Viser resultater 1 til 15 af 15

Emner: Hvad ville du gøre?

  1. #1
    Heureka Slettet

    Hvad ville du gøre?

    Ok - her er min prækære situation:
    Jeg - som Jer - er inkarneret FCK-tilhænger. Imidlertid er min svigerfar konsulent hos et firma, der sponsorerer Brøndby, hvilket vil sige, at han altid får billetter til deres kampe og ser dem stort set altid.
    Vi har ofte gode samtaler/diskussioner vedr. Brøndby og FCK og vil fortsat have det.

    Kærestens familie har mere end en gang forbudt os at tale om fodbold over diverse middage, da vi er lodret uenige i mangt og meget - naturligvis.
    Nå, Han har naturligvis skaffet billetter til Brøndbys kamp mod Barcelona torsdag, og nu kan jeg komme gratis med men ved ikke, om jeg denne gang vil sætte mine fødder på "fjendens" stadion.
    Jeg skal svare mandag.

    Så nu spørger jeg Jer - kære skribenter af Guds nåde: Hvad ville I gøre, hvis I stod i samme situation.
    Skal kampen ses hjemme foran fjernsynet i gode venners lag eller på vestegnen?
    Bedste hilsner herfra.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,146

    Sv: Hvad ville du gøre?

    ›Skal kampen ses hjemme foran fjernsynet i gode venners lag eller på vestegnen?
    Bedste hilsner herfra.

    Tag på Stadion! selvom det er Hjalte Park, er det okay, og det bliver da fedt når BIF får smæk....

  3. #3
    Heureka Slettet

    Re: Sv: Hvad ville du gøre?

    Tror også "vinden blæser denne vej"!

  4. #4
    Kenned er offline Kollosal ægte plastikfan®
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    304

    Re: Hvad ville du gøre?

    Uha en problemstilling vi har her... Mit råd til dig er at du skal naturligvis tage på østberlinstadion og nyde de smæk fussionsklubben af 1964 får, naturligvis iklædt din (nye) Barca trøje... Så ka' de lære det...
    /Kenned

    Lynhurtigt op igen som en ninja

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    51

    Re: Hvad ville du gøre?

    Det ville da ik veare noget bedre at side i sponser logen paa Hjalte-park drikke sig stiv paa bjearregaards regning og se bundbyr faar smeak

    Afsted til hest
    Tro du at det er for sjov jeg drikker!!!!

  6. #6
    Heureka Slettet

    Re: Hvad ville du gøre?

    Jamen det er da det, jeg gør. Men først går turen til hest ud i svigerfars baghave her kl. 3 natten til søndag for at synge "Viva España".
    Mon ikke pauseklovnen Bjerregaard sælger catalanske tappas i laungen torsdag aften og serverer billig tyrefægter-vin?
    Tak for Jeres svar - jeg tager sgu derud.
    Bedste hilsner

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: Hvad ville du gøre?

    Pas godt på dig selv på vestegnen.

    Naturligvis skal du tage med, det er jo en oplevelse at se Barcelonas stjerner, men når Brøndby kommer bagud, så skal du måske lige tage det lidt afslappet, det er jo ikke sikkert resten af det tilhørende publikum, synes det er en fornøjelse.

    Men held og lykke med et ualmindeligt hyggeligt familiearrangement :-)
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    490

    Re: Hvad ville du gøre?

    Jeg ville tage ud at se kampen hvis jeg var dig, det er jo ikke et eller andet skod-hold de skal møde, men Barca.

    Du kan lige nå at lære verdens smukeste klub-sang
    http://www.fcbarcelona.com/downloads/FCBarcelona.mp3

    Tot el camp,
    és un clam,
    sóm la gent blaugrana,
    tan se val d’on venim,
    si del sud o del nord,
    ara estem d’acord, estem d’acord,
    una bandera ens agermana.
    blau grana al vent,
    un crit valent,
    tenim un nom,
    el sap tothom:

    Barça!, Barça !, Baaaarça !!!!

    Jugadors,
    seguidors,
    tots units fem força,
    són molts anys plens d’afanys,
    són molts gols que hem cridat,
    i s’ha demostrat, s’ha demostrat,
    que mai ningú ens podrà tòrcer.
    Blau grana al vent,
    un crit valent,
    tenim un nom,
    el sap tothom,

    Barça!, Barça!, Baaaarça!!!!

    På dansk

    Hele kamppladsen,
    er som et brøl,
    vi er det blårøde folk,
    det betyder intet hvorfra vi kommer,
    om det er fra syd eller nord,
    vi har noget tilfælles, vi har noget tilfælles,
    et flag knytter os sammen,
    blårødt mod vinden,
    et mægtigt skrig,
    vi har et navn,
    det kender hele verden,

    Barça!, Barça !, Baaaarça !!!!

    Spillere,
    tilhængere,
    når vi er forenet bliver vi stærke,
    i mange år har vi ofret os,
    vi har råbt ved mange scoringer,
    og vi har vist, vi har vist,
    at ingen kan knække os,
    blårødt mod vinden,
    et mægtigt skrig,
    vi har et navn,
    det kender hele verden,


    Barça!, Barça!, Baaaarça!!!!
    Sidst redigeret af 5000C : 22.02.04 kl. 16:28

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    973

    Re: Hvad ville du gøre?

    Som alle andre i denne debat vil jeg sige nøjagtigt det samme - tag afsted!!

    Her har du muligheden for at tage på stadion med svigerfar og snakke al det fodbold du gerne vil - og som I slet ikke ellers må for familien ( hvor er vi dog mange der kender det!! )...

    Hvis jeg var dig, så tog jeg afsted - naturligvis i den blå-røde trøje - hyggede mig med svigerfar, drak mig stiv på PB's regning, så noget god fodbold fra Barca's side og tog stor-smilende hjem igen ];=)
    Venligst

    GNU'en
    Copenhagen Zoo#1

    Jeg er fan af PS&E - og det går skide godt i modervirksomheden!!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Hvad ville du gøre?

    Ligesom alle andre syntes jeg naturligvis du skal tage ud på Jehova Park - personligt syntes jeg det er helt fint at tage derud en gang i mellem, så længe det sker på fribilletter og man ikke lægger penge i Doktor Dødkedeligs kasse.
    Men i modsætning til flere andre, syntes jeg du skal undgå at vise dig i Barcatrøje. Egne erfaringer derudefra viser, at kontrolører og politi er utroligt gode til at spotte trøjer når der er fint besøg udefra. Det har desværre en ærgelig tendens til at medføre en tvangstur forbi hytten, hvilket for dem der ikke har prøvet det betyder byger af kasteskyts fra de "rigtige fans".
    Derfor tag ud og nyd en Barcaopvisning, men gå stille med dørene.......du får tid nok til at juble igennem når du er nået væk fra lovløshedens højborg!
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    152

    Re: Hvad ville du gøre?

    Hvorfor er du i tvivl. Du siger jo, at du altid ser dem. Så hvad er der forskel på denne kamp? Den eneste forskel er, at der for en gang skyld er EET lækkert hold på banen istedet for de dødsyge danske hold!
    Underligt at være tvivl om det?

    Jeg fik i tidernes morgen også fribillet til BIF mod B. Munchen i parken. Jeg var da ikke i tvivl. Desværre var det lige den eneste champions League kamp de ikke tabte med 2 til 5 mål, men vandt. Endda meget heldig sejr.
    FCKim
    The Lion King (FCK & CFC)

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad ville du gøre?

    Heh... jeg er helt enig i at du da for enhver pris skal tage ud og se Barca spille, og hvis ikke sender du bare billetten hertil, men...

    ›Jamen det er da det, jeg gør. Men først går turen til hest ud i
    ›svigerfars baghave her kl. 3 natten til søndag for at synge
    ›"Viva España".

    ... lige den sang ville jeg ikke synge, for det er den Real Madrid og de andre større castillanske hold bruger til at understrege deres 'spanskhed' med, når de møder separatisterne fra Calalunya :-)

    ›Mon ikke pauseklovnen Bjerregaard sælger catalanske tappas i
    ›laungen torsdag aften og serverer billig tyrefægter-vin?

    Formentlig! Da det jo er blevet en del af den lokale forestillingsevne, at tyrefægtning er det helt store dernede - hvilket svarer til at sige at orienteringsløb er den dominerende sport her :-)

    ›Tak for Jeres svar - jeg tager sgu derud.

    God fornøjelse!

    mvh,
    -smølle

  13. #13
    GhostInTheShell Slettet

    Re: Hvad ville du gøre?

    Tag derud!!!

    Det er alligevel kun havldelen, som er BIF A/S fans derude på torsdag. Resten er blot folk ligesom dig, som bare vil se Barca give BIF A/S dummeslag!

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Hvad ville du gøre?

    Tag dog med. Det er ikke hver dag man får lov til at se den slags fodboldspillere i Danmark. Der er jo ingen (ok nok nogen) der siger, at du skal holde med BIF!

    mvh Stephphen
    Fraværende

  15. #15
    Heureka Slettet

    Re: Hvad ville du gøre?

    Idet jeg takker for de velmenende indlæg, skal jeg da lige meddele, at jeg nu har modtaget mine 30 sølvpenge og billetten til Hjalte Park.

    Jeg håber inderligt, at Barcelona spiller op til deres ypperste og basker Brøndby af banen. Ved godt at det ville være mest ”politisk korrekt” at holde med Brøndby i Europa-Cuppen, men jeg bryder mig hverken deres tilhængere, deres stadion, deres remoulade-trøjer med mere – meget mere!

    Sorry men fodbold er først og sidst en følelsessag.
    Næste gang vi skal holde middag for svigerfamilien bliver det lige præcis tappas og spansk vin - og så har jeg iøvrigt foreslået svigerfar, at dersom min kæreste føder en søn skal han hedde.....Hjalte!!!
    Forza god dag herfra.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad bør Danmark gøre?
    By Fuego in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 06.06.07, 16:09
  2. Hvad skal jeg gøre 31.8
    By knn in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.08.05, 21:43
  3. Hvad skal vi jyder gøre???
    By Rahbek in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 30.04.05, 20:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •