Se afstemningsresultater: Største fejlkøb i nyere tid?

Stemmeafgivere
348. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • B. Laudrup

    114 32.76%
  • Helvetia

    101 29.02%
  • Brattbak

    2 0.57%
  • Pascal Simpson

    40 11.49%
  • J. Pettersson

    47 13.51%
  • Anden spiller. Frit slag i bolledejen

    44 12.64%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 30 af 61

Emner: Største fejlkøb i nyere tid?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    115

    Re: Største fejlkøb i nyere tid?

    Okay, hvis nyere tid kun er de sidste 4-5 år, så er der narturligvis nogle af dem der falder for aldersgrænsen, men nu er klubben jo nærmest kun "nyere tid", så det er lidt svært at se bort fra de helt store smuttere - såsom Gill. Men må medgive dig at indkøbs politikken er blevet langt bedre og at det er nemmere at finde mærkværdige indkøb tilbage i tiden end inden for de sidste par år - heldigvis. :-)
    Mvh.
    Køb En Havn




    "so whats the point of robbery when nothing is worth taking"
    Adam And The Ants
    Køb En Havn's Avatar

  2. #2
    mjølner er offline Absolut et voksenproblem
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    543

    Re: Største fejlkøb i nyere tid?

    ››Disse har vanæret den hvide trøje mest (boldmongoler) Gill -
    ››Nicolai Wael (hans indsats mod Auxerre) Aki Hyrylainen, Thomas
    ››Schönemann, C.V.Jensen, - Michael Mio Nielsen, Henrik Larsen,
    ››Martin Birn (af Aabrink udråbt til en komplet spiller), Hallum -
    ››Morten Bøhme Nielsen og Jasar

    ›mio? vanæret fc?



    Hallum.............ja han ruller så nu rundt på aftægt i Greve..........sammen med Martin Johansen iøvrigt :o)
    Prøv nu at kigge ud over brillekanten og se det hele UDEN for universitetet og dets evige politiske korrekthed.
    THE REAL WORLD!!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Største fejlkøb i nyere tid?

    ›Disse har besudlet den hvide trøje mest (boldmongoler) Gill -
    ›Nicolai Wael (hans indsats mod Auxerre) Aki Hyrylainen, Thomas
    ›Schönemann, C.V.Jensen, - Michael Mio Nielsen, Henrik Larsen,
    ›Martin Birn (af Aabrink udråbt til en komplet spiller), Hallum -
    ›Morten Bøhme Nielsen og Jasar

    Hvordan kan du vaere saa irriteret og svinsk over for spillere jeg betragter som uundvaerlige og blandt FCKs bedste nogensinde?

    Vagn og Mio er stadig i klubben og nyder stor respekt. Vagn var en slider i nogle saesoner, hvor det ikke var ihaerdigheden der praegede holdet. En traenerens mand, der kunne spille flere pladser, og altid var god for en arbejdsindsats. Det hele kulminerede med titlen som pokalfighter i 97? Ikke en boldbegavelse i Zidan(e)-klassen, men en uundvaerlig type paa alle hold.
    Mio var en stopper i superligaklasse, haard og en ledertype. Ligesom Vagn, var han ikke en foedt boldspiller, men havde hjerte. I sin sidste hele saeson foerte han FCK til et mesterskab, det foerste i 9 aar. Anfoerer og holdet ubestridte leder. At han skulle have besudlet den hvide troeje, er noget af det groveste og mest fornaermende jeg i mit liv har hoert. Selv Biffere udtrykker respekt for Mio.

    Andre spillere du sviner til, har ikke haft succes hos FCK, men er siden blevet profiler andre steder. Martin Birn er anfoerer i Farum, og var det ogsaa i Lyngby. En profil i superligaen, og uden tvivl en mand FCK kunne hav e brugt for 5 aar siden! Ja den eneste af de folk jeg vil svine til, er Gill. Alle andre var i FCK under en meget turbulent periode, og jeg vil derfor ikke karakterisere deres mangel paa succes som deres fejl. Det var mere et udtryk for hvordan tingene sejlede, og folk blev koebt uden ide (Morten B).

    Jeg tror du har fornaermet mange Mio og Vagn fans. En undskyldning, eller uddybning af din kritik er paa sin plads
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    115

    Re: Største fejlkøb i nyere tid?

    Nu var han heller ikke det største fejlkøb - der fastholder jeg stadig Gill, men at indgå en kontrakt med Orben er vel også et form for køb - i hvertfald af arbejdskraft!!! :-)
    Mvh.
    Køb En Havn




    "so whats the point of robbery when nothing is worth taking"
    Adam And The Ants
    Køb En Havn's Avatar

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    106

    Re: Største fejlkøb i nyere tid?

    Nu ved jeg godt det som udgangspunkt, var indkøb i nyere tid. Undskyld jeg så hiver et gammelt indkøb frem.

    Mukremim Jasar var, efter min mening, det største flop nogensinde. Vi troede alle vi fik en bomber i særklasse men så vidt jeg gusker blev det kun til to mål i supercup finalen.

    Så var der jo også dem der påstod at det køb resulterede i at vi måtte sælge Alan Nielsen, men det er jo straks en anden historie.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    96

    Re: Største fejlkøb i nyere tid?

    Thomas "Fløde" Lauritsen!!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    38

    Re: Største fejlkøb i nyere tid?

    Piotr Haren
    Stefan K. Hansen
    Martin Bill Larsen
    5 x DM guld - 3 x Pokal - 2 x Royal LeagueVI ER BYENS HOLD!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    129

    Re: Største fejlkøb i nyere tid?

    Uden tvivl; Thomas Gill. Den mand var så lad og doven at han endda formåede at udtale at han ikke gad kaste sig efter bøffernes skud på mål i Chr.Andersens debud/afskeds kamp.

    Alle de andre var spillere som ville spille fodbold. Laudrup er stadig den bedste spiller der har været i suppen, Pagge var en udemærket spiller, som var uberettiget udskældt, Pettersson leverede jo nogle rigtigt gode kampe, og havde han ikke haft personlige ting der skulle tages hånd om, kunne han have gået hen og blevet en klasse spiller for os, Asvetia (går jeg ud fra du mener) tegnede jo meget godt, men måske var han lidt for meget et impuls køb (men han blev dog lejet ud, og i sidste ende kom der vist en slat penge i den rigtige retning), og sidst men ikke mindst Brattbakk. Hvordan kan han nogensinde være et fejlkøb. Han lavede 9 kasser på en halv sæson, og var en rigtig stærk angriber. Han blev ofret af Roy, primært fordi Roy ville have en stor mand sammen med en hurtig og foretrak Zuma som den hurtige.

    Faktisk vil jeg være så fræk at påstå at der ikke har været nogen deciderede fejlkøb på det seneste. Vi skal faktisk tilbage til Gill, Fløde og de glade dage for at finde dem. MEn vores økonomi var også aderledes dengang, så man måtte jo også være glad for at man overhovedet havde en trup!

    dr.dement siger: Hader Thomas Gill!!!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: Største fejlkøb i nyere tid?

    Ikke så frygtelig uenig med den gode doktor dement. Men apropos demens, har du fået klaret den lille sag med dk-hostmaster? ;)

    -Henrik
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Re: Største fejlkøb i nyere tid?

    Til hvad formål?....................... .............................. .............................. ...................

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    111

    Sv: Største fejlkøb i nyere tid?

    Brian Laudrup var et kanonkøb, inden han kom ihvertfald ;-)

    M. Asvetia var tilgændgæld et flop hele vejen igennem. Jeg så ikke den første kamp mod Garabag (eller hvad de hed..) Men jeg hørte om Holmstrøms interesse, og glædede mig til at se ham i returkampen, men der var han stort set anonym, og tænkte - ham køber de sku da ikke !! - Hvordan fanden kan man investere 8 mill. på en georgisk spiller baseret på en kamp ???
    Super FCK
    kalle's Avatar

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem har været FCK's største fejlkøb?
    By PeterMT in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 17.11.06, 22:47
  2. Det bedste VM i nyere tid
    By Yours Truly in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 29.06.06, 09:10
  3. Fejlkøb (hvad kostede Fredgaard i sin tid - red.)
    By 13194 in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 21.01.05, 19:27

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •