Se afstemningsresultater: Hvem tror du nu (efter 1. runde) vinder EM?

Stemmeafgivere
108. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Spanien

    19 17.59%
  • Portugal

    3 2.78%
  • Grækenland

    4 3.70%
  • Rusland

    0 0%
  • Frankrig

    36 33.33%
  • England

    4 3.70%
  • Kroatien

    0 0%
  • Schweiz

    0 0%
  • Danmark

    12 11.11%
  • Sverige

    3 2.78%
  • Italien

    10 9.26%
  • Bulgarien

    1 0.93%
  • Holland

    2 1.85%
  • Tyskland

    3 2.78%
  • Tjekkiet

    3 2.78%
  • Letland

    8 7.41%
Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Den nye store EM-tråd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597

    Den nye store EM-tråd

    Nu er EM i gang, og alle hold har været i kamp. Hvilket hold har overrasket? Hvem har skuffet? Hvem har gjort det godt? Hvem er nu din favorit til at vinde? Eller bare til at gå videre...

    Stem - og uddyb i tråden.

    Rasmus

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Den nye store EM-tråd

    Jeg har flyttet min stemme fra Portugal til Frankrig. Jeg troede at hjemmebanen ville give Portugal det sidste skub, der skulle til for at slå igennem for alvor. Det skuffende nederlag til Grækenland viser dog, at Portugals store svaghed i den seneste generation har været, at de ikke har været turneringsegnet. De har ikke været gearet, når det virkelig talte.

    Sidste EM var de uheldige i semien, men ellers har de ikke været i nærheden af at præstere det, deres store talent virkelig berettiger til.

    Frankrig viste kynisme i deres kamp mod England, der egentlig havde dem i sækken. Det er den slags held/kynisme, der gør, at man vinder mesterskaber. Derfor stemmer jeg nu på Frankrig som vinder af EM.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Den nye store EM-tråd

    ikke nogen klar favorit, men tyskerne er startet bedre end længe set, dvs. uden den sædvanlige turbulens i truppen, og de ligner faktisk et hold. det er vel egentlig kun tyskland, grækenland, dk og spanien man ka sige det om.

    som det ser ud nu: tyskland (meget) svagt favorit. måske netop fordi de ikke har nogen lysende stjerner længere, men et antal meget dygtige og kompetente holdspillere. de ser solide ud. på den anden side kan det jo ikke udelukkes at f.eks. italien, frankrig og holland får fundet en rytme undervejs i turneringen - hvis de når langt nok til det...
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597
    Portugal har helt klart været en af de største skuffelser (indtil videre). Jeg havde forventet at de ville gå langt og måske endda nå til finalen, men nu...

    Holland har været den klart største skuffelse for mig personligt. Jeg havde (dog lidt afdæmpede) forventninger til at i år måske var året hvor forventningerne til deres potentiale kunne indfries. Men de blev mildest talt spillet ud af banen af Tyskland som jeg ellers ikke havde forventet mig meget af.
    Tjekkiet var også en klar skuffelse i den første time mod Letland - som ethvert hold bør kunne slå med lethed. Jeg tror derfor stadig at Tyskland og Holland bliver de to hold der går videre fra gruppe D.

    Italien har også skuffet fælt mod Danmark. Til gengæld var Danmark en positiv overraskelse. De spillede faktisk flot fodbold - og slog ikke bare Italien defensivt, men i allerhøjeste grad også offesivt. Jeg tror Sverige og Danmark godt kan være de to kvartfinalister fra gruppe C.

    Jeg har flyttet min stemme fra Holland til Spanien. Spanien gjorde det også godt (men scorede for få mål). Frankrig gjorde det også godt - uden at være prangende (de måtte ty til tyske og brøndbyske metoder for at hive sejren hjem - dog var sejren klart fortjent. Frankrig var lysår bedre end England!!). Jeg håber stadig ikke de vinder - men de må klart have hævet favoritværdigheden.

    Rasmus
    Sidst redigeret af Urbanus : 16.06.04 kl. 08:43

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    719

    Re: Den nye store EM-tråd

    Har flyttet min fra Italien til Frankrig - med det spil Italienerne vist mod DK er de chanceløse mod Frankrig ...

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den nye store EM-tråd

    Jeg svævede mellem Italien og Spanien før turneringen og hældte vist mere til Italien, men det er i hvert fald slut nu efter DK kampen, hvor italienerne ikke havde noget taktisk modtræk til det danske spil.

    Jeg holder på Spanien...

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    563

    Re: Den nye store EM-tråd

    ›Nu er EM i gang, og alle hold har været i kamp. Hvilket hold har
    ›overrasket? Hvem har skuffet? Hvem har gjort det godt? Hvem er nu
    ›din favorit til at vinde? Eller bare til at gå videre...

    ›Stem - og uddyb i tråden.

    ›Rasmus


    Har stemt på spanien...!
    syntes de spillede godt..!
    men sejren var dog smal..!så der skal gøres noget ved Raul og Morientes..!men dette var blot første runde og det er stadig svært at bedømme..!

    mine favoritter,ihvertfald før

    Frankrig---Meget heldig..!men havde lidt bedre tag på kampen end England..
    kan sagtens vinde em

    Portugal---jeg havde ret store forventninger til dem.!og mente sku de vinde i år...men dette var blot 1 kamp

    England---regner man jo altid med kan komme meget langt men de vinder aldrig noget, er ikke kølige nok,,,tror heller ikke på dem i år

    Holland---SÅ mange stjerner..klarer sig altid fint når de er i slutrunderne(som jo er problemet at det er delangt fra altid) men de spillede ok mod tyskerne, og skal være lidt bedre hvis de vil vinde

    ItalY--altid en favorit, men mener de skal være meget glade for 0-0 og vil de have en chance skal de nosse sig sammen..!

    Outsiderne til titlen

    Danmark---vort elskede land syntes jeg præsterede en meget flot indsats og fortsætter de samme stil kan de ligeså godt som så mange andre gå videre..!
    men gruppe C er meget svær, men jeg tror og håber på dem..!

    Sverige---Puhaa den fodbold leksion de gav Bulgarien(specielt i 2.halvleg) var sgu imponerende..!men som alle hold var det "bare" en kamp...og lad os vente til efter 2.runde og der tror jeg der er meget større mulighed for at pege på en vinder...og der er muligvis også nogen der har sikret sig videre deltagelse

    Tjekkiet---Tror ikke på dem tror tyskerne får mast deres røv videre..! ;-)

    resten tror jeg slet ikke på--


    KOM så DAAANMARK...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.02.07, 11:31
  2. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 13.09.05, 18:10
  3. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 04.09.05, 15:19
  4. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 26.12.03, 18:36
  5. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •