Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Hvad sker der for BT?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Hvad sker der for BT?

    Jeg ved ikke om det har været oppe, og heller ikke hvor relavant det er, men jeg tillader mig at blive en smule forarget når jeg læser denne: http://fckfc.dk/forums/showthread.php?t=8302 fra en meget bekymret BT "Journalist", der synes det er så forfærdeligt.

    Når man så kigger på denne: http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=278444/ kan man jo så undre sig over, om motivet var en oprigtig dybfølt medfølelse for sine medmennesker?

    Jeg har ikke læst artiklen i den trykte udgave, men det lugter lidt af, at de to hænger lidt sammen.

    Hvis det er tilfældet synes jeg det er direkte usmageligt, og at de såkaldte journalister burde holde sig væk fra diverse fora. Nu bliver jeg nød til at købe avisen, og hvis tingene hænger sammmen som jeg tror, er det ligefør jeg tror hun får masser at skrive om i sin kommende artikkel, når hun nu har været så flnk at efterlade sit telefonnummer.

    Det er en lille ting, men hold da fest hvor det pisser mig af.

    - Cardinale -

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Hvad sker der for BT?

    Bare for en god ordens skyld skal det noteres at hun også har kontaktet os om hvad vi var for nogle, hvorfor dit og hvorfor dat...

    Pladderjournalistik uden lige.

    Sibs

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Hvad sker der for BT?

    ›Pladderjournalistik uden lige.

    Ja, men det er jo det evindelige problem, at det kan skræmme folk væk, der måske ikke har været til kamp før, og kun ved hvad de ved fra medierne.

    Hvis jeg læste en artikkel som den, og ikke havde andet at forholde mig til, ville jeg nok ikke tage ind og se en kamp. Og da slet ikke sede minde børn derind.

    Det er det jeg synes er problematisk. Hvad BT ellers måtte mene, kan ikke rigtig bekymre mig mindre, men der er folk der æder lortet rår.

    - Cardinale -

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Hvad sker der for BT?

    Hvorfor rydder de ikke bare forsiden og bringer et skræmmende billede af de dersens AAB'ere der "laver skærer halsen over tegn" fra bagerste række i bussen.

    Vold er crap ! Men hvis jeg holdt en fest for 40,000 mennesker og en stor del af dem magtpåliggende skulle have en dårlig nyhed under indtagelse af alkokol, ville jeg regne et par og 20 anholdelser som rimeligt billigt sluppet.

    IQ under 100 blandt deltagende gæster kan forekomme...... Tror endda vi kan komme godt ned uden 65.

    Det jeg savner mest ved tidens journalistik er, at de fleste blot observere og krydrer hvis der savnes intensitet. Der er snart ikke flere tilbage som ser det som sin pligt også at søge efter midler mod, konstruktive forslag til hvordan man kan bearbejde de problemer der hænder ude der i det virkelige liv.

    Og så er det jo heldigvis sådan at vi her i klejne Danmark stadig har det forrygende dejligt, og man fornemmer at mange journalister - arh, skal vi ikke kalde dem skribenter eller noget andet udefinerbart - savner at kunne bringe en rigtig kisokbasker på forsiden, der kan konkurrere med de hvad der sker af modbydeligheder udenlands.

    For helvede, hvor kom jeg langt væk fra fokus.

    Ses i Parken i morgen...! 2-0 af Silber og Svensson. Ikke de stor dikkedarer. Og i en fredelig atmosfære.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. HVAD SKER DER???
    By Quasi in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 21.01.05, 11:31
  2. Hvad Sker Der!!!
    By Knox in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 04.08.04, 20:41

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •