Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 42

Emner: Systemet..

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    25

    Systemet..

    Hejsa..

    Ville lige høre hvilket system vi har praktiseret i de to første træningskampe? om vi har spillet diamanten eller den velkendte 4-4-2! Jeg har desværre ikke selv haft mulighed for at se kampene! Og hvad med vores lille Elrio..er han ved at være klar til suppe-bold!?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Re: Systemet..

    ›Hejsa..

    ›Ville lige høre hvilket system vi har praktiseret i de to første
    ›træningskampe? om vi har spillet diamanten eller den velkendte
    ›4-4-2! Jeg har desværre ikke selv haft mulighed for at se
    ›kampene! Og hvad med vores lille Elrio..er han ved at være klar
    ›til suppe-bold!?

    Mener Flad 4-4-2 med Hjalte og Løns central .. Silber ser ud til at blive sat på Højre.. og Bisgaard modsat, kunne forestille mig at Hjalte og Røll bytter når han blir 100% ...

    Elrio ser god, har både i træningskampe og diverse indendørs turneringer set god ud... han kunne måske lejes ud til PN i b93 eller Højer i Skjold sæsonen ud, for at få rutine og en bedre nærkampstyrke osv.. så tror jeg han er klar..

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Systemet..

    ›Mener Flad 4-4-2 med Hjalte og Løns central .. Silber ser ud til
    ›at blive sat på Højre.. og Bisgaard modsat, kunne forestille mig
    ›at Hjalte og Røll bytter når han blir 100% ...

    det lyder ikke helt urimeligt, omend der mod bedre modstandere kan komme til at mangle noget råstyrke på midten. og hvad med det offensive backspil? så man noget til det med l.j. på venstre back og o.t. på højre?
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Systemet..


    ›Mener Flad 4-4-2 med Hjalte og Løns central .. Silber ser ud til
    ›at blive sat på Højre.. og Bisgaard modsat, kunne forestille mig
    ›at Hjalte og Røll bytter når han blir 100% ...

    Det er en mulighed, men jeg tror helt ærligt at det bliver løns, som bliver ofreret for Røll. Løns for mange træningskampe for at se om han kan holde, men jeg tror at vi også vil se Hjalte og Røll på midten, for at forsøge det. Selvom jeg virkelig godt kan lig løns, så tror jeg vores problem er at med ham på banen forbliver vores midtbane flad, da jeg går ind for en diamant, ville det være mere interessant at se Røll, Hjalte.

    Dette er min formodning af Backes tankegang (den har dog snydt mig før), men Løns på den defensive kunne helt sikkert være en mulighed, men lad os se om en månede eller 2 om hans fysiske tilstand holder...



    ›Elrio ser god, har både i træningskampe og diverse indendørs
    ›turneringer set god ud... han kunne måske lejes ud til PN i b93
    ›eller Højer i Skjold sæsonen ud, for at få rutine og en bedre
    ›nærkampstyrke osv.. så tror jeg han er klar..

    Helt enig, Sverige ville også være en mulighed.

    Torben

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Systemet..

    Hvem siger ikke at det bliver Bisgaard, der bliver taberen i spillet. Han startede ude i går, til trods for at Røll ikke var med.

    Han har heller ikke fået forlænget endnu, hvilket yderligere taler for, at han kan blive taberen i spillet

    Nu får vi at se om han kommer med til Sydafrika...

    mvh Stephphen
    Fraværende

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Systemet..

    ›Hvem siger ikke at det bliver Bisgaard, der bliver taberen i
    ›spillet. Han startede ude i går, til trods for at Røll ikke var
    ›med.


    ›Han har heller ikke fået forlænget endnu, hvilket yderligere
    ›taler for, at han kan blive taberen i spillet


    ›Nu får vi at se om han kommer med til Sydafrika...

    Det tror jeg han gør.

    Men du har ret Bisgaard kan også blive taberen. Egentlig kan alle blive tabere i spillet om midten.

    Spiller Bisgaard som sidst i efteråret så har han en plads
    Spiller Løns, som på sine bedste dage, så har han en plads
    Spiller Røll, op til sit talent, skal han have en plads
    Spiller Silver, ligeså
    Bliver Myggen klar, skal han have en plads

    men hvis Hjalte fortsætter sin fremgang, kan han også få en plads
    og ikke at forglemme Bergvold, jeg tror ikke der går mere end dette ½år, så er han meget tæt på at skulle have en fast plads....

    Alt i alt bilver det spændene, men jeg er nu rimelig fortrøstningsfuldt, vi har gode midtbanespillere, men det bliver hårdt hvis hverken Løns eller Myggen kan spille, hvilket jo er diskuteret ret hårdt på alle niveau'er

    Torben

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,226

    Sv: Re: Systemet..

    ›Det er en mulighed, men jeg tror helt ærligt at det bliver løns,
    ›som bliver ofreret for Røll. Løns for mange træningskampe for at
    ›se om han kan holde, men jeg tror at vi også vil se Hjalte og
    ›Røll på midten, for at forsøge det. Selvom jeg virkelig godt kan
    ›lig løns, så tror jeg vores problem er at med ham på banen
    ›forbliver vores midtbane flad, da jeg går ind for en diamant,
    ›ville det være mere interessant at se Røll, Hjalte.


    ›Dette er min formodning af Backes tankegang (den har dog snydt
    ›mig før), men Løns på den defensive kunne helt sikkert være en
    ›mulighed, men lad os se om en månede eller 2 om hans fysiske
    ›tilstand holder...

    Det er lidt sjov at folk dels synes Backe er totalt forudsigelig, men alligevel har noget svært ved at gætte startelveren. Jeg vil dog ikke på nogen måde gøre nar - det er godt nok en svær kabale, men udfra træningskampen igår vil jeg dog sige at:

    - Løns har en dejlig autoritet på midten, men er endnu for stationær og lægger ikke de lækre fremadrettede afleveringer, han før har gjort (uanset hvad visse tågehorn siger). Han er et meget åbent spørgsmål.
    - Hjalte gør det fint og spillede hele kampen igår. Hans dybdeløb og arbejdsiver er virkeligt guld værd. Om det bliver Hjalte eller Røll på midten på bero på det valgte spilsystem. De har så forskellige kompetencer.
    - Bergvold gør det godt og er stærkt ide i billedet til pladsen på venstre midt.
    - Silberbauer havde et fint sammenspil med LJ i højre side og er vel næppe købt til at sidde på bænken. Jeg holder ham ret sikker i startopstillingen.
    - LJ trænger sig også godt på - men lad os lige give ham et par kampe til.
    - og skal han så spille i højre eller venstre side? Han er bedst i højre, men selvom han er mere mobil end FO, så har FO takket være sin boldomgang, fysiske styrke og pasningssikkerhed lige så god evne til at lægge offensivt pres.
    - Bo er suveræn og må være absolut sikker i det centrale forsvar.
    - Det samme er MA selvom han godt nok virker noget forvirret. Hans fysiske styrke er stadigt bedre end Traorés og det gør nok udslaget - men det er pisseirriterende at andre hold kan spille på at dække Bo og lade MA alene med bolden i forsvaret i sikker forvisning om at der næppe sker andet end tilfældigheder med den.
    - Bisgaard sluttede efteråret godt, men tøver åbenbart med at forlænge og han virker som afledt heraf sat en del tibage i rangfølgen. Han skal vise markant bedre niveau end Silberbauer for at slå ham af.
    - Elrio ser i mine øjne ud til at være langt fra Superliganiveau. I det snævre spil er han god, men han kommer stadig fysisk til kort og får sjældent bolden med sig ud af nærkampe. Al sympati for hans indsats, men jeg vil se ham på banen i en betydende kamp, før jeg tror det.

    ..som det ses er der ingen klare udsagn, og dertil skal lægges en rimeligt stor mulighed for at der bliver købt en defensiv midt.

    Spændende.
    venligst
    beep
    beep's Avatar

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Sv: Re: Systemet..

    Jeg tillader mig lige at smide et link til en artikel igen, hvor Løns og Backe snakker lidt om systemet og besætningen...

    http://www.fckfc-amager.dk/index-main.htm

    Kig under Reportager.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Sv: Systemet..

    Tjah. Nu har jeg brugt en del tid på at diskutere netop Start-11 med en ven i dag. Personligt er jeg meget i tvivl. På et tidspunkt følte jeg for at spille 4-3-3, eller at benytte 3 angribere alternativt på en eller anden måde, men jeg er langsomt gledet over i, at 4-4-2 kan være mere offensiv.

    Angrebet er der nok ingen tvivl om - man skal være hardcore 32-fan eller tilsvarende -Todi, og al respekt for de to herrer - men den ønskede hastighed i vores idealopstilling er nok helt afgjort Álvaro og Zuma. De spiller også glimrende sammen - noget Møller og Todi også kan (og Zuma og Todi og enhver med Todi).

    Midtbanen er vel for mig at se det helt afgørende spørgsmål. Af midtbanefolk har vi: Løns, Elrio, Mykland, Hjalte, Bjergtrold, Silberpower, Bisgaard, Peter Hansen og Røll. Udaf dem, kan vi hurtigt sortere Peter Hansen fra, og nok det samme med Elrio - han får nok ikke mange minutter her til foråret. Det kunne eventuelt være en fin idé at udleje ham til en større 1. divisions-klub, eller et bundhold/midttabel-hold i Allsvenskan. Dvs. vi har 7 spillere der vil kunne gå direkte ind i en startopstilling. Men af dem er der endnu to spørgsmålstegn: Mykland, der åbenbart er en smule i bedring, og den evige tvivlssag Løns. Hvis vi antager at Mykland ikke bliver klar til særligt mange kampe, og at Løns til gengæld bliver klar, så er det svært.

    Ifølge BT, vil "gamle spillere få nye roller". Det bliver sjovt at se præcis hvordan det skal foregå. Det kan betyde at Røll får den offensive midtbane. Samme artikel spekulerede i Bjergtrolden på den defensive midt - hvilket jeg ikke tror på; hans præstationer på venstre kant er alt for overbevisende til at man skulle misbruge ham således. Silberbauer vil givetvis overtage højre midt da Bisgaard er nok væk til sommer. Hjalte, derimod, kan ikke afskrives, da hans arbejde på den offensive/halvoffensive midtbane er stigende gode - det er blevet til et par træningsmål og en masse godt dybdeløb.

    Bjergtrold - Hjalte - Løns - Silberbauer. Sådan så den ud mod Trelleborg. Med Røll uden skader, kommer han nok til at overtage Bjergtroldens plads - hvis han da kommer op i form igen, hvilket jeg håber og tror.

    Forsvaret er lidt nemmere at bedømme, sy's jeg. Lars Jacobsen bliver fast mand, det tvivler jeg ikke på. MA og Bo er et fast makkerpar. Og så er der liige venstre back. Det man KUNNE gøre, var at sende OT derover. Men det kan godt være vi skal give PC en chance alligevel. Han har trods alt et højt niveau (men åbenbart ikke et højt bundniveau - føj for satan). Målmanden er ret åben, det kan blive enhver af de to. Balázs overtager sikkert posten. Med forhåbenligt fornyet selvtillid.

    Så alt i alt bliver det til:

    VFM - Zuma
    Bjergtrold - Løns - Røll - Silberbauer
    PC - Bo - MA - LJ
    Balázs


    Men.. Det bliver spændende at se.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    473

    Re: Sv: Systemet..

    ›Forsvaret er lidt nemmere at bedømme, sy's jeg. Lars Jacobsen
    ›bliver fast mand, det tvivler jeg ikke på. MA og Bo er et fast
    ›makkerpar. Og så er der liige venstre back. Det man KUNNE gøre,
    ›var at sende OT derover. Men det kan godt være vi skal give PC en
    ›chance alligevel. Han har trods alt et højt niveau (men åbenbart
    ›ikke et højt bundniveau - føj for satan).

    Her tror jeg, du tager fejl. Hvis vi skal have en højrebenet på venstre back, bliver det Lars Jacobsen.

    Vh Søren/SL

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    55

    Re: Systemet..

    Snippet en del
    >Selvom jeg virkelig godt kan
    ›lig løns, så tror jeg vores problem er at med ham på banen
    ›forbliver vores midtbane flad, da jeg går ind for en diamant,
    ›ville det være mere interessant at se Røll, Hjalte.

    Run that by me one more time.

    Hvordan kan én spiller gøre midtbanen plan (med mindre du mener at det er fordi han lægger sig ned:-))?

    Jeg forstår heller ikke din pointe omkring en diamant hvor Røll og Hjalte indgår. Diamanten er netop karakteriseret ved, at have en offensiv og en defensiv spiller. Mener du så, at Hjalte er den defensive? Hvis så, hvorfor skulle det ikke fungere med Røll og Løns?

    Jeg forstår det bare ikke - beklager.
    Cook

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Re: Sv: Re: Systemet..

    ›Det er lidt sjov at folk dels synes Backe er totalt forudsigelig,
    ›men alligevel har noget svært ved at gætte startelveren.

    Vi kommer nok til at spille på samme måde, hvem end der så indtager pladserne. Backe er jo meget trofast mod sit system såe...

    Jeg tror mere folks problemer med at forudsige hvem der skal spille på midtbanen, bunder i de har for mange de gerne vil have på. Det problem har jeg i hvert fald.

    Jeg tror det bliver sådan hér:

    Silber-Røll-Løns-Bisgaard

    Forudsat Løns holder og Myggen ikke bliver klar. Bissen kommer til at veksle en del med Bergvold og Hjalte skal nok også få masser af kampe, men bliver nok den største sorteper i spillet. Med mindre Røll ikke lykkedes godt nok mht den offensive. Så ryger han tilbage på sin venstrekant, Bisgaard ud og Hjalte ind på midten.

    ›- Løns har en dejlig autoritet på midten, men er endnu for
    ›stationær og lægger ikke de lækre fremadrettede afleveringer, han
    ›før har gjort (uanset hvad visse tågehorn siger). Han er et meget
    ›åbent spørgsmål.

    Det kan du jo ikke sige når han har været ude så længe. Jeg mindes, fra før hans skade, at de omtalte afleveringer var der.

    ›- Hjalte gør det fint og spillede hele kampen igår. Hans dybdeløb
    ›og arbejdsiver er virkeligt guld værd. Om det bliver Hjalte eller
    ›Røll på midten på bero på det valgte spilsystem. De har så
    ›forskellige kompetencer.

    Sandt, og det er bestemt ikke fordi jeg bryder mig mindst om Hjalte, at jeg tror han ryger på bænken. Røll er bare det bedre og SKAL slå igennem på offensiv midt. Ligesom i øvrigt Løns på defensiv, nu hvor der ikke er meget der tyder på en ny mand til den plads.

    ›- LJ trænger sig også godt på - men lad os lige give ham et par kampe til.
    ›- og skal han så spille i højre eller venstre side? Han er bedst
    ›i højre, men selvom han er mere mobil end FO, så har FO takket
    ›være sin boldomgang, fysiske styrke og pasningssikkerhed lige så
    ›god evne til at lægge offensivt pres.

    Den med backpladserne kan jeg til gengæld slet ikke gennemskue. Det bliver endnu mere spændende.

    ›- Bo er suveræn og må være absolut sikker i det centrale forsvar.
    ›- Det samme er MA selvom han godt nok virker noget forvirret.
    ›Hans fysiske styrke er stadigt bedre end Traorés og det gør nok
    ›udslaget - men det er pisseirriterende at andre hold kan spille
    ›på at dække Bo og lade MA alene med bolden i forsvaret i sikker
    ›forvisning om at der næppe sker andet end tilfældigheder med
    ›den.

    Enig, han har meget at arbejde med. Men hvis Per Nielsen kan gennemgå en positiv udvikling på den front, så kan MA helt sikkert også. Spørgsmålet er om det bliver under Backe.

    ›- Bisgaard sluttede efteråret godt, men tøver åbenbart med at
    ›forlænge og han virker som afledt heraf sat en del tibage i
    ›rangfølgen. Han skal vise markant bedre niveau end Silberbauer
    ›for at slå ham af.

    Fuldstændig enig.

    ›- Elrio ser i mine øjne ud til at være langt fra Superliganiveau.
    ›I det snævre spil er han god, men han kommer stadig fysisk til
    ›kort og får sjældent bolden med sig ud af nærkampe. Al sympati
    ›for hans indsats, men jeg vil se ham på banen i en betydende
    ›kamp, før jeg tror det.

    Ham tror jeg slet ikke på. Jeg ved godt der findes verdensstjerner med ringe fysik, men jeg tror alligevel hans er for ringe.

    ›..som det ses er der ingen klare udsagn, og dertil skal lægges en
    ›rimeligt stor mulighed for at der bliver købt en defensiv midt.

    Men hvem? ;o)

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Re: Sv: Systemet..

    Tjah. Nu har jeg brugt en del tid på at diskutere netop
    ›Start-11 med en ven i dag. Personligt er jeg meget i tvivl. På et
    ›tidspunkt følte jeg for at spille 4-3-3, eller at benytte 3
    ›angribere alternativt på en eller anden måde, men jeg er langsomt
    ›gledet over i, at 4-4-2 kan være mere offensiv.

    Uanset hvad bliver det 4-4-2. Det føler jeg mig højest overbevist om.

    ›Angrebet er der nok ingen tvivl om - man skal være hardcore
    ›32-fan eller tilsvarende -Todi, og al respekt for de to herrer -
    ›men den ønskede hastighed i vores idealopstilling er nok helt
    ›afgjort Álvaro og Zuma.

    Men det bliver med Todi som yderst påtrængende og Suppens bedste angrebsreserve.

    ›Udaf dem, kan vi
    ›hurtigt sortere Peter Hansen fra, og nok det samme med Elrio -
    ›han får nok ikke mange minutter her til foråret.

    Jeg tror heller ikke på nogen af dem.

    ›Dvs. vi har 7 spillere der vil kunne gå direkte ind i en
    ›startopstilling. Men af dem er der endnu to spørgsmålstegn:
    ›Mykland, der åbenbart er en smule i bedring, og den evige
    ›tvivlssag Løns. Hvis vi antager at Mykland ikke bliver klar til
    ›særligt mange kampe, og at Løns til gengæld bliver klar, så er
    ›det svært.

    Det vil være yderst fordelagtigt at få Løns klar. Skadesfri og i form tror jeg han bliver guld hver. Også selvom man efter hver eneste kamp, skal høre på folk uden fodbold forstand svine ham til.

    ›Ifølge BT, vil "gamle spillere få nye roller".

    Mon ikke det primært er Røll på offensiv midt, samt Bisgaard på venstrekant her tales om?

    ›Samme artikel spekulerede i
    ›Bjergtrolden på den defensive midt - hvilket jeg ikke tror på;
    ›hans præstationer på venstre kant er alt for overbevisende til at
    ›man skulle misbruge ham således.

    Ja det så udmærket ud i foråret, hvis man ser bort fra Ferencvaros (??). Dog har jeg hørt (jeg følger ikke ret meget med i hvad der sker på 2. holdet) at han udenfor førsteholdsregi skulle være stærk på defensiv midtbane. Virker underligt med det drive han besidder.

    ›Silberbauer vil givetvis
    ›overtage højre midt da Bisgaard er nok væk til sommer.

    Og Silber ikke er købt til bænken. Jeg håber han får en lidt friere rolle, og med det mener jeg, at han får lov at tage nogle raids indover banen, så det ikke skal foregå klistret til højre sidelinie i hvert angreb.

    Hjalte,
    ›derimod, kan ikke afskrives, da hans arbejde på den
    ›offensive/halvoffensive midtbane er stigende gode - det er blevet
    ›til et par træningsmål og en masse godt dybdeløb.

    Han er det store spørgsmålstegn for mig. Jeg kan ikke finde plads til ham, men noget siger mig at han alligevel kommer til at spille. Hvordan satan det så skal lade sig gøre ;o)

    ›Bjergtrold - Hjalte - Løns - Silberbauer. Sådan så den ud mod
    ›Trelleborg. Med Røll uden skader, kommer han nok til at overtage
    ›Bjergtroldens plads - hvis han da kommer op i form igen, hvilket
    ›jeg håber og tror.

    Ja, at han kommer i form igen. Ikke at han overtager Bergvolds plads. Han skal ind og spille på toppen af en diamant, mens Løns støber kuglerne.

    ›Forsvaret er lidt nemmere at bedømme, sy's jeg. Lars Jacobsen
    ›bliver fast mand, det tvivler jeg ikke på.

    Det er jeg overhovedet ikke sikker på. Det virkede på mig lidt som om, at Backe bare ville presse PC i efteråret, ved at sætte Rooba på. Jeg mener ikke Rooba er god nok til FCK, men man kan heller ikke sige han havde spillet sig af, da han pludselig røg af igen. Endsige at PC havde spillet sig på.

    MA og Bo er et fast
    ›makkerpar. Og så er der liige venstre back. Det man KUNNE gøre,
    ›var at sende OT derover.

    Og det vil til en hver tid være at foretrække fremfor de to andre.

    Men det kan godt være vi skal give PC en
    ›chance alligevel. Han har trods alt et højt niveau

    Øhh, hvornår? ;o)

    Målmanden er ret åben,
    ›det kan blive enhver af de to. Balázs overtager sikkert posten.
    ›Med forhåbenligt fornyet selvtillid.

    Det tror jeg ikke. Den plads har Mummien nu. Ellers var det dumt at forlænge med ham.
    Sidst redigeret af Pope Dope : 06.02.04 kl. 10:45

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Systemet so far

    Godaften,

    ›Ville lige høre hvilket system vi har praktiseret i de to første
    ›træningskampe? om vi har spillet diamanten eller den velkendte
    ›4-4-2!

    Det mest korrekte svar må vel være: en mellemting.

    Men det kommer selvfølgelig an på hvad du kender vores 'veldkendte' 4-4-2 for. Den forandrede sig faktisk i løbet af efteråret, ikke mindst da Hjalte kom ind centralt.

    Og den forandring synes umiddelbart gennemført endnu mere konsekvent her i det nye år. Med forbehold for at vi har manglet vores nok vigtigste spiller på midten, Røll, plus at Mykland og Løns er usikre kort - og ikke mindst at jeg tror at et indkøb til den centrale midt er meget, meget sandsynligt.

    Det er ikke en egentlig diamant, men lidt derhenad. I de to seneste træningskampe har Hjalte ligget lidt foran Løns centralt.

    I defensiven ligger de som udgangspunkt på linie, mens særligt wingerne presser op på modstanderne. (Trelleborg valgte så - efter trænerens højtråbende instruktion - så vidt som muligt at sparke bolden langt forbi vores centrale midtbane, hvor de åbenlyst ikke turde tage kampen op).

    Når vi selv får bolden skal angrebene primært køre over fløjene, hvor der bliver brugt mere udprægede wingtyper (mod Trelleborg Bergvold, Bisgaard, Elrio og Silberbauer) og - som noget nyt! - mobile forwards til at skabe bredde.

    Og centralt er der så den vigtige forskel ift. Myggen-Morfar-aksen at den ene af midterne (mod Trelleborg Hjalte) nærmest konsekvent kommer med helt ind i feltet så snart vi bare er i nærheden af at etablere et gennembrud. Mens den anden (mod Trelleborg Løns) holder sig i en mere kontrollerende rolle bagerst på midtbanen.

    ›Og hvad med vores lille Elrio..er han ved at være klar
    ›til suppe-bold!?

    Det er godt nok svært at sige. Jeg har meget svært ved at tro at han kan blive stamspiller, for med sin lille størrelse er han godt nok meget langt fra at være en komplet midtbanespiller. Men han ser ud til at være god til at spille på små områder, så mod hold som pakker sig kunne han måske(!) blive en værdifuld joker. Der står bare en hel del i køen foran ham.

    Venligst,
    Bo N K

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Systemet..

    Jeg tror at kodeordet for dette FCK forår vil være: RØLL


    Med det mener jeg at i 95 pct af alle avis artikler som Backe har udtalt sig i har han sagt at Røll skal spille centralt og at man nok vil gå væk fra den flade 4-linie på midten.

    Derfor tolker jeg det sådan at Røll skal have den frie rolle på midten lidt fremskudt foran de 3 andre. Jeg tror ikke at Lønstrup får Superliga bold før tidligst i april, hvilket også er noget Backe har sagt.

    Dertil skal det med at Hjalte er Backes ny yndling og Silberbauer er købt for at spille så er de også sikre.

    Det overlader kun én plads som er usikker. Her kommer det til at stå mellem Bervold, Bisgaard og Lønstrup.

    Mit gæt er at det den første måned eller 1½ vil rotere mellem de 3. Hvis Bisgaard forlænger så er det meget lige, men mit gæt er at det bliver mest Bergvold i starten og med mindre han gør det vildt godt og vi vinder konstant så kommer Lønstrup til at overtage den fjerde plads på midten.

    Der er dog stadig mulighed for at vi enten køber en ny eller at Myggen mirakuløst bliver klar. I det tilfælde får Myggen eller den nye den sidste plads.

    Kjaerulf

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Set fra Sofaen - AGF kampen og "Backe systemet"
    By Moebius in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 07.08.05, 21:52
  2. Systemet. Afstemning.
    By NewerNN in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 08:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •