Side 51 af 207 FørsteFørste ... 414849505152535461101151 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 3093

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd - Arkiv

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Vedr: Re: k b hagen og -smølle pisser mig af!

    Og så til endnu et eksempel der virkelig fik mit pis i kog. Et
    par kommer ind og skal købe en ny mobil til hende. Vi finder
    hurtigt den rette mobil og abonnement og går så i gang med
    oprettelsen af det. Kunden ønsker et nyt nummer, hvis vi kan
    finde det let et. Det skulle ikke være noget problem i, så jeg
    går i gang. Her følger nogle af de numre som kunden syntes var
    for svære:

    27 57 XX XX hvor XX XX er hendes hjemmenummers fire sidste.
    27 57 XX XX hvor XX XX er hendes fødselsår.
    27 57 38 98
    27 58 38 98
    27 51 51 20
    27 58 27 98
    27 570 570
    27 580 580

    Og rigtig mange flere. Hver gang jeg ledte og fandt et, syntes
    jeg, rigtig let nummer sagde hun: "det kan jeg umuligt
    huske". Hendes kæreste og jeg måtte udveksle skjulte blikke.
    Efter ti minutter spørger hun så om jeg finder hende besværlig.
    Jeg smiler og siger at det er vigtigt at finde et godt nummer.
    Indvendigt er jeg ved at gå til. Hvordan kan man være så
    tomskallet? Slutteligt forsvinder kunden med et nummer der ikke
    var nær så nemt at huske, men det var vist blevet en kæphest for
    hende ikke at tage de gode numre hun allerede havde afvist.
    Og så var den samme lortekunde tilbage forleden. Denne gang ville hun bytte sin telefon fordi den var grim. Da den er købt med et specielt abonnement var udbyderens logo på telefonen, en lille plet på ca. 2X2 mm. I den reklame vi havde var der af gode grunde bare et billede af telefonen uden den lille reklame. Kunden mente at det logoet ødelagde hele telefonen og at jeg burde have gjort hende opmærksom på det. Jeg prøvede at forklare hende at jeg jo havde vist hende telefonen så jeg regnede med at hun havde været opmærksom på det. Åbenbart har hun haft så travlt med at afvise mine nemme numre at det lagde hun ikke mærke til. Hun, og hendes kæreste, forlanger så at jeg bytter den, hvilket jeg afviser, da mobiltelefoner købt med abonnement ikke kan byttes. De begynder at sprutte af raseri og komme med personlige bemærkninger. Jeg beder dem om at tale pænt, til hvilket de så siger at nu vil de tale med chefen. Jeg sender dem videre til en af lederne, som de så lyver til og siger at jeg har sagt at de kunne få den byttet hos ham. Chefen kommer så ud og spørg hvad jeg har sagt og fortæller mig så hvad de påstod jeg havde sagt.

    Enden på det hele ved jeg ikke hvad bliver, jeg gad simpelthen ikke at beskæftige mig mere med de to idioter. Hvordan kan man synke så lavt? At de så havde sparet 2100kr på grund af det lille logo i forhold til at købe telefonen uden abonnement lod ikke til at være noget de tænkte over.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  2. #752
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vedr: Re: k b hagen og -smølle pisser mig af!

    At DR er så forelsket i udtrykket 'krydsild' at det skal bruges til ethvert politisk interview efterhånden er helt til grin.

    For det første er det et håbløst pompøst og overdrevet udtryk til deres tandløse, høflige spørgsmål.

    For det andet ligner det 'kryddersild' på tryk, og giver ubehagelige smags- og duftimpulser.

    Og for det tredie har jeg aldrig hørt om situationer hvor en mand har udsat to andre for krydsild, som DR planlægger til dette valg. Hvordan har Kretz tænkt sig at omringe dem? Med list? Brug dog hovedet derude, mand!

    mvh,
    -smølle

  3. #753
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vedr: Re: k b hagen og -smølle pisser mig af!

    Exit polls.

    De pisser mig sindssygt af. Lige nu er TV-Avisen i gang med at udfritte den ene fløj om hvordan de skal fejre sejren og den anden om hvornår de skal af med partilederen. Og det ud fra noget der ikke er andet end en meningsmåling, hvor man ikke har gnist af chance for at gætte om oplysningerne holder stik - noget alle ved at kan kun har når stemmerne er talt.

    Det er at strinte højt og flot ud over demokratiet at man ikke holder sin kæft med meningsmålinger på en valgdag, når der stadigvæk er hundredetusindvis af folk der mangler at stemme, og kan blive fristet til at lade være hvis de får det indtryk at sejren eller nederlaget er givet.

    Forbyd det lort!

    mvh,
    -smølle

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #754
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. III

    Det pisser mig af, at der kun er 3 personer på BBB'en når der er Krøniken!!
    Sidst redigeret af EALP : 17.02.05 kl. 16:40

  6. #755
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Dagens kunde!

    En kunde har mistet sin mobiltelefon og ønsker at gøre brug af den forsikring vi har solgt hende som dækker "tabsskader". Jeg forklarer kunden at vores forsikring ikke dækker mistede telefoner og hun bliver straks lidt ubehagelig. Jeg henter derfor chefen så jeg ikke skal stå og høre på hende. Chefen forklarer at vores forsikring ikke dækker mistede eller stjålne fons og kunden begynder så at lyve og sige at jeg skulle have sagt at det dækkede både tyveri og bortkomst. Jeg står lige ved siden af, så jeg prøver roligt at fortælle hende at så må hun have misforstået mig. Nu bliver hun så direkte ubehagelig og spørger så til "hvad fanden den skide idiots forsikring så dækker?" Chefen fortæller hende at den dækker tabsskader, fugtskader, stort set alle former for skader man selv kan være skyld i. Nu påstår kunden så at telefonen er tabt på gulvet og hun kræver en ny. Chefen er helt rolig og beder så om at se telefonen. Det kan kunden naturligvis ikke lide, så hun spørger hvad så hvis den er kørt over af en lastbil? Chefen fortæller at så skal vi se resterne. Nu spørger hun så hvad vi vil gøre hvis hun har tabt den på bunden af en sø. Så skal vi stadig se den er svaret.

    Nu begynder kunden at blive alvorligt vred og kalder mig og chefen for inkompetente fjolser og truer med læserbreve og klager. Chefen forklarer hende stadig roligt at hun skal være velkommen til at klage og begynder at skrive relevante telefonnumre ned til hende. Hun beder så om at få "dit og ham ders" navn. Chefen skriver det ned til hende. Da hun så får sedlen siger hun til chefen at han er meget usikker. Det forstår han ikke rigtig og spørger hvad hun mener.

    SÅ SIGER KÆLLINGEN KRAFTEDEME "med så dårlig en håndskrift er det tydeligt at du må have haft mange problemer som barn"!!

    Chefen og jeg syntes hun var så latterlig at vi simpelthen begyndte at grine, hvilket absolut ikke lod til at passe hende. Under forskellige eder forlod hun endelig butikken, men ikke før hun lige havde kaldt mig for et fjols igen.

    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  7. #756
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. III

    - Nordisk Film Biobooking, goddag!
    Ja davs jeg vil gerne bestille 4 billetter til Stor Ståhaj i Palads kl. 1630, 3 voksne + 1 barn
    - Ja, og til hvilken biograf?
    Æhhh... Palads?
    - Og hvad tid skulle det være til?
    16.30 som sagt
    - Hvor mange voksne?
    3 !!
    - Hvor mange b...
    ET BARN !!
    Jeg kan lige oplyse, at jeg har været på biobooking.dk der sagde at vi kunne få 4 på bagerste række, men jeg nåede aldrig dertil hvor jeg skulle taste telefonnummer ind.
    - Ja, der har desværre været lidt knas på med vores system idag
    OK. Anden gang jeg gik derind, der var de samme sæder så optaget, men det kan jo være dem jeg bestilte, for...
    - Prøv lige at give mig dit telefonnummer?
    (jeg giver hende nummeret, aner ikke hvorfor, måske de vil ringe mig op om nogle minutter, for jeg sagde jo at jeg aldrig nåede helt ind til at skulle taste nummer)
    - Jamen der ligger ikke nogle billetter på det nummer ?
    NEJ FOR FANDEN! SAGDE JEG IKKE LIGE AT JEG ALDRIG NÅEDE SÅ LANGT ?????? (meget sur nu !!!)
    - OK, jeg kan så kun give dig 4 styks på række 6.
    Det er lige meget, det skal være bagerste række. Har du så andre tider end 16.30 hvor vi kan få 4 billetter på bagerste række?
    - Ja, klokken 14.30
    Godt! Så tager vi 4 billetter!
    - Hvor mange voksne?
    Det har IKKE ændret siden før, og godt nok har det her taget lang tid, men barnet er ikke nået at blive voksent siden vi startede !!!!! Altså 3 styks.
    - Og et barn altså?
    (tæt på at hulke): JA!
    - (pause) Vi har 4 billetter til række 6.
    Hvad ??? Du sagde lige før du HAVDE til række 7? Og... nej vi glemmer det. Ha' en god dag!
    - Tak i lige måde

    !

    mvh
    Karsten

  8. #757
    luske er offline Løven på bryst forpliter
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    94

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. III

    "Det pisser mig af"

    Frelste ikke-ryger
    er fordærvede og belastende mennesker

    hvis alle rygerne holdt op
    ville der så ikke mer værre
    nogle der får

    blodpropper
    forsnævrede blodkar
    kredsløbssygdomme
    lungekræft
    kræft i hele taget
    blandt mennesker

    så er en der ryger
    den massemorder
    de kørre på vi er nu

    ja undskyld
    men for mig lyder det som
    narre fisse

    jeg en ryger
    der med stor nydesel
    ryger og myrder vider
    Sidst redigeret af luske : 22.02.05 kl. 02:38
    Løven vil altid være den stærkeste
    det er Løvens solide fundament
    Enhver Løves ambition

  9. #758
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. III

    Dansk Handel og Service pisser mig i den grad af for tiden!!!

    Altså det her dankort forlig er blevet til fordi bankerne synes det er på tide at der er nogle flere der spæder til, efter man nu har afholdt alle udgifter til systemet i flere år. (Men har haft mulighed for at sende regningen videre, men har aldrig benyttet sig af det)

    I forliget går DHS med til at betale de 50 øre.
    At der så har siddet nogle bovlamme politikere der har givet dem lov til at sende regningen videre har der været larmende tavst omkring, fordi samme politikere har vel ikke i deres naivitet troet at forretningerne lod være med det???
    Cottelette Brix er i den her forbindelse fuldstændig blank og aner ikke hvad hun taler om!!!

    Nå tilbage til de 50 øre.
    Bottomline er at forbrugeren ikke skal betale de 50 øre.
    Det kan klares på en simpel måde.
    DHS lukker røven og betaler til det system de har fået så meget indtjening ved.
    Om de så løbende får lagt regningen ovenpå varerne + moms kan rage mig langsomt.

    Hvad er alternativet? Dette spørgsmål er der naturligvis ikke en skide journalist der har hjerne nok til at fatte...

    Hvis DHS modsætter sig og der kommer et nyt forlig, så er der en meget stor risiko for at dankortet som vi kendre det falder til jorden.
    Konsekvensen er at der udstedes nye betalingskort hvor forbrugeren fremover skal betale monstergebyrslanten for at bruge kortet..alstå udenlandske tilstande!!
    Det er klart at Danske Bank & Nordea har store interesser i at dette sker, mens de mindre banker gerne holder fast ved dankortet da det er for dyrt for dem at udvikle noget nyt..

    For DHS´ medlemmer er konsekvensen ved ovennævnte...
    Flere kontanter der skal sættes i banken, til en øget omkostning for forretningen, mistet renteindtægt mv..

    SÅ LUK RØVEN OG BETAL DHS

    Mattsson #1988 absolut ikke objektiv!!!
    Sidst redigeret af Mattsson#1988 : 21.02.05 kl. 22:48
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  10. #759
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    751

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. III

    ›Mattsson #1988 absolut ikke objektiv!!!

    Det tør svagt antydes, din gamle bankfunktionær! :-)

    Du glemmer lige én lillebitte ting i dit regnestykke, og det pisser mig en anelse af, at bankerne slet ikke vil tale om denne ting:

    Dankortet som det bliver brugt nu, bliver jo ikke kun brugt som betalingskort, men i høj som et hævekort, hvor alle butikker agerer bankfilialer, hvorfor de skal have en ganske høj kassebeholdning for at følge med en lørdag formiddag. Bankernes besparelse ved at på denne måde at flytte en stor del af kassebetjeningen ud i butikkerne (og intet betale for medarbejderne) bør indgå i beregningen af hvor skidt en forretning det er for de stakkels banker at udstyre kunderne med et dankort.

    mvh

    tricolor, der er pisseligeglad med de 50-øre (medmindre det ender som et brudt valgløfte der af det jævne folk bliver opfattet som et troværdigsproblem efterløn-style, så kunne det være fedt) men er lidt træt af bankernes forsøg på at tiltvinge sig en offerrolle i denne sag.
    Paco er solskin på en regnvejrsdag, et sejrsmål i overtiden, et pressemøde i agurketiden! Paco er den ekstra redningsbåd på Titanic. Paco er nærmere GUD

  11. #760
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. III

    Jeg er til gengæld enig med Theill: Nationalbanken udsteder mønter og sedler, så hvorfor ikke et dankort? Mønter og sedler er jo heller ikke guldgaranterede længere, men bare et system for værdiudveksling hvis funktion vi er enige om. Hvorfor skulle det dog ikke inkludere et betalingskort? Som Pernille så fint påpegede er det jo netop Nationalbankens grundlovsbestemte forpligtigelse: at udstede "penge", det vil sige sørge for, at der findes et brugbart system for betalingsudveksling, så vi ikke skal gå rundt med grise i snor for at købe ind.
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar

  12. #761
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    42

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. III

    Den er tragisk, at en 50-øre er det vigtigste politiske emne i det lille kongerige.
    Hvem er det lige, man tror, der skal betale for Dankort-omkostningerne? Gud?
    Forretningerne skal tjene penge, bankerne skal tjene penge, staten opkræver skat. Så hvis gebyret fjernes bliver det enten forbrugere, bankkunder eller skatteborgere generelt, der betaler.
    Men hvor er det forfærdeligt, at man faktisk kan se, at man betaler et gebyr? Tudefjæs!
    At Bendt Betjentsen valgte at gøre det til et centralt valgløfte, siger vist alt om hans format.

  13. #762
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. III

    ›Den er tragisk, at en 50-øre er det vigtigste politiske emne i
    ›det lille kongerige.
    ›Hvem er det lige, man tror, der skal betale for Dankort-omkostningerne? Gud?
    ›Forretningerne skal tjene penge, bankerne skal tjene penge,
    ›staten opkræver skat. Så hvis gebyret fjernes bliver det enten
    ›forbrugere, bankkunder eller skatteborgere generelt, der betaler.
    ›Men hvor er det forfærdeligt, at man faktisk kan se, at man
    ›betaler et gebyr? Tudefjæs!
    ›At Bendt Betjentsen valgte at gøre det til et centralt valgløfte,
    ›siger vist alt om hans format.

    ENIG !!!

    Men bortset fra det, så pisser det mig af, at man hver gang man har købt tre pakker dittendatten i Føtex skal stå som en gammel tante og minutiøst gennemgå kassebonen for at tjekke, om man nu også har fået sin rabat. Det har man nemlig ALDRIG en skid, og så skal man stå fucking i kø igen i servicekassen. Det er plat og latterligt, og den ansvarlige burde tildeles et skipperbryst, en sheriffstjerne og tre franske manchetter !!

    Mvh.
    Maarum

  14. #763
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. III

    Folk der ikke har forstået formålet med en mobiltelefon pisser mig af.

    I forbindelse med mit arbejde har jeg i dagevis forsøgt at komme i kontakt med et kvindemenneske, jeg skal lave en aftale med. Da kællingen ikke er på sit kontor for tiden, har hun givet mig et mobilnummer, jeg "bare kan ringe på".

    Fedt nok...det har jeg så gjort et hav af gange siden mandag morgen - uden at hun på noget tidspunkt har haft mobilen tændt. "Der er i øjeblikket ingen forbindelse til mobiltelefonen" er den besked, jeg får - og det pisser mig af, at jeg ikke engang kan få lov til at lægge en besked på hendes mobilsvarer, og at der samtidig ikke er nogen på hendes arbejdsplads, der er i stand til (gider) at give mig andre telefonnumre på hende end det til den slukkede mobiltelefon.

    Jeg har adskillige gange talt med hendes mere og mere irriterede sekretær, som jeg har bedt fortælle videre, at jeg altså ihærdigt forsøger at komme i kontakt med kællingen (ikke lige med det ordvalg), og når jeg har bedt om hendes fastnettelefonnummer på bopælen, så jeg kan ringe til hende om aftenen, har jeg i et fornærmet tonefald fået besked på, at hende, jeg skal i kontakt med, "måske prioriterer at have fri, når hun nu engang har fri"...
    JAMEN, SÅ KAN HUN DA FOR FANDEN ÅBNE SIN MOBILTELEFON I ARBEJDSTIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! !11
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

  15. #764
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. III

    ›Folk der ikke har forstået formålet med en mobiltelefon pisser mig af.

    ›I forbindelse med mit arbejde har jeg i dagevis forsøgt at komme
    ›i kontakt med et kvindemenneske, jeg skal lave en aftale med. Da
    ›kællingen ikke er på sit kontor for tiden, har hun givet mig et
    ›mobilnummer, jeg "bare kan ringe på".

    ›Fedt nok...det har jeg så gjort et hav af gange siden mandag
    ›morgen - uden at hun på noget tidspunkt har haft mobilen tændt.
    ›"Der er i øjeblikket ingen forbindelse til
    ›mobiltelefonen" er den besked, jeg får - og det pisser mig
    ›af, at jeg ikke engang kan få lov til at lægge en besked på
    ›hendes mobilsvarer, og at der samtidig ikke er nogen på hendes
    ›arbejdsplads, der er i stand til (gider) at give mig andre
    ›telefonnumre på hende end det til den slukkede mobiltelefon.

    ›Jeg har adskillige gange talt med hendes mere og mere irriterede
    ›sekretær, som jeg har bedt fortælle videre, at jeg altså ihærdigt
    ›forsøger at komme i kontakt med kællingen (ikke lige med det
    ›ordvalg), og når jeg har bedt om hendes fastnettelefonnummer på
    ›bopælen, så jeg kan ringe til hende om aftenen, har jeg i et
    ›fornærmet tonefald fået besked på, at hende, jeg skal i kontakt
    ›med, "måske prioriterer at have fri, når hun nu engang har
    ›fri"...
    ›JAMEN, SÅ KAN HUN DA FOR FANDEN ÅBNE SIN MOBILTELEFON I
    ›ARBEJDSTIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!! !!11

    Ja, nu er det så nok bare mig, men..... har du overvejet at det måske kunne være "et vink med en vognstang"? ;o)

    mvh
    Karsten

  16. #765
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. III

    ››Folk der ikke har forstået formålet med en mobiltelefon pisser mig af.
    ››
    ››I forbindelse med mit arbejde har jeg i dagevis forsøgt at komme
    ››i kontakt med et kvindemenneske, jeg skal lave en aftale med. Da
    ››kællingen ikke er på sit kontor for tiden, har hun givet mig et
    ››mobilnummer, jeg "bare kan ringe på".
    ››
    ››Fedt nok...det har jeg så gjort et hav af gange siden mandag
    ››morgen - uden at hun på noget tidspunkt har haft mobilen tændt.
    ››"Der er i øjeblikket ingen forbindelse til
    ››mobiltelefonen" er den besked, jeg får - og det pisser mig
    ››af, at jeg ikke engang kan få lov til at lægge en besked på
    ››hendes mobilsvarer, og at der samtidig ikke er nogen på hendes
    ››arbejdsplads, der er i stand til (gider) at give mig andre
    ››telefonnumre på hende end det til den slukkede mobiltelefon.
    ››
    ››Jeg har adskillige gange talt med hendes mere og mere irriterede
    ››sekretær, som jeg har bedt fortælle videre, at jeg altså ihærdigt
    ››forsøger at komme i kontakt med kællingen (ikke lige med det
    ››ordvalg), og når jeg har bedt om hendes fastnettelefonnummer på
    ››bopælen, så jeg kan ringe til hende om aftenen, har jeg i et
    ››fornærmet tonefald fået besked på, at hende, jeg skal i kontakt
    ››med, "måske prioriterer at have fri, når hun nu engang har
    ››fri"...
    ››JAMEN, SÅ KAN HUN DA FOR FANDEN ÅBNE SIN MOBILTELEFON I
    ››ARBEJDSTIDEN!!!!!!!!!!!!!!!! !!!11

    ›Ja, nu er det så nok bare mig, men..... har du overvejet at det
    ›måske kunne være "et vink med en vognstang"? ;o)

    ›mvh
    ›Karsten

    Hehe...ja, selvfølgelig har jeg det. Men sagen er, at jeg i fredags lavede en aftale med hende om at ringe mandag på det mobilnummer, hun gav mig fredag eftermiddag. Soen har lige så meget brug for at komme i kontakt med mig som omvendt, så enten er hun bare pisse ligeglad med sit arbejde, eller også stønnede jeg lige en anelse for meget, da jeg talte med hende fredag...
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •