Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Mest for gamle 03'ere...

Tilmeldingsdato
    Jun 2002

Mest for gamle 03'ere...

... men "nye" FCK'ere med interesse for "rødderne" må også godt læse med!

B1903 har som bekendt 100 års jubilæum om et års tid - helt præcist den 2. juni, 2003. Dette vil naturligvis blive fejret behørigt, og der er i klubben nedsat et jubilæumsudvalg, der er i fuld gang med forberedelserne.

Ét af de planlagte tiltag er en jubilæumsbog, som helst <b>ikke</b> skal ende med at blive en tør og kedelig historiebog. Tværtimod har vi en ambition om at skrive en bog, som folk med bare en vis interesse for B1903 rent faktisk har lyst til at læse! I vores redaktion har vi allerede mange idéer på bordet, men det kunne nu også være meget inspirerende at få nogle input udefra. Det kunne være fra gamle 1903 fans eller fra nye FCK fans med "historisk" interesse.

Spørgsmålet er derfor kort og godt: Hvad vil <b>du</b> gerne læse om i en sådan jubilæumsbog?

Skriv et indlæg i denne tråd eller send mig en mail, hvis du har en god idé, en kommentar, eller hvis du (på den ene eller anden måde) har lyst til at bidrage aktivt til jubilæumsbogen.

På klubbens hjemmeside, www.b1903.dk, har vi i øvrigt lavet en side med oplysninger om jubilæumsaktiviteterne, som vil blive opdateret løbende!

Mvh. Niels

Tilmeldingsdato
    Jun 2002

Buhuuuuu

Hvad med at skrive om mit livs mest forfærdelige 1903 fodboldkamp!!

Vi havde hoppet gennem lilleputturneringen med 21-0 sejre osv. men så tabte vi efter et drama alias VM 94 på straffespark til Brøndby..........Brøndby efter en målløs kamp! Lille keeper mig kunne kun redde et straffe og så var det farvel!!!

BUHUUUUUUU! :-(

MHV Parappa - der går grædende i seng (eller næsten, da),efter at ha genoplevet barndommens største skuffelse!

PS. Skulle det være positivt???
    -_-

Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Af kærlighed til FCK ville jeg måske nok læse bogen, men 03´erne ka da ikke ha så stor interesse at det ka betale sig andet end at skrive den i hånden????? (Jeg er oprindeligt KB´er...)

;o)~

Held og Lykke med projektet

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 17.09.05, 19:48
  2. Gamle Mål!
    By Brattbakk in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 05.03.05, 16:18
  3. Gamle FC trøjer?
    By Bergkamp in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 11.05.04, 11:09
  4. Gamle trøjer