Se afstemningsresultater: Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

Stemmeafgivere
459. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Peter Hansen

    4 0.87%
  • Christian Traoré

    147 32.03%
  • Elrio van Heerden

    15 3.27%
  • Martin Bergvold

    191 41.61%
  • Jesper Bech

    84 18.30%
  • Ingen

    106 23.09%
  • Flere af dem

    14 3.05%
Multiple Choice Poll.
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 37

Emner: Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    95

    Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

    Der er meget snak om indkøb kontra talentmasse, nu hvor transfervinduet er åbent. Mange ser gerne at der bliver købt ind, men derved får "vores" talenter endnu sværere ved at slå igennem. Jeg synes generelt at der blandt FCK fans er alt for kort snor til de unge spillere. Vist er vi et tophold og det skulle vi gerne blive ved med at være, men der bør være plads til at fejle og spille halvskidt. En mand som Albrechtsen er stadig fast mand om end han laver en del personlige fejl. Hvem kan ikke huske Grønkjærs debut og katastrofale fejlaflevering mod Italien?

    "Man kan ikke holde en kartoffel varm, ved kun at påstå den er varm" Viser man ikke de unge tilliden, vil de heller ikke udvikle sig til de topspillere som deres talent berettiger. NCH og Backe har i lang tid udtalt sig positivt om talenterne i truppen og endelig lader det til at vi får dem at se. Yderst positivt, de skal nok vise deres værd. Et andet plus, ved at satse på talenter, er: Man ødelægger ikke de homogene/hierakiske forhold i truppen. De vil være mere stolte og ærekære af at spille for "deres/vores" klub, end de usle karriereplejere der kun er her på "lånt" tid.

    Mine favoritter er helt klart Traoré og Bergvold, synes virkelig de fortjener chancen. Herefter Elrio og Bech, giv dem mere spilletid Backe, de skal nok få vist deres offensive kvaliteter.
    Sidst redigeret af sk!p : 24.01.04 kl. 10:25

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    16

    Re: Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

    Jeg håber at både Traore og Bergvold bliver faste spiller.
    Så kan Martin A og Røll sidde på på bænken.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

    Hvis der ikke bliver foretaget yderligere indkøb, tror jeg Bergvold erobrer pladsen på venstre fløj og så kommer startopstillingen til at se således ud:

    --------------------Raboczki--------------------

    Tobiasen---Svensson---Albrechtsen---Christiansen

    Bisgaard------Siberbauer------Røll------Bergvold

    ------------Zuma------------Santos------------

    Eftersom der ikke er blevet forlænget med Kihlstedt, tror jeg Rabo generobrer pladsen som førstevalg på målmandsposten.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

    Jeg tror desuden ikke at Hjalte kommer til at få en plads i startopstillingen her i foråret...

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

    Ingen af dem!

    Men jeg forventer, at Bergvold, Traoré og Bech får en del spilletid.
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    1,492

    Re: Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

    ›Der er meget snak om indkøb kontra talentmasse, nu hvor
    ›transfervinduet er åbent. Mange ser gerne at der bliver købt ind,
    ›men derved får "vores" talenter endnu sværere ved at
    ›slå igennem. Jeg synes generelt at der blandt FCK fans er alt for
    ›kort snor til de unge spillere. Vist er vi et tophold og det
    ›skulle vi gerne blive ved med at være, men der bør være plads til
    ›at fejle og spille halvskidt. En mand som Albrechtsen er stadig
    ›fast mand om end han laver en del personlige fejl. Hvem kan ikke
    ›huske Grønkjærs debut og katastrofale fejlaflevering mod
    ›Italien?


    ›"Man kan ikke holde en kartoffel varm, ved kun at påstå den
    ›er varm" Viser man ikke de unge tilliden, vil de heller ikke
    ›udvikle sig til de topspillere som deres talent berettiger. NCH
    ›og Backe har i lang tid udtalt sig positivt om talenterne i
    ›truppen og endelig lader det til at vi får dem at se. Yderst
    ›positivt, de skal nok vise deres værd. Et andet plus, ved at
    ›satse på talenter, er: Man ødelægger ikke de homogene/hierakiske
    ›forhold i truppen. De vil være mere stolte og ærekære af at
    ›spille for "deres/vores" klub, end de usle
    ›karriereplejere der kun er her på "lånt" tid.


    ›Mine favoritter er helt klart Traoré og Bergvold, synes virkelig
    ›de fortjener chancen. Herefter Elrio og Bech, giv dem mere
    ›spilletid Backe, de skal nok få vist deres offensive kvaliteter.

    Jeg synes ikke de skal have chancen blot fordi de er unge. Deres færdigheder skal mindst lige så gode som de mere rutinerede i truppen. Ellers må man leje dem ud til mindre klubber. Hvor de vil få fast spilletid og ro til at udvikle sig på banen. Er de gode nok skal de på men ellers ikke. Som jeg kan se det er der kun en som i øjeblikket er god nok. Det er Bergvold. Resten har været igennem en positiv udvikling men så heller ikke mere

    Jay-fucker
    Over and out

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

    ›Ingen af dem!

    ›Men jeg forventer, at Bergvold, Traoré og Bech får en del spilletid.

    Du stjæler ordene ud af min mund. Tyv :)

    Dog tror jeg ikke Bech får mange min. Der er mange om budet til de to pladser i front.

    VonZee
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    14

    Re: Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

    ››Ingen af dem!
    ››
    ››Men jeg forventer, at Bergvold, Traoré og Bech får en del spilletid.

    ›Du stjæler ordene ud af min mund. Tyv :)

    ›Dog tror jeg ikke Bech får mange min. Der er mange om budet til
    ›de to pladser i front.


    ›VonZee

    Er jeg den eneste der synes at Bergvold ikke hører til på holdet??
    Han er for spinkel og ét-benet,i mine øjne.Lidt alla Fredgaard!!!
    Laursen®

    Fc København

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

    ›Er jeg den eneste der synes at Bergvold ikke hører til på holdet??
    ›Han er for spinkel og ét-benet,i mine øjne.Lidt alla Fredgaard!!!

    Det håber jeg. Du har da ret i at Bergvold godt kunne oparbejde lidt mere pondus, men knægten er trods alt kun 19, så det kan sagtens komme med tiden. I øvrigt er han en af de bedste på holdet allerede nu til at løbe med bolden, og kombineret med at han rent faktisk er venstrebenet gør, at jeg til en hver tid vil fortrække Bergvold på venstrekanten frem for Røll på 70 % - som han var på i store dele af efteråret.
    Bergvold hører til på holdet - klart! Måske ikke som fast mand, men med tiden er jeg sikker på at han vil spille en stor rolle for København
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Sv: Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

    Det kan man jo ikke svare på nu.
    Vi aner ikke hvilke spillere der ellers kommer til klubben - eller, OM der overhovedet kommer andre.

    Hvis Røll kommer i topform (og det gør han nok), så er Bergvold på bænken. Traoré skal nok få spilletid, men han bliver ikke fast mand før de indser hans talenter på den defensive midtbane.

    Jfr. interviewet med Hans Backe på fck.dk, så kan gamle spillere få nye pladser. Dette _kunne_ betyde wingback-model (men det er nok et longshot). Og det ville igen give lidt plads til forskellige spillere...

    Jeg mener at Traoré, Bergvold og Elrio van Heerden står forholdsvist tæt på 1.holdet. Desværre er Jesper Bech ikke så populær som man kunne håbe på. Og han har mange angribere foran sig (Backes prioriterede rækkefølge):Zuma, Santos, Todi, Møller. Og derfor virker det som ren utopi at han skulle blive fast mand. Peter Hansen bliver nok udlejet igen, hvis han ikke allerede er blevet det. De var jo så glade for ham derovre.

    Men i øjeblikket mangler vi "talenter" til back-pladserne. Måske en defensiv midt. Ellers er vi fuldt besatte. Derfor har jeg svaret "ingen".
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,479

    Re: Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

    Det er der næppe nogen af dem, der gør. Der vil nok tilfalde dem en smule mere spilletid end hidtil, men fast mand, nej. Traoré vil formentlig stadig være fjerdevalg til midterforsvaret; Bergvold - som er et kæmpetalent - er endnu ikke flyveklar, og 2004 må nok være et år, hvor han langsomt, men sikkert får flere og flere spilminutter. Han er i hvert fald ikke klar til at slå nogen af de andre - det skulle lige være Hjalte (som formentlig heller ikke er i start-11) - af endnu. Derudover er han også klart stærkest centralt, og skal modnes til med tiden, at kunne komme derind; ingen af de øvrige kan forvente meget spilletid. Peter Hansen og Elrio tror jeg ikke får så meget som ét minut, mens Jesper Bech næppe heller kan regne med mere end max. et par små indhop.
    Løns er FCK's sjæl

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Nu er det ikke mig der har stemt på Peter Hansen...

    ...men er det fuldstændig usandsynligt at han får spilletid?

    Rooba er jo væk et godt stykke tid endnu, så hvis PC skulle gå i stykker - eller måske endda være så uheldig, at Backe pludselig åbnede øjnene for hvor frygtelig dårlig han er - er det vel ikke usandsynligt med Peter Hansen?

    Hvor god han er, og hvor meget lejemålet har modnet ham, aner jeg ikke. Men jeg fornemmer han er lidt ála Ole T.

    Er der nogen der kender mere til ham?

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Nu er det ikke mig der har stemt på Peter Hansen...

    ›Er der nogen der kender mere til ham?

    Er der nogen der kender mere til ham der har stemt på ham? Ikke at det ikke kan være sammenfaldende; det er jo desværre en anonym afstemning ;-)

    Jeg tror ikke på ham. Skulle han spille, så skulle det være fordi vi mangler rigtig mange på venstre back eller i midterforsvaret. Det skulle med andre ord være fordi det var uundgåeligt. På central midtbane må han også være absolut sidste udvej. Men fast mand? Næppe...

    En anden ting er, at det da kunne være skægt hvis der kom en spændende fætter med fra Sydafrika i februar! Nu er det to år siden Elrio kom, og der var da snak om at hente en med hjem om året... hvis der var en spændstig og løbestærk fyr med lidt de samme kvaliteter som Pienaar fra Ajax (produkt af deres skole/klub i Cape Town), så ville det da være en rar tilføjelse til vores centrale midtbane...

    mvh,
    -smølle

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    610

    Re: Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

    ›Jeg synes ikke de skal have chancen blot fordi de er unge. Deres
    ›færdigheder skal mindst lige så gode som de mere rutinerede i
    ›truppen. Ellers må man leje dem ud til mindre klubber. Hvor de
    ›vil få fast spilletid og ro til at udvikle sig på banen. Er de
    ›gode nok skal de på men ellers ikke. Som jeg kan se det er der
    ›kun en som i øjeblikket er god nok. Det er Bergvold. Resten har
    ›været igennem en positiv udvikling men så heller ikke mere

    Enig, det er ikke alderen men færdighederne der er afgørende for om de skal på banen eller ej!

    Jeg mener ikke man kan forbigå Traoré når man snakker om spillere der har imponeret. Alle steder hvor han har fået chancen har han spillet godt, det gælder både på U-21 landsholdet, i Hammarby (eller hvor han nu var henne i Sverige), ligesom det gælder de indendørs turneringer hvor vi har set ham. Traoré er i mine øjne en spiller med et mega potentiale, og en mand som burde passe godt ind i FCK, pga. hans gode omgang med bolden, og evnen til at komme med fremover banen! Så ingen tvivl om at han er moden og god nok til at være med, men han skal lige slå to lige landsholdsspillere af, samt en tidl. landsholdspiller, og det er måske her det kommer til at knibe! desværre...
    Cph. Pivert Boyz #8

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Hvilket talent bliver fast mand i foråret ?

    ››Jeg synes ikke de skal have chancen blot fordi de er unge. Deres
    ››færdigheder skal mindst lige så gode som de mere rutinerede i
    ››truppen. Ellers må man leje dem ud til mindre klubber. Hvor de
    ››vil få fast spilletid og ro til at udvikle sig på banen. Er de
    ››gode nok skal de på men ellers ikke. Som jeg kan se det er der
    ››kun en som i øjeblikket er god nok. Det er Bergvold. Resten har
    ››været igennem en positiv udvikling men så heller ikke mere

    ›Enig, det er ikke alderen men færdighederne der er afgørende for
    ›om de skal på banen eller ej!

    ....ikke helt enig - naturligvis skal færdighederne være på plads og de unge spillere skal have et højt niveau, dette er vel altid en grundlægende forudsætning for at komem på et hold. Men en ung spiller der kan være af værdi i mange år fremover skal altså gennem nogle læreprocesser for at modnes. Derfor kan det sagtens retfærdigøres at man satser på spillere der på kort sigt måske ikke er på højde med ældre kræfter.
    .....selv om vi ikke kan lide det, så må vi vel på det område eksempelvis tage hatten af for de stilløse, der droppede spillere som Kennth Rasmussen, Magnus øltønde og Mikkel Jensen for yngre spillere der måske var et niveau under dengang, men som siden har hævet sig gevaldigt!
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Bergvold som fast mand
    By FCAnders in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 22.07.05, 20:07
  2. Tobiasen er fast mand fordi:
    By ZumAlvaro in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 05.03.05, 15:52
  3. Bedste trup - mand for mand?
    By Hjaltefanden in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 26.05.04, 15:18
  4. Nr. 32 holder fast
    By General Belgrano in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 06.08.03, 15:26

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •