Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 26

Emner: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    Hej venner

    Så skete det igen: Efter et ikke helt tilfredsstillende resultat er nedre C splittet i hvordan man støtter holdet, enkelte er gået over stregen, Sidelinien er oversvømmet med tråde, der hetzer de respektive fans' respektive hadeobjekter i spillertruppen, vores hverdag er lidt sværere. Denne gang er den ellers nogen lunde traditionsrige karaktergivningstråd sågar fucked op i useriøsitet. Prøver lige et reboot, ok?!

    [SIZE=5]Sidelinien i selvsving[/SIZE]
    Enkelte er kommet til at vise sig fra deres grimme side, og det skal da være nemmere i fremtiden at stille dem til ansvar end det er at bruge søgefunktionen. Så her piller jeg lige navle:
    Generelt og typisk selvsving...
    • Tak for en dårlig dag i Parken - et klassisk eksempel. A er sur over, spillerne er blevet piftet af banen. B, der sikkert har piftet meget højt, går helt amok og kalder A for en plasticfan og hvad ved jeg. Morale: Bo Svensson har i Besked til klubbens fans fra klubbens anfører blåstemplet at fanskaren optræder kritisk, men der er naturligvis en uskreven grænse for hvordan man opfører sig. Kasten med ting er helt uden for rammerne heri - se evt. Hvad lavede Kihlstedt? tråden og Storhed & fald for mere af samme skuffe.
    • Derfor han stadig er i vores hjerter... Det er klassisk at hive en ex-FCKer frem og kræve ham tilbage eller begræde salget af ham (en kendt variant er kurt Strand, der kræver Lønstrup på banen) men i dette tilfælde er der ligefrem en, der beskriver Hr. 70% i ikke-harmfulde toner. Lige som "David er gud" igen var der også folk, der stod og hylede på Todi.
    • Pas på vi ikke vinder mesterskabet er egentlig først og fremmest et eksempel på en dårlig tråd. Kan slet ikke overskue at kommentere det, men det er den slags tråde, der får Sidelinien til at skumme over.

    Clean hetz...
    • Taktisk brøler af Backe... Det er trænerens skyld, ja det er så! Og min far træner lilleputter og min mor har købt Anja Andersens Jantelovs-trøje.
    • Eller var det egentlig dommerens skyld? Var der offside på VFF's mål?
    • Godt vi tabte! - er det Don Ø eller Hjalte der lægges for had her? Det er da altid noget, ingen har gidet svare.
    • PC hvad laver han her? ...hvad laver alle de hetz-PC-ensidigt-tråde på sidelinien spørger jeg?
    • Også vores tidligere landsholdsspiller er et yndet hadeobjekt, og har tilsyneladende gjort sig fortjent til sin egen hetzetråd denne gang: Gamle Ole T. skal til herfølge ! Uforståeligt! Jeg ryster på hovedet hver gang jeg ser, hvor mange der egentlig synes han skal sælges til Herfølge!
    • Mest latterlige hetzetråd nogen sinde? Døm selv: Bænken ... Men man må da sige, at 257 og De Onde burde have en del at debattere! Men gør de det? Hey Tudefjæs 1 og Tudefjæs 2: I latterliggør hinanden i fællesskab.

    Karakterer...
    • At tråden Karakterer... ligger død siger vel egentlig nok om den?


    [SIZE=5]Reboot[/SIZE]
    Det kan jeg ikke. Jeg kan ikke bringe Sidelinien på ret køl, for jeg kan ikke gøre mig til herre over, hvordan en sådan skulle udstikkes og folk bitcher alligevel videre i hver sin retning. Men jeg kan da prøve at komme med nogle seriøse karakterer!

    Kihlstedt 9
    Gjorde hvad man kan forlange og lidt til. Viste masser af engagement, når han fik chancen. Får desuden kredit for ikke at finde sig i at få kastet ting efter sig!

    Ole T. 8
    Rutineret og fornuftig.
    Lars J. 9
    Gjorde det rigtig godt og var meget offensiv.
    Albrechtsen 8
    Spillede en OK kamp og gav den også som angriber til sidst.
    Bo S. 9
    Selv om Bo brændte et straffe, er det ikke det, vi bør huske ham for. Tænk i stedet på hans mange gode indreb og fremadrettede spil.

    Hjalte 7
    Der var ikke nok, som lykkedes for ham. Ærgerligt der ikke går en Tøffe i ham, og han i det mindste havde begyndt at tackle sig igennem.
    Røll 7
    Se Hjalte.
    Bergvold 9
    Frygtede han ville falde igennem men levede i det store og hele op til Bisgaard.
    Silberbauer 9
    Spillede en flot kamp hvor han skabte mange ting på egen hånd og sammen med bl.a. Jacobsen.

    Zuma 8
    Álvaro 8
    Begge angribere prøvede det bedste de havde lært at kombinere sig igennme Viborgs 10-mands forsvar. At det ikke resulterede i et mål er surt.

    Bisgaard 8
    Peter Christiansen 8
    Peter Møller 8
    Alle indskiftere magtede at spille sig nogen lunde ind i kampen. Især PC havde det nok sværest idet Albrechtsen havde forladt forsvaret. 32 blev i løbet af sin korte spilletid underløbet af Viborgs nr. 16 mere end en håndfuld gange uden det udløste et farligt frispark.

    Hans Backe 10
    Fin taktik og fornuftige omend lidt sene reaktioner på kampens udvikling.
    Dommer + Linievogtere 8
    OK. Godkendt. Selv om vi skulle have haft et straffe mere og Viborgs mål burde have været underkendt ;-)
    Sidst redigeret af Bingohanz : 27.03.14 kl. 09:26

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Sv: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    Tråden med afstemning "Hvordan udtrykte du din utilfredshed under/efter kampen mod Viborg?" fortjener dæleme også at blive løftet op som et Flinkt Afkom!!!

    edit: For ikke så lang tid siden havde vi travlt med at håne Bundby fordi de tabte til Esbjerg. Nedladende quotede vi SSO for bl.a.:

    *BlahBlah*: "Fuck hvor er i nogle skod-mongoler herinde... I kan sgu da kun få det negative ud af alting... Det er da virkelig lavt.

    Jeg er ikke pinlig over brøndbys indsats, men er pinlig over alle jer skampletter. I er en flok sociale taber-bumser, der ikke har andet at lave end at sidde foran den computer i har fået stillet til rådighed at kommunen...

    Se dog at find det positive!"
    Sidst redigeret af Bingohanz : 29.03.04 kl. 22:12

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Sv: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    Med fare for at blive kaldt medløber, hylder jeg dig for at tage dette initiativ.

    Mvh Søren

  4. #4
    CF13 Anders Slettet

    Re: Sv: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    Så er vi to, der bliver kaldt medløbere.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Sv: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    Jeg startede med denne post, http://fckfc.dk/forums/showpost.php?...6&postcount=16 en tråd der hed "Mesterskab eller ikke mesterskab", hvori jeg prøvede at mane folk ned på jorden.

    Men den kære Debatredaktion fandt den ikke vigtig nok til at bestå i sig selv, og slog den sammen med en tråd som havde det omvendte budskab af min post.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    1,492

    Re: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    Sidelinien i selvsving
    Enkelte er kommet til at vise sig fra deres grimme side, og det skal da være nemmere i fremtiden at stille dem til ansvar end det er at bruge søgefunktionen. Så her piller jeg lige navle:
    Generelt og typisk selvsving...

    Det skal du være velkommen til. I det mindste optræder jeg ikke som det bedrevidende individ som du gør her. Jeg skrev 2 gange igår i en ølrus og sådan er det bare. Jeg buhede ikke af spillerne eller gav dem fingre. At min fustration kommer til udtryk på sidelinien. Udstiller det mig på nogen måde. Jeg er fan på godt og ondt. Så snak du bare så hatten passer.

    Jay-fucker

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Sv: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    Det skal du være velkommen til. I det mindste optræder jeg ikke som det bedrevidende individ som du gør her. Jeg skrev 2 gange igår i en ølrus og sådan er det bare. Jeg buhede ikke af spillerne eller gav dem fingre. At min fustration kommer til udtryk på sidelinien. Udstiller det mig på nogen måde. Jeg er fan på godt og ondt. Så snak du bare så hatten passer.
    "Bedrevidende"... tjae, jeg kunne naturligvis have uddybet hvordan jeg ikke bagte på hende den lækre sag som stod og tog sig til brysterne i mit nærvær, meen...

    Interessant at du nævner, du får afløb for fustrationerne på Sidelinien i stedet for i Parken.

    I stedet for søgte analogier til mit tragiske sexliv så lad mig straks indrømme, jeg erindrer på et tidspunkt at skrevet en oneline Zuma-hetz i en brandert... av!

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Sv: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    Jeg startede med denne post, http://fckfc.dk/forums/showpost.php...86&postcount=16 en tråd der hed "Mesterskab eller ikke mesterskab", hvori jeg prøvede at mane folk ned på jorden.

    Men den kære Debatredaktion fandt den ikke vigtig nok til at bestå i sig selv, og slog den sammen med en tråd som havde det omvendte budskab af min post.

    NewerNN
    Debatjuntaens rolle er en "debat" der ligger i naturlig forlængelse af den om Sidelinien i selvsving. De gæve folks job foregår i disse situationer imod alle odds! Bl.a. fordi Jay-Fucker afreagerer her i stedet for i Parken.

    edit: Og hvilke odds! Jeg ser lige at Viborg-trådene spreder sig over to sider!

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Re: Sv: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    Det var fejl Newer. I farten fik vi ikke læst dit indlæg grundigt nok, og det blev offer for en trådsammenlægning.
    MEN - skaden er gjort god igen. Din tråd er restaureret til ny selvstændighed, og vi beklager.
    Hvis du en anden gang bliver offer for et justitsmord, så send os en PM.
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Sv: Re: Sv: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    ›Det var fejl Newer. I farten fik vi ikke læst dit indlæg grundigt
    ›nok, og det blev offer for en trådsammenlægning.

    ›MEN - skaden er gjort god igen. Din tråd er restaureret til ny
    ›selvstændighed, og vi beklager.

    ›Hvis du en anden gang bliver offer for et justitsmord, så send os en PM.

    Det går.

    Blev dog ganske overrasket da jeg ikke kunne finde den. Måtte krybe til BBB-loggen for at finde den! (Tak, Karsten CF1).
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    1,492

    Re: Sv: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    ››Debatjuntaens rolle er en "debat" der ligger i naturlig
    ›forlængelse af den om Sidelinien i selvsving. De gæve folks job
    ›foregår i disse situationer imod alle odds! Bl.a. fordi
    ›Jay-Fucker afreagerer her i stedet for i Parken.

    Nu hører det til sjælenhederne at jeg "afreagerer"(2 indlæg) på denne måde for jeg skrev vel bare det jeg havde på hjertet.Så jeg er nok ikke det bedste skoleeksempel Jeg afreagerer i Parken. Men du så måske hellere at jeg havde kastet en lighter i hovedet på MK. Havde det været bedre ?
    Kampen igår lignede tidligere tiders bedrifter. Åbenbart en børnesygdom vi ikke kan komme af med. Vi manglende bare de 3 oblikatoriske stolpeskud før modstanderen gik ned og sparkede kuglen i kassen. Jeg er dybt uenig i din vurdering af kampen. Kampen igår var ikke en katastrofe set pointmæssigt. Alle satte point til. Men det er som om vi altid formår at spænde ben for os selv.

    Jay-fucker
    ›edit: Og hvilke odds! Jeg ser lige at Viborg-trådene spreder sig over to sider!

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Sv: Re: Sv: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    ›››Debatjuntaens rolle er en "debat" der ligger i naturlig
    ››forlængelse af den om Sidelinien i selvsving. De gæve folks job
    ››foregår i disse situationer imod alle odds! Bl.a. fordi
    ››Jay-Fucker afreagerer her i stedet for i Parken.

    ›Nu hører det til sjælenhederne at jeg "afreagerer"(2
    ›indlæg) på denne måde for jeg skrev vel bare det jeg havde på
    ›hjertet.Så jeg er nok ikke det bedste skoleeksempel Jeg
    ›afreagerer i Parken. Men du så måske hellere at jeg havde kastet
    ›en lighter i hovedet på MK. Havde det været bedre ?

    › Kampen igår lignede tidligere tiders bedrifter. Åbenbart en
    ›børnesygdom vi ikke kan komme af med. Vi manglende bare de 3
    ›oblikatoriske stolpeskud før modstanderen gik ned og sparkede
    ›kuglen i kassen. Jeg er dybt uenig i din vurdering af kampen.
    ›Kampen igår var ikke en katastrofe set pointmæssigt. Alle satte
    ›point til. Men det er som om vi altid formår at spænde ben for os
    ›selv.

    ››
    ›Jay-fucker

    Hey, jeg har på intet tidspunkt forsøgt at beskylde dig for noget specielt! Det var dig selv der skrev, du afreagerede på Sidelinien.

    Vedr. min bedømmelse af kampen, så har jeg da overvejet at give Backe 9 og dommerne 7. Og så det her:
    Backe på Onside - Det er angribernes skyld ! egentlig.

    Der er nu en tredie ned-på-jorden-tråd: Om at finde grænsen (Nedre C's reaktion efter Viborg-kampen)

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Sv: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    I gamle dage i Arabien havde de nogle problemer. Derfor skrev de en bog, hvori der stod hvordan man kunne undgå problemerne. Bogen var Koranen, problemerne var at folk havde ondt i hovedet og havde tyndskid, løsningerne i bogen var ikke at drikke alkohol og ikke at æde gris. Alkoholen kunne araberne nemlig dårligt metabolisere og fik mere tømmermænd af end de blev stive og grisene gik rundt i deres eget lort midt i solen.

    For knapt så lang tid siden havde Sidelinien et problem: Folk postede de samme links utallige gange. Man løste det ved at finde en vanesynder og lægge vedkommende for had ved at opkalde fænomenet efter hans nick: Vahl'en var undfanget som begreb.

    Jeg synes, det er på tide vi indfører et nyt hetze-begreb, for at dæmme op for oneline-hetz-tråde, der evigt og altid dukker op efter mindre end UG-præstationer på banen. Men hvem skal man lægge for had? Mine eksempler i åbningsposten kunne pege på et par kandidater, men så ser jeg, at selveste phdfodbold har startet tråden Midtbanen er fortsat vores achilleshæl !!! som den omtrentligt 20ende tråd om hvad der er galt med FCK. Efter adskillige tråde er blevet smækket sammen, efter vi i et par tråde er begyndt at rationalisere over a) hvad der evt. gik galt på Nedre C, b) hvad det er, der går galt for folk på Sidelinien og c) hvor galt er det egentlig lige gået som konsekvens af dette ene - meget uheldige - nederlag i en ellers fin sæsonstart. phdfodbolds indlæg nævner intet, der ikke allerede er blevet fluekneppet. Men ok, til gengæld er det ikke en særlig hetzende stemning, det lægger for dagen, og indholdet er heller ikke grebet ud af den blå luft. Så jeg kunne godt tænke mig en bedre kandidat...

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701

    Re: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    Bingo holder stilen :o) Stor humor af 1. klasse :o)
    Keep up the good work :o)
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Sv: Re: Evaluering: FCK-Viborg 0-1

    ›Bingo holder stilen :o) Stor humor af 1. klasse :o)
    ›Keep up the good work :o)

    Tak. Jeg ryster ellers noget på hånden over at være sådan småubehagelig.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Evaluering af sommerens transfervindue
    By Dane in forum Transferforum
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 11:43
  2. Ny Stemningsvideo! Fra FCK-Viborg & FCK-Vejle
    By Stilltripping in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 09.12.06, 18:45
  3. Heksekedel - evaluering
    By Dexters in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 23.10.03, 07:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •