Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 59

Emner: Årets spiller?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Årets spiller?

    http://www.fckfc.dk/spil/spiller.htm

    Der er godt nok en del det ikke kan blive, eftersom de ikke rigtig er her mere...men mon ikke det bliver et opgør mellem:
    Zuma, Alvaro eller Kihlstedt, som siden Ferencvaros kampen har stået ganske stabilt.
    Hvis vi skal kigge på hvem der afgjort kampene til vores fordel, så kan det stort set kun blive et opgør mellem Alvaro & Kihlstedt, på trods af Zumas ÅB kamp samt Bif kampen.

    Hjalte & Svensson/Martin A som outsidere...alene af den grund at de spiller stort set hver gang.

    Jeg kan ikke se at det kan blive andre?

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Re: Årets spiller?

    ›Zuma, Alvaro eller Kihlstedt,

    Mumien vil jeg aldrig stemme på. Zuma har egentlig gjort det godt, men har dog kostet mig en del frustrationer qua sin uskarphed. Jeg var fristet til at stemme på Bissen, men har han jo været skadet en god del af sæsonen.

    Så min stemme endte med at falde på det mest naturlige valg af alle:

    Verdens Flinkeste Mand.

    Mfh,

    J.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    649

    Re: Årets spiller?

    Jeg ser nu Bo Svenson som det oplagte valg.....

  4. #4
    Andique er offline Copenhaniacs - DISCIPLE
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    187

    Re: Årets spiller?

    Man kan være usikker på om han bliver valgt, men han fortjener det i hvert fald... Bo Svenson har spillet næsten hver kamp, og har gjort det rigtig godt, og selv som afløser for PN som anføre, ser jeg ham som værende sin opgave voksen...

    VFM - Vi kan ikke komme uden om at han er en af de bedste. Men over hele sæsonen har han først rigtig trådt i karakter efter vinteren. Og netop ÅRETS spiller skal have spillet godt HELE året...

    Zuma - Genial spiller, men ALT for uskarp... (ps. men fede mål når de endeligt kommer)

    Hjalte - Ud over at spille godt, gør han ikke rigtig opærksom på sig selv. Ikke fordi det trækker ned, men mangler nogle flere kampen som Man Of The Match.
    Copenhaniacs - Jubel-pessimist }:>

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    480

    Re: Årets spiller?

    definitely SANTOS ....

    why, because he is the man that can win a game for FCK .... ok, zuma too! but Santos will get the nudge because he scores the winner most of the time. Well, most stable player too ... beside Bo. But Bo has to be more confident and aware .....

    ah .. santos is the man!
    fckjoe
    "FCK London! The support from abroad. Byenshold is followed from another capital."
    fcklondon.blogspot.com
    fckjoe

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    417

    Det er da ligetil

    Årets spiller i FC. København 2003/04

    Verdens Flinkeste Mand.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    95

    Re: Årets spiller?

    [SIZE=6]VFM![/SIZE]

    Er der andre ???

    Sagde til en ven, da foraarssaesonen begyndte: "VFM kommer til at score hver kamp han er med i !". Indtil videre har den holdt stik, undtagen en enkelt svipser, hvis ikke jeg husker forkert?

    Mvh SK!P

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    22

    Re: Årets spiller?

    Mit bud, er Bissen. Mener han har vist stor styrke og har taget en stor del af ansvaret efter pn og em er stoppet.

    Vfm har vist storspil og burde måske være selvskrevet, men mener ikke han har ydet mere end det han er købt til.... Derimod har Bissen "rejst" sig , han har bidraget med stort ansvar, vilje og har såmænd også scorede et par meget vigtige mål.

    Thats it.!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    973

    Re: Årets spiller?

    Mod Viborg scorede han ikke...

    Mod AB scorede han ikke...

    Flere?
    Venligst

    GNU'en
    Copenhagen Zoo#1

    Jeg er fan af PS&E - og det går skide godt i modervirksomheden!!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    107

    Re: Årets spiller?

    Hmm, jeg er overbevist om, at det bliver dødt løb mellem Santos og Bo Svensson. Santos p.g.a. alle sine mål og Bo Svensson da mange meget naturligt har en forkærlighed for unge spillere af egen avl og fordi han rent faktisk spillet o.k. det meste af sæsonen (selv om kurven desværre har peget den forkerte vej de allerseneste par kampe).

    Selv stemmer jeg næsten helt sikkert på Zuma, der har spillet en rigtig god sæson og for første gang har været god over hele sæsonen uden formnedgange. Godt nok har han brændt nogle chancer, men har trods alt scoret 1½ gang så mange mål som Foldgast og Karsten J fra BIF og mere interessant så har hans mål ude mod AaB og første mål i 2-2 kampen mod BIF været ren verdensklasse - de mål har kurs 500 hos mig. Men der er stadig fire spændende superligakampe samt en pokal-semi inden man behøver at afgive sin stemme...

    - Arne Sand

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    223

    Re: Årets spiller?

    Hjalte. 50 kampe i træk taler for sig selv. Ikke den mest spektakulære, men meget vigtig for holdet.

    - Klaus
    Ingen angriber er så god, at han ikke kan få fiasko hos FCK.
    Qlawz's Avatar

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Re: Årets spiller?

    Det er meget tæt på at være min shortlist, du har skrevet :-)

    ›det i hvert fald... Bo Svenson har spillet næsten hver kamp, og

    Han er vokset mentalt og var ikke til at komme uden om som anfører. Den yngste anfører i FCK's historie.

    ›VFM - Vi kan ikke komme uden om at han er en af de bedste. Men
    ›over hele sæsonen har han først rigtig trådt i karakter efter

    Mange glemmer åbenbart at tage efteråret med. Hvor glad jeg ellers er for VFM, så var han kun tilnærmelsesværdigt ved at være på et godt niveau i de sidste par kampe i efteråret.

    ›vinteren. Og netop ÅRETS spiller skal have spillet godt HELE
    ݌ret...

    Hvilket også er grunden til at jeg ikke mener at Bisgaard kan komme på tale - sit flotte forår til trods. Efteråret var mere op og ned, udfald i nogle kampe og skader gjorde det til et la-la halvår.

    ›Hjalte - Ud over at spille godt, gør han ikke rigtig opærksom på
    ›sig selv. Ikke fordi det trækker ned, men mangler nogle flere
    ›kampen som Man Of The Match.

    Hjalte ser pt ud til at gennemgå et forløb a la Bo. Når man kommer fra egne rækker, får man ikke meget kredit fra tilhængerne, men Hjalte vokser stille og roligt med de opgaver han bliver sat til.

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2

    Re: Årets spiller?

    Der er naturligvis mange om budet. Og det er jo kun dejligt at mange spillere har spillet en god sæson, men jeg synes at Bisgaard er et skridt foran et par af de andre kandidater. Han har en fantastisk form i øjeblikket og har spillet rigtig godt i foråret. I efteråret var han selvfølgelig en smule skadet, men da han kom tilbage viste han hvad han kan. Så i efteråret spillede han også godt, men vi har først rigtig set hans kvaliteter her i foråret. Og Bisgaard har vel aldrig været så god som han er nu.

    AP

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    516

    Re: Årets spiller?

    ›Jeg kan ikke se at det kan blive andre?


    Det eneste relevante bud er Manne!
    Sidst redigeret af Walle : 28.04.04 kl. 09:18
    Walle
    Copenhagen Lads

    Tolerance og Empati...
    Walle's Avatar

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,421

    Sv: Årets spiller?

    ›Zuma, Alvaro eller Kihlstedt, som siden Ferencvaros kampen har
    ›stået ganske stabilt.

    Jeg tør allerede nu godt spå at det bliver Álvaro.

    Zuma har været for uskarp over hele sæsonen.

    Kihlstedt vil være et sympatisk valg, men han har stadig ikke opbakning nok blandt tilskuerne til at være et realistisk bud.

    Bo S. vil nok være den største konkurrent til VFM. Han har været godt spillende over hele sæsonen (uagtet et par svipsere) og som anfører (tidl. viceanfører) er han vokset med opgaven syntes jeg.

    Hjalte har definitivt fået sit gennembrud i denne sæson. Han har fundet et stabilt leje og bundniveauet er blevet væsentligt højnet. En god og fair spiller.

    Bo, Hjalte og VFM bliver dem i top 3 - jeg har stemt på Álvaro - da han trods alt gang på gang har vist sig at være manden der kan afgøre (og har afgjort) kampene for os.

    MVH Nikolaj N
    TCB
    Husk at Nipserstat er stedet hvor du finder de originale statistikker omkring FC København.
    Nikolaj N's Avatar

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets spiller i FC
    By fckboy32 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 02.05.10, 19:49
  2. Årets spiller 08/09
    By Brokke 82 in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 19.05.09, 11:25
  3. Årets spiller!
    By Casper CC in forum Kontoret
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 19.05.07, 13:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •