Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 24 af 24

Emner: Hjaltes hyldesttråd

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    209

    Re: Hjaltes hyldesttråd

    Tror ikke på han kun vejer sølle 77 kg. Hvis det skulle holde stik, så vejer Action Man 10 kg mere. Det ser ikke sådan ud. THEO PÅ VÆGTEN - VI VIL HA' THEO PÅ VÆGTEN...

    Glasbarnet...der ikke kan finde på noget at skrive.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    548

    Re: Hjaltes hyldesttråd

    ›Tror ikke på han kun vejer sølle 77 kg. Hvis det skulle holde
    ›stik, så vejer Action Man 10 kg mere. Det ser ikke sådan ud. THEO
    ›PÅ VÆGTEN - VI VIL HA' THEO PÅ VÆGTEN...



    Det tror jeg sgu heller ikke på. Theo må mindst veje 83-85 kg. Spørg Silberbauer eller dommeren fra Esbjerg.

    Ok det er jo Hjaltes tråd, så hvor meget mon Hr. Nørregaard tvinger nålen med uret ?? Jeg skyder på 73-74 kg.
    ktulu

    The call of myself

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    209

    Re: Hjaltes hyldesttråd

    Nix mere. Jeg vejer 72 på en god dag, og der skulle gerne være lidt mere muskelmasse på Hjalte. Jeg skyder 80.

    Glasbarnet- der hylder Hjalte med et hurra: HURRA!

  4. #19
    PEdedrengen Slettet

    Re: Hjaltes hyldesttråd

    Hjalte mangler tre ting:
    Dominerende udstråling ala Ståle.
    Lidt flere og hårdere krospkontaklter, omend han har udviklet sig meget på dette sidste område de sidste fire fem kampe. (overhovedet er det en fornøjelse at følge hans fremskridt)
    Lidt mere præcision i afslutningerne.

    Jeg tror på at alle tre ting kommer med alderen og erfaringen. Og så har vi en klassespiller! HAn er allerede superligaens bedste boks til boks spiller, men jeg tror på han løfter sit spil til næste år.

    Traore er en fysisk stærk spiller, med et godt blik for spillet, resultte indgreb hurtig boldomgang, gode placeringer, et godt hovedspil og hårde og præcise afleveringer.

    Han og Hjalte kender hinanden fra ynglinge tiden og fra DS. Det er tydeligt at de kender hinadnens løb, og kan spille tæt, uden at komme i vejen for hinanden.

    Imho ville Løns ind og Traore ud, være en vodlsom svækkelse. Løsn ville være - også en Løns i form -. meget lansgommere i sin boldomgang, og fylde meget mindre. Det er en stor stryrke for holdet atr have en spiller der i den grad sætter tempo efter bolderobringer.
    Løns ville heller ikke kune lave de tætte presløb med Hjalte. Eller falde ned i forsvaret og støtte, på samme måde som Traore.

    Lad de to spille sammen næste år. Så tror jeg vi vil se dem løfte hinadnen et niveau, i forhold til hvad vi allerede har set.

    mvh

    PEdedrengen

    Ang vægten tor jeg Hjalte ligger på 72 kilo. Traore på ca 80.
    TIl sammenligning lå MA fore n lille måned siden på ca. 85 fwiw.
    Sidst redigeret af PEdedrengen : 18.05.04 kl. 00:33

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    751

    Re: Hjaltes hyldesttråd


    ›Imho ville Løns ind og Traore ud, være en vodlsom svækkelse. Løsn
    ›ville være - også en Løns i form -. meget lansgommere i sin
    ›boldomgang, og fylde meget mindre. Det er en stor stryrke for
    ›holdet atr have en spiller der i den grad sætter tempo efter
    ›bolderobringer.

    ›Løns ville heller ikke kune lave de tætte presløb med Hjalte.
    ›Eller falde ned i forsvaret og støtte, på samme måde som Traore.


    ›Lad de to spille sammen næste år. Så tror jeg vi vil se dem løfte
    ›hinadnen et niveau, i forhold til hvad vi allerede har set.


    Jeg har stor tiltro til Hjalte og Traore, og mener at de har fine chancer for at blive et rigtig godt centralt midtbanepar (holder måske ikke til CL-niveau, men lad os lige blive mestre først)

    Men at du hævder, at en Løns i form (som vi desværre måske aldrig kommer til at opleve mere) ville være en svækkelse er så forrykt, at det er svært at tage noget som helst, du ellers måtte have at bidrage med, seriøst...

    mvh

    tricolor
    Paco er solskin på en regnvejrsdag, et sejrsmål i overtiden, et pressemøde i agurketiden! Paco er den ekstra redningsbåd på Titanic. Paco er nærmere GUD

  6. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    158

    Sv: Re: Hjaltes hyldesttråd

    ›Og med Weakhorse knæ in mente ville det nok være smart at udtage
    ›en midtbane-mand


    Nemlig... Og her kommer Hjalte efter mine begreber så sandelig ind i billedet. I dagens Politiken kan man læse, at Morten Olsen siger, at Wieghorst nok ikke kommer til EM, hvis han ikke spiller de to sidste kampe for Brøndby. Hvilket man godt kan forstå, da hans knæ så sikkert også vil give vrøvl under slutrunden.

    Hvem skal så ind i truppen som midtbanemand?
    Retov? Kahlenberg? I think not. De er knækket i løbet af foråret, mens, som EB skrev i går, Hjalte er stemplet ind, hvor andre er stemplet ud.

    Nej, han kender måske ikke 4-3-3 eller 4-3-1-2... Kald den, hvad I vil, men så svært kan det sgu heller ikke være. At udtage Brøndby-spillere fordi de spiller næsten samme system synes jeg er en hån mod andre holds spillere. De kan jo sagtens tænke og omstille sig.

    Bliver Wieghorst ikke klar, vil jeg mene, at Hjalte står allerførst i køen. Det håber jeg, for det har han fortjent!

    -RD

  7. #22
    Hjaltefanden Slettet

    Re: Hjaltes hyldesttråd


    ›At han så også som 'offensiv' midt mangler noget i sine
    ›afslutninger er en anden sag - men jeg hæfter mig i første omgang
    ›primært ved at han er så forrykt god til at komme frem til
    ›afslutninger. Det er på en måde lidt ligesom Jon Dahl i starten
    ›af karrieren; han kom også til utroligt mange chancer, men
    ›brændte alt for mange. Man kan da fromt håbe at der sker noget af
    ›den samme udvikling med Hjalte!

    Der er det værd at overveje, hvad der har gjort Jon Dahl bedre. Alder og overblik er selvfølgelig een ting - det kan man ikke træne. Men efter min vurdering er Jon nået videre gennem målrettet fysisk træning. Han er tydeligvis i kanon fysisk form, og det kommer ham til gode, når han skal sparke bolden i mål, da hans chancer næsten altid opstår efter hurtige, eksplosive ryk i dybden. Det samme er tilfældet med Hjalte; han når ofte frem til sine chancer med tungen hængende ud af halsen, og så afslutter man jo nok noget dårligere, end når man står ude på træningsbanen og knalder den ind med en puls på 45.

    Vores spillere er selvfølgelig i god fysisk form, men der er et spring derfra og til at være toptrimmede atleter. Men det er lige netop det spring, der kan bringe Hjalte fra årets spiller i FCK til fast mand på landsholdet.

  8. #23
    db. Slettet

    Re: Sv: Re: Hjaltes hyldesttråd


    ›Nej, han kender måske ikke 4-3-3 eller 4-3-1-2... Kald den, hvad
    ›I vil, men så svært kan det sgu heller ikke være. At udtage
    ›Brøndby-spillere fordi de spiller næsten samme system synes jeg
    ›er en hån mod andre holds spillere. De kan jo sagtens tænke og
    ›omstille sig.


    Hjalte kender da godt 4-3-3 fra sine år som ynglinge og FCK2 spiller. Der spillede han aldeles glimrende på den centrale midtbane.

    Så mon ikke han ville kunne omstille sig? Det er ikke helt let, da løbemønstre og spillemønstre er anderledes, og han derfor skal tilvænnes systemet igen, men det er jo det træningslejre er der til. Desuden har Hjalte en suveræn spilforståelse, så han ville hurtigt få det frisket op.

    Jeg tror dog ikke, at han bliver udtaget. Den FCK'er jeg tror er/var tættest på er Bo Svensson, for hvis Per Nielsen lå i nærheden af en udtagelse (og det gik rygterne da på i forbindelse med Brøndby-kampen), så er det ufatteligt, hvis Bo ikke har været inde i overvejelserne. Jeg ville i hvert fald aldrig bytte.

    mvh. db.

  9. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Hjaltes hyldesttråd

    Hvis Wieghorst bliver siet fra EM-truppen qua sin konstante tvivlsomme status, så er der ingen vej uden om: Hjalte til EM! Hvem skulle hr.Olsen ellers udtage til en central midtbaneplads? Retov ville være en fornærmelse, Per Frandsen har meldt fra til landsholdet, Tøfting fra Aarhus er et ringvrag, der ikke har imponeret efter hjemkomsten til AGF. Ryger Wieghorst af i svinget, må det må være NØRREGAARD, der kommer til at stå på trøjen med nr.2!

    Vi vinder The Double!
    Torben - Hjaltees#1

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nordstrand - hyldesttråd
    By Hjaltefanden in forum De korte linier
    Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 29.08.11, 11:42
  2. Marcus Allbäck-hyldesttråd!
    By FCKiChampionsLeague in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 05.12.06, 13:21
  3. Hyldesttråd til Mr. Matador....
    By -Altid FC København- in forum Kultur
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 01.12.05, 17:14
  4. Hyldesttråd til Svensson!
    By FC Thomas #32 in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 18.09.05, 21:25
  5. Traorè Hyldesttråd
    By Mal in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 22.11.04, 23:27

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •