Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 27

Emner: Slutspillet om Andreas Isaksson i gang

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,479

    Slutspillet om Andreas Isaksson i gang

    Så er jagten på Andreas Isaksson for alvor sat i gang. I følge flere medier: Aftonbladet, Fotbolldirekt og hovedkilden Maxifoot er Rennes nu gået i realitetsforhandlinger med Djurgården, men kan ikke helt finde økonomisk enighed. Fra næste måned kan Isaksson forhandle frit, da hans kontrakt udløber til december.

    Det er sagt før, og må gerne gentages: Isaksson er Nordens bedste keeper, og indenfor for få år, vil han blive en af verdens bedste. Med Bo Lundqvist fra Djurgårdens ord, er der nærmest tale om 'skambud' på en så dygtig keeper. Nuvel, på papiret har vi to målmænd med lange kontrakter, og er på den baggrund næppe i markedet. Men Rabo har udtrykt ønske om at komme væk, og der er vel bred enighed om, at Kihlstedt ikke har det fornødne niveau. Isaksson er en supermålmand, der selvfølgelig også vil være et meget klart signal til Kihlstedt - her ville en Stephan Andersen være en 'blødere' overgang - men det føler jeg ikke, vi skal tage hensyn til. Med forhåbentlig op mod 60 kampe næste år, skal Kihlstedt såmænd nok få nogle kampe (hvis han vil blive), og FCKs mangeårige målmandsproblem bør løses én gang for alle. Vi kan godt konkurrere med Rennes - og for den sags skyld PSV - og dét bør vi også. Toget er ved at køre, og vi skal nå at få Isaksson inden da.
    Løns er FCK's sjæl

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    529

    Re: Slutspillet om Andreas Isaksson i gang

    Hej Kurt,

    ›Så er jagten på Andreas Isaksson for alvor sat i gang. I følge
    Fotboll
    ›flere medier: html]Aftonbladet
    , direkt[/URL] og hovedkilden
    Maxifoot er Rennes nu gået i
    ›realitetsforhandlinger med Djurgården, men kan ikke helt finde
    ›økonomisk enighed. Fra næste måned kan Isaksson forhandle frit,
    ›da hans kontrakt udløber til december.


    ›Det er sagt før, og må gerne gentages: Isaksson er Nordens bedste
    ›keeper, og indenfor for få år, vil han blive en af verdens
    ›bedste. Med Bo Lundqvist fra Djurgårdens ord, er der nærmest tale
    ›om 'skambud' på en så dygtig keeper. Nuvel, på papiret har vi to
    ›målmænd med lange kontrakter, og er på den baggrund næppe i
    ›markedet. Men Rabo har udtrykt ønske om at komme væk, og der er
    ›vel bred enighed om, at Kihlstedt ikke har det fornødne niveau.
    ›Isaksson er en supermålmand, der selvfølgelig også vil være et
    meget klart signal til Kihlstedt - her ville en Stephan
    ›Andersen være en 'blødere' overgang - men det føler jeg ikke, vi
    ›skal tage hensyn til. Med forhåbentlig op mod 60 kampe næste år,
    ›skal Kihlstedt såmænd nok få nogle kampe (hvis han vil blive), og
    ›FCKs mangeårige målmandsproblem bør løses én gang for alle. Vi
    ›kan godt konkurrere med Rennes - og for den sags skyld PSV - og
    ›dét bør vi også. Toget er ved at køre, og vi skal nå at få
    ›Isaksson inden da.

    Vi kan hverken kunkurrere med Rennes eller PSV, men han kan da være interessant.

    FCK skal have en topkeeper, som er blandt de allerbedste i ligaen. Måden er sådan set underordnet, kan den rigtige findes, så er det bare igang. Hvem der er løsningen ved jeg ikke, men den nuværende er ikke optimal!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Slutspillet om Andreas Isaksson i gang

    Med 27.000 i snit på egen lægter, en stærk økonomi, europa cup bold og Royal League, så kan vi godt konkurrere med Rennes og PSV.

    Jeg støtter Kurt S! Isaksson til FCK.

    Og hvis det ikke sker, mener jeg Rabo skal have chancen igen. Han er i mine øje bedre end Magnus!!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    85

    Re: Slutspillet om Andreas Isaksson i gang

    Enig i at vi skal have en keeper i topklasse. En klassekeeper kan redde mange point over en hel sæson.

    Der bør hentes en målmand fra en topklub. En som i forvejen kender til presset og som man ved kan levere varen på højeste niveau. Rabo er et godt eksempel på en ganske god målmand som tilsyneladende ikke kunne stå for presset i en storklub. Den fejl skal vi ikke begå igen.

    Skal vi punge millioner ud for en målmand igen, så lad os få en hvor der er en hvis garanti for succes. I denne henseende lyder Andreas Isaksson til at være ganske interessant.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    40

    vedr. tilskuertal

    att: klossen.

    Hvor får du de 27t fra? Prognoser eller Nipserstat?

    /DB

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Slutspillet om Andreas Isaksson i gang

    Hej

    Jeg er helt enig. Han er en klassekeeper, der ville være et scoop. Jeg tror desværre ikke, vi kan hamle op med hold fra de bedste rækker i sydeuropa, men jeg ville da elske hvis det blev gjort til skamme.
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: vedr. tilskuertal

    ›att: klossen.

    ›Hvor får du de 27t fra? Prognoser eller Nipserstat?

    ›/DB


    Iflg. Don Ø i optakten til dagens kamp. Det kræver dog at der bliver udsolgt mod AaB den 23. maj. Men det skulle heller ikke være helt umuligt, da der vist allerede er solgt over 30.000. Og så skylder jeg vist at nævne det er et gennemsnit for forårets kampe.

    Men jeg tror heller ikke vi har har set toppen endnu!!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    129

    Re: Slutspillet om Andreas Isaksson i gang

    Økonomisk kan vi vel godt være med på niveau med de franske hold (hvis vi altså vil), men med vores begrænsede adgang til de europæiske turneringer er vi nok ikke helt så attraktive. Men man kan håbe at Isaksson måske har lidt dårlige minder fra sin bænketid hos Juve, og at han hellere vil til en klub hvor han er garanteret at være 1.keeper.

    Og jo, det er en af de poster hvor holdet vrkeligt kan styrkes. Khilstedt griber af en eller anden grund ikke boldene (hvilket i mine øjne bør være spidskompetancen hos en keeper), så ham er der sku ikke meget sjov i.
    Rabo har - i mine øjne- utrolig stor autoritet i feltet, så man kan diskutere om ikke man skulle bruge de folk man allerede har, men Backe mener åbenbart ikke at han er god nok (tror det er et spørgsmål om kommunikation, men så må man for fanden da hyre en dansklærer og en locopæd. Så skulle det problem være løst).
    Men det ville være rart om man havde en sikker mand på kassen, som kunne gå ud i feltet og gribe alle indlæg og hjørnespark. Kan han så også sætte en hurtig kontra igang med et langt udkast, så er mesterskabet jo i hus uden yderligere problemer...

    dr.dement siger: Dem der mener man ikke kan købe sig til succes, bruger ikke penge nok!

  9. #9
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Slutspillet om Andreas Isaksson i gang

    ›Økonomisk kan vi vel godt være med på niveau med de franske hold
    ›(hvis vi altså vil), men med vores begrænsede adgang til de
    ›europæiske turneringer er vi nok ikke helt så attraktive.

    Sidst Rennes nåede længere i Europa end til Toto cuppen var i 71/72 hvor de røg ud i første runde af Cupwinners Cup. Vi burde kunne matche Rennes på de europæiske ambitioner.

    ›Rabo har - i mine øjne- utrolig stor autoritet i feltet, så man
    ›kan diskutere om ikke man skulle bruge de folk man allerede har,
    ›men Backe mener åbenbart ikke at han er god nok (tror det er et
    ›spørgsmål om kommunikation

    Tror mere det er et spørgsmål om lette mål og dårlige beslutninger.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    454

    Re: Slutspillet om Andreas Isaksson i gang

    Det er sagt før og må siges igen. Isaksson er en overvurderet og egentlig ganske uprøvet keeper, der ofte "stesser" og derfor næppe er den rette til en klub som FCK. Selv mod os var han sgu' dårlig og gave et par sløje hjørnespark væk - dem scorede vi (naturligvis) ikke på, og derfor ser man ikke fejlene. Men ung og uprøvet er han.............

    Og det der med at han er Nordens bedste er en decideret fornærmelse mod Thomas Sørensen, som har spillet som fast mand i engelsk fodbold i 6-7 år, og må regnes som Nordens bedste - endda med flere længder.

  11. #11
    CF13 Anders Slettet

    Re: Slutspillet om Andreas Isaksson i gang

    Anti Niemi

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Slutspillet om Andreas Isaksson i gang

    Anti Niemi & Rune Pedersen ? hvor er i ??
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    18

    Re: Slutspillet om Andreas Isaksson i gang

    Ok til det med en superkeeper, jeg savner Anti,
    men Løns ?#?#?#, du må være syg.
    Mvh Peterfck

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    81

    Re: Slutspillet om Andreas Isaksson i gang

    http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=13150

    Prisen på ham er 63 svenske mil.

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Slutspillet om Andreas Isaksson i gang

    http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=13150

    ›Prisen på ham er 63 svenske mil.

    Perfekt, så er der ingen der vil købe ham, og eftersom hans kontrakt udløber 31 januar 2005, så kan vi signe ham på en fri, så mangler vi bare at han står et dårligt EM, så ingen er interesseret, derimod overtager Kihlstedt landsholdspladsen, står glimrende, vi sælger ham for en milliard og køber Isaksson for en slik, hvorefter de igen bytter roller, så Kihlstedt står som han plejer og Isaksson bliver en mur....lyder som en plan.

    Torben

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 16.03.05, 22:12
  2. Isaksson
    By pires in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 26.06.04, 10:37
  3. Isaksson eller Hedman
    By Snogen in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 12.06.04, 00:37
  4. Dommerne i Slutspillet
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 10.05.04, 15:56
  5. A. Isaksson en mulighed !!!!!
    By Manolo in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 14.02.04, 20:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •