Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: er jeg den eneste der glæder mig (om Sørine G.)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    er jeg den eneste der glæder mig

    er jeg den eneste der glæder mig til at se Sørine forsøge at omskrive kampen
    igår (barca-bif) til en stor dansk triumf,hvor bromby med deres ædle våben
    benovelse og ydmyghed på fremragende vis,fik presset barca og havde sensationen inden for rækkevidde, alt sammen forsøgt bevist ved at fremhæve
    de storskrydende københavneres nederlag til milan i nittenhundredegrønlangkål

    bad boy

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    610

    Re: er jeg den eneste der glæder mig

    ›er jeg den eneste der glæder mig til at se Sørine forsøge at omskrive kampen
    ›igår (barca-bif) til en stor dansk triumf,hvor bromby med deres ædle våben
    ›benovelse og ydmyghed på fremragende vis,fik presset barca og
    ›havde sensationen inden for rækkevidde, alt sammen forsøgt bevist
    ›ved at fremhæve

    › de storskrydende københavneres nederlag til milan i nittenhundredegrønlangkål

    ›bad boy

    Jeg ved nu ikke om jeg glæder mig, for den #¤%#%¤ har en tendens til at irritere mig voldsomt. Jeg nægter selv at købe EB pga. "hende", men jeg er sikker på der nok skal komme et referat her på siden - men undeholdningsværdien må da blive stor his hun kan omskrive den kamp til noget gloværdigt for snifferne
    Cph. Pivert Boyz #8

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    258

    Re: er jeg den eneste der glæder mig

    ›er jeg den eneste der glæder mig til at se Sørine forsøge at omskrive kampen
    ›igår (barca-bif) til en stor dansk triumf,hvor bromby med deres ædle våben
    ›benovelse og ydmyghed på fremragende vis,fik presset barca og
    ›havde sensationen inden for rækkevidde, alt sammen forsøgt bevist
    ›ved at fremhæve

    › de storskrydende københavneres nederlag til milan i nittenhundredegrønlangkål

    ›bad boy

    Hvorfor skulle hun det? Nu plejer hun ikke at holde sig tilbage, når der er lejlighed til at svine Brøndby.
    Mvh. MortenBK

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    209

    Kæreste Sørine G

    Kæreste Sørine G.

    Du læser sandsynligvis ikke med her på Sidelinien. Og godt det samme, for jeg læser ikke Ekstra Bladet. Alligevel kunne jeg ikke undgå at læse din klumme Infight. Her argumenterede du for, at en forudsætning for at Brøndby kunne opnå succes mod Barcelona, var en hvis portion af benovelse.
    En kort analyse af kampen i går aftes, problematiserer dine synspunkter. For hvis du så kampen, kan du ikke have undgået at have lagt mærke til, at dine yndlinge fra forstaderne var decideret handlingslammede. I de første 80 minutter turde de ikke noget som helst. Og når de endeligt turde noget, ja så kiksede det. De sidste afleveringer manglede. Brøndbys angribere havde to afslutninger i hele kampen- begge glimrende langskud (specielt Jonsons havde måske endda fortjent en bedre skæbne). Det korte af det lange: Brøndbys så ud som et dansk 1. divisionshold på besøg i Parken. Men er BIF så ringe, som det så ud i går?
    Svaret er klart nej. Men hvis man er så smæk fyldt med benovelse over at stå på Camp Nou, at man står med åben mund og polypper og kigger på Saviola og Ronaldinhos små genialiteter, så bliver man kørt over af et klassemandskab som Barcelona. Man skal turde at ville for at vinde. Og det gør man bedst, hvis man fuldstændigt respektløs giver den chancen. Dine påstande så tynde ud i mandags. Her dagen efter er de tilnærmelsesvist tilbagevist.

    Glasbarn 13 - som ville sende Saviolsen på ekstra træning, hvis han var træner i Barcelona...

  5. #5
    lysholt er offline Den grimmeste mand i byen
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    78

    Re: er jeg den eneste der glæder mig

    ›er jeg den eneste der glæder mig til at se Sørine forsøge at omskrive kampen
    ›igår (barca-bif) til en stor dansk triumf,hvor bromby med deres ædle våben
    ›benovelse og ydmyghed på fremragende vis,fik presset barca og
    ›havde sensationen inden for rækkevidde, alt sammen forsøgt bevist
    ›ved at fremhæve

    › de storskrydende københavneres nederlag til milan i nittenhundredegrønlangkål

    ›bad boy

    indse det nu - der var fest i går i Barcelona og bøf var meget meget meget uheldige med at tabe. et helt gennemført uretfærdigt resultat og et stort tab for dansk fodbold når DKs barcelona dels ikke henter uefa point hjem og delshar fået så store skrammer at de ikke længere kan underholde hele danmark med deres besnærende fodboldspil og må se skabet gå til en flok usympatiske kjøwnhavnere som spiller en kedelig malende fodbold. ak ja hvor er det trist at de rigeste altid vinder.... (jaja punktumerne kom til sidst)
    /lysholt
    Nil Satis, Nisi Optimum - hverken mere eller mindre...

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    33

    Re: er jeg den eneste der glæder mig

    ››er jeg den eneste der glæder mig til at se Sørine forsøge at omskrive kampen
    ››igår (barca-bif) til en stor dansk triumf,hvor bromby med deres ædle våben
    ››benovelse og ydmyghed på fremragende vis,fik presset barca og
    ››havde sensationen inden for rækkevidde, alt sammen forsøgt bevist
    ››ved at fremhæve

    ›› de storskrydende københavneres nederlag til milan i nittenhundredegrønlangkål
    ››
    ››bad boy

    ›Jeg ved nu ikke om jeg glæder mig, for den #¤%#%¤ har en tendens
    ›til at irritere mig voldsomt. Jeg nægter selv at købe EB pga.
    ›"hende", men jeg er sikker på der nok skal komme et
    ›referat her på siden - men undeholdningsværdien må da blive stor
    ›his hun kan omskrive den kamp til noget gloværdigt for snifferne


    ALS.
    Som talt ud af mit hjerte. de unævnelige fra pestegnen, var det meste af tiden statister i Barcas flotte opvisningskamp.
    Blot synd at de ikke satte den i 4 gear, og lammebankede dem.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Sv: er jeg den eneste der glæder mig (om Sørine G.)

    Jeg syntes nu, at det tjener Søllerine til ære, at hun i sin seneste klumme beskriver Brombøerne som bonderøve!

    Derudover kan hun dog stikke sin afgudsdyrkelse af Michael Laudrup derop hvor solen aldrig skinner!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 07.11.06, 08:39
  2. Er jeg den eneste, der ikke forstod Brøndbys tifo i dag?
    By :..ReX..: in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 11.08.05, 22:25
  3. NØJ, hvor jeg glæder mig!!!
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 20.02.04, 11:25
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 13.02.04, 14:29
  5. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 13.08.03, 22:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •