se en anden mand i øjnene - velvidende at vi begge netop har tømt tyktarmen i umiddelbar nærhed af hinanden.

    På samme måde hader jeg også folk (ofte telefonsælgere), som insisterer på at være på fornavn med mig fra det øjeblik, jeg løfter røret.
    Nej, hr. avissælger! Jeg køber ikke Deres avis, hvis De tror, at vi er bedste venner allerede inden, De har fortalt mig om Deres klubtilhørsforhold!

    Og jeg hader folk, der i en hvilken som helst form for samtale (diskussion, small-talk eller what ever) kun ønsker at høre sig selv. Det er den type, der - mens man for en sjælden gangs skyld har erobret ordet - tydeligvis har tankerne et andet sted og bare sidder og nikker med fokus rettet mod, hvornår de igen kan komme til at knævre løs.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •