Den store hybris/nemesis-tråd er desværre forsvundet. det kunne ellers havde været dejligt at grave ned i denne og finde nogle gamle indlæg. Bl.a. den om at vi var -var det 7 eller 9 point bagud? Anyway, der var folk som ikke troede at vi kunne vende skuden. Men, hva sagde jeg?: Jeg sagde bl.a. at det var "a piece of cake", jeg og andre sagde, at så længe vi troede på det ja, så vandt vi. Godt nok var UEFA'en udenfor rækkevidde -i denne omgang. Jeg sagde at I skulle lure mig om ikke at Brøndby fik gummiben når sæsonen gik i gang. 6-1 nederlag på hjemmebane taler vist sit tydelige sprog. Den er de vist aldrig rigtigt kommet sig over.

FCK har det altså med at trække pinen ud, det er ligesom at det skal gøres sværest muligt for os selv, intet er afgjort endnu. På søndag gælder det Esbjerg, som nok har noget som de skal bevise efter et 3-1 nederlag over, af alle hold, Herfølge. I øvrigt en stor tak til dem, for vores nuværende placéring.

Der er 2 point ned til Esjerg, så den kamp på skal vindes. Esbjerg vil med stor sansynlighed komme farende med 120 i timen, de er frustrerede nu, de har jo tabt deres seneste to seneste kampe. De ser deres gulddrømme briste. Vi derimod, skal jo bevise at vores nedelag til midtjylland bare var en enlig svale, og at vores jydekomplex er et forlængst overstået kapitel. Jo, jeg tror at det bliver en dejlig dag i fiskerlejet.
Når dette er sagt, er det absolut ikke for at hovere. Absolut ikke. Mit største skrækscenarie er, at det hele, -Alvaro forbyde det- afgøres i sidste kamp på Farum Arenum. Jeg håber bare ikke at jeg skal sige: "hva' sagde jeg?"

FORZA FCK
Fordi guld er en dejlig ting