Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 27

Emner: Ros til fan-klubben!!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    46

    Ros til fan-klubben!!

    For mange af de daglige brugere af dette forum vil dette sikkert ikke være nogen nyhed, og en selvfølge, men:

    Som nyt medlem af fan-klubben, så syntes jeg lige jeg vil takke fan-klubben for at kunne tilbyde os FC København fans de bedste tilbud i forbindelse med udebane-ture.

    Jeg tænker her først og fremmest på at prisen på udebaneture til Fyn og Jylland er 230 kr. for medlemer, og det er vel at mærke en pris der er inkl. billet!

    Efter at ha surfet lidt rundt på de andre superliga´s fan-klub-hjemme-sider , så er Denne pris er langt langt under hvad alle andre superliga-fanklubber tager.

    Til samligning tager BIF Suport 200 kr. for deres tur til Esbjerg, vel at mærke UDEN billet inkl. og denne pris er kun for medlemer ad BS.!!

    Og for at det ikke skal være løgn, så har fan-klubben jo , som de fleste sikkert har læst/set, det sidste stykke tid tilbudt 3!! udebaneture for 500 kr. inkl. samtlige billeter!!


    Jeg skal selv med fan-klubben til Århus, og blot til samligning, så koster 2 X Billeter til toget til Århus 580 kr, og så skal man jo lige ligge prisen på billet oven i.. dvs. ca. 700 kr!! ..og som først skrevet så giver man som medlem af fan-klubben kun 230 kr . for denne tur!!


    Kort sagt: Rigtig cool / super/ godt gået af fan-klubben at kunne tilbyde disse yderst billige ture!

    Ingen undskyldning for ikke at bakke FC op.. oxo på udebane!!

    Daq,-!
    Daq

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    1,050

    Re: Ros til fan-klubben!!


    ›Ingen undskyldning for ikke at bakke FC op.. oxo på udebane!!

    ›Daq,-!

    KANON!!! .. så ses vi også i Skive :-)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Ros til fan-klubben!!

    Ja, det er ganske fedt..
    Men der er stadig kun få der benytter sig af udebaneturene ):

    kvik, med fare for at blive flamet.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    1,492

    Re: Ros til fan-klubben!!

    ›For mange af de daglige brugere af dette forum vil dette sikkert
    ›ikke være nogen nyhed, og en selvfølge, men:

    ›Som nyt medlem af fan-klubben, så syntes jeg lige jeg vil takke
    ›fan-klubben for at kunne tilbyde os FC København fans de bedste
    ›tilbud i forbindelse med udebane-ture.

    ›Jeg tænker her først og fremmest på at prisen på udebaneture til
    ›Fyn og Jylland er 230 kr. for medlemer, og det er vel at mærke en
    ›pris der er inkl. billet!

    ›Efter at ha surfet lidt rundt på de andre superliga´s
    ›fan-klub-hjemme-sider , så er Denne pris er langt langt under
    ›hvad alle andre superliga-fanklubber tager.

    ›Til samligning tager BIF Suport 200 kr. for deres tur til
    ›Esbjerg, vel at mærke UDEN billet inkl. og denne pris er kun for
    ›medlemer ad BS.!!

    ›Og for at det ikke skal være løgn, så har fan-klubben jo , som de
    ›fleste sikkert har læst/set, det sidste stykke tid tilbudt 3!!
    ›udebaneture for 500 kr. inkl. samtlige billeter!!


    ›Jeg skal selv med fan-klubben til Århus, og blot til samligning,
    ›så koster 2 X Billeter til toget til Århus 580 kr, og så skal man
    ›jo lige ligge prisen på billet oven i.. dvs. ca. 700 kr!! ..og
    ›som først skrevet så giver man som medlem af fan-klubben kun 230
    ›kr . for denne tur!!


    ›Kort sagt: Rigtig cool / super/ godt gået af fan-klubben at kunne
    ›tilbyde disse yderst billige ture!

    ›Ingen undskyldning for ikke at bakke FC op.. oxo på udebane!!

    ›Daq,-!


    Det ville heller ikke kunne lade sig gøre med mindre at fanclubben betalte den resterende del.

    Jay-fucker

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    166

    Re: Ros til fan-klubben!!

    det har du fuldstændig ret i... derfor er det bare endnu mere flovt, at se hvor FÅ folk som tar ud og se FCK uden for sjælland.. PINLIGT!

    LÆNGE LEVE SÆSONKORT... og alle de latterlige semifans som findes i fckfc!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    115

    Re: Ros til fan-klubben!!

    Hej...

    Hvad har sæsonkort at gøre med busturene? Og hvad har sæsonkort at gøre med semifans? Og hvem er det egentlig du betragter som semifans??

    Jeg er bare nysgerrig...

    Tille

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Ros til fan-klubben!!

    Det har da intet med at være plastikfans at gøre. Jeg er kun 14 år, jeg har nada penge og kommer derfor ikke til udebanekampe - ret simpel. Og der er ingen, der skal komme at sige, jeg er plastikfans, da jeg har meget mere "åndelig" kontakt med FCK, end de fleste her. Jeg har siden, jeg kan huske, været FCK fan(det må have været siden børnehaveklassen), og jeg har siden 1. klasse spillet i FCK's moderklub B1903, så jeg vil nødig have at vide, at jeg er plastikfan - "bare" fordi, jeg ikke kommer til udebanekampe - trods jeg gerne vil.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    75

    Re: Ros til fan-klubben!!

    Tror du ikke lige du skal stikke piben ind. Som udlandsdansker ser du jo ingen af kampene:
    http://fckfc.dk/forums/showthread.ph...aded#post70211

    Besynderligt latterligt udsagn fra en udlandsdansker!!

    Forza København

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    166

    Re: Ros til fan-klubben!!

    ›det har du fuldstændig ret i... derfor er det bare endnu mere
    ›flovt, at se hvor FÅ folk som tar ud og se FCK uden for
    ›sjælland.. PINLIGT!

    ›LÆNGE LEVE SÆSONKORT... og alle de latterlige semifans som findes i fckfc!

    det vil jeg med glæde svare på..

    jeg forbinder en fan, med én som følger holdet tykt og tyndt, ude som hjemme.. Som bakker holdet op i alle 90 min, både i gode som dårlige kampe!

    Og jeg synes, mild sagt, det måske ikke lige har været det, som har kendetegnet os Fans fra København.

    Jeg mener, at mange af de såkaldte sæsonkortholdere ikke engagere sig for holdet under kampen. Det er tydeligt at se, at de tror, at fordi de har købt deres kort, og dermed har deres faste plads inden i Parken, at de så er den helt store FCK´er. Problemet er bare, at de har meget mere travlt med at drikke deres øl og høre hvordan sidemandens uge og weekend er gået, end at bakke drengene op!! Det høres TYDELIGT til kampene inde i Parken, eller skal man sige manglende lyd!! Det er derfor heller ikke tilfældigt, at der ofte, for ikke at sige hvergang, er bedre stemning til udekampene end til hjemmekampene. For folk der beværger sig ude fra nemme København, er nemlig engagerede og gør alt for at bakke gutterne op i samtlige 90 min.

    Skal selvfølgelig nævnes at, de ikke er alle der er sådan, men største delen!

    Jeg kommer bare nemt til at sammenligne antal af sæsonkort, medlemmer af fckfc og antallet af fck´er som følger holdet udenfor for sjælland! Tallene hænger ikke sammen.

    Det får mig blandt andet til at mene, at jeg synes, at det simplethen er så pinligt, at fanklubben ofte kun stiller med 1 bus, max 2 til kampene uden for KBH! Dette sås tydeligt i det forgangne efterår! Skal jeg her minde om en kamp i Ålborg hvor man ikke engang kunne fulde en bus. Og med et medlemdstal på over 15.000, er det uden overdrivelse en skandale, og fortæller i mine øjne, hvor mange semi-fans som er proppet ind i fckfc.!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    75

    Re: Ros til fan-klubben!!

    Ser du alle FCK's hjemme- som udebanekampe, som udlandsdanker?

    Du er jo åbenbart ikke på stadion denne weekend:

    http://fckfc.dk/forums/showthread.ph...aded#post70211

    Forza København

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Rolig!

    Har du set vores udebanestatistik ? Ingen grund til at pille ved en succes ;o)

    mvh
    Karsten

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    522

    Re: Ros til fan-klubben!!

    Jeg synes vi har et problem på hjemmebane, hvor folk kommer for at blive underholdt, og ikke for at støtte et hold.
    Men på udebane: Det bliver aldrig et tegn på god stil at lade sig pisse op og ned af ryggen af dumsmarte jyske stadionarrangører, men derfor kunne man jo godt nogle gange tage sig sammen og støtte drengene på udebane.
    VH Sebastian.

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    166

    Re: Ros til fan-klubben!!

    ›Tror du ikke lige du skal stikke piben ind. Som udlandsdansker
    ›ser du jo ingen af kampene:

    http://fckfc.dk/forums/showthread.ph...aded#post70211


    ›Besynderligt latterligt udsagn fra en udlandsdansker!!

    ›Forza København

    hvornår er vi begyndt at blive personlige herinde... troede det var et debat forum, man det kan da godt være at det er mig som tager fejl..!?

    Men derudover er det vel ikke forbudt at have en holdning til emnet, selvom man ikke er hjemme pt, eller?

    Men for at uddybe og præcisere min holdning, så diablo også kan følge med, mener jeg, at de/det seneste års tid har været ret sløjt med antallet af fck´er til kampene på fyn og jylland. Derover synes jeg opbakningen til hjemmekampene har foregået uden engagement, sjæl og følelse! (og for diablo skyld skal de lige nævnes, at jeg først er flyttet efter årsskiftet, så håber jeg det kan godtages)!

    Men ellers hurtigt at du er kommet hjem fra århus....

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    75

    Re: Ros til fan-klubben!!

    Nu har jeg aldrig sagt jeg var i Århus. Nu var det ikke for at være personlig, men det lyder sgu lidt hult det du siger, når du ikke selv stiller op - uagtet at du kun har været udlandsdansker siden nytår.

    Jeg deltager så vidt muligt i udebaneturene i den udstrækning mig arbejde tillader det. Nu er jeg lidt oppe i årene, så en udebanetur med bajere og fuld skrue kræver sgu jeg har fri dagen efter! :-)
    Jeg tror for så vidt også at mange andre har det på samme måde som mig.

    At stemningen på Nedre C har været lidt blød i sværen på det seneste vil jeg gerne tilslutte mig - kulminerende med de beskæmmende fuck-fingre og kasteskyts mod spillerne i søndags. Jeg fornemmer dog det er svært at komme videre, da der er så divergerende holdninger til nye tiltag som megafoner m.v. - lad os håbe det bliver bedre i løbet af foråret! :-)

    Forza København

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    522

    Re: Ros til fan-klubben!!

    Vi kan jo bare blive enige om her at vi gør vores bedste for at skabe stemning i Parken. Jeg tror vi er ret enige - og lige langt oppe i årene ;o)

    ›Nu har jeg aldrig sagt jeg var i Århus. Nu var det ikke for at
    ›være personlig, men det lyder sgu lidt hult det du siger, når du
    ›ikke selv stiller op - uagtet at du kun har været udlandsdansker
    ›siden nytår.

    ›Jeg deltager så vidt muligt i udebaneturene i den udstrækning mig
    ›arbejde tillader det. Nu er jeg lidt oppe i årene, så en
    ›udebanetur med bajere og fuld skrue kræver sgu jeg har fri dagen
    ›efter! :-)

    ›Jeg tror for så vidt også at mange andre har det på samme måde som mig.

    ›At stemningen på Nedre C har været lidt blød i sværen på det
    ›seneste vil jeg gerne tilslutte mig - kulminerende med de
    ›beskæmmende fuck-fingre og kasteskyts mod spillerne i søndags.
    ›Jeg fornemmer dog det er svært at komme videre, da der er så
    ›divergerende holdninger til nye tiltag som megafoner m.v. - lad
    ›os håbe det bliver bedre i løbet af foråret! :-)

    ›Forza København

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Billetter sælges (til pålydende) i Fra Fan Til Fan
    By ougar in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 12.09.06, 10:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •