Se afstemningsresultater: Hvad tror du om mesterskabschancerne?

Stemmeafgivere
192. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Intet er afgjort endnu, BIF og Esballe kan sagtens nå at smide point.

    179 93.23%
  • Vi har tabt mesterskabet, vi kan ikke selv afgøre det og har fået for mange skader til at vi kan sætte os igennem i de resterende kampe.

    13 6.77%
Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Hvad så nu, efter kampen mod midtjyderne? (Samme afstemning, efter færdig runde.)

  1. #1
    tornadofck Slettet

    Hvad så nu, efter kampen mod midtjyderne? (Samme afstemning, efter færdig runde.)

    Hvad så nu?

    I går efter nederlaget til FCM, afholdtes en identisk afstemning.

    • 67.72% (107), Intet er afgjort endnu, BIF og Esballe kan sagtens nå at smide point.
    • 32.28% (51), Vi har tabt mesterskabet, vi kan ikke selv afgøre det og har fået for mange skader til at vi kan sætte os igennem i de resterende kampe.

    Hvad tror folk så nu efter runden er blevet spillet færdig? Er der nogen der har skiftet mening?

    Intet er afgjort endnu, BIF og Esballe kan sagtens nå at smide point:
    -smølle, /Simon, 2000F, 44fire44, 5.LarsHøjer, Ace, Anddk, Andes 18, B 1971, Beefeater, benjaminok, Bill Ward, Bingohanz, CF13 Anders, cphwizard, DAD, Dalton, David_T, Davor, DEX, Dexters, domar, Dongolf, FC Spinoza, FC William, FCKarl, FCKat, fckjoe, FCK|Laura, FCTorben, Florentia Viola, follin, Fr4nc0, Frederiksberg, giggs, Grande, Gummidyr #4, Hafnia aka gØgl@ren, HankyPanky, Hoved, hpless, Hr. Jensen, jeske0bh, kalle, kimiwan, Kiss, knutsson, KUF, lhama, LIND, Marskal B, Martin A, mastak, mathiasf, Mattsson#1988, McMac, Merckx, midtjyden, Mikkel, monne, Morientes, Munke, Måtteløven, Nautius, neo22, Nikolaj N, okey?, Oste, ottesen, Pabres, Panthios, PEdedrengen, penn, pentium inside, Pewk, puma4ever, rivera, rmjdk, ronni79, Safte, Sanderhus, scaleo, Seb, Slush, SortSnak.dk, Stan1111, Stodder B, Søren/SL, Tboat, Thomas Andersen, Tille, TKL, Togo, Tom K, Tomasson, tornadofck, Turbo, Urbanus, Urge, Vahl, VillaMan, VonZee, WA1, Walle, zebos, [FCK]GnuDi, _EG_

    Vi har tabt mesterskabet, vi kan ikke selv afgøre det og har fået for mange skader til at vi kan sætte os igennem i de resterende kampe:
    6677, Ace20, amdi, Anders, Begbie, Cabaret Voltaire, cf5, Christian Nordvest, clausm-fck, Copenhagen Doctors, cossie, CWC, Elver, FC 335, FC Hammer, FCKmanden, FCMester, fdlg, Flexness, guldsmed, gunner, Hakim El-Laban, Hans, hkb500, JLR, Kanto, Lazio, master_disaster_17, NCaStlE, Nicolai-91, NOob, Onkel Blanchflower, PEPS, pires, Prophet, Raptus, rbaden, rmp, Rumle, shs, Sibusiso, Skrumpen, sMartin, Spoom, Spurs, stodderkongen, Strahne, SuperKøbenhavneren, Tbw, Ving, wood

  2. #2
    Panthios Slettet

    Re: Hvad så nu, efter kampen mod midtjyderne? (Samme afstemning, efter færdig runde.)

    Glæder mig du tager afstemingen igen som jeg skrev da resultatet nok ser MEGET anderledes ud idag :)

  3. #3
    tornadofck Slettet

    Sv: Re: Hvad så nu, efter kampen mod midtjyderne? (Samme afstemning, efter færdig run

    ›Glæder mig du tager afstemingen igen som jeg skrev da resultatet
    ›nok ser MEGET anderledes ud idag :)

    Enig. Og hvis man har skiftet mening, så synes jeg man skal stå frem og fortælle hvorfor? :-)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    571

    Sv: Hvad så nu, efter kampen mod midtjyderne? (Samme afstemning, efter færdig runde.)

    Fordi at jeg var sikker på at OB ville gøre det sædvanlige og tabe 0-4 i Brøndby idag, stemte jeg anderledes i den første afstemning, i forhold til nu...
    Mvh.
    Thomas

    Luk nu røven og gør plads!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Hvad så nu, efter kampen mod midtjyderne? (Samme afstemning, efter færdig runde.)

    Fordi jeg var helt sikker på at GF ikke ville have en chance mod esbjerg, og var ganske sikker på at tampaxerne var mentalt helt nede og ville tabe til BØF.

    Jeg trækker mit gamle bud tilbage, og tror nu på skabet igen.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    67

    Sv: Hvad så nu, efter kampen mod midtjyderne? (Samme afstemning, efter færdig runde.)

    Husk mig, når vi alle sammen sidder og græder over tabt mesterskab...!!!
    Er stadigvæk for bitter over igår...

    Men håber på det bedste...

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    110

    Re: Hvad så nu, efter kampen mod midtjyderne? (Samme afstemning, efter færdig runde.)

    Som alle de andre havde jeg ikke forudset at Esbjerg ville tabe (og endda med 3 mål) imod GF, der har spillet som en sæk lort hele foråret.

    Jeg havde faktisk rimelig stor tillid til, at OB ville mande sig op imod BIF. OB har et af superligaens bedste angreb, og BIF pt eet af de værste. Så hvis bare OB kunne få en enkelt ind, kunne det blive svært for BIF'erne. Og efter de sidste par ugeres afklapsninger, havde OB virkelig noget at spille for; Både Royal League og den sidste rest af deres ære.

    selv hvis BIF havde vundet, gjorde det jo ikke så meget; de ville stadig kunne hentes ved godt spil fra FCK.

    Kom EFB derimod foran med fire point, med tre kampe tilbage, ville de fleste jo nok betragte løbet som værende kørt.

    Nu gik det jo som det gik, og dermed har denne spillerunde næsten ikke påvirket vores chance for at få mesterskabet. Så derfor har jeg ændret holdning.

    Men fedt at du tager afstemningen igen :-)

    mvh
    Tobias Larseb
    I am a little bakelite tram, and my name is barnacle bill!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Sv: Hvad så nu, efter kampen mod midtjyderne? (Samme afstemning, efter færdig runde.)

    Jeg vil godt se status på Lars Jacobsen og ikke mindst Acrionman før end jeg giver min stemme, hvis de 2 ikke er med mod BuIF og EFB, så vil min stemme nok ikke ændre sig - men bliver de klar vil jeg godt tro på det igen.

    /Jesper
    cossie's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad skete der efter kampen??
    By mjølner in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 30.09.05, 01:14
  2. Karakter efter kampen mod Rennes?
    By jdp in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 17.07.05, 18:13
  3. Hvad så nu, efter kampen mod midtjyderne?
    By tornadofck in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 29.05.04, 10:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •