Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 71

Emner: Halv pris på Royal League

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Halv pris på Royal League

    Som det fremgår af fck.dk, kommer sæsonkortet næste år til at koste kr. 1740,-.

    Dvs. en gennemsnitlig pris på ca. kr. 100 pr. Superligakamp, og det er jo fint nok, når prisen for den øvrige pøbel samtidig stiger til kr. 120.

    MEN: Hjemmekampene i Royal League er ikke inkluderet. Her får sæsonkortholderne "halv pris".

    Det synes jeg umiddelbart lyder meget fedtet. Lad os bare antage, at Royal League kommer til at koste det samme som Superligaen (det bliver næppe billigere). Så skal vi som sæsonkortholdere betale kr. 60,- for at komme ind og se hjemmekampe i en turnering, der med garanti skal bruge en årrække for at sikre sig en position som andet end lidt vintertræning.

    Nu plejer FØ jo at have fingeren på pulsen, men det hér ligner en fejltagelse.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Sv: Halv pris på Royal League

    ›Som det fremgår af
    fck.dk,
    ›kommer sæsonkortet næste år til at koste kr. 1740,-.

    Jeg syntes det er helt vildt!!!!!!! ved godt bæby har et discount produkt, men derude betaler de 900 for et sæsonkort til fixe.... det må sige at være en mindre forskel!!!!!!

    Og så skal det lige siges at de får pokalkampe og Royal Legue kampe med i deres......

    Jeg syntes de presser den lige en tand for meget.

    /Jesper
    cossie's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    35

    Re: Halv pris på Royal League

    Til sammenligning koster et sæsonkort til Brøndby Stadion 900 kr (før 29.maj) og 1150 kr (efter 29.maj) alt inkl (Dong Cup, Royal League mm)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Halv pris på Royal League

    ›Til sammenligning koster et sæsonkort til Brøndby Stadion 900 kr
    ›(før 29.maj) og 1150 kr (efter 29.maj) alt inkl (Dong Cup, Royal
    ›League mm)

    Brøndbys priser er ikke så relevante, da det er et andet - og dårligere - produkt.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Halv pris på Royal League

    Nu skal jeg i sagens natur ikke klage :-) - men det er vel relevant at foretage en direkte sammenligning med vores lokale rivalers sæsonkort. Som inkluderer både Royal League, pokal og træningskampe i en 200 kroner lavere pris.

    En anden ting er, at prøv lige at checke url'en på BIFs informationsside, der vel at mærke drejer sig om hjemmekampe :-)

    mvh,
    -smølle

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Halv pris på Royal League

    ›Til sammenligning koster et sæsonkort til Brøndby Stadion 900 kr
    ›(før 29.maj) og 1150 kr (efter 29.maj) alt inkl (Dong Cup, Royal
    ›League mm)

    Det er så et personligt kort, og det er til endetribunen, skal det lige nævnes. Langsiden koster 1.500 i fuld pris.

    mvh,
    -smølle

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    35

    Re: Halv pris på Royal League

    Det er vel ikke personligt, når der ikke kommer billede på? Hvordan vil de evt tjekke det?
    Men da de også sælger upersonlige kort, må der vel være en forskel!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Halv pris på Royal League

    ›Det er vel ikke personligt, når der ikke kommer billede på?
    ›Hvordan vil de evt tjekke det?

    ›Men da de også sælger upersonlige kort, må der vel være en forskel!

    Det er jo nok en debat, du skal tage på SSO, hvor svarene givetvis også vil være mere kvalificerede.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,719

    Re: Halv pris på Royal League

    ›Til sammenligning koster et sæsonkort til Brøndby Stadion 900 kr
    ›(før 29.maj) og 1150 kr (efter 29.maj) alt inkl (Dong Cup, Royal
    ›League mm)

    Og der er også prisforskel på at købe ind i Netto og i Irma. En forskel som modsvarer forskellen i produktkvalitet og serviceniveau.
    Personligt kunne jeg aldrig drømme om at sætte mine ben i Netto .... eller på Brøndby Stadion!
    Cheers,
    Holger
    - født på en sommernat i sprællemandens tegn
    Holger's Avatar

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Sv: Halv pris på Royal League

    Jeg havde ikke noget i mod, hvis man lavede et guldkort med en merpris på måske fem hundrede til tusinde kroner, hvor pokalkampe (inklusive eventuel finale), Royal League-kampe og Europa Cup-kampe var inkluderet. Et sæsonkort er vel et sæsonkort. Et sådan guldkort ville jeg gerne købe, og når billetprisen således bliver sunk cost (om jeg må være så fri), så er de ellers ikke så interessante RL-kampe jo langt mere attraktive.

    Jeg er dog enig med /Simon i, at RL-kampe endnu har så lav status, at det var en bedre idé for PSE at gøre det meste for at fylde Parken op og tænke mindre over den kortsigtede indtjening.

    Og jeg er uenig i, at sæsonkortene til Parken er for dyre, som det er nu. Er det ikke en evig kilde til klagesang, at nogle mener, at der er for mange medløbere på Nedre C's sæsonkortpladser? Hører man ikke igen og igen, at de, der står på de bedste pladser ikke længere er så engagerede fans, som de, der står på de dårligere pladser? Så er det naturlige da at sætte prisen op!

    Men hvis man synes prisen er for høj, bør man naturligvis lade være med at betale for produktet. Det er dog hysterisk, at klage over en for høj pris, hvis man alligevel køber varen: Hvis man køber varen, så er prisen rigtig.

    mvh
    Martin CX

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,421

    Sv: Re: Halv pris på Royal League

    I kan sige hvad I vil...

    Sæsonkortsordningen giver immervæk kortholderen større fordele på vestegnen end den gør i København...

    MVH Nikolaj N
    TCB
    Husk at Nipserstat er stedet hvor du finder de originale statistikker omkring FC København.
    Nikolaj N's Avatar

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    15

    Re: Halv pris på Royal League

    ›Det er vel ikke personligt, når der ikke kommer billede på?
    ›Hvordan vil de evt tjekke det?

    Simple, my friend :o)

    Ser du på www.brondby.com kan du læse hvordan de vil tackle situationen: "Idet der fremover ikke er billede på sæsonkortet, kan du blive afkrævet legitimation ved indgangen til Brøndby Stadion.". Så der er stadig forskel.

    Og helt ærlig, hvor meget tror du de normalt har kigget på billedet? Et lille billede, i dårlig kvalitet fra ens konfirmation er jo nok ikke det bedste bevis på at det er dit kort :o)

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,288

    Re: Halv pris på Royal League

    ›Nu plejer FØ jo at have fingeren på pulsen, men det hér ligner en fejltagelse.

    De stigende tilskuertal samtidigt med at sæsonkort ikke er et discountprodukt viser som du siger, at de har ramt ganske godt indtil videre.

    Og det bliver da spændende at se om Royal League vil kunne holde et acceptabelt tilskuerniveau når (eller hvis) man skal betale så meget for det.

    Jeg kan ikke lige forestille mig at jeg gider komme til en opreklameret træningsturnering, men på den anden side ved jeg også hvor meget det trækker i én efter blot et par uger uden bold.

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,719

    Re: Sv: Re: Halv pris på Royal League

    ›I kan sige hvad I vil...
    ›Sæsonkortsordningen giver immervæk kortholderen større fordele på
    ›vestegnen end den gør i København...

    Det skal du jo sige ....... du som er lokal :-)
    Cheers,
    Holger
    - født på en sommernat i sprællemandens tegn
    Holger's Avatar

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,421

    Sv: Re: Sv: Re: Halv pris på Royal League

    ››I kan sige hvad I vil...
    ››Sæsonkortsordningen giver immervæk kortholderen større fordele på
    ››vestegnen end den gør i København...

    ›Det skal du jo sige ....... du som er lokal :-)

    Grrrr...

    MUVH Nikolaj N
    TCB
    Husk at Nipserstat er stedet hvor du finder de originale statistikker omkring FC København.
    Nikolaj N's Avatar

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 02.04.09, 20:49
  2. Kom til koncert for halv pris
    By Sokken in forum Kultur
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 07.11.08, 15:48
  3. bedste 1 halv, dårligt i 2 halv!!!!!!!!
    By Arla in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 23.03.05, 14:00
  4. Royal League
    By Lange in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 30.05.04, 15:19
  5. Pris på (halv-)sæsonkort ??
    By daquce in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 17.01.04, 13:51

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •