Hejsa

Dette synes jeg skulle være den store transfertråd.

Min egne transfer ønsker er følgende:

Kaspar Schmeichel(staveplade?):
Hvorfor? Well, så vidt jeg ved, så vil fader Peter gerne hjem til Danmark(løs snak måske?) og derfor kunne Kaspar da passende komme hjem. Han er kun 16-17 år gammel, men han har allerede bænket hos Man. City - og det må da sige lidt. Tror absolut han bliver toppen af poppen, når han en gang vokser op og bliver voksen. Hent ham og sats på ham, når han kommer i 20'erne

Isaksson:
Ja, det var så den anden målmand - men det er mere fordi, at vi skal have en ny istedet for Magnus - alt respekt for hans forår, så skal vi have én, der er lidt bedre, hvis vi skal i CL. Jeg skrev Kaspar S. før, men han er jo ikke helt gammel nok til at vogte buret, og derfor kunne man passende hente Isaksson, der jo nok vil blive solgt på et tidspunkt igen, og derefter kunne Kaspar jo passende til den tid vogte målet.

Niclas Jensen:
Fremragende venstreback - savner ham virkelig. Han er virkelig god. Ikke så meget at sige til det. PC er ikke god nok, og Rooba er jo skadet.

Graversen:
Graversen kunne være den PERFEKTE spiller til FCK, der kunne tilføje den rutine, der skal til. En midtbane med Hjalte og Graversen vil være guld værd.

Kallstrøm:
Well, han er jo i REnnes lige nu, men synes man skal prøve at hente ham på et tidspunkt. Han er rimelig talentfuld.

Det var bare mine forslag. Hvad synes I?