Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 40

Emner: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Re: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

    ›Jeg brækker mig over det medieshow BÅÅÅÅÅÅÅT-BARCA kampen har skabt.
    ›Øv! lige meget hvor man går i KBH skal man mindes om vestegnens cirkus.
    ›ØV ØV ØV hader dem føj føj føj

    ›BARCA! BARCA! BARCA!


    ›BÅÅÅÅÅÅÅÅÅT-BARCA 0-5

    Nej, 0-6

    Nu er der snevejr, så Hjaltepark, sejler nok rundt derude??????????????

    Skal spille kort i aften.

    Mogens Krogh i morgen TV2, tror på Bøf sejr, atlså, hvad tænker han på. Bøfferne og deres midtbane, angribere og mangel på samme. Pudsigt, at Hesten altid meldes skadet og tvivlsom op til bif, og landsholdskampe!!!!

    Mediehysteri så det basker.

    hilsen phdfodbold

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    17

    Re: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

    De er sure de rønnebær...

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Sv: Re: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

    ›De er sure de rønnebær...

    Var de vist også 18/6-2003 c",)

    Og smut så tilbage til SFO i en fart, hvis du kun har oneliners.. Wanker..

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    17

    Re: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

    Er det ikke jer der plejer at sige, at man ikke skal leve i fortiden? Kan dog godt forstå at du vælger at gøre det, når man tager dit holds nuværende situation i betragtning.

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    422

    Re: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

    Som de sagde i radioen (P4): Hvis FCK opnåede samme resultater så ville man også tale om dem. Et eller andet sted tror jeg stadig i er lidt forfulgt af en vis Milan-kamp samt det at folk stadig husker tiden med Åbrink og Brink. Havde i tabt til Milan i selve CL-gruppespillet tror jeg medierne havde set med mildere øjne på det, for så havde i da i det mindste kvalificeret jer.

    Og ja, d. 18/6 (og endnu mere d. 19/6) var vi pissed. Ikke noget om at rønnebærrene var sure, vi var jo selv med i kampen i modsætning til i aften hvor i er helt udenfor. Men pissed, det var jeg (specielt på Jonson).

    Min surhed fortog sig først senere, men det skal jeg ikke bore mere i. Idag er den væk.

    Mvh. Biri-Iver

  6. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,477

    Re: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

    Jeg skal da se freak-show! Det er ikke så tit at fire af fodboldens i den henseende største koryfæer stiller op på samme bane: Michaël Reiziger, Carles Puyol, Ronaldinho og D.A. Johansen.

    General Belgrano

  7. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Til Biri-Biri

    ›Som de sagde i radioen (P4): Hvis FCK opnåede samme resultater så
    ›ville man også tale om dem. Et eller andet sted tror jeg stadig i
    ›er lidt forfulgt af en vis Milan-kamp samt det at folk stadig
    ›husker tiden med Åbrink og Brink. Havde i tabt til Milan i selve
    ›CL-gruppespillet tror jeg medierne havde set med mildere øjne på
    ›det, for så havde i da i det mindste kvalificeret jer.

    Jeg har ikke meget tilovers for dem, der klanderer FCK for nederlaget til AC Milan. Jeg vil indrømme, at det aldrig ser godt ud at tabe 0-6 på hjemmebane.
    Men lige netop i dette tilfælde, vil jeg mene, at der ikke var noget at gøre, AC Milan var simpelthen klasser over FCK.

    Efter min mening var det daværende AC Milan hold (sæsnen 93/94) et af de allerbedste hold, der nogensinde har været i europæisk fodbold, hvis ikke det bedste.

    Det bygger jeg bl.a. på at AC Milan, såvidt jeg husker, i den sæson kun lukkede ca 12 mål ind i 34 serie-A-kampe.

    Endvider bestod AC Milans trup af absolut verdensklassespillere på alle pladser, samt bænken. Jeg nævner i flæng (igen frit fra hukommelsen): Rossi, Baresi,Maldini, Panucci, Tasotti?,CostaCurta?, Lentini, Albertini,Boban, Marco Simone,Papin, Laudrup og Savecevic(tror jeg det staves) samt legendariske Marco Van Basten.
    Det var dengang en stående vittighed, at AC Milans B-hold kunne vinde serie-A.
    Det må heller ikke glemmes at det var i den sæson, at AC Milan gik stort set ubesværet gennem CL og frem til finalen, hvor Barcelonas berømte Dreamteam blev udraderet med 4-0, vel at mærke det Barcelonahold, der af mange regnes for det bedste gennem tiderne, og ihvertfalde bedre end det nuværende.

    Derfor mener jeg, at hvis der er nogen, dengang som nu, der klandrer FCK for resultatet mod AC Milan, vidner det mere om mangel på indsigt i europæisk fodbold end om FCKs manglende kvaliteter.

    Hvis jeg personligt skal pege på et "lavpunkt" i FCKs europacuphistorie, må det være kampene mod Hradec Kralove.

    Endvidere mener jeg at forestillingen blandt pressen og den danske befolkning om, at Brøndby altid klarer sig godt europæisk, i bedste fald kan karkateriseres som et udslag af selektiv hukommelse.
    Jeg er af den opfattelse at I (Brøndby) slap meget nådigt i pressen og blandt meningmand efter kampene mod bl.a. Lyon, Lodz, Levski Sofia og ikke mindst jeres indsats i CL mod Manchester United.

  8. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    61

    Re: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

    Dejligt at høre et "ikke-mavesurt" indlæg fra en FCK fan. Når FCK spiller EC bold må jeg da også indrømme at jeg kigger med. Uanset hvordan man vender og drejer det, så er det jo en af de største danske EC kampe i de seneste par år (Rangers kampen var en anden!).
    Frem over isen!!!
    mvh Claus

    ›20.30 sider jeg foran skærmen og skal se bif - barca da jeg ikke
    ›fik billetter til kampen. Og ja jeg er kæmpe FCK fan - men af en
    ›eller anden grund glæder jeg til kampen i aften.


    ›Jeg holder 100 med bif idag, men hvis de skal tabe så lad dem
    ›tabe stort så de rigtig knækker nakken.


    ›Mal jeres lejlighed pak jeres kasser i dont give a fuck - der er
    ›fodbold i fjernsynet...


    ›Friske Hilsner

    ›CasH
    -Når intelligensens sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger....

  9. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    1,050

    Re: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

    Skal 100% se den kamp og jeg holder 100% med Barca ( i den her kamp ).

    Ingen national følelse her .. det er simpelthen for ækelt at fyre sådan noget gøjl af.

    Dem der føler de absolut skal holde med et dansk hold .. husk hvad det er i siger næste gang i bliver kaldt "fucker-svin, kokain drenge, cafe ludere OSV"

    Landsforræder? næppe!!! FORZA FCK ;)

  10. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    548

    Re: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

    Jeg skal ligge i min køje ombord på det håbløse kabelskib MS Heimdal, p.t langs kaj i Keelung, Taiwan, og drømme om en storsejr til mit spanske hold. Og når I der hjemme så er på vej i seng vil jeg stå op og nyde min morgenkaffe inkl. smøg, mens jeg logger ind på centrebet og ser at jeg har vundet på enten 0-3 eller 0-4.

    Viva la Barca
    ktulu

    The call of myself

  11. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Sv: Re: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

    ›Er der fodbold iaften :-)
    Nej, det er bare Barcelona, der er på promotion-turne i landet, og så vil tv vise et af deres træningspas...
    Luffe

  12. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    25

    Re: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

    Mit serie 4 hold spiller træningskamp iaften kl. 20:00. Men tager der kampen på video.

    Mit bud er at Danton bliver smidt ud på tecknisks knockout, efter Ronaldinho har lavet 3 tunneller på ham.

  13. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,165

    Re: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

    Har tænkt mig at gå til debatmøde om dansk naturpolitik.......der foregår vist ikke andet som har min interesse i dag......
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    364

    Re: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

    ›Skal 100% se den kamp og jeg holder 100% med Barca ( i den her kamp ).

    ›Ingen national følelse her .. det er simpelthen for ækelt at fyre
    ›sådan noget gøjl af.


    ›Dem der føler de absolut skal holde med et dansk hold .. husk
    ›hvad det er i siger næste gang i bliver kaldt "fucker-svin,
    ›kokain drenge, cafe ludere OSV"


    ›Landsforræder? næppe!!! FORZA FCK ;)

    Lige præcis !!! Hos mig vil man kun høre Queens "Barcelona" på fuld udblæsning - kun afbrudt at høje jubelråb hver gang Barcelona scorer et nyt mål.

    Sombreroen på, en bajer i hånden og 0-5 på måltavlen - kan det blive bedre ?

  15. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    364

    Re: Hvad skal du lave i aften ved 20.30 tiden?

    ›Er det ikke jer der plejer at sige, at man ikke skal leve i
    ›fortiden? Kan dog godt forstå at du vælger at gøre det, når man
    ›tager dit holds nuværende situation i betragtning.

    Nuværende situation !?! - Tænk dig lige om og vurder BIF's kontra FC's nuværende sistuation...

    Er det jeres superangreb du tænker på ? - nå nej...har i overho'det et angreb ?

    I en på vej ned, mens vi er VED at toppe (bare vent, det blir bedre endnu). I burde jo bare glæde jer over at Suppen først starter om 3 uger.... Så når i måske både at få en angriber og blive et par af jeres skader kvit.

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad skal Peter Møller lave nu ?
    By Martin ® Shearer in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 04.12.05, 19:13
  2. Hvad skal Retov lave?
    By Infamous in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 13.04.05, 21:57
  3. Hvad skal du lave i dag?
    By Super FCK in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 20.09.04, 11:10

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •