Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 45

Emner: Sidelinien vs. SSO

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    301

    Sidelinien vs. SSO

    Her kan man læse "sandheden" om forskellen på Sidelinien og sso!

    http://www.bif-support.dk/sso/read.p...5589&id=255642

    Specielt kan jeg godt lide formulereingen:

    "Den fare ved at et forum kan blive indspist som Sidelinien er blevet det, tror jeg ikke bliver et problem på SSO. I Brøndbykredse er det tilladt at være kritisk overfor klubben og dens gøren og laden, samt at debatere det."


    Konklusion: sso = ytringsfrihedens højborg.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    12

    jeg ved det ikke er super relevant for den første tråd

    men se lige denne ståd:
    http://www.bif-support.dk/sso/read.p...&p=0&id=255682



    er det bare mig, eller kommer de BEVIDST efter os på alle punkter mht. forretning. (efter først at kritisere dem... vel at mærke) jeg nævner: familietribune, at bruge stadion til andet end fodbold og nu forslår de at bif går ind i håndbold og andet.... det er fanme for morsomt... hvor længe bliver de ved?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: jeg ved det ikke er super relevant for den første tråd

    He he....

    "Brøndby håndbold har ansvaret for pølseboderne på stadion, men de langt nede i håndbold rækkerne. http://www.brondbyhk.dk/"

    Sakset fra SSO
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Sidelinien vs. SSO

    Jeg syntes at det er synd for "debattørerne" på SSO at deres forum er blevet så hæmmet af en vild overdreven slettepolitik fra administratorerne.

    Se f.eks. på Sidelinien hvor vi har haft debatter om Wieghorst, Sennels, Kahlenberg, Barcelona kampen osv. osv. De debatter fik lov at stå og der var flere Brøndby-debattører der deltog med mere eller mindre provokerende indlæg - hvilket også efter min mening er fint. På SSO var der nogen der havde startet en Kappa tråd da rygtet om Kappa og de 50 millioner florerede. Den tråd blev slettet. Alle ting der handler om FCK bliver konsekvent slettet på SSO og det må være irriterende for noget af det sjoveste er vel at revse og debattere med/mod nogen man er uenige med. Der er vel ikke nogen der er mere uenige end FCK og Brøndby fans? En anden ting som deres politik medfører, er at der er utrolig mange indlæg med enten kun én overskift eller 1-3 linier. Her er et lille udklip:

    Brøndby flag...:

    Jeg ville bare lige høre' om der er nogen der ved hvor man kan købe brøndbyflag. jeg ved ikke om man kan købe dem i shoppen eller hvormange der er.. håber i kan hjælpe...Fooorzza Brøndby
    Jeg skulle kontakte dig her, mysander....

    ..ang. den tour-tshirt?!
    Det er sørgeligt….

    Det er lige før at vi skal lave et underfora på sidelinien for "flygtninge" der bare ikke kan eller vil affinde sig med den diktatoriske stil som eksisterer på SSO. SSO er et "debatforum” der minder om noget der kunne være blevet opfundet i det gamle USSR af KGB selv til at holde befolkningen i uvidenhed om verdenen udenfor…..

    Kjaerulf

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Sidelinien vs. SSO

    "I Brøndbykredse er det tilladt at være kritisk overfor klubben og dens gøren og laden, samt at debatere det."

    Muhahahahahaha

    Følgende citat er jo helt hen i hegnet for folk som har forsøgt på at debatere seriøst på SSO.

    Og hvad siger der ikke i forhold til BA/S slængets ageren og debateren i forbindelse med cykellygte sagen ? Hvor alt blev benægtet, hvor alt siden hen blev projekteret bort fra egne rækker med diverse henvisninger til sen '90erne og hvor man til sidst kort og godt konstatered at det var umuligt at nogen skulle have set gerningsmanden ?

    Jeg har debateret og gør stadig på forskellige Danske og udenlandske fora og SSO er generelt den mest cencurerede side jeg har mødt med Brøndbyfans er de suverænt mest defensive og fornægten jeg p.t. har mødt. Selv da jeg skrev på et Rangers forum og bad om directions til nogle gode pubber og samtidig indrømmed at jeg var mest til Celtic fik jeg en mere åben modtagelse og en mere seriøs debat ved almene Rangers emner end jeg nogensinde kunne håbe på på SSO og med vores mulvarpe her .
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  6. #6
    Sterup er offline Pva DBUs repræsentantskab
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    342

    Re: jeg ved det ikke er super relevant for den første tråd

    Hvis du ser godt efter, vil du bemærke at det hedder Brøndbyernes IF. Det sidste står for idrætsforening. Dette fordi der tidligere har hørt flere sportsgrene under Brøndbyernes IF. Så vidt jeg husker har man efterhånden som de kunne stå på egne ben skilt dem ud, så der i dag kun er fodbolden tilbage. Det ville derfor næppe være så fantastisk revolutionerende om man i dag gik ind i en anden sportsgren end fodbold, bortset fra at jeg har svært ved at se Brøndby IF gå ind i et og andet som FCK er gået ind i FIF, eller som AaB er gået ind i AIK og hvad deres håndboldklub måtte hedde deroppe. Jeg tror det igen ville blive et og andet med at sætte et og andet i værk nedefra, og se det arbejde sig op igennem rækkerne. Ganske som man gjorde med kvindesiden i fodboldafdelingen, da man valgte at satse på dette og kvindesiden kører derfor nu efter samme model som herresiden på Vestegnen. Dette har man mildest talt ikke gjort fordi der er penge i det, men fordi man så det som en udfordring og en udvikling af klubben. Ja, den gode gamle klubånd kom frem igen der. :)

    ›er det bare mig, eller kommer de BEVIDST efter os på alle punkter
    ›mht. forretning. (efter først at kritisere dem... vel at mærke)
    › jeg nævner: familietribune, at bruge stadion til andet end
    ›fodbold og nu forslår de at bif går ind i håndbold og andet....
    ›det er fanme for morsomt... hvor længe bliver de ved?

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: jeg ved det ikke er super relevant for den første tråd

    ›Det ville derfor næppe
    ›være så fantastisk revolutionerende om man i dag gik ind i en
    ›anden sportsgren end fodbold, bortset fra at jeg har svært ved at
    ›se Brøndby IF gå ind i et og andet som FCK er gået ind i FIF,
    ›eller som AaB er gået ind i AIK og hvad deres håndboldklub måtte
    ›hedde deroppe. Jeg tror det igen ville blive et og andet med at
    ›sætte et og andet i værk nedefra, og se det arbejde sig op
    ›igennem rækkerne. Ganske som man gjorde med kvindesiden i
    ›fodboldafdelingen, da man valgte at satse på dette og kvindesiden
    ›kører derfor nu efter samme model som herresiden på Vestegnen.
    ›Dette har man mildest talt ikke gjort fordi der er penge i det,
    ›men fordi man så det som en udfordring og en udvikling af
    ›klubben. Ja, den gode gamle klubånd kom frem igen der. :)

    Var der ikke noget med, Sterup, at BIF nærmest hentede hele Hillerøds elitedamehold til vestegnen da man startede en kvindeafdeling op?
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    209

    Re: Sidelinien vs. SSO

    nej er du gal. De har da selv udviklet de piger der fra barnsben af.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Sidelinien vs. SSO

    ›nej er du gal. De har da selv udviklet de piger der fra barnsben af.

    Da Brøndby kommune er Paradisets Have er det faktisk dem som har ophavsret på kvinder som sådan..BASTA
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    209

    Re: Sidelinien vs. SSO

    ja og man må sandelig sige at vorherre gør et godt job ude i paradisets have med at føre Formand Bjerregaard og hans Brøndby familie af den lysende sti og at skærme dem mod al ondskab i denne verden. Amen!

  11. #11
    CF13 Anders Slettet

    biflogik for viderekommende

    Ganske som man gjorde med kvindesiden i
    ›fodboldafdelingen, da man valgte at satse på dette og kvindesiden
    ›kører derfor nu efter samme model som herresiden på Vestegnen.
    Helt enig.
    bif købte Hillerøds træner + alle klubben landsholdspillere + alle klubbens potentielle landsholdspillere. Året efter havde bif et stærkt damehold, og Hillerød rykkede ned

    ›Dette har man mildest talt ikke gjort fordi der er penge i det,
    ›men fordi man så det som en udfordring og en udvikling af
    ›klubben. Ja, den gode gamle klubånd kom frem igen der. :)
    Igen helt enig.
    Den helt særlige bifske klubånde, som på herresiden består af to spillere: Per Nielsen, Dan Anton Johansen ud af en trup på 22 (Ronni Bendtsen er UDåndet), kan genfindes på dameholdet, hvor spillere fra vestegnen også er svære at finde.

    I er sgu sjove derude vestfra - ikke fordi I/du skriver så meget sludder; men fordi I selv tror på det.
    Og på PolPotforum kalder I os for hjernedøde lemminger - muha for et selvmål.

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: jeg ved det ikke er super relevant for den første tråd

    ›Var der ikke noget med, Sterup, at BIF nærmest hentede hele
    ›Hillerøds elitedamehold til vestegnen da man startede en
    ›kvindeafdeling op?

    1. "Det er noget andet"
    2. "De er alle sammen egen avl". (Og ser de godt ud, er det "egen savl". (tag dig sammen, Karsten. red.))

    mvh
    Karsten

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: biflogik for viderekommende

    ›Helt enig.
    ›bif købte Hillerøds træner + alle klubben landsholdspillere +
    ›alle klubbens potentielle landsholdspillere. Året efter havde bif
    ›et stærkt damehold, og Hillerød rykkede ned


    ›Igen helt enig.
    ›Den helt særlige bifske klubånde, som på herresiden består af to
    ›spillere: Per Nielsen, Dan Anton Johansen ud af en trup på 22
    ›(Ronni Bendtsen er UDåndet), kan genfindes på dameholdet, hvor
    ›spillere fra vestegnen også er svære at finde.

    ›I er sgu sjove derude vestfra - ikke fordi I/du skriver så meget
    ›sludder; men fordi I selv tror på det.
    ›Og på PolPotforum kalder I os for hjernedøde lemminger - muha for et selvmål.

    Selvmål i verdensklasse !!! Men det er åbenbart sådan alle deres løgne fødes. Man glemmer/fortrænger fortiden hvorefter man messer i flok hvordan man gerne vil have historien skal huskes, og når løgnene er gentaget ofte nok, så er det sanhed. BIF-SANDHED !!!!

    Men det er nok dig der husker forkert, Anders. De er alle sammen egen avl.

    mvh
    Karsten

  14. #14
    Sterup er offline Pva DBUs repræsentantskab
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    342

    Re: jeg ved det ikke er super relevant for den første tråd

    ›Var der ikke noget med, Sterup, at BIF nærmest hentede hele
    ›Hillerøds elitedamehold til vestegnen da man startede en
    ›kvindeafdeling op?

    Man hentede i hvert fald en god del kvinder udefra. Og hvad er der nu galt i det, har vi måske ikke alle haft lyst til det i ny og næ? :D Det er nu ikke fordi jeg finder det specielt yndefuldt, at man henter en stak spillere udefra, og sætter dem til at spille sig op igennem rækkerne. Det er mere at man i samme åndedrag forsøger at opbygge en stærk kvindeside i klubben samtidig, og at man fra den professionelle afdeling er villig til at spytte penge efter dette. Forhåbentlig kan det sikre at det ikke ender som det altid gør i kvindefodbold, at det hele falder fra hinanden, efterhånden som spillerne bliver ældre og falder fra.

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    751

    Re: jeg ved det ikke er super relevant for den første tråd

    ›Man hentede i hvert fald en god del kvinder udefra. Og hvad er
    ›der nu galt i det, har vi måske ikke alle haft lyst til det i ny
    ›og næ? :D

    Tal for dig selv...er det iøvrigt i Thailand eller Polen du plejer at hente dem ?(og hvordan gøres det rent praktisk...altså ikke fordi jeg...bare for at vide det, ikk?)


    Det er nu ikke fordi jeg finder det specielt yndefuldt,
    ›at man henter en stak spillere udefra, og sætter dem til at
    ›spille sig op igennem rækkerne. Det er mere at man i samme
    ›åndedrag forsøger at opbygge en stærk kvindeside i klubben
    ›samtidig, og at man fra den professionelle afdeling er villig til
    ›at spytte penge efter dette. Forhåbentlig kan det sikre at det
    ›ikke ender som det altid gør i kvindefodbold, at det hele falder
    ›fra hinanden, efterhånden som spillerne bliver ældre og falder
    ›fra.

    Mener du ikke falder fra hinanden?

    Mere seriøst:

    I Bif-verdenen er alle PSE-aktiviteter der ikke har med FCK's herrefodboldhold at gøre, helt til grin og udtryk for manglende interesse og fokus på det hold vi fans støtter.

    Med BIF's alternative aktiviteter er det naturligvis noget andet.

    Længere er den vist ikke

    mvh

    tricolor
    Paco er solskin på en regnvejrsdag, et sejrsmål i overtiden, et pressemøde i agurketiden! Paco er den ekstra redningsbåd på Titanic. Paco er nærmere GUD

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Så lukkede sso
    By FCKarl in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 26.08.04, 23:09
  2. Sso!
    By Godfather in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 25.08.03, 15:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •