Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: Sennels spillede sig til EM?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    4

    Sennels spillede sig til EM?

    http://www.berlingske.dk/sport/artikel:aid=440148/

    Øhhhh, kan vi ikke være enige om, at Silber pissede godt og grundigt på ham? Hvad er det egentlig lige, der gør, at LJ ikke kommer til Portugal i stedet?

  2. #2
    Panthios Slettet

    Re: Sennels spillede sig til EM?

    Jeg er godt forvirret også! Sennels viste absolute INTET igår!
    Han var jo helt rundt på gulvet.

    Han havde et par enkle nogenlunde offensive løb meeen..

    Det er mig en gåde at Mr. IceMan himself ikke er blevet udtaget til EM.
    Synes LJ har vist meget i foråret!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Re: Sennels spillede sig til EM?

    Vi kan takke Sennels for, at Silberbauer lykkedes med sit raid i det angreb, der førte til målet.
    Vi kan samtidig takke Per Nielsen for en særdeles holdningsløs opdækning af Santos og et halvhjertet forsøg på at forhindre Møllers indlæg/afslutning i at nå fjerneste stolpe.

    Både Sennels og Per Nielsen er ringe forsvarsspillere - i hvert fald når det gælder almindelige dyder som opdækning og spilforståelse. Nielsen er fysisk stærk og god i luften, men for satan, hvor er det fedt, at de blå-gule fans forguder en så elendig fodboldspiller i deres eget midterforsvar.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    903

    Re: Sennels spillede sig til EM?

    Er det er forsinket Aprilsnar?????? AssBjørn Sennep var pivringe igår! Bliver tørret godt af Silber, og han prøver at slå et indlæg, som ryger langt over mål!

    Hvis han kommer med, så går jeg kold!

    Retov??? Hvad skal han? Ikke med til EM.... Så vil jeg sgu hellere have en Løvenkrands med..!!!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,477

    Re: Sennels spillede sig til EM?

    http://www.berlingske.dk/sport/artikel:aid=440148/

    ›Øhhhh, kan vi ikke være enige om, at Silber pissede godt og
    ›grundigt på ham? Hvad er det egentlig lige, der gør, at LJ ikke
    ›kommer til Portugal i stedet?

    Esbjergn Senneps var egentlig OK offensivt, men der var piv-åbent i hans defensiv. Skal man endelig sammenligne, spillede PC en del bedre end kunsthistorikeren fra Viborg. Hvis PC holdt niveau burde der ikke være tvivl om hans back-plads.

    gb

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    529

    Re: Sennels spillede sig til EM?

    http://www.berlingske.dk/sport/artikel:aid=440148/

    ›Øhhhh, kan vi ikke være enige om, at Silber pissede godt og
    ›grundigt på ham? Hvad er det egentlig lige, der gør, at LJ ikke
    ›kommer til Portugal i stedet?

    Olsen havde nok håbet, at emnerne fra Bif viste karakter, men i stedet fik han en masse spørgsmål.

    Jeg kan ikke forestille mig, at Sennels kommer med, for han er ikke på niveau til landshold. Vil han blive smidt ind, hvis Niclas bliver skadet???

    Bøgelund skal med af princip, for han er en klassespiller

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    311

    Re: Sennels spillede sig til EM?

    http://www.berlingske.dk/sport/artikel:aid=440148/

    ›Øhhhh, kan vi ikke være enige om, at Silber pissede godt og
    ›grundigt på ham? Hvad er det egentlig lige, der gør, at LJ ikke
    ›kommer til Portugal i stedet?

    Berlingske må være stive.

    Sjovt nok skriver både BT, EB og Politiken at Sennelse i den grad beviste at han ikke skulle med til EM, så ham Caruso må have haft elendigt udsyn.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    154

    Re: Sennels spillede sig til EM?

    ›Er det er forsinket Aprilsnar?????? AssBjørn Sennep var pivringe
    ›igår! Bliver tørret godt af Silber, og han prøver at slå et
    ›indlæg, som ryger langt over mål!


    ›Hvis han kommer med, så går jeg kold!

    ›Retov??? Hvad skal han? Ikke med til EM.... Så vil jeg sgu
    ›hellere have en Løvenkrands med..!!!

    Det er til grin at Retov kan komme i betragtning, når vores egen Hjalte ikke er kandidat. Hvis Røvbjørn trækker en EM-billet på det han har leveret efter sin tiltrædelse i Bøf, bør MO straks afskediges og mental undersøges.

    Kamper er en Joke og Kahlenberg er et overvurderet skvat. Vore unge talenter har alle langt større format.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    234

    Re: Sennels spillede sig til EM?

    Isbjørnen blev KUN udtaget for at give ham et skud selvtillid - no shit! Det ka da ikke være præstationerne i gult, der gør det ihvertfald!!!!

    Morten Olsen, er bon(G)kammerat med missy laudrup, og pelle snerreborg - og ville på den måde gøre sit til at hjælpe bundbyernes fusionsklubn nummer 1 til mesterskabet. Istedet blev det en tur i medicinskabet, på jagt efter halvtomme metadonglas....


    Remy

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Sennels spillede sig til EM?

    Hej

    For en gang skyld vil jeg faxe ret. Han sagde i DBF, at sennels spiller som Roberto Carlos. Han er i hvert fald lige så dårlig defensiv som Carlos.
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    154

    Re: Sennels spillede sig til EM?

    ›Hej

    ›For en gang skyld vil jeg faxe ret. Han sagde i DBF, at sennels
    ›spiller som Roberto Carlos. Han er i hvert fald lige så dårlig
    ›defensiv som Carlos.

    Fuldstændig håbløs sammenligning efter min mening.

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    71

    Re: Sennels spillede sig til EM?

    ››http://www.berlingske.dk/sport/artikel:aid=440148/
    ››
    ››Øhhhh, kan vi ikke være enige om, at Silber pissede godt og
    ››grundigt på ham? Hvad er det egentlig lige, der gør, at LJ ikke
    ››kommer til Portugal i stedet?

    ›Berlingske må være stive.

    ›Sjovt nok skriver både BT, EB og Politiken at Sennelse i den grad
    ›beviste at han ikke skulle med til EM, så ham Caruso må have haft
    ›elendigt udsyn.

    Det er almindeligt kendt blandt sportsjournalister, at Jesper Dahl Caruso INTET ved om fodbold, så det er nok ikke udsynets skyld.

  13. #13
    GhostInTheShell Slettet

    Re: Sennels spillede sig til EM?

    Nu er Jesper Caruso jo ikke den eneste med en mening... F.eks. kan man i Urban læse at Sennels stadig er langtfra sikker på en plads til EM. Bl.a. fordi han spillede dårligt igår...

    Den eneste som kender svaret er Morten selv...

    Forza FC København! En brasilianer giver os mesterskabet i dit navn!

  14. #14
    D(Bif) Slettet

    Re: Sennels spillede sig til EM?

    http://www.berlingske.dk/sport/artikel:aid=440148/

    ›Øhhhh, kan vi ikke være enige om, at Silber pissede godt og
    ›grundigt på ham? Hvad er det egentlig lige, der gør, at LJ ikke
    ›kommer til Portugal i stedet?

    Disclaimer: Jeg mener IKKE at sennels skal med til EM

    Alligevel bliver jeg nød til at spørge, udover siturationen hvor i score, hvornår pissede silberbauer da på ham?

    Hvor mange indlæg kom kan til? to? som ikke ramte nogle mand i feltet hvis jeg ikke husker helt forkert.

    Syntes silberbauer bliver overvuderet en hel del af FCK fans, har idag haft en længere debat med en FC fan som mente han var MoM (på trods af han ikke lige kunne eneste farlig situration, foruden målet, involverene silberbauer). Specielt taget i betraktning hvor overvuderet i syntes kamper er, han formår da at komme uden om derveld bare en enkelt gang eller to når vi møder ob. Silber kom fuldstændig til kort overfor derveld sidst i mødtes og gjorde alt det i elsker at kritisere kamper for, tidelige indlæg ikke helt vellykket skud osv osv. Det bedste han vidste i den kam var et raid hvor han forsøger at løbe igennem 2 obere (selvfølgelig uden held)

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Sennels spillede sig til EM?

    ›Nu er Jesper Caruso jo ikke den eneste med en mening... F.eks.
    ›kan man i Urban læse at Sennels stadig er langtfra sikker på en
    ›plads til EM. Bl.a. fordi han spillede dårligt igår...

    ALLE ANDRE mener, at Sennels spillede sig et godt stykke ud i kulden i aftes, og de Brøndbyer, der sad tæt på, hvor jeg sad, virkede heller ikke særligt glade for den gode Sennels.

    ›Den eneste som kender svaret er Morten selv...

    Morten Olsen har været mere end almidelig godt gammeldags stiv af druk, da han første gang udtog Sennels (dengang Brøndby endnu ikke havde misbrugt et ukendt antal millioner kroner på ham). Til gengæld må Hr. Olszchen have været på vej til udpumpning, da det faldt ham ind at udtage Retov.

    Men ok - alle kan have drukket en tår (eller titusinde) for meget. Men hvad er det lige, der gør, at disse to spillere terrible automatisk er "inde i varmen", blot fordi de få gange er blevet udtaget? Her tænker jeg ikke mindst på Retov. Er det ikke blot en gang, han er blevet udtaget? Han har INGEN status i landsholdstruppen, INGEN erfaring (med mindre en mental og sportslig røvfuld af Barcelona tæller), og han spiller på et hold, der efterhånden må betegnes som middelmådigt i superligaen. Hell - vi kunne slå holdet PÅ HJEMMEBANE! Så kan man som superligahold ikke synke meget dybere.

    Og når al det er sagt, er det egentlig ikke med ønsket om, at det er et par FCK'ere, der overtager pladserne. Selvfølgelig vil det da virke underligt, at mesterholdet, der p.t. styrer mod guld igen igen, ikke har en eneste spiller i EM-truppen. Og selvfølgelig er der masser af gode bud på FCK-spillere, der ville klæde landsholdet. Og ja - måske ville den danske EM-deltagelse endda blive interessant, hvis der var en spiller i truppen, man faktisk ønskede klarede sig godt. Men på den anden side er skadeslisten hos FCK så lang, at det ikke ville skade, om hele holdet fik en god, lang pause. Samtidig er det allerede nu urealistisk at tro, at udtagelsen af en FCK-spiller på nuværende tidspunkt ville spille den store rolle i EM-kampene. På nær Retov, der har haft sine ti minutter, så kan andre spillere uden landsholdserfaring naturligvis heller ikke nå at få den i den sidste testmatch mod Kroatien. Og dermed er de selvfølgelig ubrugelige i Olsens logiske tankegang.

    Men mon ikke Olsen snart bliver fyret igen? Det virker i den grad som om, at han er løbet tør for idéer på landsholdet. På den anden side - DBU er heller ikke selv så rig på idéer...


    ›Forza FC København! En brasilianer giver os mesterskabet i dit navn!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. En "Hyldest sang" til Asbjørn Sennels
    By FCKSimba in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 25.09.06, 21:34
  2. Sennels skal også svines til !
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.04.05, 16:18
  3. Asbjørn (red.) Sennels på vej til Brøndby...?
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.12.03, 10:27
  4. Sennels/Henke
    By Tomasson in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 17.12.03, 09:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •