Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Så er det for helvede heller ikke værre tøser!!!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    84

    Så er det for helvede heller ikke værre tøser!!!

    Efter en weekend hvor SL er blevet ignoreret er jeg desværre ikke helt overrasket og men stadig lige skuffet.

    Vi taber en kamp og straks er der endnu mere støtte til diverse 'fyr-Backe' tumper, som er blevet ekstra bagkloge.

    Godt nok var jeg i godt humør under kampen (Fik nyt job i første halvleg), men jeg er dog stadig meget langt fra den opfattelse af kampen og FCK's chancer i foråret, som dette Forum af grædekællinger kommer med efter en kamp, hvor modstanderne leverer to afslutninger mod mål (Desværre begge kvalificerede). Ja der var alt for lang afstand mellem de to bagerste kæder i første halvleg og Hjalte er indblandet i første mål og Røll er indblandet i andet mål, men er folk virkelig så nervøse for for fiasko at der ikke kan fokuseres mere på det positive i kampen.

    De fire i bagkæden ser ret godt ud i kampen. LJ er stærk både frem og tilbage. MA vinder tacklinger og kom foran sin mand og stjal bolden flere, hvilket jeg dårligt kan mindes fra hans side. Bo ser bare stærk ud og OT lukkede ikke meget igennem.

    Midtbanen er ikke superskarp. Bisgaard levere dog meget godt i kampen. Hans frispark og indlæg var generelt af ret høj standard. Lave, hårde og skruede. FCK har ikke de særlig mange spillere der sætter en springskalde bo en høj blød bold så de skal primært snitte disse typer spark ind. Og så kommer der et par kiksere, men i ser jo alle meget fodbold og så må i da lægge mærke til at det sker for alle spillere også dem dre er langt større stjerner end Bisgaard. Og hvad angår straffet --- Bisgaard - Ægte København...

    SilberBauer mangler stadig en del, men var især i starten af anden halvleg meget bedre med. Og så kæmper han sig til nogle bolde som det ikke er set på den kant i mange år. Han skal nok blive en kæmpe fordel i FCK.

    Hjalte og Røll stod ikke helt rigtigt i første halvleg, men det nytter bare ikke at sætte dem op mod Kaptajnen og Myggen i sammenligningen. De er andre typer spillere og det er forventet at de skal levere mere fremad i egen person. Når deres samspil bliver mere indforstået vil de blive bedre til at dække af for hinanden. Det er helt nyt og vil tage tid at spille sammen. At forvente andet er sgu urimeligt. (Indsæt kommentar om transferinkompetence og millionoverskud her...)

    Og til de to foran. Det er vist nævnt tidligere at de spillede overfor den bedste forsvarsspiller de kommer til at se det næste lange stykke tid. Alligevel formår Alvaro at skabe en del. Zuma spiller vel egentlig bare som vi forventer i frost.

    Ser man helt overordnet på kampen var jeg positivt overrasket over hvor meget man fik skabt mod et så defensivt indstillet hold. Malmö forventer at vinde guld i Sverige i denne sæson. Normalt møder vi dårlige hold der pakker sig - fredag mødte vi et godt hold der næsten pakkede sig og der blev stadig skabt en hel del. Både i midten og på begge fløje. Det var ikke champagne bold, men det var stadig rimelig OK spil. Det er hvad jeg vælger at fokusere på i en træningskamp.

    Lad os dog holde hovedet højt så længe som muligt i stedet for at begynde at se på det negative før det hele er gået i gang.
    /Stiv

    Trying is the first step towards failure...

    Homer J

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Så er det for helvede heller ikke værre tøser!!!

    Jeg er meget fortrøstningsfuld mht. vores forår. Hvis vi havde formået at score på vores chancer var kampen jo endt stort til vores fordel. Jeg syntes vores bagerste kæde gjorde det godt. Jeg er lidt bekymret for røll og bissen... men jeg håber de kommer efter det.

    Det var super fedt at se silber og LJ, især sidstnævnte overraskede mig positivt! lækre løb op ad banen.

    Bissen brændte straffe og zuma/santos havde nogen chancer der skulle ha været inde. Så i stedet for at give midtbanen skylden vælger jeg at tro på at vi banker boldene ind næste gang.

    Husk nu at zelinska nakkede bif 0-3... og bif er jo kendt for deres stærke midtbane, men de keglede rundt i den kamp. Lad os se hvordan det går på lørdag i valby! Lad os vise den skide selvudnævnte arbejderklub hvordan der skal spilles bold (hvis de får tøet banen op)
    Fc Ålene

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    610

    Re: Så er det for helvede heller ikke værre tøser!!!

    ›Jeg er meget fortrøstningsfuld mht. vores forår. Hvis vi havde
    ›formået at score på vores chancer var kampen jo endt stort til
    ›vores fordel. Jeg syntes vores bagerste kæde gjorde det godt. Jeg
    ›er lidt bekymret for røll og bissen... men jeg håber de kommer
    ›efter det.


    ›Det var super fedt at se silber og LJ, især sidstnævnte
    ›overraskede mig positivt! lækre løb op ad banen.


    ›Bissen brændte straffe og zuma/santos havde nogen chancer der
    ›skulle ha været inde. Så i stedet for at give midtbanen skylden
    ›vælger jeg at tro på at vi banker boldene ind næste gang.


    ›Husk nu at zelinska nakkede bif 0-3... og bif er jo kendt for
    ›deres stærke midtbane, men de keglede rundt i den kamp. Lad os se
    ›hvordan det går på lørdag i valby! Lad os vise den skide
    ›selvudnævnte arbejderklub hvordan der skal spilles bold (hvis de
    ›får tøet banen op)

    Jeg er meget enig, jeg er også stadigvæk positiv for hvad foråret bringer, resultaterne har været ganske gode indtil nu, så der burde skulle mere end et uheldigt nederlag til før folk begynder at tromme for en træner/sportschef fyring.

    Men midtbanen har meget at leve op til, så lad os håbe den kan holde til presset.
    Cph. Pivert Boyz #8

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    157

    Re: Så er det for helvede heller ikke værre tøser!!!

    ›Jeg er meget enig, jeg er også stadigvæk positiv for hvad foråret
    ›bringer, resultaterne har været ganske gode indtil nu, så der
    ›burde skulle mere end et uheldigt nederlag til før folk begynder
    ›at tromme for en træner/sportschef fyring.


    ›Men midtbanen har meget at leve op til, så lad os håbe den kan
    ›holde til presset.

    he he...skal vi skrue tiden 1 år tilbage inden vi læner os alt for meget op af træningsresultater...som jeg husker det var vores resultater glimrende i opstartsfasen indtil sidste træningskamp som vi tabte. Jeg husker endnu E.B. tåbelige kommentar i referatet, at "Hans Backe gik med et lumsk smil på læben, idet spillerne gennem et nederlag fandt ud af at kampene ikke vandt sig selv" JA FOR SATAN DA.....dét forår kørte det for alvor for spillet og selvom vi som bekendt holdt hele vejen hjem, var det vidst ikke i samme suveræne stil, som efteråret.

    Meeen lad os nu se hvordan det kommer til at gå....Røll og Hjalte sammenlignes altså med Jesus og Kaptajnen, det er sq de færreste midtbaner der kan vinde i dén sammenligning, især uden at have spillet en eneste betydningsfuld kamp endnu.
    Jeg er fortrøstningsfuld...LJ og Silber er gode indkøb, suppleret med en Santos i form for alvor.

    Forudsigelse: BO Svensson løfter min. 1 pokal i Maj!!!!....
    Copenhagen Pivert har officielt indstillet deres eftersøgning af Kikkerten.
    Kikkerten er dukket op i god- og lettere beruset tilstand!
    Tak til alle for støtten på: www.find-kikkerten.dk

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    95

    Re: Så er det for helvede heller ikke værre tøser!!!

    Indrømmet, jeg kan ikke klare Backe! Jeg elsker holdet, klubben og parken, altid!

    Santos er en bomber og det er svært at være pessimist, når man kigger på holdet som helhed. Svensson er uden tvivl suppens stærkeste forsvarer, men derfor kan man jo godt have den holdning at holdet underpræsterer med Backe som træner...

    Anyways, de næste par måneder vil vise om jeg er en bagklog nar eller om jeg burde få en medalje... hehe

    FORZA FCK / SK!P

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Såeeh skidt er det da heller ikke...
    By FCAnders in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 21.06.05, 15:45
  2. Aktien er... ja heller ikke vær at se på...!
    By Ais in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 05.08.04, 12:14
  3. Heller ikke idag
    By 5.LarsHøjer in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 18.01.04, 15:21
  4. 2 mål i 2 kampe - Det er da heller ikke godt nok!
    By Maske in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 28.08.03, 15:46
  5. Og Berg klarede det heller ikke for godt
    By MagX in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 16.08.03, 20:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •