Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Næste sæson

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Næste sæson

    Nu da vi har vundet skabet 3 ud 4 gange på 4år, plus vi ovenikøbet tog da dåbbel i år, hvad er målet så for næste sæson.

    Først og fremmes må og skal vi kvalificere os til CL.

    Dernæst kunne det styre for vildt(men rimeligt urealistisk), at lave en gunners og gå ubesejret gennem sæsonen. Og dog.

    Sidste sæson tabte vi kun 5 kampe ud af 33, og får vi 2 måske 3 klassespillere til holdet, er det vel en mulighed.

    Hvad mener du/i. Og nej jeg gider ikke lave en afstemning om det.

  2. #2
    Bolo er offline hensynsløs pessimist
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    60

    Re: Næste sæson

    Hvis vi genvinder skabet og kvalificerer os til CL (alternativ = LANGT i uefa-cuppen) er jeg mere end glad

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: Næste sæson

    ›Hvis vi genvinder skabet og kvalificerer os til CL (alternativ =
    ›LANGT i uefa-cuppen) er jeg mere end glad

    Rørende enig. Derudover ville det være cool at nå temmelig langt i Royal League og pokalen, men det kommer lidt i anden række.
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    106

    Re: Næste sæson

    jaa,, men hvis vi bare for 9 point mod brøndby er min seson redet,,,,!!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Re: Næste sæson

    ›Først og fremmes må og skal vi kvalificere os til CL.

    Den tror jeg du skal lidt længere ud på landet med, hvis du altså mener at vi SKAL. Altså at det er skuffende hvis vi ikke gør det. For så har du da ikke set hvilke hold vi skal møde i 3. runde, da stort set alle holdene dér er stærkere (i hvert fald på papiret) end os. Men jeg håber da selvfølgelig også på det, og håber vi trækker en modstander som Club Brügge, Rosenborg eller PAOK, som vi nok er rimelig lige med.

    Ellers tror jeg bare at målsætningen er at vinde mesterskabet igen, så vi kan få pokalen permanent. Og så selvfølgelig pokalturneringen igen :)
    William!
    JesperFCK's Avatar

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,477

    Re: Næste sæson

    ›Først og fremmes må og skal vi kvalificere os til CL.

    Det afhænger helt af hvem vi trækker i tredje kval-runde (jeg går ud fra at vi går videre fra anden runde. Med stabilisering af midtbanen og evt. venstre forsvarsside bør vi have gode chancer mod 1/3 af holdene og ret ringe chancer mod resten. Men chancen skal spilles, og jeg mener ikke vi kan forlade os på Traoré og Christiansens kvaliteter, uanset at Traoré har været fremragende, og Christiansen spillede en god Brøndby-kamp og lagde et par suveræne afleveringer mod FCN (så er alt vist sagt). Den uventet store gevinst på Albrechtsen-salget må gøre det muligt at satse langsigtet - ikke bare på håndbold og badeland. På et eller andet tidspunkt kommer CL-deltagelsen, men ikke hvis vi ikke satser.

    Det meste taler for en exit før CL og dermed indtræden i UEFA-cuppen. Her står og falder meget med hvordan vi bliver seedet i 1. runde, hvilket ikke bliver afgjort før alle kval-kampe er spillet. Hvis vi bliver useedet, kan den godt se ret grim ud. Kort sagt, vi kan spille op til vores bedste i samtlige kval-kampe og 1. runde af UEFA'en, og alligevel ikke komme til noget gruppespil.

    Det som jeg gerne ser os håndtere bedre end sidste sæson, er at vi undgår de svigtende præstationer i ligaen ovenpå de europæiske kampe. Dette burde være muligt med en bred trup. Idealet er for mig forløbet omkring dette forårs pokalkampe: Vores spil i ligaen haltede på det tidspunkt hvor pokalen gik i gang. Kampene i pokalen virkede - set udefra - som en frisk indsprøjtning på holdet, og det gode spil i pokalkampene mod FCN og OB blev videreført til ligaen. Selvom karantænerne affødt af pokalfinalen var lige ved at koste os mesterskabet, vandt vi begge. Den slags synergi skulle vi gerne have overført til efterårets parallelle europæiske kampagne og liga, selvom det nok er lettere sagt end gjort.

    Venlig hilsen
    General Belgrano

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    528

    Re: Næste sæson

    Det store mål er, og bliver ved med at være, CL.
    Jeg ser også de svære modstandere i 3. kval. runde, og tænker: Mellem de 20. bedste i Europa, hmmm! Der er ikke grund til at dukke sig og ryste over modstanderne i CL-kvallen. Vil FCK spise kirsebær med de store, så er der 'kun' en ting der tæller "SEJR", uanset modstanderens fortid og styrke.
    Fucking
    Cool
    København

    Fodbold er ikke et spørsmål om liv
    eller død...............Det er meget mere.
    Fremtiden er LYS.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Sv: Re: Næste sæson

    næste års mål: at skuffe BIFferene endnu mere end iår, og sidste år...

    ENDNU EN OMGANG MP'ere! :D

    og næste år igen: Den danske treble!: Pokalen, DM og Royal! :D - så er den hjemme!
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

  9. #9
    Andreas er offline Amsterdam Arena 23/08-06
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,397

    Re: Næste sæson

    - MESTERSKABET skal hentes hjem igen... kanon skuffelse, hvis det ikke lykkes. Det kan både være spillernes men også ledelsens skyld, hvis det flopper... (men det gør det jo ik!)

    - POKALEN burde vi også kunne hente hjem, når vi får de rette forstærkninger. Vi vil være de bedste i DK, den bedste måde at vide det på, er med The Double! De hårdeste pokalkampe ligger sidst på sæsonen, hvor det europæiske eventyr nok er slut, så der er plads til det med en bred trup.

    - ROYAL LEAGUE burde vi kunne vinde, hvis truppen som sagt bliver lidt bredere/bedre. Turneringen foregår primært i vintermånederne, så den er ikke klemt ind mellem SAS-ligakampe. Vi skal i hvert fald blande os i toppen!

    - Champions League: FCK skal til 3. kval-runde. Her kan lodtrækningen, så afgøre om FCK bør gå videre (ligesom sidste år). Hvis man møder et storhold, viser at FCK kan spille fodbold, ikke taber alt for stort - og samtidig spiller for en udsolgt PARKEN... så er jeg tilfreds.

    - UEFA-cup: FCK kommer nok med i UEFA-cup via. et nederlag i 3. kval-runde af CL. Her forventer jeg, at man kvalificerer sig til gruppespillet og går et skridt videre. Herefter kan alt ske, forhåbentligt kan FCK komme meget længere... og det ville være fantastisk med en UEFA-cup triumf! Men ellers er jeg da tilfreds, hvis man kommer et pænt stykke, slår et godt hold ud, viser det danske/københavnske flag i Europa, og tjener nogle penge på nogle udsolgte kampe.

    Så er der vist ikke flere turneringer... med det kunne som sagt være stort. AT gå ubesejret gennem SAS-ligaens 33 kampe. Sejre i alle hjemmekampe, og uafgjorte i alle udekampe burde være nok til et mesterskab, men sejre på udebane gør da ik noget :-) Hvis man samtidig kunne spille en hel sæson og gøre PARKEN til en fæstning. Nederlag i PARKEN: 0 Uafgjorte i PARKEN: de få kampe mod europiske storhold, der kommer...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Top 3 næste sæson
    By Steffen Kretz in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 09.06.06, 12:01
  2. Skal du se 2. divisionsfodbold næste sæson ?
    By Woody II in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 14.06.05, 10:55
  3. Næste sæson
    By Kingjaffa in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 16.05.05, 19:08
  4. Til næste sæson!
    By drix in forum Diverse
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 19:59
  5. Rygnumre næste sæson!?!?
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 20.05.04, 11:39

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •