Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: 21.000 tilskuere???????

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    21.000 tilskuere???????

    Undre mig lidt over, at der kun skulle være 21.000 tilskuere til FCK - FREM!!!

    Hvis der skulle lukkes yderligere 21.ooo ind i dag, gad jeg nok vide, hvor de skulle være?
    Men det er måske 21.000 betalende tilskuere? for stort set hele A - siden var engang fribilletter. Kun en port var åben for betalende tilskuere, resten var for de der havde billetter i forevejen (sponseret eller ej).

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,477

    Re: 21.000 tilskuere???????

    ›Undre mig lidt over, at der kun skulle være 21.000 tilskuere til FCK - FREM!!!

    ›Hvis der skulle lukkes yderligere 21.ooo ind i dag, gad jeg nok
    ›vide, hvor de skulle være?

    ›Men det er måske 21.000 betalende tilskuere? for stort set hele A
    ›- siden var engang fribilletter. Kun en port var åben for
    ›betalende tilskuere, resten var for de der havde billetter i
    ›forevejen (sponseret eller ej).

    Jeg mener man tæller alle med, uanset om de betaler ved indgangen, via sæsonkort eller via sponsor.

    Øvre C var kun godt og vel halvt fyldt. På øvre B var der sådan set folk over det hele - men de sad ikke ligefrem tæt.

    Det forekom mig at tætheden på hele stadion var en anelse mindre end i de to sidste hjemmekampe, så 21.000 virker ikke som et urimeligt tal for mig.

    En helt anden ting er at med det støt stigende tilskuertal vil øvre C og øvre B snart begynde at pakke til. Vi er derfor ikke langt fra at måtte åbne D-tribunen for andre end udeholdets fans. Der bliver nogle praktiske problemer at løse, som har været debatteret i andre tråde. Det forekommer mig umiddelbart mest logisk som en kortsigtet løsning at lade udeholdenes fans stå der hvor de står idag, og så åbne resten af D for neutrale tilskuere og "billige" sponsorater, altså tilskuergrupper som ikke har noget at klinke med udeholdets fans.

    På længere sigt ville jeg nok (i forlængelse af en større renovering, som alligevel skal laves før eller siden) dele D over vertikalt, således at man får flere brikker at operere med når puslespillet skal lægges. I normale kampe kunne hele venstre D være fan-afsnit for FCK, således at nedre og øvre C bliver forlænget en halv tribunelængde. Så er man også ude over den potentielle urimelighed at jyder og sydhavnsfolk kan "brede sig over" et helt endetribuneafsnit. Nedre højre D bliver så forbeholdt udeholdets fans, og øvre og mellemste højre D bliver til lejlighedsvist inviterede folk som aktionærer, sæsonkortbonusfolk og andre. I særlige kampe som mod Brøndby eller andre kampe med særligt udekontingent kan man ofre familietribunen og give udeholdet nedre B.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    71

    Re: 21.000 tilskuere???????

    ›Undre mig lidt over, at der kun skulle være 21.000 tilskuere til FCK - FREM!!!

    ›Hvis der skulle lukkes yderligere 21.ooo ind i dag, gad jeg nok
    ›vide, hvor de skulle være?

    ›Men det er måske 21.000 betalende tilskuere? for stort set hele A
    ›- siden var engang fribilletter. Kun en port var åben for
    ›betalende tilskuere, resten var for de der havde billetter i
    ›forevejen (sponseret eller ej).

    Jeg syntes også det så ud som om der var flere. Men sorte penge, vare dobbelt så længe... ;-)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: 21.000 tilskuere???????

    ›Undre mig lidt over, at der kun skulle være 21.000 tilskuere til FCK - FREM!!!

    ›Hvis der skulle lukkes yderligere 21.ooo ind i dag, gad jeg nok
    ›vide, hvor de skulle være?

    Der er altid mange spildpladser mellem de siddende tilskuere i Parken. Det er bare svært at se på længere afstand.
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. KL.19 kampe = få tilskuere
    By Patrick A in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 24.09.05, 17:25
  2. Først 31.000, nu 100.000 fribilleter
    By FCKarl in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 26.03.04, 11:06
  3. Latterlige OB tilskuere
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 20.10.03, 19:18

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •