Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Sæsonkort til fodbold => sæsonkort til håndbold? (Tilbud fra fck.dk)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Sæsonkort til fodbold => sæsonkort til håndbold? (Tilbud fra fck.dk)

    "Tilbud til sæsonkortholdere

    Fodboldfans har ikke nødvendigvis den store passion for håndbold, men de cirka 2.300 F.C. København-sæsonkortholdere får alligevel et godt tilbud fra FCK Håndbold.

    For blot 1200 kroner (plus 25 kroner i gebyr) kan eksisterende sæsonkortholdere i F.C. København få åbnet deres kort til at gælde hele håndboldsæsonen i Frederiksberg Opvisningshal.

    Prisen svarer til 48 kroner per kamp eller
    55 kroner per arrangement (der er tre dobbeltarrangementer).

    Normalprisen er 1450 kroner.

    Af de 22 arrangementer falder de 8 uden for hjemmebane-sæsonen for F.C. København (fodbold), og ingen af kampene kolliderer direkte med F.C. Københavns kampe i PARKEN.

    Åbning af sæsonkort til FCK Håndbold kan foretages ved henvendelse til Daniel Rommedahl på telefon 3543 7400 eller via mail: [email protected]."


    Det er måske lige ambitiøst nok, at tro at sæsonkortholdere vil give 1200,- lige nu og her. Måske burde man i stedet starte med at give sæsonkortholderne adgang for et symbolsk beløb (en 20'er fx), eller måske endda en fribillet, så folk - som jeg - der aldrig har overværet en håndboldkamp live, kan få syn for sag'n?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    426
    Det virker umiddelbart som en udgift de færreste vil betale, især hvis de (som de fleste) aldrig har været inde ar se en håndboldkamp.
    MCX's forslag om en billig billet til et par af kampene (evt. nogen af de "små") ville nok ku få folk til, om ikk andet, at prøve det......

    Derudover vil jeg tilføje til dem der aldrig har været til "sån noed", at der er (kan være) mindst lisså festligt som på både A,B og D tribunerne der hjemme... ;o)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    25

    håndbold ??????

    hehe hvem fanden gider at sidde og se håndbold ?????? Det er sgu en tøsesport ligesom :opvask-rengøring-børnepasning osv...... RIGTIGE MÆND SER FODBOLD I PARKEN......................HM MMM HVIS MAN SER HÅNDBOLD SOM MAND HAR MAN HELT SIKKERT OGSÅ EN NR 32 FCK TRØJE

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256
    Jeg har ikke overværet en håndboldSkamp live siden dengang min kone spillede firmahåndbold i Amagerbanken og bl.a. lagde tilbage til målmanden ;o)

    HADER HÅNDBOLD!

    mvh
    Karsten - på sjældent gæstevisit

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. sæsonkort til c5/c6
    By Champ in forum Bazar
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 09.07.05, 18:49
  2. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 28.03.04, 21:12
  3. FCKHFC inviterer til håndbold...og fodbold!
    By FCKHFC in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 09.03.04, 19:02

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •