Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: FCK Håndbold endelig på banen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    FCK Håndbold endelig på banen

    Jeg kan ikke sige at jeg har den store interesse for håndbold, men ser det da ind i mellem når det vises i tv.

    Men som FC København-fan har det været en kilde til irritation at FCK Håndbold siden planerne blev offentliggjort har ligget underdrejet. OK, FIF har først skulle ud af en økonomisk klemme og DHF skulle anerkende konstruktionen, men alligevel er det irriterende hvis ikke der satses fuld skrue på håndbolden, når vi nu er der.

    At vente er at lade de bedste spillere rejse og alternativerne forsvinde.

    Håndbold forbindes jo kraftigt med gumetunge jyske kvinder og tilskuere med klappepølser. Men jeg vil da tro at FCK har styrke nok til at ændre på det. Tænk blot på hvordan fodbolden ville se ud i Danmark hvis ikke FCK var til stede...

    Så jeg tror da på denne udmelding holder: Der skal da heller ikke være den mindste tvivl om, at FCK bliver håndbold på en lidt anderledes og meget københavnsk måde...

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    144
    Hey

    Jeg tror jeg har det med håndbold på samme måde som dig, ikke specielt interesseret men alligevel kan det da ske at jeg ser det.

    Med FCK Håndbold skal jeg ikke udelukke at jeg i løbet af vinteren sagtens kunne finde på at tage ind og se et par kampe med vennerne som jeg normalt ser fodbold i Parken med. Det vil dog kræve, at netop den "normale" (jyske?) måde at gennemføre håndboldkampe på skrottes og der gennemføres en stil lignende den vi kender i Parken.

    Mvh
    Jacob N
    Mvh
    Jacob N

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Endelig... Ordentlig FCK Web tv
    By østersø007 in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 21.12.12, 09:22
  2. FCK Håndbold
    By KimRadmer in forum Diverse
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 18:48
  3. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 09.07.03, 18:54
  4. Så kom det endelig, bestil transfernyheder på fck.dk
    By Mannes Pande in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 03.07.03, 13:01
  5. FC København Håndbold / FCK Håndbold
    By Martin CX in forum Diverse
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 28.05.02, 23:58

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •