Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 22

Emner: Skadessituationen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    903

    Skadessituationen

    Hvis vi nu forudsætter at MA, LJ og Zuma er ude mod de uvaskede på torsdag, så er vi jo VIRKELIG på røven.

    MK
    OT-Theo-Boss-PC
    Silber-Hjalte-Bis-Bech
    32-Álvaro

    ...må da være det mest sandssynlige.

    Fuck vi er på røven! Kihlstedt er hamrende usikker og Álvaro ligner en skygge af sig selv... Han kan nok ikke lide varmen i øjeblikket :P
    --

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Sv: Skadessituationen

    DET ER SÅ FUCKING KLAMT!!!!

    fuck om vi tabte en kamp, MEN 3 SKADEDE!!!
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    473

    Re: Skadessituationen

    jeg tror lars j bliver klar...den så ik sååå slem ud...men zuma er helt sikkert ude - martina er det svært at sige. Kan sagtens holde ham ude, hvis det er en lyskenskade....


    Hej skadesliste:

    Lønstrup
    Mykland
    Zuma
    Røll
    Rooba
    Martin A
    Lars J

    Fuldstændig vanvittigt.
    -60-

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: Skadessituationen

    Kilhstedt usikker - det har jeg svært ved at se, man kan selvfølgelig snakke om 1-0 målet, men selv hvis han havde været på stregen så havde han ikke taget den - han havde klasseredninger i den kamp - det er ikke uden grund han er udtaget til EM. Jeg ser hans store svaghed i udspark, ellers vil jeg sige han gør det ganske glimrende - hvad er alternativet?

    Vi har kun haft et par rigtig gode målmænd - en af dem var Myhre og så Rune, talentet der valgte at forlade os - helt klar mine fortrukne, efter dem er Kihlstedt helt klart mit førstevalg - det var ikke pga ham vi tabte den kamp.
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    31

    Re: Skadessituationen

    Så du ikke den kæmpe fejl han lavede i 2 halvleg? Kun fordi Pimpong lavede noget af en kikser.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Re: Skadessituationen

    ›Kilhstedt usikker - det har jeg svært ved at se, man kan
    ›selvfølgelig snakke om 1-0 målet, men selv hvis han havde været

    Han koster direkte det første mål ved at bokse forbi bolden. Siden var han ved at koste et til, da han fejlbedømte bolden og Pimpong kom imellem. Der var også et par situationer mere.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    903

    Re: Skadessituationen

    Jeg er ikke ude efter Kihlstedt, og JA han har fantomredninger nu og da - men hvis du sammenligner med Peter Skov, så formår Kihl at se meget tvivlsom ud i enkelte situationer, hvor Skov gør det helt upåklageligt uden så mange armbevægelser.

    Og når 2 målmænd er udtaget til det svenske og danske EM-hold, så burde de da begge vise nogenlunde stabilt spil.
    --

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    110

    Re: Skadessituationen

    ›Vi har kun haft et par rigtig gode målmænd - en af dem var Myhre
    ›og så Rune, talentet der valgte at forlade os - helt klar mine
    ›fortrukne, efter dem er Kihlstedt helt klart mit førstevalg - det
    ›var ikke pga ham vi tabte den kamp.


    Personligt ville jeg nok foretrække Niemi - men det er jo så længe siden...

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: Skadessituationen

    ›Jeg er ikke ude efter Kihlstedt, og JA han har fantomredninger nu
    ›og da - men hvis du sammenligner med Peter Skov, så formår Kihl
    ›at se meget tvivlsom ud i enkelte situationer, hvor Skov gør det
    ›helt upåklageligt uden så mange armbevægelser.


    ›Og når 2 målmænd er udtaget til det svenske og danske EM-hold, så
    ›burde de da begge vise nogenlunde stabilt spil.

    Det er utrolig nemt at smide skylden på Kihlstedt, som havde store redninger i en kamp, vi burde have vundet - nu er det ikke Kihlstedt, der brænder de chancer der burde have været scoret på! Han gør det faktisk rigtig godt - ved første mål, mener jer, at vores forsvar burde have headet den bold væk, men under alle omstændigheder er der for nemt at skyde skylden på Kihlstedt - vi havde et hav af chancer som vi misbrugte.
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Skadessituationen

    ›Så du ikke den kæmpe fejl han lavede i 2 halvleg? Kun fordi
    ›Pimpong lavede noget af en kikser.

    Det var sgu da ikke hans fejl! Nu må folk tage sig lidt sammen.

    Situationen, du omtaler, opstod fordi Albrechtsen troede, bolden ville hoppe ind til Kihlstedt. I stedet havde den så meget skru, at den sprang væk fra Magnus og gav Pimpong kæmpechancen.

    Hvis det er nogens fejl, så er det Albrechtsens.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Re: Skadessituationen

    ›Det var sgu da ikke hans fejl! Nu må folk tage sig lidt sammen.

    Det er jeg ikke sikker på. Albrechtsen trækker væk fra bolden samtidigt med at Kihlstedt løber ud efter den. Det ser meget oplagt ud til at sidstnævnte råber at han skal lade den gå.

    ›Hvis det er nogens fejl, så er det Albrechtsens.

    For mig så det anderledes ud.

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    684

    Re: Skadessituationen

    0 points og 3 skader....skæbnen har sgu af og til en diabolsk måde at vende tingene på hovedet på :(

    Men lad os nu se, worst case scenario, hvis de tre skader skulle vise sig at være alvorlige. Man har før set spillere, der rejser sig under voksende ansvar. Se bare Bech, Bergvoldt, Traoré og vel egentlig ikke mindst Hjalte Nørregaard, der fik chancen og nu er, efter min mening, meget velspillende stamspiller hvis formkurve er stødt stigende. Hvis knægten fik langt hår og en mere kompromisløs attitude, ja så har vi sgu fået et københavnsk svar på Gennaro Gattuso. Ihvertfald set i lyset af dagens match, hvor Hjalte var formidabel både hvad angår spil og fight.

    Optimismen er i knæ....men den er ikke helt død.
    Sosteniamo la squadra più forte che il mondo ha visto mai. MagiCopenaghen vinci per noi !
    Ora che Copenaghen è veramente forte noi della C cantiamo insieme così !

    UNA CAPITALE
    UNA SQUADRA
    Hafnia aka gØgl@ren's Avatar

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    903

    Skrækscenariet mod BIF A/S

    Hvis ingen af de skadede spillere bliver klar til på torsdag vil en bænk komme til at se sådan her ud:

    Balázs Rabóczki
    Todi/32
    Peter Hansen
    Elrio Van Heerden

    Og det er fandme skræmmende. Tvivler på at Elrio og Peter Hansen er klar til suppen. Men man kan jo altid smække Rabo ind på midtbanen hvis det forfærdelige sker og Hjalte flækker sin knæskal i en flyvetackling fra Hesten.
    --

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    25

    Re: Skrækscenariet mod BIF A/S

    ›Hvis ingen af de skadede spillere bliver klar til på torsdag vil
    ›en bænk komme til at se sådan her ud:


    ›Balázs Rabóczki
    ›Todi/32
    ›Peter Hansen
    ›Elrio Van Heerden

    Er Røll ikke meldt klar til bænken efter sin skade?

    ›Og det er fandme skræmmende. Tvivler på at Elrio og Peter Hansen
    ›er klar til suppen. Men man kan jo altid smække Rabo ind på
    ›midtbanen hvis det forfærdelige sker og Hjalte flækker sin
    ›knæskal i en flyvetackling fra Hesten.


    Ja og så er bænken jo ikke engang det værste. Hvis både Albert og Lars J. er skadede så ligner det jo PC overfor Kamper på ny (suk...) samt Tobiasen overfor Jonsson, hvor vi så ikke engang vil have Albert til at løbe affaldet op... Jeg er spændt på hvad Backe finder på hvis vore to hurtigste forsvarere stadig er skadede på torsdag.

    I øvrigt mener jeg at det i en tråd som denne er relevant at rette blikket mod lægestaben og om vore skadekompetencer er gode nok i klubben. Det er bemærkelsesværdigt så mange skader vi har i forhold til fx Esbjerg og nogle gange ser vi også ud til at time comebacks temmeligt dårligt (fx Zuma i dagens kamp hvis det viste sig at være den gamle skade der sprang op...)

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Re: Skrækscenariet mod BIF A/S

    ›Er Røll ikke meldt klar til bænken efter sin skade?

    Røll er ude resten af foråret.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •